Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2022, 17:17   #281
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik vind van niet.
Ten eerste is ze niet "vermeend", anders krijgt iemand geen ban daarvoor.
Ten tweede, je mag nog 1.000 keer het tegenovergestelde schrijven, alleen al daardoor val je keihard door de mand.
Daarmee is je krediet voor altijd opgebruikt.
Ten derde, het is niet het enige waarin hij uitblinkt.
De dwaze memes als hij met zijn mond vol tanden staat, memes die ook vooral lachen met het uiterlijk tonen aan dat die mens ook los van die uitspraak neerkijkt op mensen die in zijn optiek "minder" zijn.
Het past totaal niet bij het ideaalbeeld van de open minded, niet-discriminerende belgicist dat hij wil ophangen.
Verbaal (mondling dus) zou je eventueel nog kunnen spreken van een "slip of the tongue", maar over iets dat je neerschrijft (of typt in dit geval) is nagedacht.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:34   #282
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Klopt als een bus.

"eigen dop of invaliditeit eerst"
"uw pensioen zit in de pocket van mohammed"

Dat is het sociaal-economisch programma van het Blok samengevat.
Dat is een deel van het sociaal-economisch programma van elke partij die niet pro absoluut-open-grenzen is. (en noteer dat zelfs Groen, al flirt het ermee, niet pro zo'n vrij grensbeleid is).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:35   #283
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Verbaal (mondling dus) zou je eventueel nog kunnen spreken van een "slip of the tongue", maar over iets dat je neerschrijft (of typt in dit geval) is nagedacht.
Mocht een belgicist echt "beter" zijn dan de Vlaamsgezinde, dan zou die :

* niet discrimineren op basis van leeftijd.
De vele mopjes van hem en andere belgicisten over de bejaarden van een of ander instituut bewijzen het tegendeel.
* mensen niet beoordelen op het uiterlijk.
De vele memes over de tandenloze grijsaard bewijzen het tegendeel.
* niet spugen op de eigen taal of cultuur
Ook hier bewijst hij het tegendeel.
* eeuwig leren
Zijn minachting voor mensen die veel talen spreken, getuigt van het tegendeel.

Mijn ervaring is dan ook dat belgicisten zowat de meest bekrompen, platvloerse individuen zijn die je hier tegenkomt.
Het is ook de enige die ik hier om de haverklap het scheldwoord "makak" zie gebruiken.
Het gaat dus niet om een "slip of the keyboard", het kenmerkt hem door en door.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:37   #284
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De vermeende uitspraak van vergassen van Pandareus doet niets af aan de rest van zijn schrijfsels die inhoudelijk gedeeld worden door velen. Zeer zwak van de rechterzijde op dit forum om zo de aandacht te moeten verleggen.
Hij heeft het geschreven. Hij geniet van het vrije woord. En zoals dat dan hoort: hij is en blijft er wel verantwoordelijk voor.
Mocht hij een zweem van terughoudendheid vertoond hebben (vb. 't was maar met lachgas hoor, niet met echt gas), dan zou hijzelf de angel eruit getrokken hebben.
Maar meneerke provoceert graag. Wij ook.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:38   #285
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ik heb ooit een ban gekregen voor het gebruik van het woordje "muggenziftster".

De eerste en enige trouwens. Dus om rechts op zijn paardje te krijgen, moet je heus niet veel proberen.
Ikke voor "oelewapper".
Wie dat beledigend vond, is maar een schijtwijf.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:41   #286
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Iemand nog iets over Zuhal?

Onlangs nog gelezen van haar: "Ik ben nog niet vergeten dat ze ons allemaal op een vliegtuig wilden zetten ..."
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:44   #287
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Iemand nog iets over Zuhal?

Onlangs nog gelezen van haar: "Ik ben nog niet vergeten dat ze ons allemaal op een vliegtuig wilden zetten ..."
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 17:56   #288
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dus als ovld de federale kieskring er door krijgt, dan is het de bedoeling dat men in Wallonië niet op de ovld kan stemmen?
Ik neem aan dat je toch wel het verschil ziet tussen het bestaande systeem, waarbij Vlaamse partijen enkel in VL lijsten indienen (1), Waalse partijen enkel in WL (2) en het plan dat nu voorligt ?

(1) uitzondering : het VB dat in heel België stemmetjes sprokkelt
(2) uitzondering : PTB-PVDA dat in heel België stemmetjes sprokkelt

(1) + (2) ; Bien étonnés de se trouver ensemble, in de hoek van de Belgisch-unitaire partijen.


Nu ja, er zijn wel meer raakpunten : het zijn ook de twee enige partijen die Putin knuffelaars zijn en Rusland weigerden te veroordelen in het Europees parlement.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:06   #289
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een deel van het sociaal-economisch programma van elke partij die niet pro absoluut-open-grenzen is. (en noteer dat zelfs Groen, al flirt het ermee, niet pro zo'n vrij grensbeleid is).
Komaan Schoof... er is geen enkele partij behalve het Blok dat dergelijke zwijnepan serveert...

Noch liberaal, noch groen, noch de vlaams-nationalisten, de sossen, de tsjeven of de stalinisten gaan ooit bagger over "uw pensioen zit in de pocket van mohammed' als propaganda hanteren. Enkel de Bruine partij grossiert daarin.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:08   #290
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:13   #291
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan Schoof... er is geen enkele partij behalve het Blok dat dergelijke zwijnepan serveert...

Noch liberaal, noch groen, noch de vlaams-nationalisten, de sossen, de tsjeven of de stalinisten gaan ooit bagger over "uw pensioen zit in de pocket van mohammed' als propaganda hanteren. Enkel de Bruine partij grossiert daarin.
kan langs geen kanten tippen aan oproep tot moord.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:14   #292
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik neem aan dat je toch wel het verschil ziet tussen het bestaande systeem, waarbij Vlaamse partijen enkel in VL lijsten indienen (1), Waalse partijen enkel in WL (2) en het plan dat nu voorligt ?
Vraag is waarom Open VLD nooit lijsten indiende in andere landsdelen.
Geloofden ze niet in België?
Doen ze zoals bij de maffia, die de wijken onder elkaar verdeelt, en ze niet op elkanders turf komen?
Of zijn ze niet ondernemend genoeg?

En dan de grote vraag: waarom moet het nu plots wel in heel het land?
Omdat ze voor een keertje de premier leveren en ze denken dat ze daar in Franstalig België wat stemmen mee kunnen rapen?
Plat opportunisme dus...

Maar ik herhaal het, diegene die prutsen met de kieswet zijn meestal de eersten om er de nadelen van te ondervinden.
Groen stemde mee de invoering van de kiesdrempel... en zakte eronder, waarna ze uit het parlement verdwenen.
De VLD wilde provinciale kieskringen, en het voordeel was voor N-VA.

Wat ik nu zie gebeuren is dat doordat ze met hun dweil heel de tijd in een linkse regering hebben gezeten de rechts liberale kiezer ofwel naar N-VA of voor een deel naar MR zou gaan, want Bouchez wil koste wat het kost premier worden.
Het zou kunnen zijn dat het eindresultaat dus is dat de VLD nog eens extra stemmen verliest aan de MR, dat de PS in Vlaanderen opkomt en stemmen afsnoept van Vooruit, en Écolo van Groen.
De kanseliersbonus in Franstalig België zou dan wel eens kunnen tegenvallen.
N-VA en VB zouden dan wel eens stemmen kunnen rapen in Wallonië.

In eigen voet schieten, de VLD is er goed in.
In "De Afspraak op Vrijdag" lieten overigens Frank Vandenbroucke (Vooruit) en Noël Slangen (ex-spin doctor van de VLD) weinig voordeel te zien in zo'n federale kieskring.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 31 mei 2022 om 18:30.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:23   #293
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hij heeft het geschreven. Hij geniet van het vrije woord. En zoals dat dan hoort: hij is en blijft er wel verantwoordelijk voor.
Mocht hij een zweem van terughoudendheid vertoond hebben (vb. 't was maar met lachgas hoor, niet met echt gas), dan zou hijzelf de angel eruit getrokken hebben.
Maar meneerke provoceert graag. Wij ook.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:37   #294
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De vele jaren aanwezigheid op dit forum hebben mij geleerd dat verbanningen vaak het resultaat zijn van spelletjes. De bewuste uitspraak zal waarschijnlijk in de context van de 'discussie' gezien moeten worden. Soit... Nogmaals, los van die uitspraak, reageer eens op wat hij nu zegt.
Het volstaat van geen spelletjes te spelen en je zal geen bans verdienen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:42   #295
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik neem aan dat je toch wel het verschil ziet tussen het bestaande systeem, waarbij Vlaamse partijen enkel in VL lijsten indienen (1), Waalse partijen enkel in WL (2) en het plan dat nu voorligt ?

(1) uitzondering : het VB dat in heel België stemmetjes sprokkelt
(2) uitzondering : PTB-PVDA dat in heel België stemmetjes sprokkelt

(1) + (2) ; Bien étonnés de se trouver ensemble, in de hoek van de Belgisch-unitaire partijen.


Nu ja, er zijn wel meer raakpunten : het zijn ook de twee enige partijen die Putin knuffelaars zijn en Rusland weigerden te veroordelen in het Europees parlement.
Maakt me allemaal niets uit, of ze nu voor of tegen Poetin zijn, ze doen maar.

Het enige waar ik naar kijk is een onafhankelijk Vlaanderen, samen met de duivel als het moet.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:48   #296
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maakt me allemaal niets uit, of ze nu voor of tegen Poetin zijn, ze doen maar.

Het enige waar ik naar kijk is een onafhankelijk Vlaanderen, samen met de duivel als het moet.
Als je dat oprecht meent, heb je eigenlijk maar één keuze en dat is opnieuw voor N-VA stemmen, en hopen dat ze het deze keer wel écht menen en niet doen alsof zoals in 2014.

Bij al de andere partijen weet je dat ze daar ofwel totaal niet mee bezig zijn (blauw, oranje, groen, rood en hamer& sikkel) ofwel bezig zijn met de strijd tegen de makak. (VB)

Je gaat van je hart een steen moeten maken vrees ik...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:49   #297
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
De vele jaren aanwezigheid op dit forum hebben mij geleerd dat verbanningen vaak het resultaat zijn van spelletjes. De bewuste uitspraak zal waarschijnlijk in de context van de 'discussie' gezien moeten worden. Soit... Nogmaals, los van die uitspraak, reageer eens op wat hij nu zegt.
Dat is een beetje zoals zeggen dat je een man die je hebt zien zijn vrouw het ziekenhuis inslaan, op zijn liefdesgedichten van vandaag moet beoordelen.
Neen dus, één keer je zoiets gezien hebt is die persoon geklasseerd.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:55   #298
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je dat oprecht meent, heb je eigenlijk maar één keuze en dat is opnieuw voor N-VA stemmen, en hopen dat ze het deze keer wel écht menen en niet doen alsof zoals in 2014.

Bij al de andere partijen weet je dat ze daar ofwel totaal niet mee bezig zijn (blauw, oranje, groen, rood en hamer& sikkel) ofwel bezig zijn met de strijd tegen de makak. (VB)

Je gaat van je hart een steen moeten maken vrees ik...
Ik heb dat allemaal gedaan, N-VA gestemd, lid geworden toen ze het been stijf hielden.
Tot op de dag dat BDW duidelijk maakte dat de N-VA de VU² is.

Ik zal u wat zeggen, de enige partij die mij nog nooit belogen heeft, is het VB.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2022, 18:57   #299
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb dat allemaal gedaan, N-VA gestemd, lid geworden toen ze het been stijf hielden.
Tot op de dag dat BDW duidelijk maakte dat de N-VA de VU² is.

Ik zal u wat zeggen, de enige partij die mij nog nooit belogen heeft, is het VB.
Ik geloof je voor de volle 100% : die partij ageert al 30 jaar lang tegen de makak, en blijft dat doen.

Dat valt zelfs niet in vraag te stellen.

Maar waar zie jij enig verband met Vlaamse onafhankelijkheid ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2022, 14:02   #300
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Komaan Schoof... er is geen enkele partij behalve het Blok dat dergelijke zwijnepan serveert...

Noch liberaal, noch groen, noch de vlaams-nationalisten, de sossen, de tsjeven of de stalinisten gaan ooit bagger over "uw pensioen zit in de pocket van mohammed' als propaganda hanteren. Enkel de Bruine partij grossiert daarin.
a) het is nochtans de waarheid
b) ze zeggen het wel omfloerster (geen muur rond Europa, wel een muur rond de sociale zekerheid), of ze zwijgen omdat ze te laf zijn.

Ik ben geen blokker en geen belanger.
Maar ik vind wel dat ongenuanceerd beschimpen al even erg is als het vreemdelingenstandpunt van het Blok, tot voor enkele jaren.
Van Grieken voert een beschavingsoperatie uit; hij is er nog niet, maar er zijn toch al resultaten te zien.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be