Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 maart 2017, 09:21   #221
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Deze leugen moet ik krachtig tegenspreken : ik probeer totaal niet om "de vlaams nationalisten" in de nazi-hoek te duwen. Ik duw enkel vlaams blok daarin, PhDW is een fan van Cyriel Verschaeve en dat weet jij zeer goed. Toen Bert Erikson in jail zat verving hij hem zelfs om een toespraak voor die collaborateur te houden.
De vlaams-nationalisten (N-VA dus), of wat daar nog voor moet doorgaan sinds 2014 zijn helemaal geen nazi's en ik noem hen nooit zo.
Maar de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in vlaanderen dat is overduidelijk het vlaams blok. We gaan elkaar toch geen liesbethje noemen ?
Eerlijk blijven Pandareus, de erfopvolgers van het facisme in la Belgique is de grote francofonie... Het VB is er klein grut tegenover...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:23   #222
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Eerlijk blijven Pandareus, de erfopvolgers van het facisme in la Belgique is de grote francofonie... Het VB is er klein grut tegenover...
Mijn allumeuse is weeral over aan 't drijven.
Ai Marike toh!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:28   #223
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is leuk dat de Waalse sossen een klap krijgen. Maar het alternatief dat nu tevoorschijn treedt is allesbehalve. Communisten verdomme! Wie een beetje kan nadenken zal toch niet voor de commies kiezen? Daarvoor moet je meer dan onnozel zijn.
Zij hebben er (nog) niet voor gekozen. Het gaat hem maar om een peiling.
Maar als verwittiging kan het nogal tellen.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:28   #224
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jij wel hee Marie, als waalse ken jij daar alles van.
Het ben ik niet die voortdurend de anderen verwijt dat zij zogezegd niets van de franstaligen en de Walen kennen enkel en alleen om hen de mond te snoeren omdat hij geen degelijk antwoord heeft op hun aantijgingen...

Op den duur begin je eraan te twijfelen of hijzelf wel iets weet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:29   #225
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Nogmaals panda, degenen die jij de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in Vlaanderen noemt hebben nooit één Jood, Moslim, communist, voorzitter van de PS, enz. vermoord of laten vermoorden. Dat kan van LeopoldII, de ras-zuivere erfgenaam van het Duitsche fascisme, niet gezegd worden. Maar de koninklijke erfgenaam van het fascisme in jouw fameuze Belgique, de evenknie van Hitler wat betreft volkerenmoord, d�*�*r horen we jou nooit met één gebenedijd woord op reageren.

En jij durft anderen selectiviteit verwijten?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:32   #226
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nogmaals panda, degenen die jij de erfopvolgers van het nazisme en fascisme in Vlaanderen noemt hebben nooit één Jood, Moslim, communist, voorzitter van de PS, enz. vermoord of laten vermoorden. Dat kan van LeopoldII, de ras-zuivere erfgenaam van het Duitsche fascisme, niet gezegd worden. Maar de koninklijke erfgenaam van het fascisme in jouw fameuze Belgique, de evenknie van Hitler wat betreft volkerenmoord, d�*�*r horen we jou nooit met één gebenedijd woord op reageren.

En jij durft anderen selectiviteit verwijten?
Akkoord knuppel. Wat is er mis met selectief zijn, misschien?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:32   #227
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Op makakken jagen om stemmen te ronselen, is het enige waar het blok goed voor is. Ter meerdere eer en glorie van de parlementaire wedde ad perpetuum van PhDW en Dolf Annemans. (+ de coiffeur, die hoort er nu ook bij )
Je minachting druipt er zo vanaf Pandareus. Annemans presteert in het EU parlement prachtig werk. Samen met Le Pen, Wilders en de anderen hebben zij een hardwerkende fractie.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:35   #228
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat zo? Die indruk heb ik nochtans niet.
Waarom zouden we de Walen moeten haten, schrijven waar het op staat is helemaal geen haatgevoelens neerschrijven.
Als je iets, zoals de grote francofonie, verheven hebt tot een onaanraakbaar icoon dan komt de minste kritiek daarop over als haat...
Dat dat tegelijker tijd ook inhoudt dat je jezelf volkomen gevangen hebt gezet in dat 'icoon' zal de grote francofonie er moeten bijnemen...
Maar het zou beter zijn indien ze andersdenkenden hun franstalig geloof en godsdienst besparen; maar juist daar wringt het schoentje want zij denken geroepen te zijn om hun icoon over, voor wat ons betreft, heel la Belgique te verspreiden...
Niets is moeilijker tot reden te brengen dan godsdienstfanatici...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:35   #229
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


V-partijen...

Hoe oud ben jij ?
Wat heeft de erfopvolger van de nazi's te zien met ex-nationalisten die nu sinds 2014 neo-Belgicistisch geworden zijn in het aanschijn van dikke weddes ? Dacht je dat die laatste hun emolumenten onbaatzuchtig gaan opgeven in 2019 om beginselvast 5 jaar te gaan vasten in de oppositie ? De Braune Bataillonen hebben niets te verliezen : het enige dat die nodig hebben is voldoende stemvee om hun parlementaire zitjes te verzekeren tot ze op pensioen kunnen gaan. Dat is het hoogst bereikbare doel en dat hebben ze reeds binnen.
De neo-Belgicisten daarentegen zijn een grote partij geworden die honderden monden moeten voeden en die hebben ongetwijfeld geen zin om die trein in 2019 tot stilstand te zien komen door een oppositie kuur.
Die hebben heus geen zin om thuis te komen en te moeten uitleggen dat ze naar de bank zijn verwezen omdat ze een poging gedaan hebben om de Bruine Horde uit het cordon te halen. Conclusie : in 2019 zal N-VA de meest fervente tegenstander zijn om de poort van de schutkring open te zetten. Hoe zuiverder in de leer, hoe groter hun eigen kans op deelname aan Michel II is.
Dat is het doel. De rest is pastiche.
Nu begin ik het te begrijpen :
Pandareus spreekt enkel over de parlementaire wedden waaruit blijkt dat hij jaloers is op deze wedden.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:38   #230
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Quercus, als er één stijlfiguur is die jij beter niet gebruikt dan is het die van de oude nonkel...
Wat bedoel je hiermee?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:39   #231
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Misschien zou Wallonië zonder het Vlaamse geld wel een rijke regio zijn.
Ze hadden dan jaren geleden het heft in eigen handen moeten nemen.

Ik baseer me hiervoor op het verhaaltje van de vissen.

Geef een arme iedere dag een vis, de dag dat je ermee stopt, komt hij om van de honger.
Leer daarentegen de arme vissen en ...
Hewel, hier geef je duidelijk aan hoe negatief voor de hele gemeenschap pamperen wel is...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:39   #232
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Als je tegenwoordig buiten komt zie je overal een bruine horde.
Ik kom regelmatig buiten maar je bruine horde zie ik nergens.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:40   #233
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Terwijl je de zogezegde leugen van een ander tegenspreekt verzuip je in je eigen leugens en gekronkel.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:40   #234
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Je minachting druipt er zo vanaf Pandareus. Annemans presteert in het EU parlement prachtig werk. Samen met Le Pen, Wilders en de anderen hebben zij een hardwerkende fractie.
Zeg nu nog dat de Sukkelaar geen humor heeft!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:41   #235
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Wat bedoel je hiermee?
Dat zijn eigen nonkel veel jonger is. Simpel toch?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:42   #236
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Het ben ik niet die voortdurend de anderen verwijt dat zij zogezegd niets van de franstaligen en de Walen kennen enkel en alleen om hen de mond te snoeren omdat hij geen degelijk antwoord heeft op hun aantijgingen...

Op den duur begin je eraan te twijfelen of hijzelf wel iets weet...
Typisch pandagedrag. De man die anderen selectiviteit aanwrijft hebben we nog nooit zien reageren op de franskiljonse, rattachistische en Vlaamshatende uitlatingen van Everytime. Zijn favoriete boksbal is een Vlaamse die in Durbuy woont maar die het voorbeeld van andere naar Wallonië geëmigreerde en perfect geassimileerde ex.Vlamingen, zoals Onkelinck en Van Cauwenberghe, weigert te volgen. D�*t is onvergeeflijk voor een belgische nationalist. Nochtans doen de Franstaligen in de Vlaamse rand precies hetzelfde als Marie van Durbuy, maar de selectiviteit van panda en co verbiedt hen om franskiljons van hetzelfde laken een pak te geven. Hun laffe partijdigheid om Everytime, al was het maar één keer, op zijn nummer te zetten spreekt boekdelen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:43   #237
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Er zijn er die mentaal moeilijk wegraken uit 1944-1945 en er zijn er die moeilijk weggeraken uit de de tijd van de repressie.

Ik zeg altijd: 'ware er geen 'zwarten' geweest gedurende 4 bittere jaren , er waren ook geen -al dan niet echte- 'witten' geweest en evenmin een repressie'.


Kortom, het eerste kwaad heeft het tweede kwaad uitgelokt. Zo is het gegaan en niet anders.
Ah want de witten zijn er gekomen omdat er zwarten waren? En ik die dacht dat de witten in samenspraak met de geallieerden de Duitsers bestreden? Moet ik mijn geschiedenis herlezen?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:43   #238
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Probeer eens juist aan te duiden welke "zogezegde" leugen ik tegenspreek, en probeer ook mijn eigen leugen te duiden. Eens kijken of je verder raakt dan een slogan te debiteren...
Pandareus, dat klinkt zo een beetje als het franstalige commentaar dat ze niet alle Vlamingen over dezelfde kam scheren (iets wat wij, bij franstalige definitie wel doen indien we het woord Waal of franstalige bezigen), maar alleen die Vlamingen waarop hun commentaar slaat... en blijken dat nu juist alle Vlamingen te zijn behalve de trouwe 'Vlamingen' die braaf hun hoofdje buigen voor hun franstalige grootheid...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:44   #239
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Voor één keer dat jullie sossen in de oppositie zitten kom jij hier mekkeren over "het aanschijn van dikke weddes". Alsof uitgerekend de sossen-mandatarissen principieel en steevast elke wedde afgewezen hebben wanneer ze in de regering zaten. De "zuiveren in de marxistische leer" heb ik nog nooit weten op de loop gaan voor de geur van geld.
En zeker niet na de schandalen die de laatste weken bekend geraakten.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2017, 09:44   #240
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Zeg nu nog dat de Sukkelaar geen humor heeft!
Tegen jouw humor kan niemand op.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be