Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juni 2013, 19:34   #61
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Allee, den ene kabouteraanbidder gaat den andere verdrijven omdat zijn ingebeelde vriend meer waard is...
'God zegt duidelijk in de heilige Thora dat Hij nooit zijn verbond met het Joodse volk zal breken, zelfs niet wanneer ze van Hem afdwalen. Wanneer de Joden afdwalen zal God ze straffen. (Leviticus 26:14-17) En als ze dan nog niet luisteren, zal God ze zeven maal harder straffen. (Idem:18:22) En als ze dan nog steeds niet luisteren, zal God ze nog eens zeven maal harder straffen. (Idem:23-24) En als ze dan nog steeds niet luisteren en zich blijven verzetten zal God ze nog zeven maal harder straffen. (Idem:27-28) Maar ondanks dit alles zal God Zijn verbond met het joodse volk niet verbreken: Leviticus 26:44-45.

Laatst gewijzigd door Calvinist : 9 juni 2013 om 19:35.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 20:13   #62
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een peuleschil vergeleken met wat de moslims ons al aangedaan hebben.
Was ik ook aan het denken. Totaal verwaarloosbaar zou ik zo zeggen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 20:25   #63
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.460
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Bedankt voor het inzicht dat u ons verschaft in de gedachtengang van gevaarlijke rechtse extremisten.
"You're welcome", alhoewel, dat ben jij niet, dus hou ik het bij "my pleasure"
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 20:46   #64
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
De EDL is een bende zielige fasco's, op zich niet veel beter dan de extremistische groeperingen waar ze zogezegd tegen strijden. Ik verafschuw dan ook consequent extreemrechtse groeperingen, of ze zich nu islamitisch, christelijk, joods of wat dan ook noemen.
Bolsjewieken zijn al even erg hoor !! Geschiedenislessen op school gemist zeker ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 21:22   #65
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met het opsluiten van terroristische groeperingen �* la Shariah4Belgium.
Maar kan u me eens uitleggen wat het in brand steken van willekeurige moskeeën bijdraagt? Denkt u dat we zo moslimfundamentalisten gaan tegenwerken? Of hun aantal terugdringen?
Ja, waarschijnlijk moet de gemeenschap nog bijdragen voor de heropbouw ervan. Laten we dus in feite eerst onze afkeer uiten tegen mensen die hier in Belgie al die moslims binnen (willen) laten. En daar zijn uw vriendjes de pamper PVDA'ers juist goed in dacht ik.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 21:45   #66
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
'God zegt duidelijk in de heilige Thora dat Hij nooit zijn verbond met het Joodse volk zal breken, zelfs niet wanneer ze van Hem afdwalen. Wanneer de Joden afdwalen zal God ze straffen. (Leviticus 26:14-17) En als ze dan nog niet luisteren, zal God ze zeven maal harder straffen. (Idem:18:22) En als ze dan nog steeds niet luisteren, zal God ze nog eens zeven maal harder straffen. (Idem:23-24) En als ze dan nog steeds niet luisteren en zich blijven verzetten zal God ze nog zeven maal harder straffen. (Idem:27-28) Maar ondanks dit alles zal God Zijn verbond met het joodse volk niet verbreken: Leviticus 26:44-45.
"The one with the power to vanquish the Dark Lord approaches ... born to those who have thrice defied him, born as the seventh month dies ... and the Dark Lord will mark him as his equal, but he will have power the Dark Lord knows not ... and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives ... the one with the power to vanquish the Dark Lord will be born as the seventh month dies ..."
—Prophecy made to Albus Dumbledore by Sybill Trelawney (Harry Potter)

Nu gij weer met uw sprookjesboek.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:38   #67
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Retaliation time is here !

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 9 juni 2013 om 23:40.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2013, 23:58   #68
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Retaliation time is here !
Ben je wat van plan?
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 02:11   #69
Salah
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2013
Berichten: 3.225
Standaard

Ex-soldiers in court over Grimsby mosque attack

Citaat:
Stuart Harness, 33, and Gavin Humphries, 37, both of Dixon Avenue, Grimsby, were charged with arson with intent to endanger life.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-humber-22685866
Een moskee vol mensen in brand proberen te steken word natuurlijk niet als terrorisme gelabeld.

Laatst gewijzigd door Salah : 10 juni 2013 om 02:11.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 03:52   #70
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Moslimvredebrengers aka verlossers aka vrijheidsstrijders aka terroristen aka AQ... steken het souvereine Syrie, vol met mensen, in brand.

Jihadisten en/of zionisten steunen de actie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 juni 2013 om 03:54.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 04:56   #71
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht

Nu gij weer met uw sprookjesboek.
Bewijzen graag en anders graag een toontje lager.....
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:26   #72
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Bewijzen graag en anders graag een toontje lager.....
Ik moet niks bewijzen. Jij beweert dat er een god bestaat, aan jou om aan te tonen dat dat zo is.

En steek dat toontje lager maar in uw gat, ik laat mij niet dicteren door kabouteraanbidders.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:38   #73
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ja, waarschijnlijk moet de gemeenschap nog bijdragen voor de heropbouw ervan. Laten we dus in feite eerst onze afkeer uiten tegen mensen die hier in Belgie al die moslims binnen (willen) laten. En daar zijn uw vriendjes de pamper PVDA'ers juist goed in dacht ik.
Ik heb nog altijd geen antwoord gehad op mijn vraag. Zou het misschien niet efficiënter zijn om, ik zeg nu maar iets, ons te concentreren op de schuldigen? En niet op op etno-religieuze afkomst en bevolkingsgroep in het algemeen?

Het is natuurlijk maar een idee wat ik hier opper he, zoiets van onschuldig tot je schuld bewezen is. Misschien moeten we bijvoorbeeld de terroristen opsluiten en de nachtwinkelier om de hoek niet arresteren omdat die man niks misdaan heeft. Ik zeg maar wat.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:40   #74
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Bolsjewieken zijn al even erg hoor !! Geschiedenislessen op school gemist zeker ?

Ooit gezien of gelezen wat er van Oost-Europa en Rusland is geworden na '91?
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:41   #75
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
'God zegt duidelijk in de heilige Thora dat Hij nooit zijn verbond met het Joodse volk zal breken, zelfs niet wanneer ze van Hem afdwalen. Wanneer de Joden afdwalen zal God ze straffen. (Leviticus 26:14-17) En als ze dan nog niet luisteren, zal God ze zeven maal harder straffen. (Idem:18:22) En als ze dan nog steeds niet luisteren, zal God ze nog eens zeven maal harder straffen. (Idem:23-24) En als ze dan nog steeds niet luisteren en zich blijven verzetten zal God ze nog zeven maal harder straffen. (Idem:27-28) Maar ondanks dit alles zal God Zijn verbond met het joodse volk niet verbreken: Leviticus 26:44-45.
Het lijkt me dat God dan al vrij apocalyptisch mag tekeergaan tegen Israel.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:43   #76
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag Bekijk bericht
Stonden die dan aan onze kant ofzo?
Ik weet niet of u het doorheeft, maar die jongens aan de andere kant van Assad en de Arabische Republiek zijn ook moslims. Assad is ook een moslim. Nasser zelf was ook een moslim.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 08:45   #77
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Leviticus 26:8-9

Jullie zullen je vijanden op de vlucht jagen en zij zullen door jullie zwaard worden geveld. Vijf van jullie zullen volstaan om honderd vijanden te verjagen en met honderd van jullie verjaag je er tienduizend; ze zullen door jullie zwaard worden geveld. Ik zal naar jullie omzien en je vruchtbaar en talrijk maken.

U en uw moorse vrienden staan op heilige Christelijke grond. Wij en met de steun van De Here zullen alles doen om jullie te verjagen van ons land. Moge De Here de EDL groot maken....
Bedankt dat u mijn punt bewijst dat er ook moordlustige idioten zijn onder christenen. U klinkt als Osama bin Laden, ik hoop dat u dat beseft.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 21:21   #78
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Een moskee vol mensen in brand proberen te steken word natuurlijk niet als terrorisme gelabeld.
taqiyya taqiyya het ging helemaal niet over een moskee en er was NIEMAND aanwezig...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2013, 21:45   #79
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Kijk nu, er zijn nog niet-dhimmis in het Verenigd koninkrijk:

Citaat:
Islamist gang of six jailed for at least 18 years each for plotting bomb attack on EDL rally

...


Six Islamist extremists have been jailed for a total of more than 100 years for plotting a gun and bomb attack on an English Defence League rally that could have sparked spiralling communal violence in Britain.

The six travelled to Dewsbury, West Yorkshire, for the rally attended by several hundred people with a car full of weaponry including a pipe bomb, two shotguns and knives but turned up too late to carry out the attack.

As they drove home to Birmingham, one of their cars was pulled over by police because a plotter failed to fill out an online application form properly and the car showed up as having no insurance.

The weapons were found several days later along with declarations of war addressed to the "kafir (non-believer) female and self proclaimed Queen Elizabeth" and Davd Cameron. The plotters were rounded up by West Midlands officers after a huge anti-terrorism operation.
http://www.independent.co.uk/news/uk...y-8651926.html
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 10 juni 2013 om 21:45.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be