Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2022, 19:05   #41
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Het profiel van die chauffeurs / bezorgers al eens bekeken.
Moeilijk elders inzetbaar hoor.
Komt er gewoon op neer dat gans onze maatschappij overhoop gehaald werd door toestemming te geven aan de Uber's en en al die koerier mis toestanden.
Waardoor mensen zoals in de VS tot soms 3 jobs moeten hebben om te overleven.

Deze chaotische toestanden werden toegestaan om velen die hier niet in het land mogen zijn en niet het land/ EU uitgezet worden ..... toch hypocriet werk te laten doen dat niet in het zwart is! Om dan weer aan huisjesmelkers huishuur te betalen en de maffia vrij spel te geven hun repressie uit te voeren.

Men mag verwachten dat die gevluchte Oekraïners ook in dat draaiboek zullen terecht komen!!! Want de banken weigeren hun geld te aanvaarden waardoor ze om te overleven wel "slaafs" zullen moeten zijn.

Als men ziet hoe al 50 jaar belooft word door de politiek dat mensen met handicap financieel of huisvesting geholpen zullen worden en dat nog steeds op de ROL van zullen doen staat kan we wel verwachten wat de belofte om de Oekraïners te helpen zal in houden. OOOOh ja er zal op TV wel enkele demo's uitgezonden worden om de politiek in het zonneke te zetten....zoals ze ook steeds deden voor de gehandicapten!

Dus: zo word een verborgen schaduw maatschappij in leven gehouden, door het lobby werk in het EU gedrocht om slaven systemen toe te laten.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 april 2022 om 19:14.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2022, 06:49   #42
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Naar we vernemen zijn diegenen die opgepakt en een paar dagen opgesloten zijn geweest weer allemaal vrijgelaten...onder voorwaarden...

Een proces zal ongetwijfeld volgen...

Naar ik begrijp hadden betrokkenen niet genoeg geluisterd naar aanleiding van de invallen bij oa PostNL verleden jaar waarbij bij daar aanwezige toeleveranciers/onderaannemers toestanden werden aangetroffen die niet strookten met de Belgische arbeidswetgeving....

Blijkbaar was het weer van dat en de directie van PostNL kan zich niet wegstoppen achter het feit dat het hun eigen personeel niet is...Er gebeurde werk voor PostNL,zelfs in de gebouwen van PostNL ,dus ZIJ zijn verantwoordelijk...

Dat gaat pijn doen (in de beurs..)

De depots zijn nog altijd verzegeld.
Ondertussen moeten klanten op pakjes wachten, pakjes die ze reeds betaalden. Sommige pakjes zijn dringend, anderen niet.


Ondertussen komen er steeds meer aanbiedingen om aan huis te leveren. Het zal de drukte op onze wegen alleen maar doen toenemen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be