Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 januari 2016, 13:21   #521
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nogmaals: niet alleen vrouwen, ieder mens zou zich bewust moeten zijn van de gevaren.
Onzin!
Je had het wel degelijk over vrouwen die volgens traditionele rollen waar jij zo voor bent, verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van mannen!

Wat wil je daar nu van maken, dat iedere burger maar binnen moet blijven omdat de straat en publieke ruimtes voor de " nieuwkomers en hun hier geboren generaties zijn?"
Wat is je volgende voorstel, ga niet naar een theater, en neem geen openbaar vervoer?Ga niet op een terras zitten, drink geen alcohol, draag niet wat je wilt en pas je op ieder gebied aan omdat anders de randebielen je te grazen kunnen nemen?
Je hebt de mentaliteit van de onderdanige slaaf tegenover nieuwe heersers.
Met jouw mening zul je enkel verliezen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 13:33   #522
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Onzin!
Je had het wel degelijk over vrouwen die volgens traditionele rollen waar jij zo voor bent, verantwoordelijk worden gesteld voor het gedrag van mannen!

Wat wil je daar nu van maken, dat iedere burger maar binnen moet blijven omdat de straat en publieke ruimtes voor de " nieuwkomers en hun hier geboren generaties zijn?"
Wat is je volgende voorstel, ga niet naar een theater, en neem geen openbaar vervoer?Ga niet op een terras zitten, drink geen alcohol, draag niet wat je wilt en pas je op ieder gebied aan omdat anders de randebielen je te grazen kunnen nemen?
Je hebt de mentaliteit van de onderdanige slaaf tegenover nieuwe heersers.
Met jouw mening zul je enkel verliezen.
ok
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 14:54   #523
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch vind ik dit verontrustend want eigenlijk is dat gewoon vrouwenhaat,waar nogal wat mannen op dit forum blijk van geven.
Het zal wel dat je als vrouw ongerust wordt tegenwoordig. Door de migratie naar Europa toe van individuen die totaal geen vrouwenemancipatie kennen, en integendeel de meest gruwelijke discriminatie van vrouwen zelfs in hun rechtssysteem ingebouwd hebben en dat openlijk verdedigen als op religie gebaseerde waarden, komt heel de naoorlogse emancipatie van de Europese vrouw onder druk te staan. Men dient hier aan de alarmbel te trekken en kan amper overreageren om dit proces te stoppen. Dit thema dient zelfs een speerpunt te zijn van strijd. Sommigen beseffen dit niet, voornamelijk omdat ze zelf niet volkomen doordrongen zijn van het belang van vrouwenemancipatie (genero). O.a. daarom kan ik excuses als 'ze zoeken amusement' chokerend. Dat we die uitleg aanvaarden betekent dat we zelf al vrouwenrechten aan het afkalven zijn. Daarbij lijkt het me vaak het begin duidelijk dat hier iets totaal anders aan de hand us. Een vorm van terrorisme. Media en politici durven het nog niet zo te noemen. Politieke correctheid en mogelijkerwijs schaamte over de erbarmelijke reactie op deze aanval op vrouwen zijn drempels voorlopig. Ik verwacht dat het besef stilaan zal groeien.


Terugsturen is niet onmiddellijk een optie. Maar dat dient ons niet tot inertia te brengen. Door moslimvrouwen te 'bevrijden' bevrijden we onszelf.
__________________

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 10 januari 2016 om 15:01.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:07   #524
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het zal wel dat je als vrouw ongerust wordt tegenwoordig. Door de migratie naar Europa toe van individuen die totaal geen vrouwenemancipatie kennen, en integendeel de meest gruwelijke discriminatie van vrouwen zelfs in hun rechtssysteem ingebouwd hebben en dat openlijk verdedigen als op religie gebaseerde waarden, komt heel de naoorlogse emancipatie van de Europese vrouw onder druk te staan. Men dient hier aan de alarmbel te trekken en kan amper overreageren om dit proces te stoppen. Dit thema dient zelfs een speerpunt te zijn van strijd. Sommigen beseffen dit niet, voornamelijk omdat ze zelf niet volkomen doordrongen zijn van het belang van vrouwenemancipatie (genero). O.a. daarom kan ik excuses als 'ze zoeken amusement' chokerend. Dat we die uitleg aanvaarden betekent dat we zelf al vrouwenrechten aan het afkalven zijn. Daarbij lijkt het me vaak het begin duidelijk dat hier iets totaal anders aan de hand us. Een vorm van terrorisme. Media en politici durven het nog niet zo te noemen. Politieke correctheid en mogelijkerwijs schaamte over de erbarmelijke reactie op deze aanval op vrouwen zijn drempels voorlopig. Ik verwacht dat het besef stilaan zal groeien.


Terugsturen is niet onmiddellijk een optie. Maar dat dient ons niet tot inertia te brengen. Door moslimvrouwen te 'bevrijden' bevrijden we onszelf.
Ik zie niet in waarom je pas aangekomen vluchtelingen die hier misdrijven plegen niet onmiddellijk zou kunnen terugsturen?
En ook die ettertjes met dubbele nationaliteit?
Dat zou het beleid mogelijk moeten maken, die verdienen trouwens ook stuk voor stuk een schop onder hun politiek geweten, want het volstaat om even naar vrouwen te luisteren om te beseffen dat dit hele probleem al veel langer speelt, maar nauwelijks aandacht kreeg zelfs niet nadat femme de la rue in de media kwam.
Ik vrees dat vooral het hele vluchtelingenbeleid onmiddellijk herbeken moet worden..want wat in Keulen is gebeurd wijst op georganiseerd geweld met de bedoeling om burgers tegen mekaar op te zetten, toevallig een strategie die IS wel zou uitkomen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:08   #525
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
ok
Goed zo!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:46   #526
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Goed zo!
Je bent als een 14 jarig, borderline meisje.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:56   #527
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je bent als een 14 jarig, borderline meisje.
Gaan we die toer op ?
Daar bedank ik voor, mag ik opmerken dat je totaal geen argumenten had die zelfs maar enigszins stand hielden in de discussie en bijgevolg met afgezakte broek stond?
Dat je dan nu persoonlijk wordt, zegt iets over jouw persoonlijkheid maar niet over mij hoor.
Nog een fijne dag Nietzs, misschien lukt het een volgende keer beter voor je in een discussie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 15:58   #528
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Gaan we die toer op ?
Daar bedank ik voor, mag ik opmerken dat je totaal geen argumenten had die zelfs maar enigszins stand hielden in de discussie en bijgevolg met afgezakte broek stond?
Dat je dan nu persoonlijk wordt, zegt iets over jouw persoonlijkheid maar niet over mij hoor.
Nog een fijne dag Nietzs, misschien lukt het een volgende keer beter voor je in een discussie.
Ga je nu huilen om een ad hominem terwijl jij zegt dat ik een blowende, vrouwenhater ben?

Bitch, please.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:00   #529
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je vond anders wel dat Demper gelijk had en ook dat vrouwen hun gedrag moesten aanpassen!
Wanneer horden moslims die via de vluchtelingenstroom binnenkomen zich georganiseerd tegenover vrouwen als crminelen gedragen moeten wij ons gedrag niet aanpassen maar die heren er uit worden gegooid!
No way dat we ons " bewust moeten zijn van gevaren en ons gedrag moeten aanpassen", dat moeten die kerels doen!
Inderdaad. Het land uit ermee. De enige afdoende oplossing.

x2
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:01   #530
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad. Het land uit ermee. De enige afdoende oplossing.

x2
Nope,

ain't gonna happen
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:02   #531
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nope,

ain't gonna happen
Het kan gerust, men moet alleen maar willen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:03   #532
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het kan gerust, men moet alleen maar willen.
Men wil niet.

Dat zie je toch?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:06   #533
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Men wil niet.

Dat zie je toch?
Dan komt er ergens in een Europees land een volksopstand, wat dan in andere landen mensen ertoe zal aanzetten eveneens op te staan tegen hun lakse regeringen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 10 januari 2016 om 16:06.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:07   #534
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het kan gerust, men moet alleen maar willen.
En wie gaat dat doen?

Welke van de bandietenbende politiekers zal daar ooit 't lef voor hebben?

Geen enkele.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:08   #535
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ga je nu huilen om een ad hominem terwijl jij zegt dat ik een blowende, vrouwenhater ben?

Bitch, please.
Schat , wat je over me zegt raakt mijn koude kleren niet, en waarom jij een blowende vrouwenhater bent, is gebaseerd op je eigen uitspraken, die weerlegt werden op een onderbouwde manier, dat dit jouw niet lukt is niet mijn tekortkoming.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:10   #536
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dan komt er ergens in een Europees land een volksopstand, wat dan in andere landen mensen ertoe zal aanzetten eveneens op te staan tegen hun lakse regeringen.
Er komt geen volksopstand, smiley.

Wij laten dit allemaal toe. De geïmporteerde, islamitische Arabier gaat in Europa op vrouwelijke kuffar-jacht en wij doen er niets aan om dat te voorkomen.

Dat is de realiteit.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:11   #537
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Schat , wat je over me zegt raakt mijn koude kleren niet, en waarom jij een blowende vrouwenhater bent, is gebaseerd op je eigen uitspraken, die weerlegt werden op een onderbouwde manier, dat dit jouw niet lukt is niet mijn tekortkoming.
Stil dan?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:11   #538
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad. Het land uit ermee. De enige afdoende oplossing.

x2
Wanneer vluchtelingen op die manier een gevaar vormen voor de bevolking, zouden politici dat even ernstig mogen nemen als alle andere vormen van terreur en dus daders onmiddellijk eruit moeten zetten.

Ik denk dat er niets anders opzit wanneer politici zelf nog aan de bak willen komen, en daar gaat het altijd over toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:14   #539
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er komt geen volksopstand, smiley.

Wij laten dit allemaal toe. De geïmporteerde, islamitische Arabier gaat in Europa op vrouwelijke kuffar-jacht en wij doen er niets aan om dat te voorkomen.

Dat is de realiteit.
Wacht even jij doet er niets aan, omdat je ook vond dat vrouwen maar...
Maak daar geen wij van!
De realiteit is dat steeds meer mensen het niet meer zullen nemen dat zoveel randdebielen hier binnenkomen of al zijn, tot welke reactie dit leidt kun je nu nog niet zeggen.

Maar politici die daar antwoord op kunnen bieden zullen politiek beter overleven dan degenen die het probleem onder de mat vegen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:14   #540
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.436
Standaard

Mijn vriendin kwam vandaag met een goed voorstel:

Vanaf nu mogen autochtone vrouwen hun pistool in hun jaszak meenemen als ze nog alleen buiten moeten gaan.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 januari 2016 om 16:16.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be