Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juli 2009, 11:54   #61
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Zou het niet wetenschappelijker zijn te werekn met DND ipv oude tekeningen?

Eigenlijk een interessante thread.

Inderdaad, ik denk dat onze vriend een zware ontnuchterende klap zal krijgen. Ik hoop dat hij ertegen bestendig is.

Echt belachelijk, zijn stellingen!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 11:58   #62
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Mooie theorie maar op basis van prenten kan je dit moeilijk als waarheid aannemen. Zelf hecht ik weinig geloof aan deze theorie ondanks dat er gevallen waren van gemengde huwelijken in de heersende klassen.
Idd, op basis van die prenten kan hij niet de theorie plaatsen zoals hij nu doet. En zeker geen gewag maken dat de adelstand in Europa 'zwart bloed' zou hebben, ten opzichte van de rest, de gewone mensen. Omdat van de gewone mensen geen schilderijen en prenten bewaard bleven,laat staan dat die ooit gemaakt werden. Dus hij kon niet vergelijken.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:11   #63
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De zwarte Europese adel en koningshuizen hebben tal van aanwijzingen achtergelaten dat zij zwart waren en een zwarte identiteit hadden. Wellicht zijn zij nakomelingen van de Afrikaanse Grimaldi mens, versterkt met latere immigranten uit Africa en elders.

Er zijn ontzettend veel afbeeldingen van Moren, Afrikanen in Europa. Veel Moren als sieraden, kostbare kunstwerken, heraldiek en familie namen. Wat kan deze liefde voor afrikanen anders betekenen dat dat zij symbolen waren voor blauw bloed. Afgezien daarvan bestaan er genoeg beschrijvingen van adellijke personen als zwart en bruin. Tevens ogen zij classiek afrikaans en gaat die onzin van ' zwarte caucasiers' niet op.

Blauw bloed komt van blauwe mannen, zoals men in Europa (500-1500) de zwarten noemde. Ze werden zelf onder de Vikings gesignaleerd.

De haat tegen zwarten heeft zijn oorzaak in de zwarte overheersing door zwarten van witten (1500-1789) waaraan de Franse Revolutie een einde maakte. De adel was herkenbaar aan zijn kleur. Vandaar dat men als concessie zich wit ging schilderen en blonde pruiken dragen. de cremes waren blekende cremes.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!Dat is de meest belachelijke post die ik ooit op politics las!!! Erger nog: de meest belachelijke post dat ik in heel mijn leven heb moeten aanschouwen! Man, je bent een komiek! Zeg me dat je dit niet serieus neemt, maar dat je stellingen enkel dienen om een komische show te presenteren. OMG!


Hier de afbeelding van een Europese Princesse. Een Habsburgse, ze is de achterkleindochter van de laatste Keizer van Oostenrijk, en ze is afstammelinge van zowat alle grootste Europese hoogadelijke familie's; ze stamt af van diverse Koningen en Keizers, maar toch is zij zo wit als maar kan zijn. Nogthans heeft zij een Italiaanse grootmoeder, nl. de Koningin van België!

Kijk maar goed!!!





Hier met Haar Broers.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:19   #64
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Queen Charlotte Sophie of Mecklenburg Strelitz (1744-1818), Wife of George III

Described as ' a true mulatto face' , ' brown' or ' yellow.'
' Her nose is to wide and her mouth shows the same fault.'
Ze werd zo omschreven, maar daarvoor was zij zo niet eh.

Ik werd ook een uitgemaakt voor vuile turk omwille van mijn donkere ogen, huid en haren, door iemand die goed genoeg wist dat ik dit helemaal niet ben.
Of een andere die mij omschreef als "die Italiaan daar op de foto is dus MaGNiFiCaT".
Of mensen die mij bij de kennismaking -zonder dat zij iets wisten van mn achtergrond- vroegen of ik een Italiaan of Spanjaard ben. En ik heb heel fijne gelaatstrekken, maar ben donker. Mensen denken vaak dat ik van zuiderse afkomst ben, en zo lijkt het ook, maar het is helemaal niet zo.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:20   #65
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Leopold I habsburg, keizer van het Heilige Roomse rijk.

Beschreven als ' a hale, short black man' door Swinburne (Rogers 1940)
Omwille van de zwarte haren eh.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:30   #66
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De toegepaste wetenschap zou naar oplossingen moeten zoeken voor dagelijkse problemen zoals racisme, voortkomend uit 18e eeuws wetenschappelijk racisme. Als men met een zekere afstandelijkheid kijkt naar wat racisme zegt, dan hoor ik een soort overdreven bevrijdingsideologie om witten te bevrijden van een zwarte overheersing. Men kan de Verlichting en de Verklaring van de Rechten van de Mens ook in dat licht zien. Witten die beschermd moesten worden tegen zwarte meesters. Het geweld van de Franse Revolutie (1789-1795) suggereert een zeer zware onderdrukking door de adel, blauw bloed.

Adeldom werd in Frankrijk afgeschaft, nadat de adel ter plekke was gelynched of naar elders moest vluchten. De witte make-up en pruikenmode waren een soort van concessie of truc van de zwarte adel naar de witte onderdrukte massa. De verwitte schilderijen van adellijke personen die als zwarte en gekleurd werden beschreven dienen gezien te worden als een revisionisme, waarbij zwarte koningen, adel en intellectuelen wit werden gemaakt, om de geschiedenis van zwarte overheersing tot vandaag te verbergen. Alle Europese musea zijn daarmee Huizen van Revisionisme en instituties voor Staatsracisme.

De vraag is of na deze episode, tweehonderd jaar geleden, zwarten en gekleurden nog steeds zo vijandig benaderd moeten worden. Moeten Europeanen nog steeds zwarte en gekleurde mensen over de hele wereld domineren, uitbuiten, bombarderen en vermoorden?

De meeste witte Europeanen behoren niet tot de elite en zijn niet meer dan belastingkoeien en kannonenvlees voor de bloeddorstige Europese en amerikaanse elite. Men beheerst de witten door hen vrees in te boezemen voor zwarten. Het lijkt mij dat witten hun revanche gehad hebben. Waarom zou het dus zo moeilijk moeten zijn te accepteren dat Charles II Stuart, The Black Boy, werkelijk een zwarte man was?

De Franse revolutie was mogelijk door de zwaar sociale ongelijkheden en vaak onrechtvaardigheden. Het had echt niets met racisme te maken hoor zoals jij hier probeert te zeggen. Je bent zo zwaar bezig te pogen de geschiedenis te vervalsen, dat het zo belachelijk is.

Trouwens: "waarbij zwarte koningen, adel en intellectuelen wit werden gemaakt"
Die intellectuelen kwamen voornamelijk niet uit de Adelstand, maar uit de gewone burgerbevolking, die jij als 'witten' bestempelt. Vanaf het moment dat een talentrijke jongen uit de burgerij zich tot de intellectuele elite wist te plaatsen, werd zijn bloed plotseling blauw, of beter zwart ofzo?
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:36   #67
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

[quote=Egmond Codfried;4225173]

[ Een Moor door Juriaen van Streeck (1619-1673). De meeste mensen realiseren zich niet hoeveel afbeeldingen er bestaan van Moren in Europa. Vanwaar de voorliefde voor Moren? Namen, familiewapens, geografische aanduidingen; allemaal verwijzingen naar de Moor]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Er zijn vanuit Afrika verschillende exodus geweest naar de rest van de wereld
De verwant van de Homo Sapiens Sapiens die in europa ZELF ontstaan is is de Neanderthaler, van zo'n 140000 jaar geleden tot 28000 jaar geleden.
QUOTE]

Hoe zagen de Neanderthalers eruit, als niet Klassiek Afrikaans?
Hoe verklaar je de witten, als de eerste mens Afrikaans en zwart van huid was?
Hoe verklaar je de vele persoonlijke verwijzingen en portretten die wijzen op een zwarte en gekleurde etniciteit bij Europese heersers?
Hoe verklaar je de vele Moren, Afrikanen in de westers kunst?

De Moor op die afbeelding is duidelijk een slaaf/dienaar.

Als er dan zwarten op oude schilderijen staan, dan is dat vooral in ondergeschikte rol.

Waarom staan er dieren op een wapenschild? Zijn de houders van een wapenschild met een hertenkop erop, afstammelingen van het hert?
Waarom staan er werktuigen op een wapenschild? Zijn de dragers van de wapenschilden met bv een hamer, afstammelingen van hamers?

Tja, ik zal maar in jouw redeneringsparcours verder doen eh.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 12:44   #68
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Koningin Caroline van Brunswick, gehuwd met haar neef George IV van Engeland. Hij was een zoon van Charlotte Sophie van Mecklenburg-Strelitz, die beschreven werd als ' a true mulatto face' en ' yellow' en ' brown.' Dit betreft een zwart portret, waarbij de kunstenaar de adellijke kleur toont.
Omdat ze omschreven werd als 'een mulattoface', daarom was ze geen mulatto eh. Als ik de tekening zie, dan is dit voor mij een zuivere blanke.

Jij ziet wat jij wilt zien. Je bent helemaal niet in staat de zaken objectief te interpreteren. Je ziet alles bijzonder zwart/wit, om de één of andere reden wil jij afrekenen met diegenen die jij viseert. Je hebt blijkbaar een zwaar probleem.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 13:09   #69
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht


Alé gaat die grap hier nog lang duren ?

"Blauw bloed" heeft niks met "zwart bloed" te maken.
De verklaring over blauw bloed is simpel ; vroeger was de adel er erg trots op dat ze niet moesten werken zoals de vele kleine keuterboertjes.
Die laatsen werkten vele uren buiten op het land waardoor hun vel bruiner was door de zon.
De adel zat meestal binnen en hun huidskleur was dan vanzelfsprekend veel lichter.
Als je huid erg licht is zien je aders er blauw uit (kijk bijvoorbeeld eens naar de binnenkant van je armen*)
Dan weet je direct waar het over gaat.
Voor de adel was dat indertijd het symbool om zich te onderscheiden van het gewone volk.

*Neen, jij niet Wouter Van Bellingen !

De mythe van het blauw bloed vindt zijn oorsprong aan het Spaanse Hof tijdens de Reconquista wanneer de Christelijke -adelijke dus- ridders constateerden dat hun aderen meer doorschijnend onder de huid waren dan dan die bij de -jawel!!- Moorse bezetters. Er werd daar een goddelijke voorteken in gezien, en dit fenomeen -het doorschijnen van de aders bij de Christelijke strijders- werd algauw aanzien als een teken van raszuiverheid, iets wat alleen bij de onversneden blanke adel voorkomt en helemaal niet aangelengd is met Moors (en of Joods) bloed.


Maar onze vriend zal wel blind blijven voor deze feiten.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 13:47   #70
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Als de Europese adel en gekroonde hoofden zwart waren (maar wit geschilderd op schilderijen en ook wit gesminkt in het dagelijks leven), waarom zijn al hun adelijke afstammelingen dan blank (want in de stambomen van de diverse koningshuizen komen bitter weinig "niet-edelen" voor)? Of zijn de huidige afstammelingen ook eigenlijk allemaal zwart, en worden alle foto's gephotoshopt?
Bedankt voor het stellen van vragen.

Centraal in mijn onderzoek is het geleverde bewijs dat als zwart beschreven adellijke en koninklijke personen als witten werden afgebeeld. Wat dat betreft kan men helemaal niet vertrouwen op deze portretten en spreek ik van revisionistische vervalsingen.

De adel werd na de Franse Revolutie wit door wit te huwen. Met ' nieuwe adel' of rijke, witte patriciers. Dit deden zij uit zelfbehoud.

Dat de adel zich in de aanloop naar de Franse Revolutie wit verfde en blonde pruiken opzette beschouw ik als een verdere aanwijzing dat zij niet wit waren. De witte make-up was vanwege de zware metalen die men erin verwerkte ook een blekende creme. Witte mensen hebben geen blekende creme's nodig.

De vaststelling dat wij met zwarte en gekleurde Europeanen te doen hebben volgt uit de persoonsbeschrijvingen van hoge adel als ' chimney sweeper' ' swarthy', The Black Boy' en bijbehorende portretten zoals ik die hierafdrukte.

Verder het gebruik van de Moor is familiewapens, in familienamen en in schilderijen en kunstvoorwerpen met de Moor als onderwerp. De centraal opgestelde Moor, Balthazar bij de geboorte van Jezus, verscheen in de kunst toen zwart koningschap zijn opgang maakte. Met 1500, de Renaissance, was de zwarte koning in de Adoratiescenes in heel Europa en de kolonien in gebruik.

Het is van belang dat wij deze zaken zo concreet mogelijk bekijken en vertrouwen op onze eigen waarneming. Men hoeft geen professor te zijn om personen als zwart te herkennen, gekoppeld aan beschrijvingen. Inmiddels is elke Europeaan vertrouwd met het uiterlijk van zwarte typen, hun mengsels, de variaties. Wij hebben geen ractische geleerden nodig om ons te vertellen wat zwarten zijn, wat ze kunnen en of ze minder dan witten zouden zijn.

Anno 2009 vind ik het wonderlijk dat afstamming van zwarten als iets vreselijks wordt beschouwd, waar de eerste mensen zwarten waren en wij allemaal Afrikanen zijn.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 14:14   #71
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Helaas vervalt onze vriend Magnificat hier in persoonlijke aanvallen. Ik begrijp dat men moeite heeft met mijn wetenschappelijk onderbouwde theorie, deel hypothese, want ik wist ook niet beter dan dat er geen witten in Europa waren, laatstaan pikzwarte koningen. Het duurde drie jaar voordat ik mijn eigen ontdekkingen kon geloven, zo sterk werkte de racistische indoctrinatie.

Door zijn veelschrijverij onthult deze persoon zijn persoonlijke motieven en kennelijke angst dat hij donker is vanwege zwarte voorouders. In die zin kijk ik met belangstelling naar de ' donkere' Belgische schrijver De Lannoy.

Als zwarte heb ik geen enkel complex over mijn zwart zijn en ben niet op een wraaktoer. Integendeel verklaar ik dat deze zwarte adellijke elite Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een despotische en wrede natie vormde. De Franse Revolutie ging over maatschappelijke ongelijkheid en verouderde bestuurssytemen, met als bijkomende factor dat de inhalige adel en koningen zwart waren. Tot 1770 werd huidkleur niet gebruikt om naties te definieren. Dat gebeurde in de aanloop naar de Franse Revolutie. Wetenschappelijk racisme kan daarom opgevat worden als een bevrijdingstheorie om de onderdrukte witten te leren dat hun onderdrukkers op geen enkele manier superieur zijn, maar in feite tweevijfde mens en drievijfde aap!

Volgens het internet had de Europese adel boeken in hun collecties die met mensenhuid waren gekaft. Volgens het internet was het algemeen gebruik, maar sprak men er niet over. Ik veronderstel dat dit de houding van de adel tegenover hun witte onderdanen weergeeft. Deze boeken vindt men vandaag in academische collecties. Hiermee geef ik verder aan dat ik niet zeg dat wit goed is en zwart slecht, of zwart goed en wit slecht, want intussen heeft wit Europa al twee eeuwen wreed huisgehouden in Afrika.

Mensen die zitten en observeren en nadenken kunnen begrijpen dat waar leden van zwarte families consequent met witten trouwen, zij uiteindelijk wit zullen worden in vier of vijf generaties. Vooral als zij aangespoord worden door denigrerende studies over zwarten.

De hoge adel, blauw bloed omvatte blijkbaar niet alle Europese zwarten. Maar het lijkt dat ' gewone' zwarten deelden in de privileges van ' zwarte superioriteit,' waardoor wij ook zwarte kunstenaars en componisten als Ludwig van Beethoven zien die De zwarte Spanjaard werd genoemd. Bernd Haydn was The Blackamoor. Ik hanteer de definitie van een ' gefixeerd mulattenras waarvan sommigen meer klassiek Afrikaans, Aziatisch of wit uitzagen, maar een zwarte identiteit deelden, blauw bloed.' Net zoals het Rasta geloof een zwarte identiteit is, zo ook ' Blauw bloed.'

Men dient goed te kijken naar alle foto's van de Belgische koningin Elizabeth die een nicht was van de Habsburgse keizerin Sissi. Men lette op de huidkleur op de niet geretoucheerde fotografische portretten en de krullebollen van haar kinderen.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 14:36   #72
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard



Filips II habsburg
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 15:02   #73
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Meneer Codfried,

Mogen wij weten aan welke academische of wetenschappelijke instelling u verbonden bent, of tenminste welke vorming u genoten heeft?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2009, 21:50   #74
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Helaas vervalt onze vriend Magnificat hier in persoonlijke aanvallen. Ik begrijp dat men moeite heeft met mijn wetenschappelijk onderbouwde theorie, deel hypothese, want ik wist ook niet beter dan dat er geen witten in Europa waren, laatstaan pikzwarte koningen. Het duurde drie jaar voordat ik mijn eigen ontdekkingen kon geloven, zo sterk werkte de racistische indoctrinatie.

Door zijn veelschrijverij onthult deze persoon zijn persoonlijke motieven en kennelijke angst dat hij donker is vanwege zwarte voorouders. In die zin kijk ik met belangstelling naar de ' donkere' Belgische schrijver De Lannoy.

Als zwarte heb ik geen enkel complex over mijn zwart zijn en ben niet op een wraaktoer. Integendeel verklaar ik dat deze zwarte adellijke elite Europa maakte tot wat het vandaag is, maar een despotische en wrede natie vormde. De Franse Revolutie ging over maatschappelijke ongelijkheid en verouderde bestuurssytemen, met als bijkomende factor dat de inhalige adel en koningen zwart waren. Tot 1770 werd huidkleur niet gebruikt om naties te definieren. Dat gebeurde in de aanloop naar de Franse Revolutie. Wetenschappelijk racisme kan daarom opgevat worden als een bevrijdingstheorie om de onderdrukte witten te leren dat hun onderdrukkers op geen enkele manier superieur zijn, maar in feite tweevijfde mens en drievijfde aap!

Volgens het internet had de Europese adel boeken in hun collecties die met mensenhuid waren gekaft. Volgens het internet was het algemeen gebruik, maar sprak men er niet over. Ik veronderstel dat dit de houding van de adel tegenover hun witte onderdanen weergeeft. Deze boeken vindt men vandaag in academische collecties. Hiermee geef ik verder aan dat ik niet zeg dat wit goed is en zwart slecht, of zwart goed en wit slecht, want intussen heeft wit Europa al twee eeuwen wreed huisgehouden in Afrika.

Mensen die zitten en observeren en nadenken kunnen begrijpen dat waar leden van zwarte families consequent met witten trouwen, zij uiteindelijk wit zullen worden in vier of vijf generaties. Vooral als zij aangespoord worden door denigrerende studies over zwarten.

De hoge adel, blauw bloed omvatte blijkbaar niet alle Europese zwarten. Maar het lijkt dat ' gewone' zwarten deelden in de privileges van ' zwarte superioriteit,' waardoor wij ook zwarte kunstenaars en componisten als Ludwig van Beethoven zien die De zwarte Spanjaard werd genoemd. Bernd Haydn was The Blackamoor. Ik hanteer de definitie van een ' gefixeerd mulattenras waarvan sommigen meer klassiek Afrikaans, Aziatisch of wit uitzagen, maar een zwarte identiteit deelden, blauw bloed.' Net zoals het Rasta geloof een zwarte identiteit is, zo ook ' Blauw bloed.'

Men dient goed te kijken naar alle foto's van de Belgische koningin Elizabeth die een nicht was van de Habsburgse keizerin Sissi. Men lette op de huidkleur op de niet geretoucheerde fotografische portretten en de krullebollen van haar kinderen.


Het is je menens? Je hebt echt een zwaar zwaar probleem!

En zoals ik al dacht behoor je tot het zwarte ras, en probeer je je onterechte minderwaardigheidgevoel te masqueren of beter: weg te werken door jezelf voor te liegen dat alle grote sterke figuren en familie's eigenlijk zwart waren.

En je bent een grote gulzigaard, want je wilt alles: de intellectuele elite die niet noodzakelijk van adellijke afkomst was, was ook zwart: dat waren dan de zwarten die niet adellijk waren?

Dat is straf!
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 01:46   #75
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!Dat is de meest belachelijke post die ik ooit op politics las!!! Erger nog: de meest belachelijke post dat ik in heel mijn leven heb moeten aanschouwen! Man, je bent een komiek! Zeg me dat je dit niet serieus neemt, maar dat je stellingen enkel dienen om een komische show te presenteren. OMG!


Hier de afbeelding van een Europese Princesse. Een Habsburgse, ze is de achterkleindochter van de laatste Keizer van Oostenrijk, en ze is afstammelinge van zowat alle grootste Europese hoogadelijke familie's; ze stamt af van diverse Koningen en Keizers, maar toch is zij zo wit als maar kan zijn. Nogthans heeft zij een Italiaanse grootmoeder, nl. de Koningin van België!

Kijk maar goed!!!





Hier met Haar Broers.
U bedoelt zeker Habsburg Lotharingen? Sinds Maria Theresia in 1780 overleed, stierf het huis Habsburg in mannelijke lijn uit; de ''huidige Habsburgers'' stammen af van deze Maria Theresia en Frans Stephan uit het huis Lotharingen (Lorraine (Opper Lotharingen) niet te verwarren met Lothier (Neder Lotharingen).... Om op de discussie in te haken, een enkeling kan wat kenmerken hebben gehad waardoor anderen dit misschien dachten of roddelden, maar evengoed kan het zo zijn men dacht enkele legendarische voorouders te hebben gehad; de Brabantse hertogen claimden ook af te stammen van Trojaanse vorsten, Caesar en de Karolingers (dit laatste klopt enigszins, maar niet zoals men beweerde; een graaf van Leuven was echter ooit met een Karolingische gehuwd geweest).
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 02:19   #76
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht


Filips II habsburg
Een spanjaard en we weten allemaal dat spanjaarden gebruind zijn.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 08:47   #77
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Een verhelderende thread. Niet zozeer omdat ik zomaar zou geloven wat de topicstarter beweert maar vooral door de verbetenheid waarmee sommigen zijn ongelijk willen bewijzen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 15:43   #78
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ze werd zo omschreven, maar daarvoor was zij zo niet eh.

Ik werd ook een uitgemaakt voor vuile turk omwille van mijn donkere ogen, huid en haren, door iemand die goed genoeg wist dat ik dit helemaal niet ben.
Of een andere die mij omschreef als "die Italiaan daar op de foto is dus MaGNiFiCaT".
Of mensen die mij bij de kennismaking -zonder dat zij iets wisten van mn achtergrond- vroegen of ik een Italiaan of Spanjaard ben. En ik heb heel fijne gelaatstrekken, maar ben donker. Mensen denken vaak dat ik van zuiderse afkomst ben, en zo lijkt het ook, maar het is helemaal niet zo.
Als iets waggelt als een eend, zwemt als een eend en kwaakt als een eend is het een EEND!

Het is mij duidelijk dat u tot dat deel van mijn publiek behoort die traumatiserende ervaringen in de jeugd heeft opgedaan vanwege hun afwijkende, zwarte uiterlijk. Mijn onderzoek zou uw leed moeten verlichten en verklaren waarom deze zaken bestaan: waarom is zwart altijd in de beklaagdenbank. De reden is dat Europa werd overheerst door zwarten, die Europa makkten tot wat het is en om zich te bevrijden formuleerden witte leiders een bevrijdingsleer genaamd wetenschappelijk racisme.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 15:49   #79
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus Bekijk bericht
Een spanjaard en we weten allemaal dat spanjaarden gebruind zijn.
Dit is een half-gewitte afbeelding van koning Filips II Habsburg met klassiek Afrikaanse trekken o.a. krullend haar, subnasale prognastie en dikke lippen. Zijn huid is gewit.

Een beschilderde zilveren kop op een houten borstbeeld.

De subnasale prognastie, het vooruitsteken van de lippen werd tenonrechte als een ' centebakkie' beschreven, terwijl het hier als een normaal kenmerk zoals te zien bij bepaalde Afrikanen, is afgebeeld.

De mummie van zijn vader Karel V is in 1865 of zo gefotografeerd en blijkt een zwarte man met sterke prognastie te zijn geweest. Te zien in twee dikke Belgische boeken over Keizer Karel van Habsburg.

Trek je eigen conclusies
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2009, 15:52   #80
Egmond Codfried
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Een verhelderende thread. Niet zozeer omdat ik zomaar zou geloven wat de topicstarter beweert maar vooral door de verbetenheid waarmee sommigen zijn ongelijk willen bewijzen.
Geloof niets, onderzoek alles!

(Immanuel Kant)

De hardnekkige en vooral belachelijke verklaringen bij zwarte portretten vormt voor mij deel van het bewijs. Maar vraag ik mij af waarom men zo ver moet gaan in de ontkenning. Wat verbergt men? Men verbergt zwarte overheersing, een Omgekeerde Apartheid (1500-1789) in Europa.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be