Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 11:46   #2621
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

@Bach, wat een nieuwe litantie...

Gewoon 1 lange post op de persoon, om dan af te sluiten met "Inhoudelijke bijdragen hebben toch mijn voorkeur.". Ja zeg...

kort:
1. Nee, ik was niet aan het wachten tot je een foutje maakte om u te kunnen rapporten. Wat een idee...
2. Welke tegenstrijdigheden? Zeg het maar (dat was zowat het enige inhoudelijke...)
3. De analogie met besnijdenissen is krom, zoals reeds duidelijk gemaakt. Het kind geeft nl. geen toestemming in geval van besnijdenis. In geval van transitie is het de wens van het kind. Ik weet niet hoe ik nog beter kan uitleggen dat dit een slechte analogie is...
4. Wat mijn standpunten met de covid-lockdown hierbij komen doen, absoluut geen idee.

Ik ben dit echt beu. Ge moet echt stoppen met elke discussie te sturen naar een persoonlijk conflict. Ik heb nu zelf nog een keer de laatste 10p herlezen. op die "valt uwen euro" zie ik echt 0 beledigingen. Ik heb er nog eens extra op gelet.

En uw laatste litanie komt er nog een schepje bovenop: ik ben voor kindermutilatie zogezegd, arrogantie en "nog wat adjectieven".

Laat het nu toch gewoon rusten? We verschillen van mening. Is dat erg? Nee. Moet ge daarom beginnen te beledigen? Nee.

Voor mij is de maat echt vol Bach. Ook je laatste bericht gerapporteerd.
Oud Vandaag, 13:32   #2622
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
@Bach, wat een nieuwe litantie...

Gewoon 1 lange post op de persoon, om dan af te sluiten met "Inhoudelijke bijdragen hebben toch mijn voorkeur.". Ja zeg...

kort:
1. Nee, ik was niet aan het wachten tot je een foutje maakte om u te kunnen rapporten. Wat een idee...
2. Welke tegenstrijdigheden? Zeg het maar (dat was zowat het enige inhoudelijke...)
3. De analogie met besnijdenissen is krom, zoals reeds duidelijk gemaakt. Het kind geeft nl. geen toestemming in geval van besnijdenis. In geval van transitie is het de wens van het kind. Ik weet niet hoe ik nog beter kan uitleggen dat dit een slechte analogie is...
4. Wat mijn standpunten met de covid-lockdown hierbij komen doen, absoluut geen idee.

Ik ben dit echt beu. Ge moet echt stoppen met elke discussie te sturen naar een persoonlijk conflict. Ik heb nu zelf nog een keer de laatste 10p herlezen. op die "valt uwen euro" zie ik echt 0 beledigingen. Ik heb er nog eens extra op gelet.

En uw laatste litanie komt er nog een schepje bovenop: ik ben voor kindermutilatie zogezegd, arrogantie en "nog wat adjectieven".

Laat het nu toch gewoon rusten? We verschillen van mening. Is dat erg? Nee. Moet ge daarom beginnen te beledigen? Nee.

Voor mij is de maat echt vol Bach. Ook je laatste bericht gerapporteerd.
Waarom dat nu weer?

Ik weet niet of de moderatie het kan appreciëren dat ze op deze manier gebruikt worden. Kent u ze persoonlijk misschien? Ik ben trouwens kalm in mijn antwoorden en niet hysterisch. Enkel op het laatste viel ik van mijn stoel toen u beweerde dat kinderen zelf moeten kunnen kiezen en dat met een wegwuif houding tegenover de gegeven argumenten, waarmee mijns inziens weeral arrogantie geïllustreerd werd (die u zelf erkent meen ik). Ik zou kinderen nog eerder maar de stembus laten trekken vanaf de puberteit dan hen hierover laten beslissen. Een stem uitbrengen is tenminste omkeerbaar.

Zoals eerder gezegd zijn 90 procent van de vrouwen in landen waar besnijdenis van meisjes gebeurt akkoord met de traditie. Ze zijn zelf besneden. Daarin wordt getoond hoe gemakkelijk het is kinderen te richten in een bepaalde richting als men maar vroeg genoeg begint. Het is zeker relevant en geen 'stroman', wat iets helemaal anders is.

Covid? Mijns inziens toont dat eveneens de zwakte van het libertarisch argument in deze zaak indien dat a la carte gebruikt wordt. Dan weer eens wel en dan weer niet. Wanneer het goed uitkomt. Walsh legt het ook goed uit. Video hier boven.

Laatst gewijzigd door Bach : Vandaag om 14:00.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 13:36   #2623
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Dat is toch niet zo hoog?

Is dat nu een reden voor een algeheel verbod? In veruit de meeste gevallen is de uitkomst positief.

Allez, elke casus van spijt is er eentje te veel en erg jammer natuurlijk.

Om een analogie te gebruiken, elke verkeersdode is er eentje te veel, maar drastische maatregelen om dat tot 0 terug te brengen, zoals een snelheidsbeperking van 20 of 30km/h op alle wegen doen we ook niet, want daar zijn ook erg grote nadelen mee verbonden...
Het blijven kinderen die je steriliseert, dat het gros daar zelf tevreden mee is maakt eigenlijk het verschil niet. Je hebt mensen die een ledemaat haten of bv hun tanden, redelijk veel zelfs. Als je die het ledemaat gaat amputeren of de tanden trekt dan gaan ze ook tevreden zijn, dat maakt het niet OK en lost hun mentaal probleem ook niet op, zeker niet als die beslissing genomen wordt als ze 13 zijn.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be