![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2621 |
Minister-President
|
![]() @Bach, wat een nieuwe litantie...
Gewoon 1 lange post op de persoon, om dan af te sluiten met "Inhoudelijke bijdragen hebben toch mijn voorkeur.". Ja zeg... kort: 1. Nee, ik was niet aan het wachten tot je een foutje maakte om u te kunnen rapporten. Wat een idee... ![]() 2. Welke tegenstrijdigheden? Zeg het maar (dat was zowat het enige inhoudelijke...) 3. De analogie met besnijdenissen is krom, zoals reeds duidelijk gemaakt. Het kind geeft nl. geen toestemming in geval van besnijdenis. In geval van transitie is het de wens van het kind. Ik weet niet hoe ik nog beter kan uitleggen dat dit een slechte analogie is... 4. Wat mijn standpunten met de covid-lockdown hierbij komen doen, absoluut geen idee. Ik ben dit echt beu. Ge moet echt stoppen met elke discussie te sturen naar een persoonlijk conflict. Ik heb nu zelf nog een keer de laatste 10p herlezen. op die "valt uwen euro" zie ik echt 0 beledigingen. Ik heb er nog eens extra op gelet. En uw laatste litanie komt er nog een schepje bovenop: ik ben voor kindermutilatie zogezegd, arrogantie en "nog wat adjectieven". Laat het nu toch gewoon rusten? We verschillen van mening. Is dat erg? Nee. Moet ge daarom beginnen te beledigen? Nee. Voor mij is de maat echt vol Bach. Ook je laatste bericht gerapporteerd.
![]() |
#2622 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of de moderatie het kan appreciëren dat ze op deze manier gebruikt worden. Kent u ze persoonlijk misschien? Ik ben trouwens kalm in mijn antwoorden en niet hysterisch. Enkel op het laatste viel ik van mijn stoel toen u beweerde dat kinderen zelf moeten kunnen kiezen en dat met een wegwuif houding tegenover de gegeven argumenten, waarmee mijns inziens weeral arrogantie geïllustreerd werd (die u zelf erkent meen ik). Ik zou kinderen nog eerder maar de stembus laten trekken vanaf de puberteit dan hen hierover laten beslissen. Een stem uitbrengen is tenminste omkeerbaar. Zoals eerder gezegd zijn 90 procent van de vrouwen in landen waar besnijdenis van meisjes gebeurt akkoord met de traditie. Ze zijn zelf besneden. Daarin wordt getoond hoe gemakkelijk het is kinderen te richten in een bepaalde richting als men maar vroeg genoeg begint. Het is zeker relevant en geen 'stroman', wat iets helemaal anders is. Covid? Mijns inziens toont dat eveneens de zwakte van het libertarisch argument in deze zaak indien dat a la carte gebruikt wordt. Dan weer eens wel en dan weer niet. Wanneer het goed uitkomt. Walsh legt het ook goed uit. Video hier boven. Laatst gewijzigd door Bach : Vandaag om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |