Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Bekijk resultaten enquête: Mag de overheid borg staan voor Arco Aandelen van BDW's moeder ?
Ja. 6 12,77%
Neen. 39 82,98%
Prins Laurent for president. 7 14,89%
wtf = BDW ? 3 6,38%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 13 februari 2014, 11:21   #101
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Dat is zever natuurlijk.
Banken zijn de eerste die zeggen dat bankieren een kwestie van vertrouwen is.
Hoezeer dat dat ook stierenstront is, gaan er toch veel mensen van uit dat "die bankier wel weet waarover hij het heeft, zeker".
Punt is dat die mensen begrepen wat hen uitgelegd werd.
Je kan toch onmogelijk zeggen: "ze moesten maar zo dom niet zijn", want niet iedereen is daarin thuis, maar willen wel een beter spaarrendement voor kinderen, kleinkindere, enz.
Trololo!

Dus omdat banken dat zeggen is het zo? Want de bankier is een nette, deftige meneer. Met een mooi pak en een hoog diploma. Respectabel en geloofwaardig.

Zo leren mensen het misschien af, alles blindelings geloven. De ouwe koei van De Wever, kon ze niet aan zonlief de intellectueel vragen of het een goed idee was?
six is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:26   #102
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?
www.standaard.be
Savatage is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:28   #103
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Je kan toch onmogelijk zeggen: "ze moesten maar zo dom niet zijn", want niet iedereen is daarin thuis, maar willen wel een beter spaarrendement voor kinderen, kleinkindere, enz.
Dan kan je maar beter de risico's erachter begrijpen.
Savatage is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:35   #104
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Blijkbaar vind je jouw bronvermelding niet direct terug. Ik zou graag toch het artikel lezen. Ik vrees dat je het verkeerd geïnterpreteerd hebt. Men gaat niet zomaar de activa van de CM kunnen confisqueren om Arco coöperanten uit te betalen.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:40   #105
Xavanthi
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 november 2011
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Trololo!

Dus omdat banken dat zeggen is het zo? Want de bankier is een nette, deftige meneer. Met een mooi pak en een hoog diploma. Respectabel en geloofwaardig.

Zo leren mensen het misschien af, alles blindelings geloven. De ouwe koei van De Wever, kon ze niet aan zonlief de intellectueel vragen of het een goed idee was?
Ik snap je punt en ik ga er (voor een deel) met akkoord. Mensen moeten inderdaad niet beleggen in zaken die ze niet begrijpen.

Het Arco verhaal is echter anders. Hier gaat het om een bank die haar klanten gewoon aan het voorliegen was. Beloftes werden gemaakt, terwijl iedere bankier wist dat die beloftes niet waterdicht waren. Tot op zekere hoogte moeten mensen inderdaad niet naïef zijn, maar wat is het nut van een bankier als we zijn 'raad' gewoon naast ons moeten neerleggen? Het vertrouwen van mensen werd hier gewoon misbruikt en dat vertrouwen was niet blind of misplaatst.
Als ik morgen aan een loodgieter vraag waarom ik lekken heb in mijn huis, verwacht ik dat die man me een eerlijk antwoord geeft. Hij wordt immers verondersteld op de hoogte te zijn van zijn vak en mij te helpen de juiste beslissing te nemen. Een bankier moet hetzelfde doen. Als we daar al niet meer van mogen uitgaan, zijn alle 'vakkundigen' gewoon overbodig.
Xavanthi is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:41   #106
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Trololo!

Dus omdat banken dat zeggen is het zo? Want de bankier is een nette, deftige meneer. Met een mooi pak en een hoog diploma. Respectabel en geloofwaardig.

Zo leren mensen het misschien af, alles blindelings geloven. De ouwe koei van De Wever, kon ze niet aan zonlief de intellectueel vragen of het een goed idee was?
De aandelen van Arco waren wel degelijk een goede investering.

Vanaf 2009 was het overduidelijk dat ze niet meer waren wat ze ooit geweest waren. Iedereen die niet op een andere planeet of in een fantasiewereld leefde wist dat Arco aandelen niet meer het veilige spaarproduct waren voor hetwelk ze ooit gesleten werden.

Als christelijk conservatieve pezewever kon Bart De Wever het niet over zijn hart krijgen zijn moeder aan te helpen om uit Arco te stappen. In september 2011 was het te laat.

Bart De Wever kan niet de belastingbetaler laten borg staan voor de gevolgen van zijn verkeerde financiële keuzes.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:45   #107
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xavanthi Bekijk bericht
Ik snap je punt en ik ga er (voor een deel) met akkoord. Mensen moeten inderdaad niet beleggen in zaken die ze niet begrijpen.

Het Arco verhaal is echter anders. Hier gaat het om een bank die haar klanten gewoon aan het voorliegen was. Beloftes werden gemaakt, terwijl iedere bankier wist dat die beloftes niet waterdicht waren. Tot op zekere hoogte moeten mensen inderdaad niet naïef zijn, maar wat is het nut van een bankier als we zijn 'raad' gewoon naast ons moeten neerleggen? Het vertrouwen van mensen werd hier gewoon misbruikt en dat vertrouwen was niet blind of misplaatst.
Als ik morgen aan een loodgieter vraag waarom ik lekken heb in mijn huis, verwacht ik dat die man me een eerlijk antwoord geeft. Hij wordt immers verondersteld op de hoogte te zijn van zijn vak en mij te helpen de juiste beslissing te nemen. Een bankier moet hetzelfde doen. Als we daar al niet meer van mogen uitgaan, zijn alle 'vakkundigen' gewoon overbodig.
Ooit bankiers van dichtbij meegemaakt? Dat zijn mensen die je een uitvaartverzekering willen aansmeren kort nadat een van je ouders overlijdt. (de berekening was dan wel op mijn moeders naam en niet op de mijne gemaakt)

Er valt dus niets te vertrouwen hier. Een bank zal steeds in zijn eigen voordeel beslissen.
Loodgieters jammer genoeg ook vaak, met dat verschil dat een loodgieter veel minder ruimte heeft om te zeveren (al blazen ze de prijzen steeds keihard op).

Wij moeten inderdaad niet uitgaan van de absolute integriteit van experten: die is er niet. Het zou leuk zijn moest het zo zijn maar het is niet zo.
En bankiers zijn nu toch wel het grootste uitschot dat er is.

Dus hopelijk leren mensen dat kennis belangrijk is en vertrouwen in nette heren een leugen is.
six is offline  
Oud 13 februari 2014, 11:51   #108
six
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 oktober 2013
Locatie: Groot-Zurenborg
Berichten: 5.341
Standaard

Daarbij, economie en zeker financiele economie is een spelletje waarbij men zeker niet vertrouwen op establishment-experten. Als men hoog genoeg kijkt in de keten dan ziet men wat daar eigenlijk aan de hand is. Het spelletje heeft dus andere regels dan een simpel loodgieten waarbij de plombeur je wel 100 euro teveel aanrekent maar het wel goed doet zodat je hem gaat aanraden aan je vrienden.

Wanneer je monetair beleid misdadig is, en de rechten om het geld (dat bad money is) te beheren in handen van grote banken valt, ontstaat daar een kat- en muisspelletje tussen de centrale banken, de commerciele banken en de sterkere actoren.

Daar de banken feitelijk een oligopolie hebben op geldbeheer kunnen zij je zoveel duperen als jij maar wil.
six is offline  
Oud 27 februari 2014, 19:29   #109
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Daarbij, economie en zeker financiele economie is een spelletje waarbij men zeker niet vertrouwen op establishment-experten. Als men hoog genoeg kijkt in de keten dan ziet men wat daar eigenlijk aan de hand is. Het spelletje heeft dus andere regels dan een simpel loodgieten waarbij de plombeur je wel 100 euro teveel aanrekent maar het wel goed doet zodat je hem gaat aanraden aan je vrienden.

Wanneer je monetair beleid misdadig is, en de rechten om het geld (dat bad money is) te beheren in handen van grote banken valt, ontstaat daar een kat- en muisspelletje tussen de centrale banken, de commerciele banken en de sterkere actoren.

Daar de banken feitelijk een oligopolie hebben op geldbeheer kunnen zij je zoveel duperen als jij maar wil.
De oplossing houdt in falende banken niet overeind te houden en hun klantentegoeden niet te waarborgen. Dat zet de klanten aan om banken te wantrouwen en terug te keren naar ruilhandel in een wereld zonder foefelende bankiers en clientistische politici.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 februari 2014 om 19:30.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 27 februari 2014, 19:40   #110
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Ach, who cares.

De Wever zijn zus trok jarenlang dopgeld in het gehate Wallonië.
Vergoed de moeder nu ook maar. Daar gaan we niet over zeveren.
Henri1 is offline  
Oud 19 maart 2014, 20:33   #111
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

http://www.koengeens.be/news/2014/03...e-argumentatie

Koen Geens: “Sommige politieke partijen zijn blijkbaar uit op de vernietiging van de Arco-waarborg. De Belgische Regering zal de waarborg voor de Arco-coöperanten echter consequent blijven verdedigen totdat hij definitief gevalideerd is door de hoogste Belgische en Europese juridische instanties. Onze juridische argumentatie ten aanzien van Europa werd versterkt. Het dossier kent nu zijn verdere verloop, en ik hoop dat dat verloop snel zal zijn. Persoonlijk vind ik het met mijn partij noodzakelijk dat een alternatieve oplossing, die juridisch volledig sluitend is, wordt opgenomen in een toekomstig regeerakkoord voor het onwaarschijnlijke geval dat de waarborg alsnog ongedaan zou worden gemaakt door een definitieve gerechtelijke beslissing.“

Als Bart De Wever wil dat zijn inwonende moeder haar inleg in Arco ooit terugziet kan hij het beste op Koen Geens stemmen.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 19 maart 2014, 20:53   #112
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://www.koengeens.be/news/2014/03...e-argumentatie

Koen Geens: “Sommige politieke partijen zijn blijkbaar uit op de vernietiging van de Arco-waarborg. De Belgische Regering zal de waarborg voor de Arco-coöperanten echter consequent blijven verdedigen totdat hij definitief gevalideerd is door de hoogste Belgische en Europese juridische instanties. Onze juridische argumentatie ten aanzien van Europa werd versterkt. Het dossier kent nu zijn verdere verloop, en ik hoop dat dat verloop snel zal zijn. Persoonlijk vind ik het met mijn partij noodzakelijk dat een alternatieve oplossing, die juridisch volledig sluitend is, wordt opgenomen in een toekomstig regeerakkoord voor het onwaarschijnlijke geval dat de waarborg alsnog ongedaan zou worden gemaakt door een definitieve gerechtelijke beslissing.“

Als Bart De Wever wil dat zijn inwonende moeder haar inleg in Arco ooit terugziet kan hij het beste op Koen Geens stemmen.
Bedoel je dat Koen Geens het ACW gaat overhalen om al het gestolen geld eerlijk terug te geven aan de gedupeerden? Ik heb er toch mijn twijfels bij hoor.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
Oud 19 maart 2014, 21:27   #113
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard De vuile rol van minister (pfff...) Geens

Persbericht van de nva van vandaag:

titel: Arco: federale regering houdt coöperanten aan het lijntje
http://www.n-va.be/persbericht/arco-...an-het-lijntje

19 maart 2014, over deze onderwerpen: ACW-schandaal

Citaat:
De Europese Commissie wou op 14 februari haar dossier over de staatswaarborg voor de Arco-coöperanten afronden. Minister Koen Geens (CD&V) stak hier een stokje voor met een bijkomend juridisch advies over een beslissing van twee jaar geleden. “Hierdoor wordt de beslissing over de geldigheid van de staatswaarborg bewust over de verkiezingen heen getild. Men houdt de coöperanten doelbewust aan het lijntje met een staatswaarborg waarvan de meeste waarnemers de onhoudbaarheid erkennen. Een electorale strategie waar 800 000 eenvoudige mensen het slachtoffer van zijn”, aldus N-VA-Kamerlid Peter Dedecker.

Voor de N-VA is het duidelijk: de Arco-coöperanten zijn op nooit geziene schaal bedrogen en kregen een “veilig spaarproduct” aangesmeerd waar in werkelijkheid de hoogste risico's aan verbonden zijn. Zij zijn slachtoffer en dienen hun spaargeld tot op de laatste cent terug te krijgen van diegenen die hen misleid hebben. Dat is de ACW-top. Pas als het ACW haar verantwoordelijkheid genomen heeft en haar centen op tafel gelegd heeft, kan de belastingbetaler bijspringen om de coöperanten schadeloos te stellen.

De regering-Leterme keurde deze logica echter om met de constructie van een staatswaarborg waarvan eerder al bleek dat die geschreven werd op maat van het ACW en haar deelorganisaties. Volgens dit systeem moet uitsluitend de belastingbetaler opdraaien voor het verlies, en worden de verantwoordelijken buiten schot gehouden. De N-VA keurde om die reden dan ook de waarborg niet goed. Ondanks kritische adviezen van onder meer de Nationale Bank zette de regering door met de waarborgregeling.

Federale regering filibustert onderzoek Europese Commissie

Die regeling wordt nu aangevochten in twee procedures voor de Raad van State, waar zowel de Nederlandstalige als de Franstalige kamer het dossier doorverwezen hebben naar het Grondwettelijk Hof. Ook de Europese Commissie startte een onderzoek naar de onrechtmatigheid van deze constructie. Een uitspraak in de Nederlandstalige procedure bij het Grondwettelijk Hof wordt eerstdaags verwacht. Normaal zou de Europese Commissie wachten tot na de intern-Belgische procedures. Maar omdat de Franstalige procedure bij het Grondwettelijk Hof voor heel wat vertraging zorgt, overwoog de Europese Commissie op 14 februari dit jaar om het dossier “af te ronden” en haar beslissing bekend te maken.

Dit bevestigt minister Koen Geens op vraag van N-VA-Kamerlid Peter Dedecker, die zich al geruime tijd vastgebeten heeft in dit dossier. Minister Geens antwoordde de Commissie met een bijkomend juridisch advies over de beslissing van de Commissie van 3 april 2012 (!) om de uitbetaling van de waarborg om te schorten tot het onderzoek klaar was. Een advies over een beslissing van 2 jaar geleden dus. Een betwistbare actie van de minister die er toe leidt dat de Europese Commissie geen uitspraak meer kan doen voor de verkiezingen.

De N-VA hekelt bij monde van Peter Dedecker deze manier van werken: “twee jaar na datum met een juridisch advies op de proppen komen, dat doe je niet als de Europese Commissie zinnens was de waarborgregeling te aanvaarden. Dit is een hoogst bedenkelijke manier van werken, waarbij de coöperanten nog maar eens met onzekerheden opgezadeld worden. Deze regering doet er alles aan opdat zij voor de verkiezingen geen duidelijkheid zouden krijgen over de staatswaarborg. Onaanvaardbaar. Men zou beter stoppen met het inzetten op juridisch onhaalbare waarborgconstructies, maar inzetten op het vergoeden van de coöperanten door de echte verantwoordelijken aan te spreken in plaats van hen de hand boven het hoofd te houden. Eerst moet het ACW haar coöperanten vergoeden, pas daarna kan de belastingbetaler tussenkomen.”
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 19 maart 2014, 23:55   #114
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Als je wil dat Bart De Wever's inwonende moeder geen borgstelling krijgt van de overheid dan kan je best op Peter Dedecker stemmen. Bart De Wever kan nogal veel willen. Volgens Peter Dedecker heeft het ACW geld genoeg om zijn moeder terug te betalen.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 maart 2014, 10:39   #115
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door six Bekijk bericht
Ooit bankiers van dichtbij meegemaakt? Dat zijn mensen die je een uitvaartverzekering willen aansmeren kort nadat een van je ouders overlijdt. (de berekening was dan wel op mijn moeders naam en niet op de mijne gemaakt)

Er valt dus niets te vertrouwen hier. Een bank zal steeds in zijn eigen voordeel beslissen.
Loodgieters jammer genoeg ook vaak, met dat verschil dat een loodgieter veel minder ruimte heeft om te zeveren (al blazen ze de prijzen steeds keihard op).

Wij moeten inderdaad niet uitgaan van de absolute integriteit van experten: die is er niet. Het zou leuk zijn moest het zo zijn maar het is niet zo.
En bankiers zijn nu toch wel het grootste uitschot dat er is.

Dus hopelijk leren mensen dat kennis belangrijk is en vertrouwen in nette heren een leugen is.
En daarom ben ik mijn eigen loodgieter Als ge zelf de vakman in huis zijt dan hoopt ge net dat uw vrouw met de loodgieter het bed deelt

Vakwerk laat ik liefst door vrienden doen. Een vriendendienst kan niet belast worden maar wederzijdse waardecreatie is net zoveel waard. Plus een vriend gaat u niet belazeren ivm een vakman in't zwart.

En ja, ik heb ook vrienden bij de bank en de overheid.

Laatst gewijzigd door Effect : 20 maart 2014 om 10:41.
Effect is offline  
Oud 20 maart 2014, 10:45   #116
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
En ja, ik heb ook vrienden bij de bank en de overheid.
Vraag jij aan je vriendjes bij de bank en de overheid om ervoor te zorgen dat Bart De Wever's moeder haar centen terug ziet ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 maart 2014, 10:57   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.751
Standaard

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1915375

Johan Vande Lanotte vormt één kamp met Koen Geens om de overheden borg te laten staan voor de Arco participatie van Bart De Wever's moeder.

Misschien kan Bart De Wever als N-VA voorzitter beter zijn Peter Dedecker buiten smijten.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 20 maart 2014, 12:30   #118
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.1915375

Johan Vande Lanotte vormt één kamp met Koen Geens om de overheden borg te laten staan voor de Arco participatie van Bart De Wever's moeder.

Misschien kan Bart De Wever als N-VA voorzitter beter zijn Peter Dedecker buiten smijten.
Eigenlijk een heel bijzonder en ontroerend moment van solidariteit, dat een katholiek en een socialist het opnemen voor dat oude menske haar staatswaarborg op haar spaarcentjes. En dat terwijl een interne concurrent van Bart hem probeert te treffen door zijn eigen moeder die waarborg te willen afnemen.
Zo leert Bart zijn echte vrienden kennen.
peter1962 is offline  
Oud 20 maart 2014, 14:04   #119
Hoera
Provinciaal Statenlid
 
Hoera's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2010
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 731
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ach, who cares.

De Wever zijn zus trok jarenlang dopgeld in het gehate Wallonië.
Vergoed de moeder nu ook maar. Daar gaan we niet over zeveren.
De doppers in Wallonië worden betaald met Vlaams geld dus zijn zus werd ook betaald met Vlaams geld.
Hoera is offline  
Oud 20 maart 2014, 14:47   #120
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Eigenlijk een heel bijzonder en ontroerend moment van solidariteit, dat een katholiek en een socialist het opnemen voor dat oude menske haar staatswaarborg op haar spaarcentjes. En dat terwijl een interne concurrent van Bart hem probeert te treffen door zijn eigen moeder die waarborg te willen afnemen.
Zo leert Bart zijn echte vrienden kennen.
En de oude menskes die niet bij het ACW waren moeten dan maar hun spaarcentjes afgeven omdat de maffia van het ACW die mensen bedrogen heeft? Dat meester-bedrieger Vandelanotte dat soort operaties steunt hoeft ons niet te verbazen. Misdaad loont, dat is het motto van BelZiek.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be