Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > John Crombez (sp.a) (13 t.e.m. 19 april)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

John Crombez (sp.a) (13 t.e.m. 19 april) Met een opvallende titel op de affiche "Als u niets van de sp.a wil horen, luister dan even". is de toon gezet. sp.a heeft heel wat in te halen, als we de peilingen mogen geloven. John Crombez is econoom, gewezen kabinetchef van Johan Vande Lanotte en lijsttrekker voor de sp.a in West-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 april 2009, 11:48   #1
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard SPA, wereldvreemd , de basis ?

Beste John,

we komen stilaan aan het einde van deze sessie. Bij deze een dank voor uw antwoorden.

Helaas hebt u mij nergens kunnen overtuigen, alle door ons aangedragen problemen werden als weinig belangrijk door u aangevoeld , nergens hebt u een open deur ingetrapt maar was het een kleurloos/zoutloos/onzijdig antwoord.
In deze vind ik uw antwoorden erg gelijklopend met die van De Caluwé en dat bedoel ik niet in de positieve zin.
U verpersoonlijkt voor mij een van die Wetstraat-boys, vanaf de schoolbanken in het wetstraat milieu en volledig van de realiteit afgesneden.
Integendeel, u hebt de indruk dat u "hard" werkt en "goed bezig" bent terwijl wij aan allerlei grote en kleine waarnemingen kunnen vaststellen dat dit land slecht bestuurd wordt in ruil voor de allerhoogste belastingen, op arbeid nota bene.
Zo was ik woensdag op Mechelen Centraal: het perron 8 deed mij denken aan een Afrikaans station, ondanks de Mega-belastingssteun aan NMBS.


Het geeft mij te denken over de kwaliteit van ons parlementair gebeuren.

Aangezien u het misschien toch niet goed begrijpt wat ik bedoel, wil ik dit steeds illustreren (rond de verkiezingen juni 2007) met volgende uitspraken

Johan VDL (voor juni 07): SPA is altijd goed voor 20% van de stemmen

Greet Van Gool (na juni 07, voorwoord ledenblad Natuurvrienden): hiermee is bewezen dat de kiezer niet altijd gelijk heeft

Louis Tobback (kanaalz): de miltanten zijn boos , dat heeft een uitlaatklep nodig, desnoods komen ze 10 per 10 hun gal uitspuwen.....NIET DAT JE DAAR VEEL VAN LEERT

Carolien Gennez (begin 2009): een studie heeft uitgewezen dat de spa kiezer 50 jaar oud is,soc zekerheid........een partij, die een studie moet bestellen om te weten wie haar kiezer is en hoe hij/zij denkt ???????


John, wat moet ik met de uitspraak " wij gaan de volkshuizen herveroveren" ??? Hoever staat het daarmee ? Gaat u het anders aanpakken of is deze post erg overtrokken ?

Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 april 2009 om 11:53.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2009, 23:01   #2
John Crombez
 
 
Geregistreerd: 12 april 2009
Berichten: 74
Standaard

spijtig dat je niet overtuigd bent.
Ik ben jong, en ik wil aan politiek doen om dingen te veranderen. Ik zal dat doen door met zoveel mogelijk mensen te praten, en ze te proberen overtuigen, zo werkt het. In en buiten de volkshuizen.
Je begrijpt dat ik me niet mag laten afschrikken door iemand die niet overtuigd is. Persoonlijk ben ik van plan om niet op de platgetreden paden te gaan. Ik hoop dat anderen me wat meer tijd en ruimte geven om me te laten bewijzen of ik het waard ben.
Het was in elk geval fijn bloggen.
J
John Crombez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2009, 23:12   #3
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Crombez Bekijk bericht
Het was in elk geval fijn bloggen.
J
Wat mij betreft heeft u uw partij tegen, maar alleszins een mooie job gedaan hier.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2009, 10:36   #4
boerenverstand
Parlementsvoorzitter
 
boerenverstand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 2.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Crombez Bekijk bericht
spijtig dat je niet overtuigd bent.
Ik ben jong, en ik wil aan politiek doen om dingen te veranderen. Ik zal dat doen door met zoveel mogelijk mensen te praten, en ze te proberen overtuigen, zo werkt het. In en buiten de volkshuizen.
Je begrijpt dat ik me niet mag laten afschrikken door iemand die niet overtuigd is. Persoonlijk ben ik van plan om niet op de platgetreden paden te gaan. Ik hoop dat anderen me wat meer tijd en ruimte geven om me te laten bewijzen of ik het waard ben.
Het was in elk geval fijn bloggen.
J
John,

ondanks....toch bedankt voor uw bijdrage, ik neem aan dat u van heel deze blog toch iets hebt opgestoken, wat betreft onze visies, dat verder gaat dan café-praat en misschien kan u er iets van ventileren in de hoogste partij-organen en dat is winst.
boerenverstand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be