Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 juni 2009, 11:46   #41
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Iemand die een andere mening dan u heeft is onwetend
Een aantrekkelijk idee! Maar ik zou het toch liever zeker weten, dus begeef u eens naar Molenbeek, praat met een paar allochtonen, en als u dan nog hetzelfde denkt zal ik me erbij neerleggen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 11:48   #42
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Bent u al eens langdurig werkloos geweest? Tenzij u in de criminaliteit belandt (et alle bijhorende risicos vandien) is op uw gat zitten zowat het enige dat u kan gaan doen, voor de rest is het vooral bijeen schrapen wat er te vinden valt want de uitkeringen zijn niet van die aard dat je er een gezellig zorgenloos luxeleventje mee hebt.
De bepampering door de PS werd niet gevraagd door die mensen, ze is zo gegroeid als gevolg van het economisch leegzuigen door de Belgische bourgeoisie. Veel van 'die mannen' staan te trappelen om werk zodat ze ook een normaal leven kunnen hebben, maar kunnen niet door decennialang wanbeleid van de Franstalige politieke wereld. Een van de grootste redenen van werkloosheid is niet toevallig gebrek aan kennis Nederlands. En ook niet toevallig staan ze nu massaal aan te schuiven aan Nederlandstalige scholen.

Ik heb het al eens gezegd, moest dat in Irun, Barcelona of Cardiff gebeuren dat immigranten massaal staan aan te schuiven voor onderwijs in de lokale taal, men zou er haast volksfeesten organiseren om dat te vieren. De lompe flamingantjes van hier kunnen alleen maar eens vies kijken...
De PS heeft deze mensen binnengehaald om het aantal francophonen in Brussel te verhogen, Eerdekens heeft dit trouwens toegegeven. Zij hebben ze binnengehaald, zij zijn er verantwoordelijk voor.

Bovendien , er was tot voor kort werk genoeg in Vlaanderen. er werd beroep gedaan op werkloze Brusselaars, wel ze wilden niet komen of slechts in zeer geringe mate.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 11:53   #43
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Een aantrekkelijk idee! Maar ik zou het toch liever zeker weten, dus begeef u eens naar Molenbeek, praat met een paar allochtonen, en als u dan nog hetzelfde denkt zal ik me erbij neerleggen.
Ik heb ze van heel dichtbij gezien die mannen waarover u spreekt. Tijdens een overval op mijn kantoor. Het waren sympatieke mensen ,we mochten blijven leven. Vertel mij dus niets van ervaringen vriend. Als ik u was zou ik in Molenbeek toch niet te veel alleen op straat rondlopen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 12:02   #44
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karim Van Overmeire Bekijk bericht
'Brussel' wordt keer op keer opgeworpen als het grote argument tegen Vlaamse onafhankelijkheid. 'En wat gaat ge met Brussel doen?'

Tja, als we niets doen en binnen België blijven, is het duidelijk wat er gaat gebeuren. Bij het ontstaan van België was Brussel (of beter: het grondgebied van de huidige 19) bijna volledig Vlaams. Nu flirten de Vlamingen met de 10%-drempel (althans wat het aantal stemmen betreft).
Brussel was qua grondgebied nooit vlaamse maar brabants, ook de bevolking sprak geen vlaams er bestond toen geen vlaams wel een heleboel plaatselijke dialecten waaruit later het nederlands ontstond . Het beste wat je dus kan zeggen is dat ze een gelijkaardig taaltje spraken in de regio .



Citaat:
Tegelijk worden we geconfronteerd met een snelle verfransing van Vlaams-Brabant. Conclusie: wanneer we binnen België blijven, verliezen we niet alleen Brussel, maar ons gehele hartland.
Snelle verfransing? Dan zou ik daar toch cijfers van willen zien, de verfransing gaat maar heel traag verder de laatste jaren en is puur migratie vanuit brussel.

En vlaanderen kan enkel delen van vlaanderen verkiezen als vlaamse politici daaarmee akkoord zijn.


Citaat:
Ik denk dus dat Vlaanderen voor onafhankelijkheid moet kiezen. Liefst met Brussel, dat we het statuut aanbieden van tweetalige hoofdstad van het onafhankelijke Vlaanderen. Desnoods zonder Brussel, dat ligt waar het ligt en dus met Vlaanderen een modus vivendi zal moeten vinden. Mag ik er trouwens wijzen dat we nu al een behoorlijk bizarre situatie kennen: de politieke instellingen van het Vlaams Gewest liggen in het Brussels Gewest, en Vlaanderen heeft een hoofdstad waarover het inzake gewestbevoegdheden niets te vertellen heeft. Waarom zou een analoge situatie niet kunnen bestaan na de onafhankelijkheid?
Omdat je dan het belgische kader kwijt bent. Indien je het vergeet de "vlaamse gemeenschap" heeft wel wat te zeggen in brussel en daarnaast bestaat er een enorm wantrouwen in brussel van vlmaingen. Wat in grote mate komt dankzij het VB .

Daarnaast heb je nog zaken zoals belastingen die helemaal niet simpel zijn en die wel eens een ramp voor vlaanderen zou kunnen betekenen.


Citaat:
Ondanks de vele nadelen, biedt de internationalisering van Brussel inderdaad misschien ook perspectieven. Maar voorlopig merken we daar nog niet al te veel van. De politieke vertegenwoordigers van de Brusselse bevolking zijn in meerderheid rabiaat Franstalig en rabiaat anti-Vlaams.
De bevolking is dat niet, maar wantrouwt vlaanderen wel. Als het VB spreekt van assimileren, hun constante gekap op migranten en moslims, de vlaamse rand met de soms absurde wetten . je kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 12:03   #45
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb ze van heel dichtbij gezien die mannen waarover u spreekt. Tijdens een overval op mijn kantoor. Het waren sympatieke mensen ,we mochten blijven leven. Vertel mij dus niets van ervaringen vriend. Als ik u was zou ik in Molenbeek toch niet te veel alleen op straat rondlopen.
Alle allochtonen hebben je overvallen? Mai moet nogal een kantoor zijn.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 12:13   #46
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb ze van heel dichtbij gezien die mannen waarover u spreekt. Tijdens een overval op mijn kantoor.
Ge zijt verbitterd, mijn beste, en gezien uw ervaring is daar reden voor. Desondanks ziet ge zelf de onzin van uw bewering hierboven in, daar ben ik zeker van.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 12:28   #47
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ge zijt verbitterd, mijn beste, en gezien uw ervaring is daar reden voor. Desondanks ziet ge zelf de onzin van uw bewering hierboven in, daar ben ik zeker van.
Verklaar u nader, wat is er precies onzinnig aan. Als u zegt dat het onzin is, moet u mij toch minstens zeggen waarom. Half allochtoon Molenbeek heeft al in den bak gezeten. Maar als u echt wil, doe er gerust een avontwandeling , maar kom achteraf dan niet janken he. Met hoeveel allochtone molenbeekenaars hebt u al gesproken ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 14:12   #48
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Verklaar u nader, wat is er precies onzinnig aan. Als u zegt dat het onzin is, moet u mij toch minstens zeggen waarom. Half allochtoon Molenbeek heeft al in den bak gezeten. Maar als u echt wil, doe er gerust een avontwandeling , maar kom achteraf dan niet janken he. Met hoeveel allochtone molenbeekenaars hebt u al gesproken ?
Het zijn dan wel geen molenbekenaars maar schaarbekenaars zullen wel niet zoveel verschillen zeker?

Vriendelijke mensen jaren gewoond.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 14:59   #49
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Alle allochtonen hebben je overvallen? Mai moet nogal een kantoor zijn.
Natuurlijk niet, maar de gevangenissen zitten vol met die mannen , niet met autochtonen. Ik trek daaruit mijn conclusies. Bij mij komt er trouwens geen enkele meer binnen, ik ben mijn leven nog niet moe, ik neem geen risico's meer.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:09   #50
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Natuurlijk niet, maar de gevangenissen zitten vol met die mannen , niet met autochtonen.
Nee er zit geen enkele autochtoon in de gevangenis

Armoede gaat hand in hand samen met misdaad, en ja allowhtonen in belgie maken het grootste deel van het arme deel van de bevolking uit.


Citaat:
Ik trek daaruit mijn conclusies. Bij mij komt er trouwens geen enkele meer binnen, ik ben mijn leven nog niet moe, ik neem geen risico's meer.
En wat zijn die: alle allochtonen zijn criminelen?

De opmerking van hierboven is goed, praat eens met een allochtoon je zal zien dat die niet verschillend is dan jou.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:17   #51
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Nee er zit geen enkele autochtoon in de gevangenis

Armoede gaat hand in hand samen met misdaad, en ja allowhtonen in belgie maken het grootste deel van het arme deel van de bevolking uit.



En wat zijn die: alle allochtonen zijn criminelen?

De opmerking van hierboven is goed, praat eens met een allochtoon je zal zien dat die niet verschillend is dan jou.
Armoede heeft daar niets mee te maken, als ge arm zijt en ge hebt honger steel je voedsel en beroof je geen banken.
Het crimineel gedrag, vooral van Marokkanen is volgens Van San cultuurgebonden en volgens professor Vermeulen is de islam er verantwoordelijk voor. Volgens de islam is namelijk stelen van niet gelovigen geen zonde maar eerder een plicht. Dixit Vermeulen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 3 juni 2009 om 15:20.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:19   #52
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Armoede heeft daar niets mee te maken, als ge arm zijt en ge hebt honger steel je voedsel en beroof je geen banken.
Het crimineel gedrag, vooral van Marokkanen is volgens Van San cultuurgebonden en volgens professor Vermeulen is de islam er de oorzaak van. Volgens de islam is namelijk stelen van niet gelovigen geen zonde maar eerder een plicht, aldus Vermeulen.
dus volgens jou is een moslim die niet steelt, geen echte moslim?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:25   #53
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus volgens jou is een moslim die niet steelt, geen echte moslim?

De niet gelovige proberen nadeel te berokkenen is de plicht, als ge niet durft stelen moet ge iets anders doen, bedriegen of oplichten bijvoorbeeld; anders zijt ge inderdaad geen goede moslim; het zijn niet mijn bevindingen , het zijn deze van professor Vermeulen, docent arabistiek aan de KUL en kenner van de islam.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:45   #54
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Armoede heeft daar niets mee te maken, als ge arm zijt en ge hebt honger steel je voedsel en beroof je geen banken.
Ik zei arm, niet "stervende van hongersnood"


Citaat:
Het crimineel gedrag, vooral van Marokkanen is volgens Van San cultuurgebonden en volgens professor Vermeulen is de islam er verantwoordelijk voor. Volgens de islam is namelijk stelen van niet gelovigen geen zonde maar eerder een plicht. Dixit Vermeulen.
van san zei dat helemaal niet, die heeft enkel jeugdcriminaliteit bestudeerd zonder conclusies (als ik mij niet vergis) en Vermeulen is een debiel, altijd geweest.

Polen stelen net zoveel en zijn 100% katholiek, de kerk zegt dat dan ook?
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:46   #55
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
De niet gelovige proberen nadeel te berokkenen is de plicht, als ge niet durft stelen moet ge iets anders doen, bedriegen of oplichten bijvoorbeeld; anders zijt ge inderdaad geen goede moslim; het zijn niet mijn bevindingen , het zijn deze van professor Vermeulen, docent arabistiek aan de KUL en kenner van de islam.
Je haalt ook islam en allochtoon door elkaar niet elke allochtoon is een moslim en omgekeerd.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 15:56   #56
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je haalt ook islam en allochtoon door elkaar niet elke allochtoon is een moslim en omgekeerd.
Ik had inderdaad duidelijker moeten zijn. Ik had het over moslims.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 16:01   #57
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ik zei arm, niet "stervende van hongersnood"




van san zei dat helemaal niet, die heeft enkel jeugdcriminaliteit bestudeerd zonder conclusies (als ik mij niet vergis) en Vermeulen is een debiel, altijd geweest.

Polen stelen net zoveel en zijn 100% katholiek, de kerk zegt dat dan ook?
Er zijn ook veel autochtone armen en in absolute cijfers zelfs meer dan bij allochtone moslims en die bestelen nogtans geen banken.
Waarom zou Vermeulen een debiel zijn ? Hij geeft al meer dan 30 jaar les aan de KUL. Als ge debiel zijt hou je dat normaal gezien zo lang niet vol. Zijn conclusies, net zoals deze van Van San passen niet in uw kraam, dat is alles.

Laatst gewijzigd door Pericles : 3 juni 2009 om 16:03.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 16:40   #58
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Er zijn ook veel autochtone armen en in absolute cijfers zelfs meer dan bij allochtone moslims en die bestelen nogtans geen banken.
Waar haal je dat? Volgens jou bestaat er in belgie dus geen enkele autochtone bankovervaller?

Citaat:
Waarom zou Vermeulen een debiel zijn ? Hij geeft al meer dan 30 jaar les aan de KUL. Als ge debiel zijt hou je dat normaal gezien zo lang niet vol. Zijn conclusies, net zoals deze van Van San passen niet in uw kraam, dat is alles.
Nogmaals van san gaf deze conclusies helemaal niet, indien je dat toch blijft beweren bewijs het dan maar eens.

Als over Vermeulen: ik vind de man een debiel, altijd al gevonden . Zo'n uitspraak past bij hem maar gezien dat je hierboven van san ook volledig verzint , doe dat bewijs er ook maar bij.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 17:18   #59
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Waar haal je dat? Volgens jou bestaat er in belgie dus geen enkele autochtone bankovervaller?



Nogmaals van san gaf deze conclusies helemaal niet, indien je dat toch blijft beweren bewijs het dan maar eens.

Als over Vermeulen: ik vind de man een debiel, altijd al gevonden . Zo'n uitspraak past bij hem maar gezien dat je hierboven van san ook volledig verzint , doe dat bewijs er ook maar bij.


Wij zijn in 2007 overvallen, toen waren de statistieken voor onze bank (een rampjaar, de premies voor onze globale bankpolis zijn naar aanleiding daarvan meer dan verdrievoudigd) 30 overvallen en luister goed, 29 keer betrof het allochtonen, bijna altijd van marokkaanse afkomst. Eén keer betrof het een autochtone Belg en die was naar het schijnt redelijk beschonken.

Van San en Vermeulen zijn op dit forum al uitgebreid aan bod gekomen. Ik herinner mij nog goed de momenten waarop Van san en later ook Vermeulen hun conclusies op TV kwamen uitleggen. Hetgeen ze kwamen zeggen stond links niet aan en op slag verdwenen ze voorgoed van het scherm.
Is zal eens aan Circe vragen dit alles eens voor jou op te zoeken, ik kan niet zo goed met internet en linken leggen overweg.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2009, 19:30   #60
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Alleen Vlaanderen is in staat een oplossing te bieden voor de enorme problemen van Brussel. Dat besef dringt, druppeltje voor druppeltje, door. Ook en misschien zelfs op de eerste lpaats bij allochtonen.
Dat is simpelweg wishfull thinking van uw kant volgens mij. Vlaanderen zal zijn handen al meer dan vol hebben aan steden als Antwerpen, Mechelen enz.

Brussel is reddeloos verloren volgens mij - tenzij je er een haast militaire operatie van maakt -, vraag is dus alleen of je de rest van Vlaanderen nog mee in de put gaat slepen of een kans gaat geven zich te redden.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be