Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2021, 20:53   #181
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik geloof in beiden, in sterk leiderschap die de leer van onze Heer Jezus Christus kenbaar maakt aan de mensen.

Zo zijn mijn favoriete pausen Innocentius III en Bonifatius VIII, pausen die heel sterk ook een wereldlijke politiek voerden. Tijdens hun pontificaat was de macht van de Heilige Kerk en dus ook het Christelijke geloof op het absolute hoogtepunt.
Waarom Innocentius III? Hij vond van zichzelf dat de vierde kruistocht ("zijn" kruistocht) mislukt was.
Ik zou dan eerder verwachten dat je fan bent van Urbanus II, die de eerste kruistocht organiseerde.
Of Innocentius XI, die 'De Heilige Liga' vormde, waardoor vanaf 1683 een einde kwam aan de expansiedrang van het Ottomaanse rijk.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2021, 00:51   #182
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In een partij die een fascistische ideologie uitdraagt is het heel normaal om tegen burgerlijke vrijheden te zijn.
Groot gelijk, de fascistische Covid-maatregelen die alle burgerlijke maatregelen onder de bus smeten => Vivaldi.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2021, 01:00   #183
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Deze enquête is bijzonder zorgelijk...
Mss heeft het hier ook iets mee te maken:

Uit 2017..: Europe: EU citizens want to stop immigration from Muslim countries

"According to a survey by the British think tank Chatham House administered to 10,000 citizens from 10 European countries, 64% of Belgians, 65% of Austrians and 71% of Polish nationals want to put an immediate end to to all immigration from countries where the majority of the population is Muslim. Only in Spain (41%) and in the United Kingdom (47%) were most respondents opposed to any Muslim immigration."

https://ec.europa.eu/migrant-integra...slim-countries

Dus volgens jou geflipte pocoredenering stemmen 64% van de Belgen voor het VB, aja, want alleen Vuil Blokkers zouden dit willen uitgevoerd zien...
't Ja, dan zou ik me als crypto-liberaal ook serieus zorgen beginnen maken.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2021, 13:06   #184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Mss heeft het hier ook iets mee te maken:

Uit 2017..: Europe: EU citizens want to stop immigration from Muslim countries

"According to a survey by the British think tank Chatham House administered to 10,000 citizens from 10 European countries, 64% of Belgians, 65% of Austrians and 71% of Polish nationals want to put an immediate end to to all immigration from countries where the majority of the population is Muslim. Only in Spain (41%) and in the United Kingdom (47%) were most respondents opposed to any Muslim immigration."

https://ec.europa.eu/migrant-integra...slim-countries

Dus volgens jou geflipte pocoredenering stemmen 64% van de Belgen voor het VB, aja, want alleen Vuil Blokkers zouden dit willen uitgevoerd zien...
't Ja, dan zou ik me als crypto-liberaal ook serieus zorgen beginnen maken.
Die zit!
De crypto-liberaal weet wanneer hij de benen moet nemen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be