Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2017, 08:54   #9641
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je kan je dan natuurlijk wel de vraag stellen waarom Kosovo dat wel eenzijdig kon en dat 23 landen van de EU dat zelfs hebben goedgekeurd. Waarom zou Catalonie dan niet diezelfde goedkeuring kunnen krijgen van die landen.
Omdat de Kosovaren (voor 95 procent etnische Albanezen) gewelddadig en politiek werden onderdrukt door de Serviërs en dus recht hadden op extern zelfbeschikkingsrecht.

De Catalanen hebben sinds de post-Franco democratie in Spanje wél verregaande autonomie gekregen (intern zelfbeschikkingsrecht), hebben wél gelijke rechten en zijn wél evenredig vertegenwoordigd in het Spaanse bestuur en hebben bijgevolg dus geen extern zelfbeschikkingsrecht conform resolutie 1514.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 08:56   #9642
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Kosovo was een deel van Servie. Servie bestaat vandaag nog steeds. U weet ook wel waarom Spanje Kosovo niet wil erkennen.... Omdat het wel degelijk een precedent is.
Het gaat over Joegoslavië, niet Servië.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:06   #9643
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Anna ?

Anselmo ?

geen grote praat meer ?

doet het pijn aan het poepenholleke ?
Ach hoe lief ! Ik word gemist.

Maar er zijn mensen die nog een ander leven hebben dan enkel hier op dit forum rond te hangen.

Maar wees gerust, tegen vanmiddag zal ik je komen troosten.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:09   #9644
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.771
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
ik wacht noch steeets op de onafhanklijkheid, witte kaproen had et toch gezegd dat et nu gebeuren zal
waar zit hij nu? jammer , nu kan ik hem niet uitlachen, maar hij zal wel toch terug komen als de hottentotten zegen dat ze nu onafhankelihk werden
Waar wacht je nog op .
Het is gebeurd.

De Catalaanse President heeft de

Catalaanse Onafhankelijkheidsverklaring ondertekend.

"The president of Catalonia
has signed a document to declare independence from Spain"

http://www.huffingtonpost.co.uk/entr...b0b26332e72356
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  59dd2eba140000a6234941eb.jpeg‎
Bekeken: 62
Grootte:  50,9 KB
ID: 107234  


Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 11 oktober 2017 om 09:10.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:09   #9645
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.067
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Hij heeft gedaan wat verstandig was.
Het valt de forumfascisten blijkbaar zwaar dat Puigdemont blijft inzetten op een dialoog.

Ze hadden liever gezien dat de GC het Parlement zou bestormen, of dat Madrid een staatsgreep zou plegen in Catalonië.

Fascisten denken nu eenmaal in termen van geweld en conflict.
Puigdemont heeft nu voor het oog van de hele wereld ingezet op dialoog.

Zelfs nu hij het mandaat heeft van het volk en straks ook van het parlement om de onafhankelijkheid uit te roepen.

Uiteraard kan Madrid dat nogmaals negeren, of kan de EU nogmaals niet thuis geven, maar dat zal een deuk zijn in het imago van Europa in heel de wereld als toonbeeld van de democratie.

Dan hebben wij als Europeanen voortaan geen lessen meer te geven aan om het even wie.

Puigdemont heeft gedaan wat goed was, bravo.

De onafhankelijkheid wenkt.
Juist gezien en prima verwoord !

Dank, je hebt me tijd en werk bespaard.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016

Laatst gewijzigd door Anselmo : 11 oktober 2017 om 09:10.
Anselmo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:16   #9646
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ach hoe lief ! Ik word gemist.

Maar er zijn mensen die nog een ander leven hebben dan enkel hier op dit forum rond te hangen.

Maar wees gerust, tegen vanmiddag zal ik je komen troosten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:27   #9647
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ik vind dat Puigdemont het zo fijn gespeeld heeft, dat ik begin te vermoeden dat hij een topper als persoonlijke raadgever heeft.
Een politicus uit Antwerpen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:29   #9648
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Morgen is het de nationale feestdag van spanje. Dat element gaat uiteraard meespelen in wat het kabinet dat nu in spoedzitting samenzit gaat beslissen.
Zal Rajoy het houden bij het (nu) totaal verwerpen van dat eenzijdig documentje van Puigdemont ? Temporiseren, en eenmaal de chantage stopt overleg opstarten binnen een paar weken ? (onder druk kan en zal hij dat uiteraard nooit doen)
Of zal hij ervoor kiezen art 155 te activeren ?
Het zou alleszins disproportioneel zijn, gezien het uiteindelijk toch maar een eenzijdig en niet eens rechtsgeldig document is dat de auteur dan zelf nog direct schorste.
Gezien zijn vroeger traject in andere moeilijke dossiers, vrees ik dat elke nuancering weer zal ontbreken en dat hij van zodra hij zeker is van steun van ciudadanor én psoe dat hij radicaal gaat zijn en art 155 op zijn minst aankondigen/ermee dreigen op 12 oktober.

De echte vraag is : gaat hij het doen ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:30   #9649
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Waar wacht je nog op .
Het is gebeurd.

De Catalaanse President heeft de

Catalaanse Onafhankelijkheidsverklaring ondertekend.

"The president of Catalonia
has signed a document to declare independence from Spain"

http://www.huffingtonpost.co.uk/entr...b0b26332e72356

jap zoals ik ga n werkverdrag ondertekenen maar niet werken
puidgemont doet exat het zelfde, ik onderteken het maar wij gaan niet de onafhanklijkheid uitroepen... doode muis

direkt naar het ondertekenen trekt hij terug zijn kar in

dus geen onafhanklijkheid in catalonie of toon mij de Krantenkopen met hetgene dat je beweerd. ze zijn niet onafhanklijk! punt an de Lijn
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:33   #9650
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ach hoe lief ! Ik word gemist.

Maar er zijn mensen die nog een ander leven hebben dan enkel hier op dit forum rond te hangen.

Maar wees gerust, tegen vanmiddag zal ik je komen troosten.
Uitstekend. Altijd spannend te horen welk Volk er morgen onafhankelijk gaat worden
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:43   #9651
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Momenteel heeft de zoon van Franco, Rajoy dus, de steun nodig van een paar Basken die in het parlement in Madrid zetelen.
Dat kan hem ambeteren.

Ik zie nog een volgende coup de théatre: hij zorgt ervoor dat er zowel in Catalonië als in de rest van Spanje (niveau Madrid, niet de regio's) nieuwe verkiezingen komen.

Daarbij kan de Franco junior hopen op een stevigere meerderheid in zijn parlement.
En kan hij hopen dat de separatisten in Catalonië niet aan hun 50 procent komen.

Als de hoop, in die hypothese, van Franco junior uitkomt, dan is het voor langere tijd gedaan met de onafhankelijksdroom van Catalonië.

Als de nieuwe verkiezingen in Catalonië evenwel toch een meerderheid geven voor de separatisten, van blijft de verscheurende keuze: fascistisch militair onderdrukken of onafhankelijkheid aanvaarden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:52   #9652
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat Puigdemont het zo fijn gespeeld heeft, dat ik begin te vermoeden dat hij een topper als persoonlijke raadgever heeft.
Een politicus uit Antwerpen.
Moest dat het geval zijn, dan zat Puigdemont nu mee in de regering van Rajoy en zou hij morgen op 12 oktober het nationaal volkslied staan meezingen in Madrid. Terwijl hij aan iedereen van zijn achterban zou uitleggen dat onafhankelijkheid iets is dat hij wel zal bezien, na de verkiezingen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:52   #9653
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Men gebruikt een onwettig, niet-regelmentair, niet-voldaan aan de opkomstvereisten, referendum als chantage.

Als de NVA een "referendum" uitschrijft en enkel haar leden komen opdagen, is dat ook een referendum met 75 % Vlaanderen onafhankelijk bij wijze van spreken, maar dat is verre van representatief.
Men gebruikt een met geweld op ouderlingen en vrouwen uit mekaar geklopt, referendum als chantage.

Op basis van zoiets, weigert men een nieuwe lidstaat in de EU.
Mijn voorstel is om Spanje uit de EU te kegelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:53   #9654
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Momenteel heeft de zoon van Franco, Rajoy dus, de steun nodig van een paar Basken die in het parlement in Madrid zetelen.
Dat kan hem ambeteren.

Ik zie nog een volgende coup de théatre: hij zorgt ervoor dat er zowel in Catalonië als in de rest van Spanje (niveau Madrid, niet de regio's) nieuwe verkiezingen komen.

Daarbij kan de Franco junior hopen op een stevigere meerderheid in zijn parlement.
En kan hij hopen dat de separatisten in Catalonië niet aan hun 50 procent komen.

Als de hoop, in die hypothese, van Franco junior uitkomt, dan is het voor langere tijd gedaan met de onafhankelijksdroom van Catalonië.

Als de nieuwe verkiezingen in Catalonië evenwel toch een meerderheid geven voor de separatisten, van blijft de verscheurende keuze: fascistisch militair onderdrukken of onafhankelijkheid aanvaarden.
Dit zou de logica zelf zijn en het gevolg daarvan hebt u juist uitgelegd.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:54   #9655
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Momenteel heeft de zoon van Franco, Rajoy dus, de steun nodig van een paar Basken die in het parlement in Madrid zetelen.
Dat kan hem ambeteren.

Ik zie nog een volgende coup de théatre: hij zorgt ervoor dat er zowel in Catalonië als in de rest van Spanje (niveau Madrid, niet de regio's) nieuwe verkiezingen komen.

Daarbij kan de Franco junior hopen op een stevigere meerderheid in zijn parlement.
En kan hij hopen dat de separatisten in Catalonië niet aan hun 50 procent komen.

Als de hoop, in die hypothese, van Franco junior uitkomt, dan is het voor langere tijd gedaan met de onafhankelijksdroom van Catalonië.

Als de nieuwe verkiezingen in Catalonië evenwel toch een meerderheid geven voor de separatisten, van blijft de verscheurende keuze: fascistisch militair onderdrukken of onafhankelijkheid aanvaarden.
Rajoy vond het gisteren zelfs niet nodig om zelf iets te zeggen. Hij stuurde zijn knappe assistente.

Het gevolg van dit alles zal zijn dat Rajoy bij de volgende verkiezingen een riante overwinning boekt.

https://www.youtube.com/watch?v=aAghtdWldjk
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:55   #9656
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Men gebruikt een met geweld op ouderlingen en vrouwen uit mekaar geklopt, referendum als chantage.

Op basis van zoiets, weigert men een nieuwe lidstaat in de EU.
Mijn voorstel is om Spanje uit de EU te kegelen.
Dit referendum was onwettig en de Catalanen wisten het.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:56   #9657
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Momenteel heeft de zoon van Franco, Rajoy dus, de steun nodig van een paar Basken die in het parlement in Madrid zetelen.
Dat kan hem ambeteren.

Ik zie nog een volgende coup de théatre: hij zorgt ervoor dat er zowel in Catalonië als in de rest van Spanje (niveau Madrid, niet de regio's) nieuwe verkiezingen komen.

Daarbij kan de Franco junior hopen op een stevigere meerderheid in zijn parlement.
En kan hij hopen dat de separatisten in Catalonië niet aan hun 50 procent komen.

Als de hoop, in die hypothese, van Franco junior uitkomt, dan is het voor langere tijd gedaan met de onafhankelijksdroom van Catalonië.

Als de nieuwe verkiezingen in Catalonië evenwel toch een meerderheid geven voor de separatisten, van blijft de verscheurende keuze: fascistisch militair onderdrukken of onafhankelijkheid aanvaarden.[/

Vreemde redenering... aangezien de lokale uitslag van die vervroegde verkiezingen geen enkele wijziging zouden aanbrengen aan de rechtsorde en de grondwet van spanje. Er is daarin geen plaats voor secessie avontuurtjes.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 oktober 2017 om 10:00.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:56   #9658
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het gaat over Joegoslavië, niet Servië.
Neen, het gaat over Servie, waar Kosovo deel van uit maakt(e). Joegoslavie bestaat namelijk niet meer. Je bent precies niet meer mee hé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 09:58   #9659
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Omdat de Kosovaren (voor 95 procent etnische Albanezen) gewelddadig en politiek werden onderdrukt door de Serviërs en dus recht hadden op extern zelfbeschikkingsrecht.

De Catalanen hebben sinds de post-Franco democratie in Spanje wél verregaande autonomie gekregen (intern zelfbeschikkingsrecht), hebben wél gelijke rechten en zijn wél evenredig vertegenwoordigd in het Spaanse bestuur en hebben bijgevolg dus geen extern zelfbeschikkingsrecht conform resolutie 1514.


Je hebt precies het nieuws gemist van de afgelopen weken.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 10:00   #9660
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen, het gaat over Servie, waar Kosovo deel van uit maakt(e). Joegoslavie bestaat namelijk niet meer. Je bent precies niet meer mee hé.
Doen alsof je van niks weet helpt niet fox
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be