Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juli 2017, 13:59   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard 120 krottenwijken in Parijs

Citaat:
Ze staan op een oude spoorbaan: honderden krotten van planken en plastieken zeilen. Ze zitten op de stoep en onder viaducten: honderden migranten met kleine tentjes. Ze zijn gebouwd langs de snelweg: bijna een kilometer aan krotjes waar kinderen spelen naast razende auto’s. In en rond Parijs zijn overal krottenwijken en illegale tentenkampen te vinden. In totaal zo'n 120 wijken en daar wonen maar liefst 7.000 tot 9.000 mensen.Bron.
Waarom mogen die niet wonen in de huizen van de dokters en vrijwilligers van Medicines sans frontières. Die staan toch leeg. De bewoners vertoeven aan de middellandse zee.

En dat bestaat evengoed bij ons. Zo weet ik een overdekt straatje in Brussel nabij de Nieuwstraat waar tientallen tenten staan, in Luik aan de vervallen basiliek wonen mensen in de bosjes. Ik weet lege electriciteitskabinnes staan in Antwerpen waar mensen wonen. En de parken liggen 's nachts vol mensen in alle steden. Alles kaat koet. Zet half Afrika maar over. Plaats genoeg nog in de riolen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 16:59   #2
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom mogen die niet wonen in de huizen van de dokters en vrijwilligers van Medicines sans frontières. Die staan toch leeg. De bewoners vertoeven aan de middellandse zee.

En dat bestaat evengoed bij ons. Zo weet ik een overdekt straatje in Brussel nabij de Nieuwstraat waar tientallen tenten staan, in Luik aan de vervallen basiliek wonen mensen in de bosjes. Ik weet lege electriciteitskabinnes staan in Antwerpen waar mensen wonen. En de parken liggen 's nachts vol mensen in alle steden. Alles kaat koet. Zet half Afrika maar over. Plaats genoeg nog in de riolen.
Er is ook nog heel wat plaats in niet weinig Zuid-Franse buitenverblijven, verschillende al dan niet koninklijke kastelen in de Ardennen, heel wat landgoederen in de Brabantse en Vlaamse Ardennen, bendes Toscaanse villa's, ...

Die behoren toe aan doorgaans erg rabiate voorstanders van 'solidariteit', 'open grenzen', 'multiculturele samenlevingen', 'cordons sanitaires', ...

die tegelijkertijd ook radicaal gekant zijn tegen xenofobie, racisme, islamofobie, ...


Laten we hen op hun woord nemen!
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 17:00   #3
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Top Joden als Soros en Bezos willen Europa veranderen in een soort van Latijns Amerika. Rijk vs Arm, geen vakbonden en fatsoenlijk sociaal netwerk -, geen cultureel en nationalistisch bewustzijn meer en (nog) meer..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 juli 2017 om 17:01.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2017, 17:17   #4
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Top Joden als Soros en Bezos willen Europa veranderen in een soort van Latijns Amerika. Rijk vs Arm, geen vakbonden en fatsoenlijk sociaal netwerk -, geen cultureel en nationalistisch bewustzijn meer en (nog) meer..

Als dé 'topjood' van het moment (Jared Kushner) iets gelijkaardig of zelfs krék hetzelfde wil - en dat zit er gezien zijn schoonvader dik in - ziet de toekomst van Europa er inderdaad erg grimmig uit.

Ik vraag me af wie de in uw prentje ontbrekende doodseskaders gaat bemannen.

Ik heb een duister vermoeden, maar omdat ik niet van het forum geband wil worden hou ik voorlopig m'n klep.

Toch op het forum
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 07:37   #5
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er is ook nog heel wat plaats in niet weinig Zuid-Franse buitenverblijven, verschillende al dan niet koninklijke kastelen in de Ardennen, heel wat landgoederen in de Brabantse en Vlaamse Ardennen, bendes Toscaanse villa's, ...

Die behoren toe aan doorgaans erg rabiate voorstanders van 'solidariteit', 'open grenzen', 'multiculturele samenlevingen', 'cordons sanitaires', ...

die tegelijkertijd ook radicaal gekant zijn tegen xenofobie, racisme, islamofobie, ...


Laten we hen op hun woord nemen!
Al die "voorstanders" zijn er v.h. type "Luister naar m'n woorden maar kijk niet naar m'n daden".
Onder hen heel wat corrupte politiekers.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 08:07   #6
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

sloppenwijken ontruimen met de bulldozer en het is opgelost
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 08:13   #7
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er is ook nog heel wat plaats in niet weinig Zuid-Franse buitenverblijven, verschillende al dan niet koninklijke kastelen in de Ardennen, heel wat landgoederen in de Brabantse en Vlaamse Ardennen, bendes Toscaanse villa's, ...

Die behoren toe aan doorgaans erg rabiate voorstanders van 'solidariteit', 'open grenzen', 'multiculturele samenlevingen', 'cordons sanitaires', ...

die tegelijkertijd ook radicaal gekant zijn tegen xenofobie, racisme, islamofobie, ...


Laten we hen op hun woord nemen!
Dus als ik het goed versta moet het hele continent naar de kloten ... met die vuiligheid van dat strontvolk ... dan nog liever een burgeroorlog en uitroeien voorstander, en Eduard zegt platgooien...inderdaad.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 juli 2017 om 08:15.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 08:34   #8
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dus als ik het goed versta moet het hele continent naar de kloten ... met die vuiligheid van dat strontvolk ... dan nog liever een burgeroorlog en uitroeien voorstander, en Eduard zegt platgooien...inderdaad.
Kom zeg, op een mooie zondagmorgen !
Hier bij ons schijnt het zonnetje. Ik ga naar buiten.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 08:40   #9
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Kom zeg, op een mooie zondagmorgen !
Hier bij ons schijnt het zonnetje. Ik ga naar buiten.

Ja steek maar de kop in het zand ... prima.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 15:13   #10
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Top Joden als Soros en Bezos willen Europa veranderen in een soort van Latijns Amerika. Rijk vs Arm, geen vakbonden en fatsoenlijk sociaal netwerk -, geen cultureel en nationalistisch bewustzijn meer en (nog) meer..
Jeff Bezos is geen Jood
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 15:27   #11
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er is ook nog heel wat plaats in niet weinig Zuid-Franse buitenverblijven, verschillende al dan niet koninklijke kastelen in de Ardennen, heel wat landgoederen in de Brabantse en Vlaamse Ardennen, bendes Toscaanse villa's, ...

Die behoren toe aan doorgaans erg rabiate voorstanders van 'solidariteit', 'open grenzen', 'multiculturele samenlevingen', 'cordons sanitaires', ...

die tegelijkertijd ook radicaal gekant zijn tegen xenofobie, racisme, islamofobie, ...


Laten we hen op hun woord nemen!
De Italiaanse regering wil 200.000 vluchtelingen met een tijdelijke asielvergunning noordwaarts sturen. Maar op de Toscaanse landgoederen van criminele pro-immigratie politici als Guy Verhofstadt en Karel De Gucht is waarschijnlijk wel plaats genoeg
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2017, 22:05   #12
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Jeff Bezos is geen Jood
Geboren in 1964. Als Jeffrey Preston Jorgensen.
Als kind van Jacklyn Gise Jorgensen en Ted Jorgensen.
Denemarken of Noorwegen.
Toen hij vier jaar was trouwde zijn moeder met Cubaanse balling Miguel "Mike" Bezos.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 07:51   #13
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De Italiaanse regering wil 200.000 vluchtelingen met een tijdelijke asielvergunning noordwaarts sturen. Maar op de Toscaanse landgoederen van criminele pro-immigratie politici als Guy Verhofstadt en Karel De Gucht is waarschijnlijk wel plaats genoeg
ja misschien een goed idee de villa's van Verhofstadt & KDG veel leegstaande kamers kunnen ze misschien onder verhuren aan bendes vluchtelingen kassa kassa eerst geld innen zoals ze dat gewoon zijn..


een bijverdienste
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2017, 21:58   #14
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja misschien een goed idee de villa's van Verhofstadt & KDG veel leegstaande kamers kunnen ze misschien onder verhuren aan bendes vluchtelingen kassa kassa eerst geld innen zoals ze dat gewoon zijn..


een bijverdienste
Goed idee. Laat ze het voorbeeld geven. Wie leidt moet leiden bij voorbeeld.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 21:58   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Goed idee. Laat ze het voorbeeld geven. Wie leidt moet leiden bij voorbeeld.
Zal dat niet snel ontaarden in een héle lijdensweg?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 01:49   #16
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik woon ook in een krottenwijk. Die heet Europa. Overal waar je ook komt of gaat zie je vreemdelingen.
Er is niets meer aan te doen. Ze hebben gewonnen. Tot Poutin er kernraketten op komt gooien.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 20:10   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.582
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Jeff Bezos is geen Jood
Jeff Bezos is die van Amazon u weet wel dat opdringerige gedoe op het net. (soms zelfs héél opdringerig op uw pc in network)

Parijs was nog zo een mooie/leuke stad vroeger en nu gaat dat allemaal ter ziele?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 augustus 2017 om 20:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 20:35   #18
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik woon ook in een krottenwijk. Die heet Europa. Overal waar je ook komt of gaat zie je vreemdelingen.
Er is niets meer aan te doen. Ze hebben gewonnen. Tot Poutin er kernraketten op komt gooien.
Het valt nogal mee voor mij. De overkant van de baan is er een rustig provinciaal domein waar ik nog nooit een hoofddoek gezien heb. Achter mijn huis mag je 5 kilometer ver niet bouwen. Ook al geen moslims te zien.

Ach ik zie er wel op het bedrijf bijna alle truckers en pakjesbezorgers zijn moslim. Allemaal zeer vriendelijk en gedienstig, meer dan een doorsnee Vlaming zou ik zeggen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 09:17   #19
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja misschien een goed idee de villa's van Verhofstadt & KDG veel leegstaande kamers kunnen ze misschien onder verhuren aan bendes vluchtelingen kassa kassa eerst geld innen zoals ze dat gewoon zijn..


een bijverdienste
Ook leegstaande kloosters zijn ideale gebouwen om oorlogsvluchtelingen een dak boven hun hoofden te geven.
Wie neemt hier een initiatief ?

Laatst gewijzigd door Boduo : 9 augustus 2017 om 09:18.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 09:41   #20
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Ook leegstaande kloosters zijn ideale gebouwen om oorlogsvluchtelingen een dak boven hun hoofden te geven.
Wie neemt hier een initiatief ?
Ik neem het initiatief. Leegstaande kloosters worden weer kloosters.
Die "oorlogsvluchtelingen" trap ik eruit.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be