Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Kaakslag
Natuurlijk wel 4 40,00%
Vaneigens niet 5 50,00%
ZKH Prins Laurent raadt aan om de andere wang aan te bieden 2 20,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2018, 17:25   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard Kaakslag: Charles Michel heeft diep respect voor burgers die migranten opvangen

Premier Charles Michel laat ons via DS weten dat hij diep respect heeft voor de personen die trans- en andere migraten opvangen. Hiermee valt Charles de coalitie partners van CD&V, Open VLD en het ooit-Vlaams Nationalistische grut af. Charles zet zich netjes op lijn met zijn Franstalige masonieke achterban. Het komt voor in de beste families: rondvliegend servies. Is het keerpunt bereikt?


.. le grand orient ou le Berbère ? quelle galère ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 februari 2018 om 17:38.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 17:29   #2
Artesia
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 oktober 2002
Berichten: 71
Standaard

Een premier die respect heeft voor mensen die illegalen helpen! kan het nog gekker?
Artesia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 17:31   #3
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Het gaat hem eerder om de oproep van Michel dat de migranten asiel zouden aanvragen. Dat respect is een fake humanistisch discours waarachter de werkelijke motivatie schuil gaat. Lonen laag houden en de economie 'stimuleren'. Het moet 'groeien' allemaal. Toch de bankrekening van de elite.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 17:39   #4
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het gaat hem eerder om de oproep van Michel dat de migranten asiel zouden aanvragen. Dat respect is een fake humanistisch discours waarachter de werkelijke motivatie schuil gaat. Lonen laag houden en de economie 'stimuleren'. Het moet 'groeien' allemaal. Toch de bankrekening van de elite.
.. oogt als een loepzuivere analyse .. doch verklaar u nader ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 21:44   #5
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. oogt als een loepzuivere analyse .. doch verklaar u nader ..
Sla een krant als De Tijd open en je leest regelmatig klaagzangen en studies over de noodzaak voor meer migratie. Terwijl rechts de kraan wil open zetten krijgt links het op zijn dak omdat het die mensen een menswaardig bestaan wil aanbieden. Maar het is niet links dat zit te zagen om meer migranten. Ze willen ze slechts niet laten verdrinken als ze voor de deur staan. Maw. Het migratiediscours van rechts is doordrongen van hypocresie. En dat van links is wel.... dom. Omdat ze de schuld op zich laten steken zonder in staat te zijn de analyse grondig te voeren.

Laatst gewijzigd door Bach : 3 februari 2018 om 21:46.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 22:16   #6
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Premier Michel, leider van de regering van rechtvaardige rechtsen
Volgens de premier zal die asielprocedure voor velen een oplossing zijn, maar als de procedure niets oplevert, moet de terugkeerpolitiek toegepast worden. We kunnen niet de boodschap geven aan de rest van de wereld dat iedereen hier welkom is, besluit Michel..
zo. Dat de smerige linksen dat maar in hunne kop steken.

90% van al dat vreemd volk dat hier in Brussel rondloopt, heeft helemaal geen kans op een goedgekeurde asielaanvraag. En dat weten ze zelf maar al te goed, vandaar dat ze liever de illegaal uithangen

Maar we gaan ze wel te pakken krijgen. En dan: allemaal buiten!



We zouden de wet ook moeten aanpassen zodat illegalen helpen ook een misdaad is. Dan gaan die linkse gutmenschen wel nog eens twee keer denken eer ze weer anti-patriottisch gedrag gaan vertonen!
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2018, 23:03   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Ik vind het een regelrechte kaakslag.

Ik vond het zelfs geen binnenland waardig.

link
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 11:17   #8
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik vind het een regelrechte kaakslag.

Ik vond het zelfs geen binnenland waardig.

link
.. mijn excuses .. de baksteen in mijn maag voerde mij naar het Binnenland mee ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 20:45   #9
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Sla een krant als De Tijd open en je leest regelmatig klaagzangen en studies over de noodzaak voor meer migratie. Terwijl rechts de kraan wil open zetten krijgt links het op zijn dak omdat het die mensen een menswaardig bestaan wil aanbieden. Maar het is niet links dat zit te zagen om meer migranten. Ze willen ze slechts niet laten verdrinken als ze voor de deur staan. Maw. Het migratiediscours van rechts is doordrongen van hypocresie. En dat van links is wel.... dom. Omdat ze de schuld op zich laten steken zonder in staat te zijn de analyse grondig te voeren.
Migratie is dan ook het probleem niet.
Dat is simpelweg dat de Commies andermans geld afpakken en (na hun eigen zak te hebben gevuld als "loon" hiervoor) aan geselecteerde migranten geven. En zo de kraan openzetten voor die selecties migranten, zijnde meer kosten dan baten. Op de rug van de bestolenen.
Diegenen die bang zijn van migratie zijn de luie krenten, die competitie vrezen, en in hun geval, is het gemakkelijk om beter te zijn dan... lui.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 20:48   #10
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artesia Bekijk bericht
Een premier die respect heeft voor mensen die illegalen helpen! kan het nog gekker?
De verklaring is eigenlijk weinig gek, gewoon een Commie dewelks gespeeld electoraal profiel tegengesteld is aan zijn daden, en uiteindelijk vroeg of laat als dusdanig blijkt.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 februari 2018 om 20:49.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 20:55   #11
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Premier Charles Michel laat ons via DS weten dat hij diep respect heeft voor de personen die trans- en andere migraten opvangen. Hiermee valt Charles de coalitie partners van CD&V, Open VLD en het ooit-Vlaams Nationalistische grut af. Charles zet zich netjes op lijn met zijn Franstalige masonieke achterban. Het komt voor in de beste families: rondvliegend servies. Is het keerpunt bereikt?
Wanneer neemt Michel eigenlijk een transmigrant in huis op?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2018, 21:23   #12
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.299
Standaard

Nog steeds geen reaktie van Theo Francken. Zijn twitterreakties lopen vertraging op wanneer het om Charles Michel gaat.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 07:27   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.217
Standaard

Ik heb gisteren ook een inbreker koffie en koekjes voor gezet. Niet uit m'n zilveren servies. Dat was al door de raam.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 08:53   #14
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Als hij zijn respect via de pers Wil betuigen Wil hij vooral zichzelf daarvan overtuigen.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 09:04   #15
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Nog steeds geen reaktie van Theo Francken. Zijn twitterreakties lopen vertraging op wanneer het om Charles Michel gaat.
Wreed eigenaardig?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 09:06   #16
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb gisteren ook een inbreker koffie en koekjes voor gezet. Niet uit m'n zilveren servies. Dat was al door de raam.

Die Sarcasmus had het echt niet beter kunnen formuleren.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 09:11   #17
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Als hij zijn respect via de pers Wil betuigen Wil hij vooral zichzelf daarvan overtuigen.
je bedoelt dus dat hij het voorbeeld van de NVA volgt?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 14:52   #18
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.469
Standaard

Naastenliefde, mensen in nood of armoede helpen, dat zijn basiswaarden van de christelijke leer.

Ik stel vast dat de hevigste verdedigers van de westerse waarden, gebaseerd op de christelijke leer, ook de hevigste tegenstanders zijn van diegnen die de leer in praktijk brengen.

Kerkpilaren: zegt 'witgekalkte graven' u iets?

De reden waarom ik niet meer naar de kerk ga (maar wel zo veel mogelijk volgens de christelijke leer leef) wordt hier eens te meer dik in de verf gezet.

Huichelaars.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 15:22   #19
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.829
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
We zouden de wet ook moeten aanpassen zodat illegalen helpen ook een misdaad is. Dan gaan die linkse gutmenschen wel nog eens twee keer denken eer ze weer anti-patriottisch gedrag gaan vertonen!
Volledig mee akkoord. Illegaal hier verblijven is een misdaad. Dus een illegaal helpen is medeplichtig zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Naastenliefde, mensen in nood of armoede helpen, dat zijn basiswaarden van de christelijke leer.
Ik ben al mijn gans leven Atheïst en vind de christelijke leer even erg als de Islam of welke goedgelovigheid ook.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2018, 15:36   #20
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Naastenliefde, mensen in nood of armoede helpen, dat zijn basiswaarden van de christelijke leer.

Ik stel vast dat de hevigste verdedigers van de westerse waarden, gebaseerd op de christelijke leer, ook de hevigste tegenstanders zijn van diegnen die de leer in praktijk brengen.

Kerkpilaren: zegt 'witgekalkte graven' u iets?

De reden waarom ik niet meer naar de kerk ga (maar wel zo veel mogelijk volgens de christelijke leer leef) wordt hier eens te meer dik in de verf gezet.

Huichelaars.
Farizeeërs vergeten?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be