Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2012, 16:59   #1
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard Een op vijf werkt in bed

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121206_019

Ik snap dat op zich wel. Laat op de avond valt het al voor dat mijn vriendin vroeger wil gaan slapen dan mij. Ik knuffel haar in slaap en neem dan rustig mijn gsm om al een aantal mails voor de dag erna voor te bereiden. De gewerkte tijd breng ik uiteraard in als overuren, dat levert mij toch per maand makkelijk honderd euro extra op en verlaagt de werklast op kantoor.

Thuiswerk valt ook al eens voor natuurlijk afhankelijk van omstandigheden. Nationale stakingen zijn zo bijvoorbeeld een typische oorzaak alsook zakenreizen of te verwachten file. Tot 's middags in bed blijven liggen is dan net zo comfortabel.

Het artikel vermijdt echter de kernvraag: wat doet 1 op de 5 partners in bed?
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2012, 17:26   #2
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Ah, het gaat over emails lezen in bed - ik dacht eventjes aan ander werk
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 02:18   #3
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Ah, het gaat over emails lezen in bed - ik dacht eventjes aan ander werk
Helaaaaaaaaaa , dit is gepost in de post Economie hé
r
Mooi toch als je uw brood kan verdienen in bed .

Wat ik doe in bed . SLAPEN . Neuken doen we op de bank .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 07:11   #4
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Als we slapen verwerken we wat we de dag te voren hebben meegemaakt, we werken onbewust aan het onthouden van wat we weer hebben bijgeleerd. Dus iedereen werkt in bed Een goede slaap is van groot belang voor onze werkgever. Zelfs op het werk.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 7 december 2012 om 07:15.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 07:35   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Als we slapen verwerken we wat we de dag te voren hebben meegemaakt, we werken onbewust aan het onthouden van wat we weer hebben bijgeleerd. Dus iedereen werkt in bed Een goede slaap is van groot belang voor onze werkgever. Zelfs op het werk.
Als ik het goed begrijp jan je tegen je baas zeggen als hij je betrapt met slapen op het werk:
"Baas, ik was gegevens aan het wegschrijven op 'mijn harde schijf'".

ha hah ha ha ha
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 08:27   #6
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Als we slapen verwerken we wat we de dag te voren hebben meegemaakt, we werken onbewust aan het onthouden van wat we weer hebben bijgeleerd. Dus iedereen werkt in bed Een goede slaap is van groot belang voor onze werkgever. Zelfs op het werk.
Ik werk op een heel internationale vestiging, en tijdens de middag zitten er doorgaans wel een paar Spanjaarden en Fransmannen te slapen in de kantine Dat is hier doodnormaal.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 08:28   #7
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Wat ik doe in bed . SLAPEN . Neuken doen we op de bank .
Het ging niet over u, wel over uw partner tijdens uw werk Het nuttige aan het aangename koppelen.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 08:42   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Neuken doen we op de bank .
Dexia ? Fortis ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 08:48   #9
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121206_019

Ik snap dat op zich wel. Laat op de avond valt het al voor dat mijn vriendin vroeger wil gaan slapen dan mij. Ik knuffel haar in slaap en neem dan rustig mijn gsm om al een aantal mails voor de dag erna voor te bereiden. De gewerkte tijd breng ik uiteraard in als overuren, dat levert mij toch per maand makkelijk honderd euro extra op en verlaagt de werklast op kantoor.

Thuiswerk valt ook al eens voor natuurlijk afhankelijk van omstandigheden. Nationale stakingen zijn zo bijvoorbeeld een typische oorzaak alsook zakenreizen of te verwachten file. Tot 's middags in bed blijven liggen is dan net zo comfortabel.

Het artikel vermijdt echter de kernvraag: wat doet 1 op de 5 partners in bed?
Vaak in bed gewerkt, maar dan in hotels, en meestal alleen. Heel uitzonderlijk wel eens een BJ gekregen tijdens het werken, maar dat was dan niet als praktische oplossing om haar gekwebbel te stoppen. Eerder een "because we can" probeerseltje. Of ook haar poging om het werken te stoppen. Wat meestal lukt.

Als je nog tips hebt, ze zijn welkom. Mijn fantasielijstje is afgewerkt, vanwege het extreme gebrek aan fantasie
__________________

Laatst gewijzigd door Travis66 : 7 december 2012 om 08:50.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 08:59   #10
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Vaak in bed gewerkt, maar dan in hotels, en meestal alleen. Heel uitzonderlijk wel eens een BJ gekregen tijdens het werken, maar dat was dan niet als praktische oplossing om haar gekwebbel te stoppen. Eerder een "because we can" probeerseltje. Of ook haar poging om het werken te stoppen. Wat meestal lukt.

Als je nog tips hebt, ze zijn welkom. Mijn fantasielijstje is afgewerkt, vanwege het extreme gebrek aan fantasie
Mijn systeem is bvb:
- ik moet de mailbox in de gaten houden, zodra daar iets binnenkomt moet ik hem helpen. Vervolgens begin je aan haar en onderbreekt dat, vanzelfsprekend, iedere keer dat er een mail passeert. Sorry schat dit is belangrijk. Reken maar dat ze er gek van wordt.

- tijdens een telefoon zal ik nooit mij laten pijpen, té gevaarlijk, maar onder de eene hand de muis en de andere een interessanter vrouwelijk lichaamsdeel maakt het wel aangenamer

- uiteraard haar voor koffie laten zorgen, gij zijt immers hard aan het werk.

- gezien een goede werknemer veeltalig is, uw dirty talk aanpassen aan de mails die ge typet. Google desnoods een frans, duits, italiaans gedicht. Ze worden enkel mooier wanneer zij ze niet verstaat.

- masseren met promomateriaal. Ge hebt zeker wel USB-sticks, schroevendraaiers, pennen en dat soort zooi met scherpe dan wel ronde kantjes.

- geilen op winstcijfers en targets, haar basically doodgooien met astronomische getallen. We gaan X en Y doen, moet een hotel boeken dat gaat ongeveer twee ton kosten. Partners komen mee wilt ge kamer met of zonder bubbelbad? Shit we hebben maar 3 en half miljoen winst gemaakt blablabla Zelfs niet-golddiggers worden daar nat van.

Laatst gewijzigd door Effect : 7 december 2012 om 08:59.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2012, 10:19   #11
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Mijn systeem is bvb:
- ik moet de mailbox in de gaten houden, zodra daar iets binnenkomt moet ik hem helpen. Vervolgens begin je aan haar en onderbreekt dat, vanzelfsprekend, iedere keer dat er een mail passeert. Sorry schat dit is belangrijk. Reken maar dat ze er gek van wordt.

- tijdens een telefoon zal ik nooit mij laten pijpen, té gevaarlijk, maar onder de eene hand de muis en de andere een interessanter vrouwelijk lichaamsdeel maakt het wel aangenamer

- uiteraard haar voor koffie laten zorgen, gij zijt immers hard aan het werk.

- gezien een goede werknemer veeltalig is, uw dirty talk aanpassen aan de mails die ge typet. Google desnoods een frans, duits, italiaans gedicht. Ze worden enkel mooier wanneer zij ze niet verstaat.

- masseren met promomateriaal. Ge hebt zeker wel USB-sticks, schroevendraaiers, pennen en dat soort zooi met scherpe dan wel ronde kantjes.

- geilen op winstcijfers en targets, haar basically doodgooien met astronomische getallen. We gaan X en Y doen, moet een hotel boeken dat gaat ongeveer twee ton kosten. Partners komen mee wilt ge kamer met of zonder bubbelbad? Shit we hebben maar 3 en half miljoen winst gemaakt blablabla Zelfs niet-golddiggers worden daar nat van.
Een BJ tijdens een telefoon is idd gevaarlijk, maar dat maakt het leuker. Net zoals tijdens het autorijden, geweldig in een file
Koffie drink ik niet, maar een variatie is niet moeilijk te bedenken
En uw andere tips zijn dankbaar aangekomen. Die laatst vind ik hilarisch goed. Straks direct proberen
__________________
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be