Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2018, 09:28   #61
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik begrijp niet waar Rutten en De Block zo een heisa over maken. Er is een procedure en die is gevolgd. Er is een soort examen en de madam van de VLD is tweedes. Gelijk in de koers wint degene die zijn wiel eerst over de meet duwt, degene die een halve cm tekort komt is tweedes en valt uit de boot. Als dat omgekeerd is moet er zelfs niet meer gekoerst worden.
omdat de zoontjes van en de poulains van beschermd moeten worden.

en die zitten momenteel op datzelfde Oostvlaams kluitje ... mevrouw Van Cauter is de capabelste, dus zij moet weg.

om Decroo jr, Degucht jr en Declerck te verzekeren van de nog grotere postjes in O-Vl
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 09:30   #62
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Vermoedelijk iets in die aard ja.

Kans is groot dat hij mij er ook mee had liggen gehad hoor (uiteraard indien ik toen al stemgerechtigd zou zijn geweest).

Een Volksunie die half wordt gekaapt door Anciaux en zijn ID21-project en Verhofstadt die tezelfdertijd in een boek 'De Belgische ziekte' schrijft over hoe het Zuiden ons naar beneden sleurt en pleit voor het splitsen van sociale zekerheid en fiscale autonomie voor de deelstaten...
mij niet, ik ben in 1994 naar hem gaan luisteren, heb m één duidelijke vraag gesteld, waarop hij handig multi-interpretabel antwoordde, ik vermoed dat de zaal dat antwoord interpreteerde in de zin die de zaal wilde horen. mijn besluit was dat hij niet te vertrouwen ging zijn.

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 november 2018 om 09:30.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 12:22   #63
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Het zijn duidelijk niet alleen linkse mensen die niet kunnen tellen. U kunt voorbeeldjes uit uw duim zuigen tot u een ons weegt, maar dit zijn de feiten in België:
- 1% rijksten bezitten 12% van het totale vermogen
- 10% rijksten bezitten 43%
- 20% rijksten bezitten 60%

Of dat goed of slecht is, en wat het nut of onzin van marktwerking is, daar kunnen we wellicht een ander keer over discussiëren, dat hoort in deze thread niet thuis.
Ik zou zeggen: smijt de rijken allemaal buiten en ga gras eten in uw tuin?
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 13:01   #64
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Over postjes gesproken...

De bocht van Ben? Een schot voor de boeg?: Buiten Geert Bourgeois zou ook Jan Jambon een geknipte minister-president zijn, meent Weyts. “Iemand als Jan Jambon zou dat goed doen”, zegt hij. “Hij heeft de envergure om de Vlaamse regering te leiden met een ambitieus project”.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 15:37   #65
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Over postjes gesproken...

De bocht van Ben? Een schot voor de boeg?: Buiten Geert Bourgeois zou ook Jan Jambon een geknipte minister-president zijn, meent Weyts. “Iemand als Jan Jambon zou dat goed doen”, zegt hij. “Hij heeft de envergure om de Vlaamse regering te leiden met een ambitieus project”.
Deze draad gaat over Rutten en de manier waarop ze een gouverneurspost opeist voor een partijgenoot. Daar ga je om een of andere reden niet op in. Je sleurt er wel iets bij dat niets te maken heeft met het opeisen van een "postje" vermits de post va minister-president al bezet wordt door een N-VA-er. Niemand eist de post van Vlaams minister-president op. Er wordt enkel gesteld dat Bourgeois niet de enige N-VA-er is die geschikt wordt geacht voor die post. Je kan de postjespakkerij van Rutten dus niet vergelijken met iets dat niets met het opeisen van een vrijgekomen post te maken heeft.
Waarom probeer je dan van onderwerp te veranderen? Om het geblunder van Rutten te vergoelijken?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 15:41   #66
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mij niet, ik ben in 1994 naar hem gaan luisteren, heb m één duidelijke vraag gesteld, waarop hij handig multi-interpretabel antwoordde, ik vermoed dat de zaal dat antwoord interpreteerde in de zin die de zaal wilde horen. mijn besluit was dat hij niet te vertrouwen ging zijn.
Wat was de vraag en het antwoord, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 15:48   #67
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Wat was de vraag en het antwoord, als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Of hij regeringsdeelname afhankelijk zou maken van het realiseren van het communautaire programma...

Had t beter BDW gevraagd 20 jaar later...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 16:01   #68
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Of hij regeringsdeelname afhankelijk zou maken van het realiseren van het communautaire programma...

Had t beter BDW gevraagd 20 jaar later...
Je had dus overschot van gelijk.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 16:08   #69
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
omdat de zoontjes van en de poulains van beschermd moeten worden.

en die zitten momenteel op datzelfde Oostvlaams kluitje ... mevrouw Van Cauter is de capabelste, dus zij moet weg.

om Decroo jr, Degucht jr en Declerck te verzekeren van de nog grotere postjes in O-Vl
Daar zeg je zoiets....

De stekkertrekker is nooit een groot licht geweest. De Gucht geraakt nergens aan de bak behalve als gecoöpteerd senator in een even overbodige senaat als de provincies overbodig zijn. En Declerck is ook nog geen burgemeester van Gent.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 17:22   #70
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
omdat de zoontjes van en de poulains van beschermd moeten worden.

en die zitten momenteel op datzelfde Oostvlaams kluitje ... mevrouw Van Cauter is de capabelste, dus zij moet weg.

om Decroo jr, Degucht jr en Declerck te verzekeren van de nog grotere postjes in O-Vl
In een examen is de eerste de béste !!!
Dat was NIET Van Cauter.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2018, 22:25   #71
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom probeer je dan van onderwerp te veranderen? Om het geblunder van Rutten te vergoelijken?
Maar kind toch, ik neem dit forum allang niet meer serieus. Ik zou namelijk niet graag eindigen zoals jij. Genietbaarheid is een schone deugd.

Ik zal je verder niet storen in dit topic. Spuw je vitriool, vul de fiolen van je toorn, sis en snerp en erger je dood. En doe het alsof het er allemaal wat toe doet.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2018, 10:53   #72
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Maar kind toch, ik neem dit forum allang niet meer serieus. Ik zou namelijk niet graag eindigen zoals jij. Genietbaarheid is een schone deugd.

Ik zal je verder niet storen in dit topic. Spuw je vitriool, vul de fiolen van je toorn, sis en snerp en erger je dood. En doe het alsof het er allemaal wat toe doet.
Wie ergert zich hier? Wie spuwt vitriool? Wie sist en snerpt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be