Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies politieke jongerenvoorzitters 2008 > Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Hans Verreyt (Vlaams Belang Jongeren) (forumsessie 28 juli t.e.m. 3 aug) voorzitter Vlaams Belang Jongeren

 
 
Discussietools
Oud 3 augustus 2008, 14:44   #41
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danielsjohan Bekijk bericht
Blijkbaar heeft u op de lagere school niet goed opgelet, of was de tucht tijdens de spellingslessen toch niet helemaal optimaal...

Komaan zeg, wat is me dit voor een onozel gedoe. Alsof de hele jeugd verdorven is. Alsof, nog erger, holebi's een afwijking hebben. Ik dacht dat de middeleeuwen al weer een tijdje achter ons lagen.
Trapper heeft nochtans voor een groot stuk gelijk. Er is vandaag een totaal gebrek aan orde en tucht op de scholen. Brave jongeren die zich gedragen en die zijn er gelukkig ook, worden dezer dag ook meer en meer gepest door groepen gespuis die denken dat ze alles mogen omdat ze in groep zijn.

Voor mij moeten de ordediensten eens schoon schip maken met jongerenbendes. Willen ze samen zijn, dat ze zich dan aansluiten bij een fatsoenlijke en liefst nationalistische jeugdbeweging.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 3 augustus 2008, 14:53   #42
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Voor zover ik kan vaststellen lopen "de jongeren" heel erg in het gareel....het grootste deel zijn brave studentjes en dito consumentjes....

We moeten geen "algemene dwangmaatregelen" ten nadele van een paar miljoen "bravekes" zitten fantaseren omdat ons gerechtelijk systeem even niet weet wat te doen met een onverbetelijke kern schavuiten.
kelt is offline  
Oud 3 augustus 2008, 14:57   #43
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Trapper heeft nochtans voor een groot stuk gelijk. Er is vandaag een totaal gebrek aan orde en tucht op de scholen. Brave jongeren die zich gedragen en die zijn er gelukkig ook, worden dezer dag ook meer en meer gepest door groepen gespuis die denken dat ze alles mogen omdat ze in groep zijn.

Voor mij moeten de ordediensten eens schoon schip maken met jongerenbendes. Willen ze samen zijn, dat ze zich dan aansluiten bij een fatsoenlijke en liefst nationalistische jeugdbeweging.
Als -16 jarige tiener was ook ondergetekende een "lid" van een bende die oude huizen "verbouwde als kamp",al eens grasbermen in brand stak,"oorlog" voerde met andere bendes,ruiten ingooide....enfin alles deed wat tegenwoordig in de gazet staat...

Nu is kelt de braafste burger ....


Misschien hoort "kattenkwaad en domme stoten" uithalen gewoon tot het opvoedingsproces van het specimen "jonge mannekes"...

Wat zal er worden van al diegenen die ganse dagen op hun PS3 zichzelf als "warrior" moeten voordoen ipv eens zelf een steen tegen hun smoel te krijgen en daarmee te VOELEN dat stoerdoenerij ook consequenties kan hebben? (en de vernederende gewaarwording dat je mama weer nodig hebt )

Ik maak me dus geen "zorgen" omtrent die jonge jeugdbendes,maar eerder over al diegenen (een meerderheid) die hun ingebouwde(!!) agressie dan NIET afwerken.Wat moet er daarvan worden?

Laatst gewijzigd door kelt : 3 augustus 2008 om 15:00.
kelt is offline  
Oud 3 augustus 2008, 15:13   #44
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Als -16 jarige tiener was ook ondergetekende een "lid" van een bende die oude huizen "verbouwde als kamp",al eens grasbermen in brand stak,"oorlog" voerde met andere bendes,ruiten ingooide....enfin alles deed wat tegenwoordig in de gazet staat...

Nu is kelt de braafste burger ....


Misschien hoort "kattenkwaad en domme stoten" uithalen gewoon tot het opvoedingsproces van het specimen "jonge mannekes"...

Wat zal er worden van al diegenen die ganse dagen op hun PS3 zichzelf als "warrior" moeten voordoen ipv eens zelf een steen tegen hun smoel te krijgen en daarmee te VOELEN dat stoerdoenerij ook consequenties kan hebben? (en de vernederende gewaarwording dat je mama weer nodig hebt )

Ik maak me dus geen "zorgen" omtrent die jonge jeugdbendes,maar eerder over al diegenen (een meerderheid) die hun ingebouwde(!!) agressie dan NIET afwerken.Wat moet er daarvan worden?

Ik heb hierboven daarjuist de 2 meest zinnige posts gelezen in deze draad.
Dank u kelt
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline  
Oud 3 augustus 2008, 15:24   #45
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Als -16 jarige tiener was ook ondergetekende een "lid" van een bende die oude huizen "verbouwde als kamp",al eens grasbermen in brand stak,"oorlog" voerde met andere bendes,ruiten ingooide....enfin alles deed wat tegenwoordig in de gazet staat...

Nu is kelt de braafste burger ....


Misschien hoort "kattenkwaad en domme stoten" uithalen gewoon tot het opvoedingsproces van het specimen "jonge mannekes"...

Wat zal er worden van al diegenen die ganse dagen op hun PS3 zichzelf als "warrior" moeten voordoen ipv eens zelf een steen tegen hun smoel te krijgen en daarmee te VOELEN dat stoerdoenerij ook consequenties kan hebben? (en de vernederende gewaarwording dat je mama weer nodig hebt )

Ik maak me dus geen "zorgen" omtrent die jonge jeugdbendes,maar eerder over al diegenen (een meerderheid) die hun ingebouwde(!!) agressie dan NIET afwerken.Wat moet er daarvan worden?
Ikzelf ben 17 jaar en heb nog nooit zelfs de intentie gehad om de "kattenkwaad en domme stoten" die u beschrijft uit te halen. Ik ben ook niet in het bezit van een playstation (toegegeven, daarin ben ik wellicht één van de laatsten van mijn generatie). Hoewel ik aldus nooit consequenties van dat soort crimineel gedrag heb 'gevoeld', weet ik toch dat het geen goed gedrag is en zal ik mezelf er nooit aan wagen. "Hoe is dat mogelijk?" zal u denken...

Wel, het soort jongeren die niet tot de "kattenkwaadjongeren" behoren, zoals ik, zien wel wat er met die kattenkwaadjongeren gebeurd; dat zijn meestal het soort jongeren die halfweg het middelbaar afzakken naar de TSO of BSO en die rokers voor het leven worden. Ze vergallen hun toekomst reeds in hun jeugd en vele jongeren willen niet diezelfde richting uitgaan. Ook dat werkt als afschrikwekkend voorbeeld.

Voorbeeldige jongeren zijn over het algemeen jongeren die schrik krijgen om op hetzelfde stechte pad te komen als de kattenkwaadjongeren en gaan als reactie zich verzetten tegen onaagepast gedrag.
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple

Laatst gewijzigd door Schuppezot : 3 augustus 2008 om 15:27.
Schuppezot is offline  
Oud 3 augustus 2008, 15:48   #46
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot Bekijk bericht
die halfweg het middelbaar afzakken naar de TSO of BSO
Jij gelooft toch niet in het fabeltje dat TSO'ers of BSO'ers op welke manier dan ook minder zouden zijn dan ASO'ers? Ikzelf ben een TSO'er en merk bv dat ik een enorme taalvoorsprong heb op bijna alle ASO'ers die ik ken.
__________________


Metternich is offline  
Oud 3 augustus 2008, 15:54   #47
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Als -16 jarige tiener was ook ondergetekende een "lid" van een bende die oude huizen "verbouwde als kamp",al eens grasbermen in brand stak,"oorlog" voerde met andere bendes,ruiten ingooide....enfin alles deed wat tegenwoordig in de gazet staat...

Nu is kelt de braafste burger ....


Misschien hoort "kattenkwaad en domme stoten" uithalen gewoon tot het opvoedingsproces van het specimen "jonge mannekes"...

Wat zal er worden van al diegenen die ganse dagen op hun PS3 zichzelf als "warrior" moeten voordoen ipv eens zelf een steen tegen hun smoel te krijgen en daarmee te VOELEN dat stoerdoenerij ook consequenties kan hebben? (en de vernederende gewaarwording dat je mama weer nodig hebt )

Ik maak me dus geen "zorgen" omtrent die jonge jeugdbendes,maar eerder over al diegenen (een meerderheid) die hun ingebouwde(!!) agressie dan NIET afwerken.Wat moet er daarvan worden?
Zoals je je beschrijft zouden forummers die 't in HLN of GVA lezen over jou denken "wéér een "vuile ¤¤¤" en je een ticket enkele reis naar Verweg aanbieden

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 augustus 2008 om 15:57.
filosoof is offline  
Oud 3 augustus 2008, 16:18   #48
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.921
Standaard

Komaan zeg, jongerenbendes, en laten we eerlijk, het zijn niet allemaal vreemdelingen, die mensen lastig vallen, aanvallen en in Oostende zelfs mensen levensgevaarlijk verwonden of doden. Dat moet allemaal maar kunnen om hun "woede" te uiten.

Bovendien zien we dat brave, minder "coole" of "stoere" kinderen of jongeren steeds vaker en steeds meer extreem gepest worden. Het is gewoon een kwestie van een schromelijk gebrek aan orde, dicipline en opvoeding vanuit de scholen, maar zeker en vooral vanuit de ouders uit.

Scholen mogen niet alleen als taak hebben om kennis bij te brengen, de opvoedende taak van een school is minstens even belangrijk. Zo zouden jongeren enkel een A-attest mogen krijgen, als ze ook voldoende scoren op gedrag en wellevendheid.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline  
Oud 3 augustus 2008, 16:48   #49
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Jij gelooft toch niet in het fabeltje dat TSO'ers of BSO'ers op welke manier dan ook minder zouden zijn dan ASO'ers? Ikzelf ben een TSO'er en merk bv dat ik een enorme taalvoorsprong heb op bijna alle ASO'ers die ik ken.
Ik vind niet dat TSO'ers of BSO'ers die bewust uit interesse of een andere goede reden een TSO of BSO richting kiezen minder zijn dan ASO'ers. ASO'ers zijn ook niet per sé slimmer dan TSO'ers.

In mijn post kaart ik het soort jongeren aan dat vanuit de ASO naar TSO (of vanuit TSO naar BSO) moet afzakken omdat ze zich niets aantrekken van hun studies en zich liever bezighouden met crimineel en onaagepast gedrag..

Daarom heb ik ook meer respect voor een ijverige BSO'er dan voor een vanuit ASO afgezakte TSO'er..
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple
Schuppezot is offline  
Oud 3 augustus 2008, 16:54   #50
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot Bekijk bericht
zich liever bezighouden met crimineel en onaagepast gedrag..
Ge kunt ze dat moeilijk kwalijk nemen als ge ziet hoe SAAI school is.
Ge leert er in de eerste plaats dat er geen andere tijdsbesteding bestaat dan de zogenaamde "nuttige" manier.
Bhairav is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:26   #51
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Komaan zeg, jongerenbendes, en laten we eerlijk, het zijn niet allemaal vreemdelingen, die mensen lastig vallen, aanvallen en in Oostende zelfs mensen levensgevaarlijk verwonden of doden. Dat moet allemaal maar kunnen om hun "woede" te uiten.

Bovendien zien we dat brave, minder "coole" of "stoere" kinderen of jongeren steeds vaker en steeds meer extreem gepest worden. Het is gewoon een kwestie van een schromelijk gebrek aan orde, dicipline en opvoeding vanuit de scholen, maar zeker en vooral vanuit de ouders uit.

Scholen mogen niet alleen als taak hebben om kennis bij te brengen, de opvoedende taak van een school is minstens even belangrijk. Zo zouden jongeren enkel een A-attest mogen krijgen, als ze ook voldoende scoren op gedrag en wellevendheid.
en wie gaat bepalen wie er zich goed gedraagd? gaat willekeur dan niet teveel meespelen?
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:30   #52
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ge kunt ze dat moeilijk kwalijk nemen als ge ziet hoe SAAI school is.
Ge leert er in de eerste plaats dat er geen andere tijdsbesteding bestaat dan de zogenaamde "nuttige" manier.
"School is saai, dus ik mag stelen, drugs gebruiken en mensen die mij niet aanstaan op hun bakkes kloppen" =>uw redenering als ik het goed begrijp?

Dat school saai is, is natuurlijk ieders persoonlijke subjectieve mening. Vrijetijdbesteding hoeft niet altijd nuttig te zijn. Jongeren mogen zich in hun vrije tijd gerust bezighouden met onnuttig gedrag (tv kijken, fuiven, playstation..), maar dat is nog lang niet hetzelfde als crimineel en onaagepast gedrag (drugs gebruiken, vechten...).
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple
Schuppezot is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:31   #53
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ge kunt ze dat moeilijk kwalijk nemen als ge ziet hoe SAAI school is.
Ge leert er in de eerste plaats dat er geen andere tijdsbesteding bestaat dan de zogenaamde "nuttige" manier.
school is saai als je het zelf saai maakt natuurlijk. net zoals het leven....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:37   #54
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Ik heb hierboven daarjuist de 2 meest zinnige posts gelezen in deze draad.
Dank u kelt
Dus u vindt het goed dat, moordenaars, verkrachters, dieven, afpersers, drugdealers enz. kattenkwaadjongeren genoemd worden.
"Kattenkwaadjongeren" O my God, een nieuwe duidingsnaam voor buitenlands krapuul. 'k Zou er kunnen om lachen als 't zo triest niet was.
Hoomer is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:44   #55
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Dus u vindt het goed dat, moordenaars, verkrachters, dieven, afpersers, drugdealers enz. kattenkwaadjongeren genoemd worden.
"Kattenkwaadjongeren" O my God, een nieuwe duidingsnaam voor buitenlands krapuul. 'k Zou er kunnen om lachen als 't zo triest niet was.
'Kattenkwaadjongeren' had ik voor het eerst geschreven. Een ironisch eufemisme dat ik misschien beter door een ander woord had vervangen.. Het klinkt inderdaad een beetje te betuttelend.
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple

Laatst gewijzigd door Schuppezot : 3 augustus 2008 om 17:44.
Schuppezot is offline  
Oud 3 augustus 2008, 17:56   #56
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
school is saai als je het zelf saai maakt natuurlijk. net zoals het leven....
Weer zo'n typische uitpraak.
Welja, dat doen ze, er het beste van maken, door hun voeten eraan te vegen en de boel op stelten te zetten.
Bhairav is offline  
Oud 3 augustus 2008, 18:03   #57
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Weer zo'n typische uitpraak.
Welja, dat doen ze, er het beste van maken, door hun voeten eraan te vegen en de boel op stelten te zetten.
bwa, dat ene procentje dat veel lawaai maakt, dat telt niet echt mee hoor. de zwijgende meerderheid doet gewoon zijn best en vindt school mss niet echt het tofste wat ze kunnen doen op dat moment, maar echt slecht vinden ze het ook niet.

je moet ook eens niet-roepers durven horen natuurlijk....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 3 augustus 2008, 18:05   #58
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Weer zo'n typische uitpraak.
Welja, dat doen ze, er het beste van maken, door hun voeten eraan te vegen en de boel op stelten te zetten.
en dat ze hierdoor de boel voor velen verzieken kan dit soort asociale jongeren natuurlijk niet veel schelen..
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple
Schuppezot is offline  
Oud 3 augustus 2008, 18:16   #59
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot Bekijk bericht
en dat ze hierdoor de boel voor velen verzieken kan dit soort asociale jongeren natuurlijk niet veel schelen..
Ik neem het hen niet kwalijk. Zij verplichten zichzelf niet naar school te gaan.
Bhairav is offline  
Oud 3 augustus 2008, 18:31   #60
Schuppezot
Schepen
 
Schuppezot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2008
Locatie: De Kempen, Vlaanderen
Berichten: 426
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik neem het hen niet kwalijk. Zij verplichten zichzelf niet naar school te gaan.
Zucht.. gelukkig hebben de meeste jongeren wel gezond verstand en weten ze dat naar school gaan, ondanks het feit dat het niet altijd even leuk is, goed voor ze is. Dat moeite doen en van de minder leuke lessen het beste maken (op een aangepaste manier), positieve gevolgen zal hebben op lange termijn...

Degenen die dat niet doorhebben en zich dus maar steeds onaagepast, crimineel en asociaal gedragen, moeten voor mijn part ook niet naar school gaan. Daar verstoren ze enkel maar de lessen. Voor dezen zijn bootcamps de oplossing.
__________________
"When every benefit received is a right, there is no place for good manners, let alone for gratitude." - T. Dalrymple
Schuppezot is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be