Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2008, 17:35   #21
Mbeya
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 606
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's

ja zo werkt het echt hoor....
__________________
Putain putain c'est vachement bien
Nous sommes quand même tous des Européens!!!
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 17:36   #22
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
Alsof je zomaar homo wordt 'op bestelling'. Komaan zeg...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 17:40   #23
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Gezond Vlaanderen; volgens mij bent u ultra conservatief!
Geen enkele holibi org; praat dit gedrag aan en nog minder als zijnde hip!
Seksuele geaardheid is aangeboren of bent u hetero als keuze en zou u ook homo kunnen zijn?
Ik veronderstel van niet; hetzelfde geldt voor andere seksuele geaardheid en dus hebben die mensen dezelfde rechten als u!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 19:27   #24
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter
 
Patsy Stone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 2.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.
Welke rest? 10% van de bevolking is holebi. Bij welke 'rest' tel je jezelf precies?

Citaat:
De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
Je zou eens wat meer over het onderwerp moeten lezen. Het is redelijk duidelijk dat je geen flauwe notie hebt waarover je spreekt. Heb je al eens een homofiel of een lesbienne van kortbij gezien? Ermee gesproken?

Er is helemaal geen 'explosie' van homo's. Er is een constante van om en bij de 10% van de bevolking die holebi is. Dat is al verscheidene decennia zo. Waar heb jij dan precies een 'explosie' waargenomen, vraag ik me af...
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 19:47   #25
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
Pffffffffffhhh
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 20:52   #26
Goldband
Parlementslid
 
Goldband's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Berichten: 1.652
Standaard

Het is niet omdat de SS een homoclub waren (boys onder elkaar, verheerlijking van het mannenlijf, zweepjes, kepi's en pofbroeken ...) dat alle homo's ook crapuul zijn.
__________________
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus)
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:29   #27
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard

Ik heb geen zin om over "anders-geaarden" te gaan spreken! Dit thema is bijna non-stop aangehaald door de regering Verhofstadt en de SP-a.In die 10 jaar tijd hebben ze niets anders verwezenlijkt dan het "gay-huwelijk" (wat er geen is!).Trouwens uit enquete blijkt dat het merendeel van de Vlamingen erg veel moeite heeft met homo-koppels en zeker en vast homo-adoptie.

Zoals de woordvoerder van de Gezinsbond zei: praat eens wat meer over het tradidionele gezin in plaats van dat mode-achtig homo gedoe!

In de nieuwe clip van sensoa promoten ze zelfs homosexualiteit! (bron: allesoverseks.be) een jongen in beeld met sperma in zijn mond! De Vlaamse overheid is erg ziek: ze gaan op den duur hetero's als abnormaal beschouwen!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:35   #28
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

"De Belg staat vrij tolerant tegenover nieuwe samenlevingsvormen, maar heeft het vrij moeilijk met eenoudergezinnen en homo-ouderschap."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
is deze zin geen contradictie?
Nee, natuurlijk niet. 't Is niet omdat men tolerant is ten opzichte van het samenwonen van 2 mannen of 2 vrouwen of voor mijn part hele communes, dat men geen vraagtekens stelt bij de invloed die dit op de kinderen van deze mensen kan hebben. Kijk alleen op deze website naar de hoeveelheid topics die te maken hebben met kinderen, opvoeding, criminaliteit van jongeren etc, om te begrijpen dat iedereen toch wel bezig is met wat nu het beste is voor onze jeugd.
En voor men weer afkomt met de dooddoener : hebt u wel eens een homo ontmoet of er mee gesproken? (Belachelijke vraag, eigenlijk, als ik me voorstel zeg ik ook niet : mijn naam is Marie en ik ben hetero.) Ja, in mijn familie en kennissenkring zijn ook homosexuelen.
Niettegenstaande dat ben ik tegenstander van homo-gezinnen waarin kinderen worden opgevoed. Er ontbreekt gewoon een evenwicht in de leefwereld van die kinderen. Een kind moet een gelijkwaardige invloed van mannelijke en vrouwelijke kwaliteiten beleven. In één oudergezinnen ontbreekt dit dikwijls ook, maar als het gaat om - het meest frekwent voorkomende geval - een gescheiden moeder met kinderen, dan wordt het evenwicht dikwijls teruggevonden doordat opa of vriend van de moeder in beeld komt.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:46   #29
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard

@Marie van de Koster: wijs gesproken!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:47   #30
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Ik ben 100% hetero zoals al de rest.De "holebi" organiaties willen meer en meer leden verwerven door gevoelige en beinvloedbare jongeren te hersenspoelen en om te praten tot homo! "Je moet dat ook eens proberen,doe niet zo flauw,dit is hip"....etc

Kan dus niet door de beugel, je ziet wat er van komt: explosie van homo's
Wat u hier zegt is volkomen nonsens. Ik heb een paar vrienden die homoseksueel en biseksueel zijn. Ik ben zelf hetero en ik heb nooit maar dan ook NOOIT iets gehoord over ompraten of iemand dwingen om homo of bi te zijn. Je geaardheid is een persoonlijke keuze waar niemand anders zaken mee heeft.
Dat fabeltje van ompraten gaat waarschijnlijk enkel rond in extreem rechtse kringen neem ik aan.
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:56   #31
Gezond Vlaanderen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 september 2008
Berichten: 317
Standaard

Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!

Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 17 september 2008 om 21:57.
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 21:57   #32
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter
 
Patsy Stone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 2.449
Standaard

Ik vrees dat onze vriend 'gezond vlaanderen' een beetje te dicht mij Alexandra Colen heeft gezeten. Je weet wel: de dame die dit denkbeeld over homofielen wereldkundig maakte via het weekblad Humo:
Citaat:
Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de ouderemannenwereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem.
Bijzonder ongezond voor Vlaanderen, als je het mij vraagt...

Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 17 september 2008 om 21:57.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 22:20   #33
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!
U ijlt mijn beste,sexuele voorkeur zit er al van bij de geboorte in ,Men wordt niet zomaar homo of lesbienne door middel van externe beïnvloeding...

Er zullen héél wat méér jongeren depressief worden van het feit dat ze een andere sexuele voorkeur hebben dan de meerderheid en zich uit grote schrik voor de reacties van hun ouders en of vrienden niet durven te uiten ...
Zodanig dat ze er een héle tijd erg ongelukkig gaan bijlopen,om dan vervolgens te ontdekken dat de meerderheid van de normaal denkende mensen hun accepteert omdat ze zijn wie ze zijn,mensen zoals U en Ik ,die nét zoveel respect verdienen als wijzelf voor ons verwachten....no more ,no less...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 22:36   #34
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!
Zever en dat weet u ook. In mijn niet zo heel vere tienerjaren heb ik trouwens nooit zo 'foldertjes' gezien. Er werd wel soms over gepraat, maar voor de rest heb ik daar niet veel van gezien.
En btw de holibi's die ik ken vallen niet meteen in de categorie depressie of kansloos
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 september 2008 om 22:39.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2008, 22:54   #35
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
Het is niet omdat de SS een homoclub waren (boys onder elkaar, verheerlijking van het mannenlijf, zweepjes, kepi's en pofbroeken ...) dat alle homo's ook crapuul zijn.
Ja, maar feit alleen dat alle SS homo's waren is toch ook geen positief licht op de homo's vind ik.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 00:57   #36
BladeToke
Gouverneur
 
BladeToke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2006
Berichten: 1.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Wat u hier zegt is volkomen nonsens. Ik heb een paar vrienden die homoseksueel en biseksueel zijn. Ik ben zelf hetero en ik heb nooit maar dan ook NOOIT iets gehoord over ompraten of iemand dwingen om homo of bi te zijn. Je geaardheid is een persoonlijke keuze waar niemand anders zaken mee heeft.
Dat fabeltje van ompraten gaat waarschijnlijk enkel rond in extreem rechtse kringen neem ik aan.
je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...
__________________
Intelligence plus Character,
That is the goal of true education
(Martin Luther King)
__________________________
Facebookpagina over Defensie
Youtube kanaal Defensie

Laatst gewijzigd door BladeToke : 18 september 2008 om 00:57.
BladeToke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 01:42   #37
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BladeToke Bekijk bericht
je kiest er niet voor... je bent het of je bent het niet...

Dat is geen excuus, dat is een uitvlucht.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 06:13   #38
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.624
Standaard

Héél toevallig 'de nieuwe mama' gezien op TV.
Wat me vooral opviel was de reactie van de homokinderen.
Er kwam een vrouw binnen en die werd op een fijne manier aanvaard.
Alsof die gasten blij waren om eens een mama in huis te hebben.
En nee hoor. Ik hoor niet bij de mensen die tieren omdat twee mannen een gezin willen stichten. Iedereen gelukkig, da's mijn wens. Maar dan ook die kinderen eh
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 10:20   #39
Wimpeus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 1.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Sommige jongeren zijn gevoeliger aan dit thema! Dat is eenmaal zo! Er zijn jongeren die zeer sterk beinvloedbaar zijn (bijvoorbeeld in een depressie,geen ouders, geen geld,uitzichtsloos etc).Het merendeel weet wat hij wil maar er zijn uitzonderingen,jongeren die beginnen twijfelen omdat zij bepaalde folders zien met jongens/jongens en dat gaan bekijken als normaal.De invloed is er altijd! Zeker in de leeftijd tussen 12-16 jaar twijfelen jongeren aan zichzelf en in die periode kunnen ze daadwerkelijk 'omgepraat' worden!
Het kan misschien wel zijn dat sommige jongeren makkelijk beïnvloedbaar zijn en daardoor tijdens hun jeugd wat experimenteren maar ik geloof nooit dat deze beïnvloedbaarheid zo ver kan gaan dat zoiets fundamenteel biologisch (zelfs chemisch) als seksuele voorkeur blijvend kan omslaan door louter 'ompraten'.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2008, 12:15   #40
BladeToke
Gouverneur
 
BladeToke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2006
Berichten: 1.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat is geen excuus, dat is een uitvlucht.
nee toch niet...
babbel eens met zo iemand die zal het u haarfijn uitleggen...
of wat denk je dat ze het niet moeilijk hadden in hun jeugd dat zei op hun eigen geslacht vielen...Kan het ook simplistisch uitleggen ze HAMC...
__________________
Intelligence plus Character,
That is the goal of true education
(Martin Luther King)
__________________________
Facebookpagina over Defensie
Youtube kanaal Defensie
BladeToke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be