Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 maart 2020, 20:18   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard Dramatische toestanden in Spanje.

Al enkele dagen geleden werd ervoor gewaarschuwd.

Soldaten die vandaag naar rusthuizen trokken om ze te desinfecteren troffen ze zonder personeel aan en met dode bewoners.

Kan België het B-Fast team niet sturen ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 07:42   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.859
Standaard

Tsja......

Duidelijk heeft het Spaanse "Model" geen duidelijke communicatiestructuur in hun gezondheidszorg.....Het is amper voor te stellen dat "de Staat" de strijdkrachten moet inzetten om eens te gaan zien wat er werkelijk aan de hand is,maar het is exact wat er gebeurt dus.....



Wat een verschil bij ons waar zowel privé-bedrijven als "Werkplaatsen voor aangepaste arbeid" al in (nood-)gang geschoten zijn om beschermingsmiddelen erbij te maken...We ZIEN dus het belang van het houden van industriele activiteiten,anders zouden we afhankelijk BLIJVEN van vliegtuigen uit China...

Ja,dat Corona-dinges is al bijna een maand "in the picture" en blijkbaar is er in Spanje geen overheid ECHT "in gang" geschoten om,met alle mogelijke middelen,stocks van dergelijke dingen aan te leggen...


En dat voor zulk een natie.Waar is de politiek en het ambtenariaat eigenlijk mee bezig geweest misschien.Dat Catalaanse gedoe ligt al stil van vorig jaar,dus DAt kan niet als excuus ingeroepen worden voor een,evident,kompleet verkeerd aanvatten van P R I O R I T E I T E N.

Laatst gewijzigd door kelt : 25 maart 2020 om 07:46.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 07:52   #3
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Spanje is geen derde wereldland maar wat we nu zien in zowel Spanje al Italië doet de haren recht komen van afgrijzen. Een bevolking die zich geen kloten heeft aangetrokken van de maatregelen en er zich nu nog steeds niks van aantrekt. Totaal uit de hand lopende besmettingen samen met een falende overheid is het ideale recept voor toestanden waarvan je denkt dat ze uit een film komen... Misschien zijn er nog onbekende factoren waardoor dit zo ver is kunnen komen maar ik meen toch dat een zekere laksheid hier een zeer grote rol in heeft gespeeld.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 10:18   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Catalonië smeekte al twee weken geleden om deftige maatregelen. Maar neen ... Madrid beslist.

Maar om een volksraadpleging met geweld neer te slaan,
of om politici die deden wat hun parlement hen voorschreef, op te gaan jagen in andere landen, daar zijn ze wel vlugger in.

(noot: de broeihaard van besmettingen in Catalonië, in een kleiner stadje, was het gevolg van een etentje van ongeveer 80 man, allemaal werkzaam in het lokale hospitaal. Pas op, nog van voor enig alarm inzake corona ...)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 13:20   #5
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Catalonië smeekte al twee weken geleden om deftige maatregelen. Maar neen ... Madrid beslist.

Maar om een volksraadpleging met geweld neer te slaan,
of om politici die deden wat hun parlement hen voorschreef, op te gaan jagen in andere landen, daar zijn ze wel vlugger in.

(noot: de broeihaard van besmettingen in Catalonië, in een kleiner stadje, was het gevolg van een etentje van ongeveer 80 man, allemaal werkzaam in het lokale hospitaal. Pas op, nog van voor enig alarm inzake corona ...)
ah ge hebt een stok gevonden om met te slaan ?

Ze hebben zichzelf al in quarantaine gezet daar hadden ze Madrid helemaal niet voor nodig
Gek dat je schermt met Madrid ze willen toch totaal onafhankelijk worden ?
Da's gelijk bdw die zijn verantwoordelijkheid niet of te laat wou opnemen en dan de zwart piet maar naar de federale gooide.....een structuur waar hij net onafhankelijk van wilt van worden
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 13:41   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah ge hebt een stok gevonden om met te slaan ?

Ze hebben zichzelf al in quarantaine gezet daar hadden ze Madrid helemaal niet voor nodig
Gek dat je schermt met Madrid ze willen toch totaal onafhankelijk worden ?
Da's gelijk bdw die zijn verantwoordelijkheid niet of te laat wou opnemen en dan de zwart piet maar naar de federale gooide.....een structuur waar hij net onafhankelijk van wilt van worden
Game, set and match.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 15:01   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah ge hebt een stok gevonden om met te slaan ?
...
Ik moest niet veel zoeken voor die stok.
Die lag daar, zo maar in het zicht van iedereen.


Merkel bij herdenking in Berlijn: "Geen muur is zo hoog dat hij niet kan worden neergehaald"

Geen virus is sterk genoeg blijkbaar om de Catalanen te doen stoppen met geloven in hun zaak.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 15:23   #8
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah ge hebt een stok gevonden om met te slaan ?

Ze hebben zichzelf al in quarantaine gezet daar hadden ze Madrid helemaal niet voor nodig
Gek dat je schermt met Madrid ze willen toch totaal onafhankelijk worden ?
Da's gelijk bdw die zijn verantwoordelijkheid niet of te laat wou opnemen en dan de zwart piet maar naar de federale gooide.....een structuur waar hij net onafhankelijk van wilt van worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Game, set and match.
Was mijn gedacht ook, ze hebben daar veel bevoegdheden, veel meer dan Vlaanderen, tragi-komsich eigenlijk dat ze in Antwerpen ook aan het wachten waren op federale maatregelen net zoals ze daar in Catalonie op Madrid aan het wachten waren.

Waar dienen al die bevoegdheden dan voor ?

Onder voorbehoud natuurlijk dat het waar is natuurlijk , want nationalisten nemen wel meer een loopje met de waarheid.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 15:28   #9
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Was mijn gedacht ook, ze hebben daar veel bevoegdheden, veel meer dan Vlaanderen, tragi-komsich eigenlijk dat ze in Antwerpen ook aan het wachten waren op federale maatregelen net zoals ze daar in Catalonie op Madrid aan het wachten waren.

Waar dienen al die bevoegdheden dan voor ?

Onder voorbehoud natuurlijk dat het waar is natuurlijk , want nationalisten nemen wel meer een loopje met de waarheid.
denk es aan de toestanden aan de nederlandse grens
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 15:29   #10
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ah ge hebt een stok gevonden om met te slaan ?

Ze hebben zichzelf al in quarantaine gezet daar hadden ze Madrid helemaal niet voor nodig
Gek dat je schermt met Madrid ze willen toch totaal onafhankelijk worden ?
Da's gelijk bdw die zijn verantwoordelijkheid niet of te laat wou opnemen en dan de zwarte piet maar naar de federale gooide.....een structuur waar hij net onafhankelijk van wilt van worden
Bon, mij kan het niet schelen wat diene Wever doet.

Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid ook zonder hem - én zonder 'federale structuur' even goed - wel op.

Ik doe dat noch voor zwarte piet noch voor z'n schoon ogen.

Ik doe dat voor de mensen die er voor mij écht toe doen: de vrouw van m'n leven, haar zoontje, onze dierbare familieleden, onze vrienden en vriendinnen en hun kinderen, onze collega's en hun kinderen, onze medestanders/medestandsters in de aandoenlijke poging(en) de wereld iets aangenamer en de samenleving iets leefbaarder achter te laten dan we ze aantroffen en hun kinderen, de vele hard werkende mensen die die samenleving recht proberen te houden en hun kinderen, ...


Voor de bordkartonnen marionetten die zichzelf met volmachten wisten te bedenken om in deze voor iederéén 'andere' tijden rücksichtslos over de hoofden van al MIJN mensen heen te kunnen & mogen beslissen voel ik niks dan de diepste verachting.

Wie denken die kiekens zonder kop eigenlijk te zijn?

__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 18:06   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Was mijn gedacht ook, ze hebben daar veel bevoegdheden, veel meer dan Vlaanderen, tragi-komsich eigenlijk dat ze in Antwerpen ook aan het wachten waren op federale maatregelen net zoals ze daar in Catalonie op Madrid aan het wachten waren.

Waar dienen al die bevoegdheden dan voor ?

Onder voorbehoud natuurlijk dat het waar is natuurlijk , want nationalisten nemen wel meer een loopje met de waarheid.
Wachten?

De Wever heeft een bevel naar de federale regering gezonden.
En binnen de kortste keren hebben die gehoorzaamd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 18:35   #12
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wachten?

De Wever heeft een bevel naar de federale regering gezonden.
En binnen de kortste keren hebben die gehoorzaamd.
ja wachten en de zwarte piet doorschuiven dus dat dat bevel of die richtlijn had moeten komen van de federale

Da's dus kwatsch hij kon dat perfect eigenhandig doen als burgervader
Waarom deed ie dat niet in afwachting van een uniform beleid vanuit de federale ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 18:38   #13
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

In Spanje hadden ze 2 problemen.
Lijken die bleven liggen in woonzorgcentra en personeel dat de benen had genomen.
Het eerste had ook te maken dat ze problemen hadden om die lijken daar weg te krijgen, maar dat laatste zou nu opgelost zijn heb ik gehoord.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2020, 20:39   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ja wachten en de zwarte piet doorschuiven dus dat dat bevel of die richtlijn had moeten komen van de federale

Da's dus kwatsch hij kon dat perfect eigenhandig doen als burgervader
Waarom deed ie dat niet in afwachting van een uniform beleid vanuit de federale ?
Omdat die van Zwijndrecht of van Schoten dan hun eigen beperkingen hebben, en er niet meer aan uit gaan kunnen.
Het is zelfs nu al zo moeilijk om te weten of ge nu 20 km moogt rijden met uwe velo, of handje in handje moogt wandelen met uw heksie perfeksie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 00:52   #15
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Omdat die van Zwijndrecht of van Schoten dan hun eigen beperkingen hebben, en er niet meer aan uit gaan kunnen.
Het is zelfs nu al zo moeilijk om te weten of ge nu 20 km moogt rijden met uwe velo, of handje in handje moogt wandelen met uw heksie perfeksie.
Het ging oa over het verbieden van massabijeenkomsten en vlak daarna over een mogelijkheid van een samenscholingsverbod
Dat had ie eigenhandig kunnen doen voor de koekenstad en was meteen een aanzet voor die van Schoten en Zwijndrecht geweest en voor de federale.
Zijn excuus was dat er geen duidelijke richtlijnen waren gegeven maar enkel wat vaag advies... ook dat was gelogen die waren er wel

Wanneer gaan die oogkleppen nu eens afvallen ?
Dewever heeft nog nooit zijn verantwoordelijkheid genomen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 00:53   #16
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Dewever is weer onzichtbaar.

Jambon toetert nu en dan weer, om de aandacht naar zich te trekken.

En dat, dames en heren, is het horrorscenario van de NVA. De irrelevantie. Ze waren een traditionele beleidspartij geworden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 01:14   #17
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Bon, mij kan het niet schelen wat diene Wever doet.

Ik neem mijn eigen verantwoordelijkheid ook zonder hem - én zonder 'federale structuur' even goed - wel op.

Ik doe dat noch voor zwarte piet noch voor z'n schoon ogen.

Ik doe dat voor de mensen die er voor mij écht toe doen: de vrouw van m'n leven, haar zoontje, onze dierbare familieleden, onze vrienden en vriendinnen en hun kinderen, onze collega's en hun kinderen, onze medestanders/medestandsters in de aandoenlijke poging(en) de wereld iets aangenamer en de samenleving iets leefbaarder achter te laten dan we ze aantroffen en hun kinderen, de vele hard werkende mensen die die samenleving recht proberen te houden en hun kinderen, ...
natuurlijk dat

Maar ge hebt zoiets als hiërarchische structuren naarmate groepen van mensen groter worden en dienen te interageren
Bv Gij kunt nog zoveel uw verantwoordelijkheid nemen op den openbare weg en je kids vastsjorren, zien dat ge zelf vast zit en uiterst voorzichtig en defensief rijden...als een andere zot dat niet doet zijt ge daar maar bitter weinig mee
Zoöok is het met andere zaken zo gesteld daarom kan bv een betoging door een burgervader verboden worden als er voldoende gegronde reden voor is.
Dan kan je ook zeggen : jamaar ik ging daar geen amok maken hé

Citaat:
Voor de bordkartonnen marionetten die zichzelf met volmachten wisten te bedenken om in deze voor iederéén 'andere' tijden rücksichtslos over de hoofden van al MIJN mensen heen te kunnen & mogen beslissen voel ik niks dan de diepste verachting.

Wie denken die kiekens zonder kop eigenlijk te zijn?
Blijkbaar was het net zo 'rücksichtslos' als een betoging verbieden hé
Zeer gegrond
Blijkbaar was het nodig om de kiekens zonder kop die hun eigen verantwoordelijkheid niet namen te verplichten dat te doen

Of de maatregelen de juiste zijn, niet al te arbitrair zijn of niet perfect proportioneel zijn laat ik in het midden.

dat ze zichzelf met volmachten hebben bedacht om ons wat te te commanderen klopt niet geheel.
Het was onder grote druk vanuit de virologen dat de politiek heeft gezwicht en met grote meerderheid zijn die volmachten gegeven aan die 'bordkartonnen marionetten', kiekens whatsoever

Zaken niet omdraaien en minder complotdenken helpt soms

Laatst gewijzigd door praha : 26 maart 2020 om 01:14.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 11:18   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dewever is weer onzichtbaar.

Jambon toetert nu en dan weer, om de aandacht naar zich te trekken.

En dat, dames en heren, is het horrorscenario van de NVA. De irrelevantie. Ze waren een traditionele beleidspartij geworden.
Als hij toetert in Antwerpen als burgemeester,
en als hij toetert als partijvoorzitter,
dan is het goed.
Voor de rest vragen zijn leden en zijn kiezer niet meer getoeter.

Voor Jambon: die moet toeteren als minister-president.

Al de rest is grondwettelijke vrijheid: spreken en zwijgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 11:38   #19
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dewever is weer onzichtbaar.

Jambon toetert nu en dan weer, om de aandacht naar zich te trekken.

En dat, dames en heren, is het horrorscenario van de NVA. De irrelevantie. Ze waren een traditionele beleidspartij geworden.
En als hij iets zegt dan klopt hij er volkomen naast. Nu ook weer met die poetshulpen die terug overal moeten gaan kuisen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2020, 17:03   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En als hij iets zegt dan klopt hij er volkomen naast. Nu ook weer met die poetshulpen die terug overal moeten gaan kuisen.
Elders al geschreven: de verpleegster die thuis komt na een shift van 12 uur, en dan mag ze heel haar kot zelf kuisen ?
Werken godverdomme.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be