Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2002, 23:49   #1
Dirk Ruebens
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: St-Amandsberg (Gent)
Berichten: 7
Standaard

Ik ben lid van N-VA en was zondag in Diksmuide aanwezig, maar natuurlijk niet op de weide tijdens de bedevaart. Als Vlaams nationalist kon ik dit niet opbrengen.
Ondertussen weet iedereen wel dat het IJzerbedevaartcomité niet meer ernstig is, het is zoals de vroegere Volksunie: straffe woorden maar geen daden.
Daarbovenop komt nog eens dat hetzelfde comité enkele maanden terug de Vlaamse vlag verboden heeft op de weide (ze vonden dit provocerend!!) en ze hadden er ook nog eens ééntalige Franse kraampjes geplaatst.
En nu noemen ze een Vlaamse republiek cafépraat en laten ze een tegenbetoging door een rechter (die politiek benoemd is door een partijkaart van een traditionele anti-Vlaamse partij) verbieden.

Welnu, geen enkele rechter (en partij) heeft me kunnen tegenhouden om toch naar de brug van Diksmuide te komen. Mijn 20 ste tocht naar Diksmuide was een stil protest en dit heeft niets te zien met enige extreem linkse of rechtse ideologie. Ik ben een gewone radicale Vlaming en ik ben daar fier op. Ik ijver nog steeds voor een onafhankelijk Vlaanderen, in woorden en in daden!!!

En als de N-VA daar echt niet akkoord kan mee gaan, dan zouden ze beter een alliantie met spirit vormen en onder de naam Volksunie naar de verkiezingen gaan.
Dirk Ruebens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be