Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2018, 17:34   #21
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Het schandaal, wat een eufemisme, blijft maar groeien.

Rotherham sex abuse scandal grows as police ID 110 'designated suspects' who they fear abused more than 1,500 children aged mainly 11-18

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...dal-grows.html

1500 meisjes in de leeftijd van 11-18 sexueel misbruikt.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2018, 20:37   #22
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Bij #metoo gaat het om prestigieuze mannen wiens verkrachting ongestraft bleef...
Heb ik iets gemist? Hoeveel prestigieuze mannen zijn er ongestraft verkracht?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 11:37   #23
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Bij #metoo gaat het om prestigieuze mannen wiens verkrachting ongestraft bleef...
Als de profeet het voorbeeld geeft om een 5 jarige te huwen en ze 9 jarige tot vrouw te nemen dan kan men in zo een geloof nog moeilijk over kinderverkrachting spreken. Dat is dus gelegaliseerd.
Wanneer gaan ze hier eens doorhebben dat er nog andere wetten zijn dan de Westerse en wettig of onwettig afhangt van het geloof in een bepaalde God. Binnen enkele jaren gaan we hier zodanig geïslamiseerd gaan denken dat we daar ook geen graten meer gaan in zien. Moest iedereen Moslim zijn dan bestond er geen misdaad meer want een Moslim mag bv. niet stelen van een andere Moslim en mag ook zijn vrouw niet begeren en ze mogen ook geen drugs aan andere moslims verkopen, dus die handel valt ook stil. Nu zijn wij er nog om bestolen, gedrogeerd en bedrogen te worden maar daar kan dus rap een einde aan komen. We vragen wel medewerking aan onze VRT , wedden dat die ons in de goede richting gaan duwen?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 11:40   #24
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Het schandaal, wat een eufemisme, blijft maar groeien.

Rotherham sex abuse scandal grows as police ID 110 'designated suspects' who they fear abused more than 1,500 children aged mainly 11-18

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...dal-grows.html

1500 meisjes in de leeftijd van 11-18 sexueel misbruikt.
Volgens Islamitische normen zijn die allemaal meerderjarig en zouden al lang gehuwd moeten zijn en één of meerdere kinderen hebben. Dus zijn ze een schande voor de maatschappij.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 13:40   #25
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Als de profeet het voorbeeld geeft om een 5 jarige te huwen en ze 9 jarige tot vrouw te nemen dan kan men in zo een geloof nog moeilijk over kinderverkrachting spreken. Dat is dus gelegaliseerd.
Wanneer gaan ze hier eens doorhebben dat er nog andere wetten zijn dan de Westerse en wettig of onwettig afhangt van het geloof in een bepaalde God. Binnen enkele jaren gaan we hier zodanig geïslamiseerd gaan denken dat we daar ook geen graten meer gaan in zien. Moest iedereen Moslim zijn dan bestond er geen misdaad meer want een Moslim mag bv. niet stelen van een andere Moslim en mag ook zijn vrouw niet begeren en ze mogen ook geen drugs aan andere moslims verkopen, dus die handel valt ook stil. [b]Nu zijn wij er [/B]nog om bestolen, gedrogeerd en bedrogen te worden maar daar kan dus rap een einde aan komen. We vragen wel medewerking aan onze VRT , wedden dat die ons in de goede richting gaan duwen?
Geen probleem. Zolang we ons mogen blijven zat zuipen hoor je ons niet klagen over dat niet mogen drogeren

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2018 om 13:41.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 15:04   #26
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.209
Standaard

arme westerse beschaving
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2018, 15:17   #27
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Geen probleem. Zolang we ons mogen blijven zat zuipen hoor je ons niet klagen over dat niet mogen drogeren
Oeps, ik heb onlangs in een financiële krant een artikel gelezen waarin de schrijver de tip gaf om de aandelen in AB Inbev te verkopen om reden dat "de druk van de Islam op het drankgebruik al langs om groter gaat worden met uiteindelijk resultaat een algemeen verbod op alcoholische dranken." Dus doe nog maar een voorraadje in .......
Eigenaardig maar de koers van AB Inbev is de laatste weken flink gezakt.........

Laatst gewijzigd door TREBRON : 24 februari 2018 om 15:18.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 07:52   #28
Conscience
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Locatie: Istanbul & Flanders
Berichten: 2.966
Standaard

Zelfde horror in Telford, waar aziatische moslims naar schatting meer dan 1000 kinderen hebben gedrogeerd en sexueel misbruikt, over een periode van 40 jaar.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ins-worst.html

Citaat:
'Girls must be saved from going through this hell': Call for public inquiry into Telford sex scandal as it emerges up to 1,000 children as young as 11 were drugged, beaten and raped over 40 years
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...acht~a172f302/

De verbijstering in UK neemt hand over hand toe. De BBC meldt dat dit fenomeen allicht wijd verspreid zit over de uk.

Dit is het resultaat van de zgn 'godsdienstvrijheid' die een psychisch gestoorde troep toelaat zichzelf af te zonderen, buiten elke kritiek te staan, en schaamteloos als sexueel roofdier te functioneren.

Uiteraard weten de hollywoodsterren en de moslima's nergens van. Er kan namelijk geen geld mee verdient worden, en de sexuele vernedring van andersgelovige - en mooiere - vrouwen lijkt mooi meegenomen - dan blijven ze met hun poten van de eigen kinderen denken ze.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 08:02   #29
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.237
Standaard

In de UK zijn ze dan ook tot het onwaarschijnlijke politiek correct en verdraagzaam.
Hopelijk nemen de autochtone Engelse vaders eens het recht in eigen handen. Op politiekers of het gerecht moeten ze, net als hier, toch niet rekenen, integendeel.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 11:36   #30
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Zelfde horror in Telford, waar aziatische moslims naar schatting meer dan 1000 kinderen hebben gedrogeerd en sexueel misbruikt, over een periode van 40 jaar.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...ins-worst.html



https://www.hln.be/nieuws/buitenland...acht~a172f302/

De verbijstering in UK neemt hand over hand toe. De BBC meldt dat dit fenomeen allicht wijd verspreid zit over de uk.

Dit is het resultaat van de zgn 'godsdienstvrijheid' die een psychisch gestoorde troep toelaat zichzelf af te zonderen, buiten elke kritiek te staan, en schaamteloos als sexueel roofdier te functioneren.

Uiteraard weten de hollywoodsterren en de moslima's nergens van. Er kan namelijk geen geld mee verdient worden, en de sexuele vernedring van andersgelovige - en mooiere - vrouwen lijkt mooi meegenomen - dan blijven ze met hun poten van de eigen kinderen denken ze.
Het toppunt van politieke correctheid. Vreselijke misdaden toedekken uit angst dat anders een bepaalde ethnische groep zou worden gestigmatiseerd.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 11:44   #31
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
In de UK zijn ze dan ook tot het onwaarschijnlijke politiek correct en verdraagzaam.
Hopelijk nemen de autochtone Engelse vaders eens het recht in eigen handen. Op politiekers of het gerecht moeten ze, net als hier, toch niet rekenen, integendeel.
Die beperken zich, vanuit hun blitse islam-vrije villawijken, tot het oproepen tot begrip en verdraagzaamheid.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 15:06   #32
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht

Uiteraard weten de hollywoodsterren en de moslima's nergens van. Er kan namelijk geen geld mee verdient worden, en de sexuele vernedring van andersgelovige - en mooiere - vrouwen lijkt mooi meegenomen - dan blijven ze met hun poten van de eigen kinderen denken ze.
Wel, ik wist hier eerlijk gezegd niet veel van omdat het niet echt aan bod komt in de Belgische media.


Het is zeker verkeerd wat die mannen doen. Niet serieus met 'het kind' trouwen maar gewoon misbruiken, mag niet in de islam. Maar kijk eens in eigen boezem.
Dat meerderjarige Aziatische mannen ongehinderd toegang hebben tot meisjes tussen 11-18 jaar, vind ik hooguit vreemd. Wie stuurt er in deze tijden z'n kinderen zonder enige toezicht de straat op? White trash ofzo?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 15:30   #33
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wel, ik wist hier eerlijk gezegd niet veel van omdat het niet echt aan bod komt in de Belgische media.


Het is zeker verkeerd wat die mannen doen. Niet serieus met 'het kind' trouwen maar gewoon misbruiken, mag niet in de islam. Maar kijk eens in eigen boezem.
Dat meerderjarige Aziatische mannen ongehinderd toegang hebben tot meisjes tussen 11-18 jaar, vind ik hooguit vreemd. Wie stuurt er in deze tijden z'n kinderen zonder enige toezicht de straat op? White trash ofzo?
degoutant dat je de schuld bij de slachtoffers legt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 15:55   #34
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wel, ik wist hier eerlijk gezegd niet veel van omdat het niet echt aan bod komt in de Belgische media.


Het is zeker verkeerd wat die mannen doen. Niet serieus met 'het kind' trouwen maar gewoon misbruiken, mag niet in de islam. Maar kijk eens in eigen boezem.
Dat meerderjarige Aziatische mannen ongehinderd toegang hebben tot meisjes tussen 11-18 jaar, vind ik hooguit vreemd. Wie stuurt er in deze tijden z'n kinderen zonder enige toezicht de straat op? White trash ofzo?
hier zijn eigenlijk geen woorden voor...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:03   #35
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hier zijn eigenlijk geen woorden voor...
Jawel, "om te kotsen" of "walgelijk" kan van toepassing zijn.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:13   #36
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Jawel, "om te kotsen" of "walgelijk" kan van toepassing zijn.
die waren door mijn gedachten gegaan, maar ik vond ze nog veel te zwak voor die uitlating van Guinevere.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:40   #37
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Hoezeer de MSM en gevestigde orde het islamofascisme ook blijven camoufleren en autochtonen blijven desinformeren, de omslag in de hoofden van de mensen wordt sowieso gemaakt, dankzij nieuws dat wordt verslaan door de vrije pers, en niet in het minst dankzij sociale media. In Duitsland worden de collabo's van dat nieuw-fascisme (voorlopig enkel virtueel) aanklaagd in "Nürnberg 2.0".

Laatst gewijzigd door Mindset : 12 maart 2018 om 16:46.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:43   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wel, ik wist hier eerlijk gezegd niet veel van omdat het niet echt aan bod komt in de Belgische media.
Hoe zou dat nu komen? Onze Dhimmie leiders hebben de media (die ten andere zeer links en pro muzel is in Blegië) regels opgelegd. De enige uitzondering tot nu toe lijkt wel opsporing verzocht.
Citaat:
Het is zeker verkeerd wat die mannen doen.
Geniale conclusie. Mensen verkrachten, welke leeftijd, geslacht, afkomst of religie dan ook is altijd verkeerd.
Citaat:
Niet serieus met 'het kind' trouwen maar gewoon misbruiken, mag niet in de islam.
Peut, als het desbetreffende kind geen moslim is, is het geen verkrachting volgens de islam.
Citaat:
Maar kijk eens in eigen boezem.
Doe ik. Huwelijk en seks hebben weinig met elkaar te maken. Seks en toestemming van alle betrokken partners is een ander verhaal.
Kinderen, mentaal gehandicapten en dieren kunnen geen toestemming geven.
Citaat:
Dat meerderjarige Aziatische mannen ongehinderd toegang hebben tot meisjes tussen 11-18 jaar, vind ik hooguit vreemd.
Niet echt, het was niet abnormaal om een 8 jarige jongen of meisje alleen naar school te laten gaan als die bewezen had dat verantwoord te doen. Ook naar de jeugdvereniging, speeltuin achter de hoek of de gemeentelijke sport/zwemgelegenheid gaan was prima te doen zonder angst.
Helaas is dat nu niet meer mogelijk.
Citaat:
Wie stuurt er in deze tijden z'n kinderen zonder enige toezicht de straat op? White trash ofzo?
In deze omgeving kan je jongetjes van een jaar of 10 gerust in groep zien de kleine vandaal uithangen zo bij zonsondergang. Bij regenweer of te koud vind je die terug in de publiek toegankelijke overdekte plaatsen zoals inkomhallen van appartementen, cafetaria's en dergelijke.
Meisjes daarentegenover. Die zie je niet ,tenzij het negerinnetjes in groepjes van 5-10 zijn, waarbij er een aantal de legale volwassen leeftijd wel halen.
Moet ik herhalen dat ik in een migrantenwijk woon?
De paar "autochtone" gezinnen in deze wijk gebruiken de wagen om hun kinderen naar de "veilige" opvang te brengen... Zelfs al is die maar 500m verderop.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:46   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.237
Standaard

'k Heb over dit onderwerp eens een film gezien op de BBC. Om te braken.
Mocht het mijn dochter zijn die in dat gespuis hun handen zou vallen, wees gerust, er zouden doden vallen. Al kostte het me al mijn huizen en eigendom en zat ik voor de rest van mijn dagen vast maar het gespuis ging er aan.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 12 maart 2018 om 16:46.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 16:47   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.790
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
'k Heb over dit onderwerp eens een film gezien op de BBC. Om te braken.
Mocht het mijn dochter zijn die in dat gespuis hun handen zou vallen, wees gerust, er zouden doden vallen. Al kostte het me al mijn huizen en eigendom en zat ik voor de rest van mijn dagen vast maar het gespuis ging er aan.
'k Heb geen dochter, maar van't zelfde. Als je hulp wil om het grootschalig aan te pakken, roep maar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be