Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 januari 2023, 09:55   #41
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.410
Standaard

Lol @ dat "te ver gaan" bij vreemdelingen.
Dat doen de regimepartijen al bij autochtonen.
Vooral sinds 2020 maakten ze daarin een grote sprong voorwaarts.
Niet meer naar je werk mogen gaan.
Je winkel moeten sluiten.
Zonder ingespoten-pasje in een resem plekken niet meer binnen mogen, niet meer mogen reizen. Dat riekt al sterk naar mensen als beesten behandelen he, alleen die zwerfkattenjachten die ze dan steriliseren gaat nog 1 stap verder die ze (vooralsnog?) na lieten, allicht omdat mensen wat meer kunnen dan blazen en krabben.
Niet meer mogen winkelen zonder doorheen een vod te moeten ademen.
Samenkomsten verbieden, avondklokken, op autostrades achtervolgd worden door flikken omdat je je niet laten testen hebt, je in quarantaine stampen.
Als lepralijders afstand moeten houden van anderen, je aantal "contacten" rantsoeneren, waar ze het woord "knuffelcontacten" voor bedisselden.
1 van hun COMPLEET KRANKJORUM "maatregelen" was dat looprichtingen van voetgangers. Stel je voor haha. Begonnen binnen in winkels, pijlen op de vloer, en uiteindelijk, op het laatst zelfs BUITENJ, in winkelstraten, op straat geverfde pijlen volgen.

Dus lol zeg, dat 40 punten plan van het VB, dat valt hierbij TOTAAL IN HET NIET.
Beeld het eens omgekeerd in, dat het VB vreemdelingen zou behandeld willen hebben als ongevaccineerden. De hele politiekcorrecte bende ging moord en brand krijsen LOL!

En ze poogden bovenstaande waanzinnigheden zelfs te bombarderen tot zoiets als "Het Nieuwe Normaal", "De Wereld Na Corona".

Ik vraag me soms af hoe IDIOOT je moet zijn om anno 2023 NOG STEEDS NIET te beseffen dat we naar een totalitaire Sovjet wereld zijn geschopt.

Wachtrijen, rantsoeneringen (elektriek de laatste), staatscommittees die prijzen determineren, pasjes, elk kwartier je kwh stand registreren ah issem thuis gekomen Jomme, ja verastenhove pest 'm maar es goe, banken en andere gedwongen klant-zijn staatsinstituten die een gsm als een verplicht invulvak asterisken, de commiittees voor Waarheid van dat 1984 dystopia, we zijn er he, ze dwingen media om inhoud te verwijderen.
Met hoge tijd en plaats resolutie kunnen weten waar een burger is, dat is totalitair he.
Voorbeeldeke: vorig jaar zag ik op mijn velo kort na vertrek van werk een gsm op de drukke baan liggen. Stopte, reed terug en raapte 'm op. Werkte nog, kwam een paswoord popup op. Stak em bij mijn bagage. Wat bleek later: je kunt je gsm dus traceren, 50 euro kostte em dat, zie ie me. Ie toonde me op het scherm een kaart van de streek, en je zag daar een rode lijn lopen her en der. Wel, dat was waar ik die namiddag had gereden, tot de kleinste straatjes toe.
Een gsm fungeert daarmee als een enkelband voor elektronisch toezicht.

En nog zijn er luitjes hier, die vanuit dat dystopia, op het Gevaar van het Vlaams Blok wijzen. Dat is als een Jood in een gaskamer die de andere Joden waarschuwt voor de gevaren van sigaretten roken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 8 januari 2023 om 09:55.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be