Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2012, 11:16   #1
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard Bas Luyten dreigt met onthullingen over N-VA en zet nummer Bart De Wever op Facebook

De voormallige N-VA-jongerenvoorzitter Bas Luyten, die bij de partij in ongenade gevallen is, dreigt met nieuwe onthullingen tegen de N-VA. Luyten zette het telefoonnummer van Bart De Wever op Facebook. N-VA'ers zeggen 'niet te willen afdalen in de riool waarin Bas Luyten woont.'

Volgens de N-VA was het de in ongenade gevallen Bas Luyten die de e-mails deed lekken waardoor Vlaams minister van Begroting Philippe Muyters in nauwe schoentjes kwam.

Op zijn Facebookpagina dreigt Luyten nu met nieuwe onthullingen. Hij publiceert er ook het telefoonnummer Van N-VA-voorzitter Bart De Wever. 'Wie kan weten of er nog mails met onthullingen opduiken?' schrijft Luyten. 'Alleen Philippe? Dat is toch wat naïef hoor, Bart.'

'Als ik de interviews van BDW en Muyters lees, kan ik bijna copypasten om hun gedrag van destijds aan te klagen.'

'Riool'De N-VA tilt niet zwaar aan de dreigementen. N-VA'ers zeggen aan Knack.be 'niet veel zin te hebben af te dalen tot de riool waarin Bas Luyten woont.'

''Zijn verslaving en zijn wrok maken die man kapot,' zegt N-VA-kamerlid Ben Weyts tegen De Standaard. 'Ik hoop dat het nog goed komt met die jongen.' Een ander N-VA-lid zegt: 'Als het inhoudelijk niet zwaarder weegt dan de zogenaamde onthullingen van deze week, dan hebben we niets te vrezen.'

Bas Luyten viel bij de N-VA in ongenade nadat hij tijdens een vakantie in Thailand in de problemen geraakte. Hij werd er samen met toenmalig N-VA-senator Kim Geybels opgepakt voor drugsbezit. Terug in België werd Geybels met aandrang aangemaand om ontslag te nemen. Later vocht ze dat ontslag aan. Ook Luyten moest vertrekken. Hij zegt dat hij zelf opgestapt is, maar koestert sindsdien een wrok tegen zijn voormalige partij. (EE)

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...0033370445.htm

---------

Riooljournalistiek, niemand? Laat dit vooral een waarschuwing zijn voor mensen die zich willen wagen aan drugs en ander soort stuff. De PS lacht zich in hun vuistje Het zit niet mee voor Bas. De N-VA stuurt hem te wandelen, meneer wordt aangehouden wegens het bezit van drugs om nu te concluderen dat hij met een rat zit die zn berichten doorspeelt naar de redactie. Arme Bas.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 22 januari 2012 om 11:20.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 11:45   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
''Zijn verslaving en zijn wrok maken die man kapot,' zegt N-VA-kamerlid Ben Weyts tegen De Standaard. 'Ik hoop dat het nog goed komt met die jongen.'
Dit.

Arme Bas.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 11:51   #3
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Ik denk hierbij aan Kim Geybels die een paar weken geleden Bas Luyten nog even in het nieuws bracht omdat De Wever hem geen tweede? derde? kans had gegeven.

Bas Luyten kan het nu wel vergeten: zelfs indien hij niet meer in de politiek stapt, wie gaat zo iemand aanwerven?

Kim Geybels heeft zichzelf ook weer beschadigd door haar naam aan die van de drugsverslaafde te koppelen.... ze waren ginds toch in de val gelokt in Thailand zeker? Als je al veroordeeld werd wegens dealen voordat je meerderjarig wordt en een maand in Mol moet gaan zitten, dan ben je geen lichtgelovig sukkelaartje meer.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:08   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Ik heb al niet veel op met de ideetjes van N-Va'ers.
Nog minder met het gedrag van natrappende ex-N-V-a'ers.
Zielig gedrag is niet bij machte om sympathie of antipathie op te wekken voor je ex-club.
Tegenover je eigen persoon wek je ofwel medelijden, ofwel wrevel.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:09   #5
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dit.

Arme Bas.


Ik denk dat de NVA -en De Wever in het bijzonder- in stilte vurig hopen dat Luyten het deksel van de NVA-beerput nooit zal lichten.

Want neem maar van me aan dat dit potje zal stinken!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:09   #6
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Bas Luyten kan het nu wel vergeten: zelfs indien hij niet meer in de politiek stapt, wie gaat zo iemand aanwerven?
², wat hij hierbij denkt te winnen is mij een raadsel/
Overigens, mag dat zomaar iemand zijn GSM nr. publiceren?
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:10   #7
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

lekker juicy!

http://www.humo.be/humo-archief/3287...drugsschandaal
Citaat:
Kim Geybels «Bij de splitsing van de Volksunie heeft de top van de VU-jongeren, tegen de overtuiging van hun eigen leden in, de kant van Bert Anciaux en Spirit gekozen. Een nieuw schisma wil men binnen de N-VA tot elke prijs vermijden.»


"'Overspel. Drugs. Thailand. Toen ze die drie woorden hoorden, zijn ze bij de N-VA in paniek geraakt'"


•Geybels «Bas heeft op zijn Facebook een mail van (senator) Karl Vanlouwe aan Theo Francken gepost. Die moet je eens lezen: de homofobie spat ervan af!»
Luyten «Een homo als baas? Dat kan niet voor die mensen.»
Citaat:
•Luyten «Ken je de VNV binnen de N-VA?»
HUMO Pardon?

Luyten «De VNV, de Vlaams Nationale Vrienden, zo noemen ze zichzelf, oftewel de Vrienden Van Den Dikke - De Wever, dus. Ze vergaderen minstens twee keer per jaar, met Kerstmis en eind juni. Het begint met een etentje en het eindigt in andere etablissementen - ik stel voor dat ik geen details geef.

»De Vrienden zijn réchts: onder elkaar geven ze lucht aan hun homohaat, hun racisme en hun diepe afkeer van alles wat neigt naar links. Ook de meer linkse elementen binnen de N-VA moeten eraan geloven.»

HUMO Wie maakt deel uit van die VNV?

Luyten «Liesbeth Homans, Theo Francken, Karl Vanlouwe, Guy Uyttersprot, Joachim Pohlmann - dat soort mensen.»
dit interview is al van 23 augustus .... en wat staat er?



Citaat:
•Luyten «Wat ik ook doe, mensen zullen altijd vermoeden dat ik wraak wil nemen. Niet ten onrechte: ik pik het niet dat Bart De Wever in een weekblad verklaart dat wij 'niet passen binnen de normen en waarden van onze partij', wetende wat hij weet.
»Moet ik dan de fouten van anderen door de vingers zien? Als Philippe Muyters in 2010 de begrotingscijfers opsmukt en in het Vlaams Parlement staat te liegen - ik heb de bewijzen op papier - moet ik dan mijn mond houden

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 januari 2012 om 12:15.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:13   #8
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Het gaat slecht met de nv-a. 't Is persies de titanic... Alweer interne afrekeningen
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:13   #9
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat de NVA -en De Wever in het bijzonder- in stilte vurig hopen dat Luyten het deksel van de NVA-beerput nooit zal lichten.

Want neem maar van me aan dat dit potje zal stinken!
Bas beschadigt enkel zijn eigen persoon.
Wat denk je dat de perceptie is bij het 'lichten-van-het-beerput-deksel'?
"Hier is de vuile was!"
"So what, daar verschieten we niet van. Waarom kom je daar pas mee naar buiten nu je eruit ligt? Waarom bleef je zolang in die partij terwijl je weet had van de vuile was?"

Weinigen hebben sympathie voor rancuneuze acties, ongeacht de strekking.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:15   #10
bartelx
Parlementslid
 
bartelx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2012
Berichten: 1.942
Standaard

'T Is toch interessant om enkele kreukels te kunnen vernemen in het blazoen van de onkreukbaren. De mensen moeten weten met wie ze te doen hebben.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:17   #11
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Bas beschadigt enkel zijn eigen persoon.
Wat denk je dat de perceptie is bij het 'lichten-van-het-beerput-deksel'?
"Hier is de vuile was!"
"So what, daar verschieten we niet van. Waarom kom je daar pas mee naar buiten nu je eruit ligt? Waarom bleef je zolang in die partij terwijl je weet had van de vuile was?"

Weinigen hebben sympathie voor rancuneuze acties, ongeacht de strekking.
Domme opmerking van u. Luyten heeft niets meer te verliezen. De NVA daarentegen een hele hoop.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:19   #12
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
''Zijn verslaving en zijn wrok maken die man kapot,' zegt N-VA-kamerlid Ben Weyts tegen De Standaard. 'Ik hoop dat het nog goed komt met die jongen.'
Dat is knap op de bal gespeeld van Ben Weyts!!
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:26   #14
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
LOL
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:28   #15
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
De voormallige N-VA-jongerenvoorzitter Bas Luyten, die bij de partij in ongenade gevallen is, dreigt met nieuwe onthullingen tegen de N-VA. Luyten zette het telefoonnummer van Bart De Wever op Facebook. N-VA'ers zeggen 'niet te willen afdalen in de riool waarin Bas Luyten woont.'

Volgens de N-VA was het de in ongenade gevallen Bas Luyten die de e-mails deed lekken waardoor Vlaams minister van Begroting Philippe Muyters in nauwe schoentjes kwam.

Op zijn Facebookpagina dreigt Luyten nu met nieuwe onthullingen. Hij publiceert er ook het telefoonnummer Van N-VA-voorzitter Bart De Wever. 'Wie kan weten of er nog mails met onthullingen opduiken?' schrijft Luyten. 'Alleen Philippe? Dat is toch wat naïef hoor, Bart.'

'Als ik de interviews van BDW en Muyters lees, kan ik bijna copypasten om hun gedrag van destijds aan te klagen.'

'Riool'De N-VA tilt niet zwaar aan de dreigementen. N-VA'ers zeggen aan Knack.be 'niet veel zin te hebben af te dalen tot de riool waarin Bas Luyten woont.'

''Zijn verslaving en zijn wrok maken die man kapot,' zegt N-VA-kamerlid Ben Weyts tegen De Standaard. 'Ik hoop dat het nog goed komt met die jongen.' Een ander N-VA-lid zegt: 'Als het inhoudelijk niet zwaarder weegt dan de zogenaamde onthullingen van deze week, dan hebben we niets te vrezen.'

Bas Luyten viel bij de N-VA in ongenade nadat hij tijdens een vakantie in Thailand in de problemen geraakte. Hij werd er samen met toenmalig N-VA-senator Kim Geybels opgepakt voor drugsbezit. Terug in België werd Geybels met aandrang aangemaand om ontslag te nemen. Later vocht ze dat ontslag aan. Ook Luyten moest vertrekken. Hij zegt dat hij zelf opgestapt is, maar koestert sindsdien een wrok tegen zijn voormalige partij. (EE)

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ba...0033370445.htm

---------

Riooljournalistiek, niemand? Laat dit vooral een waarschuwing zijn voor mensen die zich willen wagen aan drugs en ander soort stuff. De PS lacht zich in hun vuistje Het zit niet mee voor Bas. De N-VA stuurt hem te wandelen, meneer wordt aangehouden wegens het bezit van drugs om nu te concluderen dat hij met een rat zit die zn berichten doorspeelt naar de redactie. Arme Bas.
Bas Luyten was al voor zijn drugsavondtuur in Thailand in ongenade gevallen binnen de N-VA.
Hij bewijst iedere dag dat dit een terechte zet van de N-VA was.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:30   #16
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat de NVA -en De Wever in het bijzonder- in stilte vurig hopen dat Luyten het deksel van de NVA-beerput nooit zal lichten.

Want neem maar van me aan dat dit potje zal stinken!
Heeft u daar aanwijzingen voor of is het uw zoveelste poging N-VA bashen?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:30   #17
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
², wat hij hierbij denkt te winnen is mij een raadsel/
Overigens, mag dat zomaar iemand zijn GSM nr. publiceren?
Neen, dat is schending van de privacy.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:32   #18
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
'T Is toch interessant om enkele kreukels te kunnen vernemen in het blazoen van de onkreukbaren. De mensen moeten weten met wie ze te doen hebben.
Wat u kreukels noemt.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:34   #19
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Domme opmerking van u. Luyten heeft niets meer te verliezen. De NVA daarentegen een hele hoop.
hahaha, LDD kwam totaal ongeloofwaardig over. Na twee jaar afkomen met cijfers over een begroting die de vorige meerderheid opgemaakt had.
En de datums spreken voor zich, de datums bewijzen dat Ph. Muyters niet gelogen heeft.
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 12:35   #20
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Bas Luyten was al voor zijn drugsavondtuur in Thailand in ongenade gevallen binnen de N-VA.
Hij bewijst iedere dag dat dit een terechte zet van de N-VA was.
Al bij al, en sinds een tijdje nu, ziet het er naar uit dat de NVA toch maar een weinig fraaie partij is. En wanneer Luyten zijn mond zou opendoen, wordt deze partij allengs nog minder fraai.

Dus nu luidt de vraag wat dit laatste en Luyten betreft:
"doet ie het of doet ie het niet??"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zeik, zeik, zeik.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 januari 2012 om 12:36.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be