Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2022, 14:36   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard superieuriteit BLANKE man is ongelooflijk

ONderwerp
superieuriteit BLANKE man is ongelooflijk


analyse:

1) Waarom is neger continent Afrika nu toch hongerig en straatarm terwijl het de meeste grondstoffen heeft van alle werelddelen en een heerlijk, warm tropisch klimaat?? Antwoord is simpel: er wonen teveel Untermenschapen daar, kwestie van foute evolutie, RAS zegt niets, gaat puur om EVOLUTIE en darwinistische selectie processen denk ik, maar dit is puur individueel bepaald, ook dan heeft RAS niets ermee te maken, denk ik als leek, ben geen expert.

2) Doorzetten en volhouden, vastbijten in een succestaart of succesvol idee, of uitvinding net zolang bijten tot je die miljoen euro binnen hebt, hahha haha succes moet je meten aan je omzet en kapitaal denk ik. Gebakken lucht op je bankrekening maakt je niet rijk.

3) MIJN Droom is toch duidelijk nu, heb mazzel dit jaar, ok maar mijn zaken vriend zei wel van verkoop je boekenber dit jaar nog. Pas volgend jaar komt de mazzel binnen.

4) De blanke man is echt keihard geevolueerd ok, dus dit moeten zwartjes en negertjes niet vergeten, blanke mannen hebben tienduizend jaar bar en hard winterweer overleefd, en elk jaar was ahw een harde honger winter. Ik reken terug in de tijd van de Blanke Europeanen en dan krijg ik een beter beeld van de evolutie van de blanke HETEROFIELE mannen. Let wel: homofiele blanke mannen zijn aan het einde van hun evolutie en sterven kinderloos uit. Dus homofiele blanke mannen zijn niets waard om het blanke ras te redden en in stand te houden. Daarom mogen blanke homofiele mannen niet teveel macht krijgen, want zij zijn een bedreiging voor de toekomst en voortbestaan van het blanke ras op aarde.

5) zie onder leuk ok, echt mooi, ik heb alle kennis een data van de superieure blanken gekregen sedert mijn jeugd, dus daarom ben ik Pro White Race. Koelies en negers discrimineerden mij ook keihard omdat ik inferieur ben, niet lang, geen grote LUL en niet blank, ben fysiek toch te zwak om zelfs een vrouw zwanger te neuken. Dus seksueel gehandicapt in feite.

6) zwarten en koelie rassen kunnen gewoon niet intelligent samenwerken en dat is hun hele evolutionaire achterstand, nu begrijp ik het denk ik. Wie geeft mij gelijk op dit punt?? Racisme komt ook voor in zwarte landen ok, dus denk niet dat alleen blanke racisten zijn, fout, in Afrika is er veel meer discriminatie tussen negers onderling en er bestaat geen gelijkheid daar tussen negers onderling. NEgers haten elkaar meer dan dat zij de blanke man haten en verafschuwen. Daarom komen negers samen nooit ene moer verder, zelf meegemaakt in harde praktijk, untermenschen bestaan echt, helaas, ook in India zag ik heel veel minderwaardige, zielige, gekleurde mensapen.



---------------------------------
https://www.nu.nl/auto/6215383/hoe-e...opsluiten.html


Hoe één man tal van autonamen verzon: 'Laat me zelfs in auto's opsluiten'
01 augustus 2022 17:56 Laatste update: 21 uur geleden
221 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Manfred Gotta is een meester in het bedenken van autonamen. Mégane, Smart, Twingo, Vectra, Cayenne, Panamera: ze zijn allemaal door hem bedacht. Maar hoe doet hij dat toch?

Zijn bedrijf is gevestigd in een historisch vakwerkhuis in het Zwarte Woud. Want Manfred Gotta, die klinkende namen bedacht voor tal van autofabrikanten, vindt "dat sfeer belangrijk is voor creatie". De 74-jarige Duitser heeft met zijn firma Gotta Brands niet alleen tal van autonamen gecreëerd, hij draait zijn hand ook niet om voor namen van wasmiddelen, meubels of kattenvoer.

Gotta begon in de tweede helft van de jaren tachtig met het bedenken van autonamen, nadat hij eerder werkzaam was in de reclamewereld. Het was een periode waarin veel autofabrikanten afstapten van kille cijfers als typeaanduidingen en kozen voor een woord in plaats van een getallencombinatie op de achterklep.

Zijn grote doorbraak kwam met de naam Vectra voor Opel. "Uit financiële nood kwam ik op het idee om een boek te schrijven over het bouwen van merkimago's en dat was in een vloek en een zucht uitverkocht. Toen belde Opel, waar mijn naam rondging."

“Arrogant als ik was, hing ik een gepeperd prijskaartje aan het verzinnen van een nieuwe autonaam: 45.000 Duitse Mark.”

Het telefoontje zou een keerpunt blijken in Gotta's carrière. "Opel werkte koortsachtig aan de ontwikkeling van een opvolger van de Ascona. Omdat die auto een nieuw tijdperk moest inluiden, wilde de directie een nieuwe naam. Dat was echter niet 'zo gezegd, zo gedaan'. Arrogant als ik was, hing ik er een gepeperd prijskaartje aan: 45.000 Duitse Mark. De offerte werd aanvankelijk niet gehonoreerd, want te hoog. Maar kennelijk voelde Opel de druk om op tijd met een naam op de proppen te komen."

Gotta hield zijn poot stijf. "Een maand later kreeg ik de opdracht alsnog", zegt hij lachend. Zijn honorarium was destijds fors voor alleen een naam. Maar Gotta hield woord en kwam met een fantasienaam op de proppen, die nieuwigheid signaleert en interesse opwekt: Vectra.

Steeds meer mensen in de auto-industrie hoorden dat Gotta goed was in het verzinnen van productnamen. In navolging van Opel klopte Renault bij hem aan. Het leidde tot zijn waarschijnlijk bekendste wapenfeit: de creatie van de naam Twingo.
Manfred Gotta is inmiddels 74 jaar oud.
Manfred Gotta is inmiddels 74 jaar oud.
'Soms testen we wel driehonderd namen'

Gotta had al tijdens zijn werk als accountmanager bij een reclamebureau ontdekt dat hij goed is in het bedenken van namen voor producten. ''Het begint met luisteren: wat wil de klant? Voor wat voor bedrijf gaan we een naam bedenken? Wat voor cultuur heerst daar? Een bedrijf bestaat namelijk uit mensen; dat vergeten we wel eens. Dus we moeten een klik hebben, een relatie opbouwen.''

Een team gaat vervolgens met de creatie aan de slag: zo'n twintig medewerkers die ideeën aandragen. Gotta: ''We combineren alle mogelijke letters met behulp van de computer en we discussiëren in groepen. Vervolgens komt er een lang proces, waarin soms wel driehonderd namen worden getest. Een naam moet overal in de wereld goed klinken. Hij moet enerzijds polariseren, maar tegelijkertijd geen agressie oproepen. En hij mag niets onoorbaars betekenen. Zo blijven alleen de markante namen over.''

“Een naam moet overal in de wereld goed klinken. Hij moet enerzijds polariseren, maar tegelijkertijd geen agressie oproepen.”

Belangrijk is ook het visualiseren van de geselecteerde namen, vertelt Gotta. Daarom schreef hij zo'n naam vaak met krijt op een schoolbord en vroeg medewerkers om een reactie. Ook wilde hij de betreffende auto liefst in een zo vroeg mogelijk stadium zien. ''Dan loop ik een rondje om de auto. Bekijk de koplampen, de grille, het gezicht. Voor mij heeft een auto een ziel. Ik laat me er zelfs in opsluiten. Zo neem ik de geur in me op, voel ik de materialen.''
'Dit vak vraagt telkens om vernieuwing'

Gotta bedacht niet alleen tientallen modelnamen als Panamera en Cayenne (Porsche), maar ook modelnamen als Smart (voor Daimler-Benz) en Xedos (voor Mazda). Soms kreeg hij ook opdracht om de naam van een versnellingsbak te bedenken, zoals Tiptronic (Porsche) en Sensonic (Saab).

De Duitser is een voorstander van fantasienamen in plaats van bestaande jongens- of meisjesnamen. Ook hekelt hij moderne aanduidingen als E-tron (drol in het Frans) - terwijl Audi de naam gebruikt voor zijn elektrische modellen. En hij vindt het onbegrijpelijk dat er kostbare fouten met onbenullige typenamen worden gemaakt, zoals met de Toyota MR2 (merde, oftewel poep in het Frans) en de Mitsubishi Pajero (Spaans voor masturberen).

“Het is toch tenenkrommend om een werkelijk vernieuwend product AXR te noemen?”

Officieel is Gotta inmiddels met pensioen. Het werk laat hij tegenwoordig vooral aan zijn zoon over, die inmiddels de scepter zwaait over het bedrijf. Maar hij kan het niet laten om zich er af en toe tóch mee te bemoeien.

"Het interessante van dit vak is dat het telkens weer om vernieuwing vraagt. Mijn uitdaging is om telkens nieuwe standaarden te zetten. Ik hou van bedrijven die hun nek durven uit te steken. Want het is toch tenenkrommend om een werkelijk vernieuwend product AXR te noemen? Dat is toch creatieve armoede?''



https://www.nu.nl/auto/6215383/hoe-e...opsluiten.html
-------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 21:45   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard foto's hete hindoe meiden he

de superieure blanke man mixen met hete, PIKzwarte hindoe meiden kan superras geven
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2022, 13:12   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard foto's hete hindoe meiden he

de blanke man heeft een hele grote evolutionaire voorsprong tov alle andere mensapen denk ik.

hoe denken blanke mannen zelf hierover??

dit fascineert mij nu. NEgermeiden geloven ook dat de blanke man hun enige hoop is om supersnel verder te evolueren, diverse neger vriendinnen van mij vertelden mij dit eerlijk en lieten zich flink uitnaaien door veel potente, stijve, blanke lullen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 22:21   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ziehier he Adrienne over hoogbegaafdheid, zij is ondernemer
Ik denk nu dat procentueel veel meer blanken per blanke populatie groep een hoog IQ hebben of HOOGbegaafd zijn tov niet blanke populaties. Kan niet anders.

ik heb alles van hogere blanken geleerd ok, en ik ben echt uit een lagere kaste surikoelie aapje. Nu totaal verstoten door hindoes en negers.

zwarten kunnen niet intelligent samenwerken, anders zou bv zwart India nu allang een schatrijke super natie zijn.

----------- facebook

https://www.facebook.com/giftedpeople.eu


Adrienne - Coaching voor Creatieve Hoogbegaafden
·
Alles is mislukt.
Ik herken bij mezelf heel erg dat ik van nature het zwart-wit denken bezit. Iets lukt of iets mislukt. Iets is goed gegaan of iets is fout gegaan. Al jaren train ik daarom dat iets kan mislukken in de uitkomst, maar dat daarmee dan niet alles mislukt is. Ik heb namelijk onderweg ook successen geboekt. Ik heb dingen geleerd. Er zijn ook dingen goed gegaan.
Voor mij helpt het om steeds het perspectief op te zoeken en te vieren waar ik in ben gegroeid.
Herken jij het zwart-wit denken? Hoe ga jij daarmee om?
www.giftedpeople.eu | Ontdek meer over hoogbegaafdheid. Ontmoet gelijkgestemden. Haal meer uit jezelf | Check de website voor het GRATIS EBOOK en GRATIS MASTERCLASSES over hoogbegaafdheid | #giftedpeople #hoogbegaafd #hoogbegaafdheid #creatiefbegaafd #potentie #begaafdheid #hoogbegaafdevolwassenen #hoogbegaafdwerk #gaven #kwaliteiten #blauwdruk #zelfkennis #ondernemerschap #giftedpeople ???? @neeninaa



https://www.facebook.com/giftedpeople.eu
---------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2022, 22:25   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

Vertel in deze topic gerust waarom jij als blanke man een Ubermensch bent tov al die korte, kleingeschapen, vieszwarte, surikoelie aapjes.

HOger zijn of gewoon sterker, groter geschapen en intelligenter is je RECHT en evolutionaire zegen als hogere blanke Ubermensch denk ik.

nu bekijk ik het harder en radicaler omdat Derde Wereldoorlog toch begonnen is.

Oorlogen zijn noodzakelijk om de eigen soort sterk en gezond te houden, zwakkere mannetjes sterven tijdens een keiharde oorlog en sterkere mannetjes overleven en planten zich dan voort, wat het beste is voor de eigen soort.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2022, 21:59   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

de hersenen van raszuivere blank Arische Ubermenschen zijn inderdaad anders geevolueerd dan vd andere Untermensch Rassen en volkeren, en men moet dit beter onderzoeken in de harde RASSENwetenschap.

RASverschillen zijn echt gigantisch, dus geloof niet in WOKE en BLM shit en Whiggas, white niggas zijn echt suicidaal bezig en verdoemd.

De waarheid over de vreselijke haat tegen de blanke Heteromannen moet in de Westerse media echt open en bloot kunnen worden verteld, omdat al die zwartjes en moslims niet zielig zijn.

Nu zijn wij toch middenin een Rassenoorlog en de Derde Wereldoorlog is officieel begonnen, afwachten of dit zal escaleren binnen 12 maanden als de inflatie en armoede toenemen met hongersnoden en grote tekorten.

Volgens mij moeten de blanke mannen nu toch hard ingrijpen om te voorkomen dat de Niet Blanke Untermenschen in Europa een meerderheid worden, vanaf 2040 al, dus WOIII Is een goed precedent en sterk excuus voor een echte Pacifistische, humane Etnische zuivering denk ik nu, en dat is ook het hogere doel van de Expansie van Project FB SS.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be