Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 december 2021, 03:08   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard (Allah is GROOT) Duitslands multiculturele zelfmoord

Onderwerp:
(Allah is GROOT) Duitslands multiculturele zelfmoord

Betoog:

1) Vooral door de nieuwe theorievorming inzake de Harde Metafysica ben ik nu totaal anders gaan denken over Islam en al die duizenden MOSLIM Machtsclans op onze planeet. Islam is een gezellig zootje geworden.


2) Groot worden, Groter, GROOTSTE MAN op aarde spelen met de Grootste LUL is typisch hanengedrag, baltsgedrag he van bronstige Heterofiele mannekes en ik ken dit uit mijn jeugdjaren vroeger, super potent, met hypertensie. ISlam is puur hanengedrag maar de Hennetjes worden er wel geil van en willen gedekt worden door de MOSLIM haantjes die het hardst uit de Heilige Koran kraaien. Dus nu begrijp ik het beter, waarom wij doodgewone mensapen zijn niet MEER.

3) Geloof en Religie zijn altijd OORLOg, ook in de zwarte Hindoe apen kastenwereld, zelf ondervonden, veel ruzies, vechten, bijna in elkaar geslagen door hogere kaste Hindoe apen. Daarom begin ik het nieuwe jaar met aanvallen op Hindoe organisaties, ik ga eindelijk mijn GRAM halen, en de officiele openbare aangiften doen vd kaste en LHBTIQ+ discriminatie die ik dus persoonlijk ondervond met alle email corr als bewijs en voice recordings. MOrgen hieraan werken. Het RECHT moet zegevieren, ja laat Allah maar GROOT zijn. Ik ben hoe dan ook een Trotse Halve Moslim nu, en die Hindoes gaan het voelen vanaf januari dat Allah mij zijn halve zegen gaf.


4) Probleem Duitsland?? Ja is die islamisering nou echt slecht?? Ik kijk naar hardere argumenten, ja het kan echt de wil zijn van Allah in Harde Metafysica theorie, want dan is Allah heel exact gedefinieerd en het gaat ahw om paralllele Micro Kosmische Werelden en Universa, en pure kwantum fysica.
Er is een link tussen Islam en Kwantum fysica denk ik. MOet meer bestuderen over kwantum fysica. De Q-particle is nu min of meer bewezen en ook waargenomen geloof ik.

5) Maak hard waarom islamisering slecht is voor Duitsland?? Raszuivere, blanke, arische duitsers maken Duitsland ok, en het kan sterk veranderen als opeens dus 50,5556 procent van Duitland opeens een Auslander is, afgerond is het 51 procent, een 1 procent NIET Blanke, NIET Arisch Duitse Meerderheid, kan al in 2039 een hard feit zijn denk ik in heel Duitsland. Keiharde Break Even point he is 50,5556 procent in theorie dan begint de demografische shift naar verzwarting, verkleuring, islamisering, verbruining, explosieve ontwitting, en ok ik bekijk het heel thoeretisch, Harde Metafysica is puur theorie.

6) Moeilijk thema, gaat niet om RACISME en discriminatie, het Duitse Volkskarakter ondergaat een Shift, waarbij veel kapot gaat. Nu wil ik dit exacter modellleren en definieren, voordelen Versus nadelen van de razendsnelle islamisering en zichtbare demografische arabisering van heel veel europese naties. Gaat echt harder dan wij kunnen meten. Ik bekijk het puur theoretisch ok, wetenschappelijk, leuke arab meiden zijn wel heel mooi en lief, onderworpen aan Allah, toch iets wat Islam groot maakt. Vrijwillige en lieflijke ONderwerping van de meiden is toch de natte RECTALE vingerdroom van elke echte man. Elke echte stoere Heterofiel geboren man droomt ervan dat een miljoen meiden plat gaan voor hem met hun kletsnatte gekleurde beentjes wagenwijd. In Islam gaan nu 500 miljoen moslim meiden plat voor de Moslim mannen, superieur he die Arische Islam hahha haha Wil van Allah is Groter en gaat dieper dan de grote Moslim kutjes.



--------------------------------- zie dit ja islamisering kan grote economische voordelen hebben voor duitsland, maar definieer nu exact de duizenden nadelen??


Over Gatestone Institute

"Laten wij daarom met tederheid en zachtheid de middelen koesteren waarmee wij kennis vergaren. Laten wij durven te lezen, denken, spreken en schrijven."
— John Adams

Gatestone Institute is een internationaal overlegorgaan en denktank, niet partijgebonden en zonder winstbejag, met als doel het onderrichten van het publiek over de zaken waarover de gevestigde media niet berichten, door het bevorderen van:

De instellingen van de democratie en de rechtsstaat;
De mensenrechten
Een vrije en sterke economie
Een leger dat de vrede kan verzekeren thuis en in de vrije wereld
Onafhankelijkheid wat onze energiebevoorrading betreft
Zorgen dat het publiek op de hoogte blijft van de dreigingen die onze persoonlijke vrijheid, soevereiniteit en vrijheid van meningsuiting in gevaar brengen.

Gatestone Institute organiseert nationale en international conferenties, briefings en evenementen voor zijn leden en voor anderen, met wereldleiders, journalisten en deskundigen – waarbij analyses en strategieën worden aangeboden, waar zij op de hoogte worden gehouden van actuele vraagstukken, en waar zo mogelijk oplossingen worden aanbevolen.

Gatestone Institute zal boeken uitgeven, en publiceert een dagelijks verslag op het internet, http://nl.gatestoneinstitute.org, dat onderwerpen behandelt zoals de militaire en diplomatieke bedreigingen aan het adres van de Verenigde Staten en hun bondgenoten, gebeurtenissen in het Midden-Oosten en de mogelijke gevolgen daarvan, en de transparantie en verantwoording van internationale organisaties.

Gatestone Institute wordt gefinancierd door private schenkers en stichtingen. Wij danken u voor uw steun.
Nina Rosenwald, President
Naomi H. Perlman, Vice President


--------------------------------

https://nl.gatestoneinstitute.org/18...rele-zelfmoord



Duitslands multiculturele zelfmoord

door Giulio Meotti
24 December 2021

Oorspronkelijk Engels Item: Germany's Multicultural Suicide
Vertaald door W.J. Jongman en H. Sleijster
Verzenden
Print

"Ik zal een kritisch standpunt blijven innemen tegen degenen... die de liberale structuur en de tolerantie van de grondwet gebruiken om totalitaire staatsopvattingen op te leggen en die de regels van de rechtsstaat ondermijnen door gebruik te maken van antiwesterse indoctrinatie.... Ik zal mijn visie op vrijheid van meningsuiting niet aanpassen aan... 'Iedereen heeft het recht om vrijelijk zijn mening te uiten op een manier die niet in strijd is met de sharia'". - Ralph Giordano, FAZ.net.

Als een dam eenmaal breekt, is er slechts een wedstrijd om te zien wie het snelst zal bezwijken.

De stad verandert ook de naam van haar pleinen.... De nieuwe naam van een plein in Aken is "Moscheeplatz" ("Moskeeplein"), een naam die de burgemeester Marcel Philipp, in overleg met het Turkse [Departement voor Religieuze Zaken], heeft gewenst ...

Dan is er nog de kwestie van de demografie: 70% van de bevolking van Raunheim is migrant. "Hier hebben we meer moslims dan christenen". - Burgemeester Thomas Jühe, Sociaal-Democraten, Die Welt, 16 november 2021.

Desondanks zeggen ze dat de "Grote Vervanging" en de islamisering van Europa slechts samenzweringstheorieën zijn. Hebben we eigenlijk wel begrepen hoe het Europa van morgen eruit zal zien?

De moskeeën van Keulen, de op drie na grootste stad van Duitsland, hebben toestemming gekregen om elke vrijdag de oproep tot het gebed uit te zenden via de luidsprekers van de minaret. Voor sommige inwoners van Keulen is de oproep tot het gebed van de moslims dezelfde veroveringskreet die de christenen in het Midden-Oosten en Afrika elke dag en elke nacht vijf keer horen aan de deuren van hun kerken en huizen. Nu is Duitsland aan de beurt. Op de foto: De centrale moskee van Keulen. (Foto: Andreas Rentz/Getty Images)

"De westerse hegemonie is voorbij", zei de Turkse president Recep Tayyip Erdogan onlangs. "Het heeft eeuwen geduurd, maar het is voorbij".

Tegelijkertijd hebben de moskeeën van Keulen, de op drie na grootste stad van Duitsland, toestemming gekregen om de oproep tot het gebed elke vrijdag uit te zenden via minaretluidsprekers.

"Veel inwoners van Keulen zijn moslim," zei burgemeester Henriette Reker, "en naar mijn mening is het een teken van respect om de oproep van de muezzin toe te staan."

Voor anderen vertegenwoordigt de moslimoproep tot gebed dezelfde veroveringskreet die de christenen in het Midden-Oosten en Afrika elke dag en nacht vijf keer horen aan de deuren van hun kerken en huizen. Nu is het de beurt aan Duitsland.

Zestien jaar geleden bracht paus Benedictus XVI zijn eerste pauselijke bezoek aan Keulen. Hij nodigde de jongeren van Europa uit om terug te keren naar hun wortels op een pelgrimstocht naar het graf van de Wijzen. Een jaar later, in Regensburg, waarschuwde hij voor het intrinsieke geweld van de islam. Keulen is nu de plaats waar Duitsland zojuist zijn overgave aan de politieke islam heeft getekend.

Journalist Daniel Kremer herinnerde er in Bild aan dat veel van de Keulse moskeeën door de Turkse regering worden gefinancierd en door Erdogan worden geleid, "een man die zich verzet tegen de liberale waarden van onze democratie", en voegde eraan toe:

"Het is verkeerd om kerkklokken gelijk te stellen aan de oproep tot gebed. De klokken zijn een signaal zonder woorden dat ook helpt de tijd aan te geven. Maar de muezzin roept 'Allah is groot!' en 'Ik getuig dat er geen God is dan Allah.' Dat is een groot verschil."

Kerkklokken verkondigen niet dat de christelijke god de enige god is en dat Jezus zijn zoon is.

Ook integratiedeskundige Ahmad Mansour bestreed het standpunt van burgemeester Recker. "Het gaat niet om 'godsdienstvrijheid' of 'diversiteit', zoals burgemeester Recker betoogt", aldus Mansour. "De moskee wil zichtbaarheid. De muezzin is een machtsvertoon".

Een rechtbank in de stad Münster oordeelde vorig jaar dat een plaatselijke moskee de vrijdagsoproep tot gebed in het openbaar via luidsprekers mag uitvoeren. Die moskee wordt beheerd door de Turks-Islamitische Unie voor Religieuze Zaken (DITIB). De DITIB is de grootste overkoepelende organisatie van moskeeën in Duitsland, levert imams en financiert, beheert ongeveer 900 moskeeën in Duitsland en heeft ongeveer 800.000 leden.

Kort na de uitspraak besliste de deelstaatregering van Hessen dat de oproepen van de muezzin tot het gebed via minaretluidsprekers ook zonder toestemming zijn toegestaan.

Acht van de 100 dichtstbevolkte steden van Duitsland, zo merkte Der Spiegel op, hebben eerder al groen licht gegeven voor het uitzenden van islamitische gebedsoproepen in het openbaar. In Düren roept de Turkse Fatih-moskee de gelovigen drie keer per dag op tot het gebed. Susanne Schröter, hoogleraar etnologie aan de Goethe Universiteit in Frankfurt, stelt dat moslims de oproepen tot het gebed zien als de triomf van een "sterke islam" over een "zwak christendom" - naar verluidt vergezeld van de wens om de islamitische sikkel de sterren van de Europese Unie te laten vervangen.

"Zal de roep van de muezzin in heel Duitsland te horen zijn?" zo vroeg Duitslands populairste krant, Bild. De oproep van de muezzin is nu al te horen in München. Sinds april 2020 zenden vijf moskeeën daar de oproep tot het gebed uit met luidsprekers. "Voor de oproep van de muezzin is geen toestemming nodig", aldus de autoriteiten van Hannover, waar 27 moskeeën zijn . "Het is als het geluid van kerkklokken, van de vrije godsdienstoefening die grondwettelijk beschermd is".

Een soortgelijk antwoord kwam uit Dresden: "Wij zien onszelf als een diverse en kosmopolitische stedelijke samenleving".

Uit Frankfurt, waar een moskee staat die plaats biedt aan 6000 gelovigen, verklaarde de burgemeester: "De wet voorziet niet in een goedkeuringsprocedure voor het gebed van de muezzin, net zoals voor kerkklokken".

Steden als Dortmund, Hamm, Siegen, Düren en Oldenburg hebben moskeeën ook toegestaan de islamitische oproep tot het gebed via luidsprekers uit te zenden. In Neurenberg, waar een dozijn moskeeën zijn gevestigd, is het toestaan van de oproep van de muezzin blijkbaar "geen probleem".

De voormalige president van het Constitutionele Hof van Noordrijn-Westfalen, Michael Bertrams, spreekt van een "politieke triomf" voor de president van Turkije, terwijl Hamed Abdel-Samad, een socioloog die onder gewapende bewaking leeft vanwege islamistische doodsbedreigingen, nog duidelijker is:

"De oproep tot het gebed begint met 'Allahu Akbar', wat ook de strijdkreet van de moslims is. Het betekent dat Allah groter is. Groter dan de vijand, groter dan de mensen, groter dan het leven, groter dan Duitsland, groter dan alles. En omdat hij groter is dan alles, geldt uiteindelijk alleen zijn wet, de sharia".

Bondsdaglid Malte Kaufmann schreef:

"Vanaf nu elke vrijdag in Keulen: 'Er is geen andere god dan Allah!' Maar de islamisering mag in Duitsland helemaal niet gebeuren ... Wij waarschuwen daar al jaren voor! Het beroep op de muezzin is een aanspraak op macht. Stap voor stap wordt het christelijke Westen verraden".

"De geschiedenis van de centrale moskee in Keulen documenteert de naïviteit van de Duitse autoriteiten in de omgang met islamitische organisaties", berichtte de Neue Zürcher Zeitung van Zwitserland, de oudste Duitstalige krant van Europa.

"Vóór het begin van de bouw beloofde de Turkse vereniging aan de toenmalige burgemeester van Keulen, Fritz Schramma, dat de preken in het Duits zouden worden gehouden en dat de moskee een ontmoetingsplaats zou worden voor leden van verschillende godsdiensten. De voormalige burgemeester, een van de grootste sponsors van de moskee, werd niet uitgenodigd voor de inwijding. Zij wilden een huis bouwen voor interculturele ontmoetingen waarin de islam in het Duits werd gepredikt. In de geest van Erdogan werd een islamitisch nationalistisch centrum gecreëerd. Na dit verhaal wordt iedereen die denkt dat de muezzin na vijf minuten zal stoppen, in de wereld van de sprookjes gesust".

Wat lijkt te bestaan is een uiterst breedsprakige, kinderlijke sfeer van capitulatie. "Wie ja zegt tegen klokkentorens, moet ook ja zeggen tegen minaretten", zei kardinaal Rainer Maria Woelki, aartsbisschop van Keulen. Het lijkt erop dat de Duitse kerken zelfmoord plegen. Het aartsbisdom Keulen - het grootste bisdom van Duitsland en een van de rijkste ter wereld - is van plan haar aantal parochies tegen 2030 terug te brengen van 500 tot 50. In Keulen kwam Erdogan de grootste moskee inwijden, verwelkomd door de Duitse bondskanselier Angela Merkel, de dochter van een Pruisische dominee. Dit gebaar van goede wil weerhield de Turkse president er niet van om in 2020 de grote Byzantijnse basiliek van de Hagia Sophia in een moskee te veranderen. De katholieke kerk St. Theodore in Keulen heeft zelfs bijgedragen tot de islamisering van de stad door de moskee te financieren, in naam van een denkbeeldige interreligieuze dialoog.

Het was een Joodse schrijver die aan de Holocaust ontsnapte, Ralph Giordano, die kritiek uitte op het besluit van Keulen, de "politieke islam" en de "gigantomanie van de grote moskee", die in zijn ogen "een soort oorlogsverklaring" is. In een artikel voor de FAZ schreef Giordano:

"Ik zal mij kritisch blijven opstellen tegen die imams die de liberale structuur en de tolerantie van de grondwet gebruiken om totalitaire staatsopvattingen op te leggen en die de regels van de rechtsstaat ondermijnen door indoctrinatie te gebruiken, anti-westers, om de sharia te onderwijzen....

"Ik wil kunnen zeggen dat ik geen burqa's of chadors in de Duitse straten wil zien, net zomin als ik de roep van de muezzins uit de minaretten wil horen. Ik zal mijn visie op de vrijheid van meningsuiting ook niet aanpassen aan een demon die deze als volgt interpreteert: "Iedereen heeft het recht om vrij zijn mening te uiten op een manier die niet in strijd is met de sharia". Nee en drie keer nee!".

Als een dam eenmaal breekt, is er alleen nog maar een wedstrijd om te zien wie het snelst zal bezwijken. Zelfs het hoofd van de Duitse kanselarij, die blijkbaar graag de leider van Angela Merkel's CDU partij wil worden, Helge Braun, sprak zich uit voor het toestaan dat moskeeën om de oproep tot gebed uit te zenden.

In Aken, de stad van keizer Karel de Grote en zijn prachtige kathedraal, en omgeving is de roep van de muezzin niet alleen thuis. De stad verandert ook de naam van haar pleinen om plaats te maken voor de islam. "Moscheeplatz' ('moskeeplein') is de nieuwe naam van een openbaar plein in Aken. De verandering was kennelijk gewenst door burgemeester Marcel Philipp, in overleg met de Turkse DITIB: "Ik ben als burgemeester erg blij met een moskeeplein", aldus de burgemeester.

Op 11 november kwam de muezzin aan in Raunheim, een stad aan de rand van Frankfurt, de eerste in Hessen die het gebed via luidsprekers officieel toestaat elke vrijdag en, tijdens de Ramadan, elke dag voor het gebed bij zonsondergang.

"Het gelijkheidsbeginsel geldt ook voor godsdienst in een democratische samenleving", verklaarde burgemeester Thomas Jühe. Dan is er nog de kwestie van de demografie: 70% van de bevolking van Raunheim is migrant. "Hier hebben we meer moslims dan christenen", aldus Jühe.

Desondanks zeggen ze dat de "Grote Vervanging" en de islamisering van Europa slechts samenzweringstheorieën zijn. Hebben we eigenlijk wel begrepen hoe het Europa van morgen eruit zal zien?

In een interview met Boulevard Voltaire zegt Thilo Sarrazin, voormalig hoofd van de Duitse centrale bank en auteur van twee bestsellers over multiculturalisme en de islam die het debat in Duitsland hebben opgeschud, dat het besluit van Keulen perfect in overeenstemming is met de demografische toekomst van Duitsland:

"De Duitse bevolking zal, als de trend zich doorzet, in de komende 100 jaar uitsterven. In het laatste hoofdstuk van Duitsland verdwijning schetste ik de richting die de situatie de komende jaren zal uitgaan... Het besluit in Keulen verbaast me in het geheel niet. Het komt overeen met mijn beeld van hoe de dingen zich in dit gebied zullen ontwikkelen. In Frankrijk vind ik dat Michel Houellebecq dezelfde boodschap uitdraagt in zijn boek Soumission".

Zelfs de twee grote Duitse gevestigde kranten bekritiseerden de groeiende trend.

De Frankfurter Allgemeine Zeitung koos partij voor het besluit van Keulen om het muezzin-gebed uit 50 moskeeën in de stad toe te staan. Ronya Othmann schreef:

"In tegenstelling tot de adhan, de islamitische oproep tot het gebed, is het luiden van de klokken slechts een geluid, geen boodschap. 'Tolerantie' is een woord als 'diversiteit' en 'respect', een oude kauwgom waarop gekauwd wordt tot hij geen smaak meer heeft. Als Erdogan Alevieten en Yazidi-dorpen met moskeeën heeft bekleed en ze vijf keer per dag het islamitische geloof heeft laten weerklinken, dan is dat een daad van islamistische onderwerping en moeten we [dat in] Keulen niet toestaan".

Ook de Süddeutsche Zeitung in München was hard:

"De oproep tot gebed is niet nieuw in Duitsland. Het speelt al lang in tientallen steden. Het christelijke Westen, als het nog bestaat, zal daarom niet meteen omvallen. Maar Recep Tayyip Erdo?an heeft ooit een gedicht geciteerd: Minaretten zijn bajonetten, koepels zijn helmen, ... gelovigen zijn soldaten'. Eén ding valt niet te ontkennen: Het islamisme is al tientallen jaren in opmars. Het aan de macht komen van de Taliban in Afghanistan wordt door islamisten bejubeld als een triomf gezegend met de kracht van het geloof. Verder de transformatie van Hagia Sophia in een moskee.... Dit heeft misschien weinig te maken met de ideeën en denkwijze van de meeste moslims in Duitsland. Maar voor een islamist is de adhan de dagelijkse bevestiging van het politieke mandaat".

Uit een tent boven de Willy-Brandt-Platz in Leipzig weerklinkt luide muziek, grote groene spandoeken met Arabisch opschrift, en jongeren delen folders uit aan voorbijgangers. Volgens Bild wordt de geboortedag van Mohammed in een grote Duitse stad gevierd. Als Frankrijk het land van de islamitische agressie is, dan is Duitsland het land van de overgave. Het Pew Research Center schat dat de moslimbevolking van Duitsland in 2050 17,5 miljoen of 20% van de bevolking zal bedragen. Vandaag is dat slechts 8%. Zal de "stad van de Drie Koningen" omgedoopt worden tot "stad van de Muezzins"?

"Bereid je voor op de dagelijkse muezzin...." waarschuwde Henryk Broder in de Die Welt. "Het is al realiteit in Stockholm, Londen, Brussel, Amsterdam ...."

Giulio Meotti, cultureel redacteur voor Il Foglio, is een Italiaanse journalist en auteur.

Abonneer u op de mailinglijst
Related Topics: Europa's migratiecrisis, Duitsland
Recent Articles by Giulio Meotti

Zwarte christelijke levens zijn blijkbaar niet van belang, 2020-09-09
Turkije's Hagia Sophia: "Het is alsof de Sint Pieter in een moskee is veranderd.", 2020-07-14
Italië: China's Trojaanse paard kwam in Europa, 2020-05-14
De Europese Unie is dood, maar weet het nog niet, 2020-04-22
Het Westen moet wakker geschud worden voor de dubbelzinnigheid van China, 2020-03-28

ontvang het nieuwste per e-mail: abonneer gratis op de gatestone institute mailing lijst.




https://nl.gatestoneinstitute.org/18...rele-zelfmoord
-----------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2021, 22:05   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ja joh ik ben toch bang dat NederlAND EEN ARABISCH islamitische toekomst heeft
en in duitsland is het al heel ver gevorderd
demografische arabisering gaat heel hard. En arabisering is sowieso automatisch ook flinke Islamisering.


Echt DE WIL Van ALLAH denkt elke arabier dan als automatisme.


zielig maar ok ik ben ook al oud, jongbejaard, 55 jaar, ongeneeslijk ziek dus over tien jaar waarschijnlijk dood. Mijn zelfmoord plannen zijn altijd al mislukt.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2021, 16:15   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha hasha ik googelde Allah is groot en kijk hoe maf mensen zijn hahah
nu begin ik eea te begrijpen vd harde metafysica, en in de kwantum fysica research heeft men nu het Q-particle toch ontdekt bij proeven van CERN dus er bestaan spoken, djinns, chaayas, geesten, yorkas, bakroes, asimmas, engelen, en ik ben er zelf eentje van nu hahha

Wat is ALLAH?? ik zal dit exacter uitwerken, theorie is heel simpel, idem dito v jezus, krishna, hanuman, ganesh, laxmie maata, sarasvati maata, durga maata, odin, thor, enz enz

allemaal harde metafysica en wij hebben dit echt nodig om te leven en geestelijk gezond te zijn. Nu begrijp ik het beter.


--------------------------------
https://duckduckgo.com/?q=Allah+is+g...=v276-1&ia=web


Allahoe akbar (islam) - Wikipedia
[Search domain nl.wikipedia.org] https://nl.wikipedia.org › wiki › Allahoe_akbar_(islam)
"Allahu akbar" op de vlag van Irak. Allahoe akbar (???? ???????, All?hu akbar) is een Arabische zinsnede die ook de takb?r of takbeer (????????) wordt genoemd en meestal vertaald wordt als " God is de grootste". Anderen vertalen de woorden ook wel met "God is groot", "God is zeer groot" of "God is groter".
Allah bestaat, Allah is groot en Allah is kwaad [column]
[Search domain breda.nieuws.nl] https://breda.nieuws.nl › columns › 75814 › allah-bestaat-allah-is-groot-en-allah-is-kwaad
Allah bestaat, Allah is groot en Allah is kwaad [column] Ok, de nieuwe terroristische aanslagen op vrijdag de dertiende (voer voor alle bijgelovigen) in Parijs hebben mij overtuigd: de Allah van de Islamitische Staat bestaat ( zie ook column 164 ), Allah is groot en Allah is kwaad. Allah wil dat het de mensheid nu eens en voor altijd duidelijk ...
Images for Allah is groot
Geen plaats meer voor Allah | Koelman.com
Amandus Van Rompaey
Gijzelnemers in Franse kerk riepen "Allah is groot ...
Islamitische Kalligrafie Verontschuldig Ik Me Aan Allah ...
Arabische Kalligrafie Van Het Woord: Allah - En Het Spelt ...
Pokémon ALLAHU ACKBAR - 9/11 - My Pokemon Card
Arabische Kalligrafie Van Het Woord: Allah - En Het Spelt ...
Namen Van Allah Al-Kabeer Groot Vector Illustratie ...
Allah - Grote Kalligrafie Arabisch Die Blauw Ornament ...
Allah kalligrafie poster - Islamitische posters en ...
Arabische Kalligrafie Van Het Woord: Allah - En Het Spelt ...
More Images
ALLAH is groot... - Islaam.nl Portaal Forum
[Search domain islaam.nl] https://www.islaam.nl › forum › forum_posts.asp?TID=1629
Salaam oe alaikum broeders en zusters, ALLAH is groot en machtig Zonder hem is het leven lastig Laat...
Klacht over losgeraakte stoeptegel? Allah is groot | De ...
[Search domain volkskrant.nl] https://www.volkskrant.nl › nieuws-achtergrond › klacht-over-losgeraakte-stoeptegel-allah-is-groot~b99ecaf6
'Jihad is groot, Allah is groot', was er te lezen. 'Om dichter bij hem te komen, moet je op zoek naar het juiste pad.' Daarna werd verwezen naar een hoofdstuk in de Koran. De site is zo snel mogelijk uit de lucht gehaald. Rond half tien 's morgens waren de de oude webpagina's weer zichtbaar.
Videos
14:34
#????# ??????? ????? ?? 5 ???? ?? ??????/ ?????? ??? ????? ???? ????? ??????????????????
555 views
YouTube1mo
1:57:09
?????? ????? ?? ???? ????? ??????? ???? ??? ?????? ? ????????????????????????
310 views
YouTube10mo
7:53
#???_?????_???_??????#????_???_???????# ??? ???? ???? ?? ???*???/???? ??????????????
126 views
YouTube1mo
7:50
#vlog2# ???? ???? ???? ?? ????? Brugge
806 views
YouTube2mo
9:43
#vlog# ????? ?????? ????? ????? ??? ??????? ?????? ???? ????????
641 views
YouTube2mo
7:27
????? ??? ??????/???? ???? ????? ?????
79 views
YouTube1mo
13:05
???? ????? ??? ???? ????(???*???? ????)??? ??????? ????? ? ??????? ???????+ ????? ??? ??????? ??????
661 views
YouTube2mo
8:59
#?????_?*????_?????_???????_???_??????# ????? ???? ??? ????? ??? ???? ??*? ????
165 views
YouTube6mo
16:28
#Vlog_Oostende# ???? ???? ?? ????? ???????? ???? ????? ??????* ?? ????? ?? ????? ????*?? ???*? ??????
1.1K views
YouTube1mo
1:39:46
???*?? ????????? ???????? ???*??? ????? ?? ???????????????????
170 views
YouTube10mo
More Videos

Are these links helpful?YesNo
Allah is groot, Allah is machtig... volgens Prem...
[Search domain forums.marokko.nl] https://forums.marokko.nl › showthread.php?t=442194
Gistern in Buitenhof maakte Prem Radikishun het volgende grapje: "Allah is groot, Allah is machtig. Hij heeft een *** van 1 meter 80..." Dit in het kader van de vraag of we nog grappen over Moslims of het geloof kunnen maken.
allah is groot - YouTube
[Search domain youtube.com] https://www.youtube.com › watch?v=GmrTb7G871I
About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy & Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators ...
Allah - Vraagislam.nl
[Search domain vraagislam.nl] https://www.vraagislam.nl › allah
Allah is de Vergevingsgezinde. Degene Die zonden vergeeft, hoe groot deze ook zijn. Degene Die de gebreken verbergt, hoe veel dit er ook zijn. Hij - Verheven is Hij - zegt: "O zoon van Adam, voorwaar, zolang jij Mij aanroept en op Mij hoopt, dan zal Ik jou vergeven, wat je ook maar gedaan hebt, zonder hier naar om te kijken.
Allah - Wikipedia
[Search domain nl.wikipedia.org] https://nl.wikipedia.org › wiki › Allah
Het woord 'Allah' wordt in het Arabisch ook vaak gevolgd door 'Akbar', wat 'groter' betekent. Het geheel wordt dan uitgesproken als Allahoe akbar, hetgeen in dit specifieke geval vertaald wordt als 'Allah/God is de grootste'. Overig gebruik
De lul val Allah wordt steeds groter? | Onzin voor je ...
[Search domain forum.fok.nl] https://forum.fok.nl › topic › 2210270
In mijn jeugd was het rijmpje: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van één meter tachtig. Nu hoorde ik mijn neefje afgelopen week: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van drie meter tachtig.
Allah is groot! | Karl Barth.nl
[Search domain karlbarth.nl] https://www.karlbarth.nl › allah-is-groot-2
Allah is groot! Deel! Op verzoek van de auteur is dit artikel niet digitaal beschikbaar. (In de Waagschaal, jaargang 44, nr. 3. 28 februari 2015) In de Waagschaal. homepagina; Lopende jaargang. Alle jaargangen Alle artikelen. Archief Waagschaal ...


-------------------------------------------

[Search domain gedichten.nl] https://www.gedichten.nl › nedermap › hartenkreten › hartenkreet › 197416.html
Allah is groot. hij is zijn broeders hoeder beiden hebben dezelfde moeder, weggemoffeld in wazig kleed door de vensters van haar ogen beziet ze waanzin vanuit haar raam haar ene zoon roept Allah is groot en uit dezelfde naam schiet haar andere zoon hem dood en dat allemaal voor de profeet die alles uit zijn duim heeft gezogen
Allah is groot - Mister Jack's Shop
[Search domain misterjack.nl] https://www.misterjack.nl › allah-is-groot
Allah is groot! God almachtig! Het zal wel. Voor mij zijn het duivels en de aarde is de hel waar je terecht komt als je wat fout heb gedaan. Als je je niet gedraagt ga je je volgende leven weer terug net zolang tot je braaf bent. En het valt op dat er steeds meer slechteriken rondlopen.
De zeven grote zonden [ 2021 ] • Islam-uitleg.nl
[Search domain islam-uitleg.nl] https://islam-uitleg.nl › algemeen › de-zeven-grote-zonden
Allah heeft grote zonden gedefinieerd die moslims mogelijk in het hellevuur kunnen doen belanden. Of een moslim zich tot Allah wendt na het begaan ervan en of Allah hen vergeeft, is kennis die voor niemand anders dan Allah toegankelijk is. Echter, deze grote zonden of daden zijn onvergeeflijk en diskwalificeren iemand vaak van het moslim schap.
God Allah is groot - gedicht door Verwijderde gebruiker
[Search domain 1001gedichten.nl] https://1001gedichten.nl › gedichten › 79932 › god_allah_is_groot
God Allah is groot. De rijken delen met de armen hun heden dagelijks brood Ze zitten om de tafel En bidden God (Allah) is groot Een ouder ziet zijn kindje Ontsnappen aan de dood Ze vallen op de knieeen En huilen God (Allah) is groot De amerikaan dood de afgaan En vise versa ook Ze schreeuwen daar van alles Ja ook God (Allah) is groot
'Allah is groot!' schalde het door de pauselijke mis | Trouw
[Search domain trouw.nl] https://www.trouw.nl › nieuws › allah-is-groot-schalde-het-door-de-pauselijke-mis~b92bf53a
'Allah is groot!' schalde het door de pauselijke mis 'Hij heeft de Palestijnse grond gekust'', stelde een Palestijnse functionaris tevreden vast.
Laat je zonden wissen - Al-Yaqeen
[Search domain al-yaqeen.com] https://www.al-yaqeen.com › artikelen › laat-je-zonden-wissen
Laat je zonden wissen. 15 oktober 2021. Jouw (kleine) zonden kan je op een aantal manieren laten uitwissen: Wis het uit middels de volgende overlevering: "Er is op aarde geen persoon die zegt: Laa ilaaha illAllaahoe, wallaahoe Akbar, wa laa Hawla wa laa Qoewwata illaa billaah (er is geen ware god dan Allah, en Allah is groot en er is geen ...
Allah is groot, en Mohamed is zijn profeet ...
[Search domain kankerekikooknieaandoen.wordpress.com] https://kankerekikooknieaandoen.wordpress.com › 2018 › 03 › 23 › allah-is-groot-en-mohamed-is-zijn-profeet
Allah is groot, en Mohamed is zijn profeet. Gepubliceerd op 23/03/2018 door Sam. Ik lees in mijn krant het interview - twee jaar na de aanslagen - met Mohamed El Bachiri. Je weet wel, auteur van het boek over zijn "Jihad van liefde", geschreven na de vreselijke dood van zijn vrouw Loubna.
Wat is de betekenis van Allah - Ensie
[Search domain ensie.nl] https://www.ensie.nl › betekenis › allah
Allah is de naam, waarmee de Mohammedanen God aanduiden. Allah is groot en Mohammed is zijn profeet: dit is in het kort de geloofsbelijdenis der Mohammedanen. 1926 Christelijke encyclopedie Geschreven onder redactie van theoloog F.W. Grosheide, 1925-1931 Allah
Digibron.nl, „Allah is groot".
[Search domain digibron.nl] https://www.digibron.nl › viewer › collectie › Digibron › id › tag:RD.nl,19791208:newsml_6427f0af63dd957fb0b1e04f b7588742
TEHERAN — Miljoenen Iraniërs zijn vrijdag op de daken van hun huizen geklommen zoals Ayatollah Chomeini hun eerder op de dag gevraagd had.
Wat is de islam? | NPO Kennis
[Search domain npokennis.nl] https://npokennis.nl › longread › 7661 › wat-is-de-islam
Vijf keer reciteert een mannenstem "Allah is groot" (Allahoe akbar), twee keer "ik getuig dat er geen god is behalve Allah", twee keer "ik belijd dat Mohammed de boodschapper van Allah is" en twee keer " kom tot gebed". Moslims hebben ook hun eigen religieuze zang: de islamitische muziek anasheed is een lofzang op Allah of de ...
De Strangers - De ziekekas - YouTube
[Search domain youtube.com] https://www.youtube.com › watch?v=awLAC05wXj8
De Strangers - De ziekekas
Allah akhbar, Allah is groot! - Vlaams Belang
[Search domain vlaamsbelang.org] https://www.vlaamsbelang.org › allah-akhbar-allah-is-groot
Daarop begon een groep van zo'n 80 allochtonen 'Allah akhbar' (Allah is groot) te scanderen. De jongeren bestormden het podium en het debat werd stopgezet nog voor het begonnen was. Wie zich zorgen maakt over de opmars van islamitische hoofddoeken, moet beslist eens naar het You Tube-filmpje (cfr. infra) van de actie kijken.
allah is groot | Trouw
[Search domain trouw.nl] https://www.trouw.nl › tag › allah-is-groot
allah is groot. verdie?*ping Harvey Esajas voetbalde voor grote clubs, maar nu wil hij imam worden. 'Ik moet de mensheid helpen ...
Allah is niet groot. | Onzin voor je leven! (ONZ) - forum ...
[Search domain forum.fok.nl] https://forum.fok.nl › topic › 189623 › 1 › 999 › allah-is-niet-groot.html
Allah is niet groot. Index » onzin voor je leven! actieve topics nieuwe topics. abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue zaterdag 24 augustus 2002 @ 12:16:14 #1. f.vanderlaan. Ik kwam hem vannacht tegen toen ik op zakenreis was in De Hemel.
De missie van de geest van God: Allah is groot maar de ...
[Search domain demissievandegeestvangod.blogspot.com] https://demissievandegeestvangod.blogspot.com › 2015 › 06 › allah-is-groot-maar-de-ziekenkas-is.html
Allah is groot maar de ziekenkas is groter.Dit liedje is verboden op de openbare omroep in België.Niet alleen is het racisistisch en getuigt het van slechte smaak het is gewoon niet waar.
Het grootste verbod van Allah is Shirk! | Ahloelhadieth.nl
[Search domain ahloelhadieth.nl] https://www.ahloelhadieth.nl › ?p=529
Hij (Allah) begon (dit vers) met het verbieden van shirk en eindigde met het verbieden van shirk. Hij (?????) zegt: "En neem geen andere goden naast Allah, anders word je in de hel geworpen, vol verwijt en verworpen (van Allah`s Barmhartigheid)." [al-Isr? (17):39] Dit wijst erop dat dit het grootste is wat Allah verboden heeft.
allah is groot - be.politics.narkive.com
[Search domain be.politics.narkive.com] https://be.politics.narkive.com › l3nAzj1d › allah-is-groot
allah is groot (te oud om op te antwoorden) nieuwslezer 2008-06-02 09:35:05 UTC. Permalink. die gast zou ik persoonlijk aan een ventilator willen hangen en met een scheermes zijn ballen afsnijden. Kwestie van mij ook even naar de middeleeuwen te verzetten. bron www.gva.be Een ...
allah is groot | De Volkskrant
[Search domain volkskrant.nl] https://www.volkskrant.nl › tag › allah-is-groot
allah is groot. Columns & Opinie De goede werking van het vaccin lijkt wel een staatsgeheim. Cultuur & Media Stijlboek. Nieuws & Achter?*grond Duits ongemak om vluchteling die drie mensen doodstak. Nieuws & Achter?*grond
Wat is de beste manier om je zondes vergeven te hebben in ...
[Search domain startpagina.nl] https://www.startpagina.nl › v › religie-spiritualiteit › vraag › 699221 › manier-zondes-vergeven-islam
Verheven is Allah, alle lof zij Allah, er is geen god dan Allah en Allah is groot). Al zijn zonden zullen kwijt worden gescholden…" Wis het door Allah vergiffenis te vragen: "Wie het volgende zegt: Astaghfiroellaah, aladie laa ilaaha illa hoe, al-Hayy ul-Qayyoem, wa atoebo ilayh (Ik vraag Allah om vergiffenis, er is geen ware god dan Allah, de Levende de Onderhouder en ik keer me ...
Allahoe akbar
islam
Allahoe akbar is een Arabische zinsnede die ook de takb?r of takbeer wordt genoemd en meestal vertaald wordt als "God is de grootste". Anderen vertalen de woorden ook wel met "God is groot", "God is zeer groot" of "God is groter". Tevens wordt "Allah akbar" tijdens de salat opgezegd, namelijk telkens aan het begin van het gebed dat moslims in principe vijfmaal per dag uitvoeren. Akbar is de overtreffende trap van het bijvoeglijk naamwoord kab?r.Wikipedia (NL)




https://duckduckgo.com/?q=Allah+is+g...=v276-1&ia=web
--------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2021, 16:21   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

noot
elk geloof heeft terroristen ok, ik ken hindoe terroristen nu uit INdia die radicale blankenhaters zijn ok.

blankenhaat is echt een taboe thema en blanken worden heel extreem gehaat nu op aarde.

De superieure, lange, grootgeschapen, hogere, halfgoddelijke blank Arische, heterofiele man is meest gehate etnisch/ raciale minderheid op aarde nu.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2021, 16:26   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

deze is fun hahah
als ik met al die moslim mannen praat informeel vriendschappelijk dan merk ik dat zij met een grote castratie angst zitten, en bang zijn voor grote kutjes, vol met seksuele angstcomplexen, en onzekerheden over hun Besneden LUL kwaliteit.
islam is een geloof van kleine, PIKkie psychoten denk ik vaak nu.

kijk onder he, echt waar van moslims zelf he
moslim mannen zij oversekst ok, niet normaal.




--------------------------------- 100 % copy hele discussie draad van forum fok

https://forum.fok.nl/topic/2210270




1 2 onepage
De lul val Allah wordt steeds groter?
Index» onzin voor je leven!
actieve topics nieuwe topics
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
donderdag 2 april 2015 @ 00:33:29 #1
-1
#ANONIEM
[#ANONIEM heeft geen premium account]
pi_151283228
In mijn jeugd was het rijmpje: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van één meter tachtig.

Nu hoorde ik mijn neefje afgelopen week: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van drie meter tachtig.

wordt de lul van Allah steeds groter?
donderdag 2 april 2015 @ 00:34:43 #2
203089
Scuidward
[Scuidward heeft een FOK!plus account]
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151283247
Wist je dat als je een cirkel vormt met meerdere mensen en je fluistert iets in de oor en dat moeten ze doorgeven het uiteindelijk iets heel anders is geworden? Zo is het ook gegaan met de lul van Allah.
Spread yourself over me like peanut butter.
donderdag 2 april 2015 @ 00:40:27 #3
-1
#ANONIEM
[#ANONIEM heeft geen premium account]
pi_151283332

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 00:34 schreef Scuidward het volgende:

Wist je dat als je een cirkel vormt met meerdere mensen en je fluistert iets in de oor en dat moeten ze doorgeven het uiteindelijk iets heel anders is geworden? Zo is het ook gegaan met de lul van Allah.

echt? even proberen met mijn alter-ego..

resultaat: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van 450 centimeter, fantastisch

edit: je hebt gelijk

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 00:40:40 ]
donderdag 2 april 2015 @ 00:40:54 #4
203089
Scuidward
[Scuidward heeft een FOK!plus account]
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151283341

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef CarltonBanks het volgende:


[..]

echt? even proberen met mijn alter-ego..

resultaat: Allah is groot, Allah is machtig hij heeft een lul van 450 centimeter, fantastisch

Holy shit, zelfs je alter-ego zit op FOK!.
Spread yourself over me like peanut butter.
Speel mee met Lucky Day en win!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
donderdag 2 april 2015 @ 00:41:29 #5
-1
#ANONIEM
[#ANONIEM heeft geen premium account]
pi_151283351

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef Scuidward het volgende:


[..]

Holy shit, zelfs je alter-ego zit op FOK!.

9 proxies, daar komt danny nooit achter
donderdag 2 april 2015 @ 00:42:47 #6
203089
Scuidward
[Scuidward heeft een FOK!plus account]
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151283378

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 00:41 schreef CarltonBanks het volgende:


[..]

9 proxies, daar komt danny nooit achter

Als hij deze posts leest weet hij wel dat je achter 9 proxies zit.
Spread yourself over me like peanut butter.
donderdag 2 april 2015 @ 00:46:33 #7
-1
#ANONIEM
[#ANONIEM heeft geen premium account]
pi_151283444

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 00:42 schreef Scuidward het volgende:


[..]

Als hij deze posts leest weet hij wel dat je achter 9 proxies zit.

Hij weet niet welke proxies :7
donderdag 2 april 2015 @ 01:21:46 #8
380731
WarmZaad
[WarmZaad heeft geen premium account]
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_151283881
zal ik nog een drop tofeetje eten om deze tijd of zal ik het laten?
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!

ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Boek je safari bij Beekse BergenBunq - bank of the freeBekijk het streamingaanbod van Primevideo
donderdag 2 april 2015 @ 01:28:10 #9
407312
AssiMar.
[AssiMar. heeft geen premium account]
Met een lange A.
pi_151283943

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 01:21 schreef WarmZaad het volgende:

zal ik nog een drop tofeetje eten om deze tijd of zal ik het laten?

Ach wat houdt je tegen?
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
donderdag 2 april 2015 @ 08:35:52 #10
440451
scrupuleus
[scrupuleus heeft geen premium account]
pi_151285316
Post hier de lul van Allah!!!!
Stem tegen, stem voor nieuwe verkiezingen.
donderdag 2 april 2015 @ 08:48:22 #11
407722
LeonardoFibonacci
[LeonardoFibonacci heeft geen premium account]
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_151285438
Een soepele 30 cm is meer dan genoeg voor de chimi's
donderdag 2 april 2015 @ 08:49:23 #12
440653
BarryOSeven
[BarryOSeven heeft geen premium account]
Fiat justitia ruat caelum
pi_151285453
Eergisteren werd mijn neefje geboren, in plaats van te huilen schreeuwde hij bij uitkruip: "Allah is groot, allah is machtig, hij heeft een lul van vier meter tachtig!"

Elke generatie krijgt allah er dus een meter lul bij.
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZoek je mobiel op gsmwebVodafone aanbiedingen
Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:33:17 #13
54263 crew
Pharkus
[Pharkus heeft een FOK!pimp account]
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_151286146
Ieder afgeknipt voorhuidje wordt aan zijn leuter toegevoegd, vandaar het groeiende karakter. Niet dat het indrukwekkende prestaties levert, zo'n voorhuidverzameling.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
donderdag 2 april 2015 @ 09:38:26 #14
442541
ObamaYoMamaBiatch
[ObamaYoMamaBiatch heeft geen premium account]
pi_151286232
We weten niet wat de vorm is van Allah of dat Allah überhaupt een vorm heeft. Het is dus onzinnig om menselijke eigenschappen aan Allah toe te kennen. Het gaat ons verbeeldingskracht te boven.
donderdag 2 april 2015 @ 09:39:13 #15
84430
kanovinnie
[kanovinnie heeft een FOK!basic account]
Wie dit leest is gek!
pi_151286245

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:33 schreef Pharkus het volgende:

Ieder afgeknipt voorhuidje wordt aan zijn leuter toegevoegd, vandaar het groeiende karakter. Niet dat het indrukwekkende prestaties levert, zo'n voorhuidverzameling.

Hoe weet jij dat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:40:39 #16
54263 crew
Pharkus
[Pharkus heeft een FOK!pimp account]
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_151286267

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:38 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:

We weten niet wat de vorm is van Allah of dat Allah überhaupt een vorm heeft. Het is dus onzinnig om menselijke eigenschappen aan Allah toe te kennen. Het gaat ons verbeeldingskracht te boven.

Best bijzonder dat de mens de verbeeldingskracht heeft om Allah zo te scheppen dat het onze verbeeldingskracht te boven gaat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesKnab - Jouw online bank
donderdag 2 april 2015 @ 09:42:43 #17
442541
ObamaYoMamaBiatch
[ObamaYoMamaBiatch heeft geen premium account]
pi_151286298

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef Pharkus het volgende:


[..]

Best bijzonder dat de mens de verbeeldingskracht heeft om Allah zo te scheppen dat het onze verbeeldingskracht te boven gaat.

We hebben Allah niet bedacht, Allah geeft de gedachtes over zijn bestaan in onze hersenen geplanteerd.
Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 09:44:06 #18
54263 crew
Pharkus
[Pharkus heeft een FOK!pimp account]
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_151286326

quote:
1s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:42 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:


[..]

We hebben Allah niet bedacht, Allah geeft ze gedachtes over zijn bestaan in onze hersenen geplanteerd.

Dat heb je mooi bedacht.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
donderdag 2 april 2015 @ 09:48:38 #19
442541
ObamaYoMamaBiatch
[ObamaYoMamaBiatch heeft geen premium account]
pi_151286417

quote:
14s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef Pharkus het volgende:


[..]

Dat heb je mooi bedacht.

Waarom beledig je mij en andere religieuzen zo? Wat hebben we je aangedaan? Echt ik snap figuren als jij nooit.
Forum Admin donderdag 2 april 2015 @ 10:08:52 #20
54263 crew
Pharkus
[Pharkus heeft een FOK!pimp account]
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_151286853

quote:
1s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:


[..]

Waarom beledig je mij en andere religieuzen zo? Wat hebben we je aangedaan? Echt ik snap figuren als jij nooit.

Waarom raak je beledigd door mijn posts? Is je geloof zo zwak dat je in zo'n reflex schiet door iemand die er een andere mening op na houdt? Vraag je maar eens af waarom ik me niet beledigd voel door jouw posts.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
donderdag 2 april 2015 @ 10:10:15 #21
315766
MrBanaan1
[MrBanaan1 heeft geen premium account]
nou nou nou
pi_151286889
Kan ie al die 72 maagden achter elkaar eraan vast rijgen.
donderdag 2 april 2015 @ 12:11:16 #22
380731
WarmZaad
[WarmZaad heeft geen premium account]
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_151289870

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:40 schreef Pharkus het volgende:


[..]

Best bijzonder dat de mens de verbeeldingskracht heeft om Allah zo te scheppen dat het onze verbeeldingskracht te boven gaat.

dit dus :')
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!

ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
donderdag 2 april 2015 @ 12:12:11 #23
380731
WarmZaad
[WarmZaad heeft geen premium account]
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_151289901

quote:
0s.gif
Op donderdag 2 april 2015 10:08 schreef Pharkus het volgende:


[..]

Waarom raak je beledigd door mijn posts? Is je geloof zo zwak dat je in zo'n reflex schiet door iemand die er een andere mening op na houdt? Vraag je maar eens af waarom ik me niet beledigd voel door jouw posts.

_O_ je zegt wat ik denk, heerlijk _O_
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!

ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
donderdag 2 april 2015 @ 14:59:45 #24
436335
pinman
[pinman heeft geen premium account]
Ik haat Transformers
pi_151295534

quote:
1s.gif
Op donderdag 2 april 2015 08:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:

Post hier de lul van Allah!!!!

SPOILER2 links

https://media.giphy.com/media/zGn5vEqeNdntS/giphy.gif
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoAliExpress - die hebben ALLES!Vodafone aanbiedingen
donderdag 2 april 2015 @ 15:01:39 #25
6253
HeatWave
[HeatWave heeft geen premium account]
Apex Predator
pi_151295604

quote:
1s.gif
Op donderdag 2 april 2015 09:48 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:


[..]

Waarom beledig je mij en andere religieuzen zo? Wat hebben we je aangedaan? Echt ik snap figuren als jij nooit.

oorlogen, verkrachtingen, moorden, inquisities en kruistochten, verder niets hoor
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
actieve topics nieuwe topics
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
1 2 onepage
De lul val Allah wordt steeds groter?
Index» onzin voor je leven!
PRIVACYBELEID | ALGEMENE VOORWAARDEN | CONTACT | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN




https://forum.fok.nl/topic/2210270

-----------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2022, 14:34   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.597
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

haha haha Ridderke, waarom kom je hier niet reageren??
ik pb jou ok jochie
jij moet met zwartjes toch leren communiceren ok, en ik wil met jou praten en samenwerken ok om Nederland etnisch te zuiveren, doch wel zonder gaskamers en geen bloedvergieten, ja joh, BE A MEN with guts,

Mannentaal is eerlijk zijn, oprecht en geen kapsones, jij bent toch geen fucking mietje joh? Ik pb jou,
bekijk aub mijn site ok en reageer via de pb verder.

jij hebt gelijk ok, ik kom uit zwarte Hindoe Apen TITEL KASTE Wereldje, harde wereld kom ik ok, ik kan ahw NIET DOOD gaan.

Nu heb ik aantal leuke moslim vriendinnen overal gemaakt en die houden WEL van mij, is platonisch want ik ben seksueel gehandicapt nu, kan niet veel in bed met een kletsnatte, GROTE, hete hoerige KUTJE ok, angsten blokkades handicaps MIJN LEVEN is KUT.

jij kan toch neuken in kutjes??

ik pb je ok

------------------------ Heb jij een geloof Ridderke?? NU weet ik wat Allah is en waarom ISlam heel Natuurlijk is ok, idem dito Hindoeisme, Odinisme, JOdendom, Katten geloof, enz enz Nu begrijp ik het denk ik en Wieroe heeft mij deze geheime kennis verstrekt uit Bilar Ka Loka, en Bilar Ka Dharma.


ja joh Ridderke:

Nu begrijp ik de Wil van Allah. Zuivere Harde Metafysica is het ok jochie. Spot niet met Allah in Kali YUGA. Ik ben een Trotse Halve MOslim en Trotse Halve HIndoe Hondje met viesbruine apenkleur, en een Halve Gare ok.


Spot niet met de miljoenen HOgere Kosmische Machten en Meta Fysische Energieen op onze aardse Hellewereld, ALLAH HO AKBAR hahah Allah is er een van, nu begrijp ik het denk ik, dankzij Wieroe.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be