Politics.be Problemen met registreren? Of een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te verzenden naar maarten@politics.be met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Dient minister De Block af te treden ?
Ja 42 72,41%
Neen 15 25,86%
Ander 1 1,72%
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2020, 08:30   #221
Travis Bickle
Vreemdeling

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als de match gespeelt is maak je een analyse, nu zijn de haters gewoon "de stuurlui aan wal" die het zoveel beter weten van uit hun kot.
Als een speler vol op de schenen stampt van medespeler, en dat in de herhaling zeer duidelijk te zien is; doch die speler tijdens de rust staalhard blijft ontkennen, wacht je dan met je analyse (over deze fase) tot na de match, of concludeer je meteen dat de speler een leugenaar is?

Ik ben geen viroloog, noch ben ik minister van volksgezondheid. Echter, blijf ik erbij dat Maggie De Block (en om tot die vaststelling te komen hoef je zeker niet te wachten tot de match gespeeld is) fouten heeft gemaakt. Op zijn minst 'inschattingsfouten' ... Het zou haar sieren, daar op zijn minst voor uit te komen. Maar neen, zelfs dat doet ze niet.
Travis Bickle is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 08:53   #222
dpg
Perm. Vertegenwoordiger VN

dpg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Als een speler vol op de schenen stampt van medespeler, en dat in de herhaling zeer duidelijk te zien is; doch die speler tijdens de rust staalhard blijft ontkennen, wacht je dan met je analyse (over deze fase) tot na de match, of concludeer je meteen dat de speler een leugenaar is?

Ik ben geen viroloog, noch ben ik minister van volksgezondheid. Echter, blijf ik erbij dat Maggie De Block (en om tot die vaststelling te komen hoef je zeker niet te wachten tot de match gespeeld is) fouten heeft gemaakt. Op zijn minst 'inschattingsfouten' ... Het zou haar sieren, daar op zijn minst voor uit te komen. Maar neen, zelfs dat doet ze niet.
Als de match gespeelt is, na de analyse weet je of er inschattingsfouten werden gemaakt, nu zijt ge u gewoon aan het gedragen als een "supporter" die overal penaltys en overtredingen ziet vanuit één hoekje van het veld.

Vlaamsch nationalisten zijn uitschot !!
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 09:01   #223
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maggie De Block heeft fouten gemaakt.
Maak jij nooit fouten ?
Iedereen maakt fouten.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 09:08   #224
Travis Bickle
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Maak jij nooit fouten ?
Iedereen maakt fouten.
In de post (zie onderaan) waar u op reageert staat toch een zeer belangrijke nuance?
Uiteraard maak ik ook fouten. Wie niet?
Het siert een mens echter om voor die fouten uit te komen.

Citaat:
Oud 5 april 2020, 09:11   #225
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de post (zie onderaan) waar u op reageert staat toch een zeer belangrijke nuance?
Het siert een politica om diplomatisch te zijn.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 09:12   #226
dpg
Perm. Vertegenwoordiger VN

dpg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als de match gespeelt is, na de analyse weet je of er inschattingsfouten werden gemaakt, nu zijt ge u gewoon aan het gedragen als een "supporter" die overal penaltys en overtredingen ziet vanuit één hoekje van het veld.

Nu zijt ge u aan het gedragen als een "supporter" die tijdens de match de trainer naar de kant zou willen roepen, hem tijdens het spel een microfoon onder de neus drukt en om een analyse van het spel vraagt, terwijl de match nog niet afgelopen is.

Dergelijk café gedrag kunnen we nu best missen.

Vlaamsch nationalisten zijn uitschot !!
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2020, 09:21   #227
Travis Bickle
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Het siert een politica om diplomatisch te zijn.
Een bevolking zaken voorliegen (al dan niet om 'strategische' redenen) heeft helemaal niets met 'diplomatisch' zijn te maken. Verre van.

Het lijkt soms wel, alsof merendeel van de bevolking vergeten is hoe onze overheid communiceerde over Tsjernobyl. Ook toen wilde de overheid geen paniek veroorzaken ...
Oud 5 april 2020, 09:24   #228
Karel Martel B
Europees Commissaris

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak jij nooit fouten ?
Iedereen maakt fouten.
Heeft ze geleerd van haar fouten?

In plaats van te zeggen "De WHO is een disinformatiekanaal dat volledig onder chinese controle is." doet ze gewoon verder alsof er niks gebeurd is.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2016, Politics.be