Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juni 2012, 01:54   #1101
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Lord Jacob Rothschild (& puppet Soros) steunen OCCUPY

American Freed - Official False Flag? Lord Rothschild Comes Out in Support of Occupy Wall Street


Lord Jacob Rothschild … displays surprising consideration for the Occupy movements. “I have a lot of sympathy with people who protested about some of the excesses in the world of finance,” he told the Report. –Jerusalem Post (6/1/12)

George Soros did not fund Occupy Wall Street … [However] Soros has donated at least US$3.5-million to an organization called the Tides Center in recent years, earmarking the funds for specific purposes. Tides has given grants to Adbusters, an anti-capitalist group in Canada whose inventive marketing campaign sparked the first demonstrations [of Occupy Wall Street] last month … Tides declined to comment. – Reuters (10/13/11)

...

The world is in the grip of a vast fakery.

A vicious cartel of central banking families is trying to consolidate an official world government and is willing to use every devious trick to do so.

There is, in fact, increasingly clear evidence of elite connivance in the most prominent of modern false flags – Occupy Wall Street. All prominent advocates for OWS are likely either duplicitous or dupes. What other conclusion is there to draw?

Despite denials, Soros is obviously funding OWS trickery (see above). And now one of the biggest Rothschilds has come out and endorsed the damn thing.

That’s how they work, of course. It is an open conspiracy. Responsibility is gingerly tipped in order to pre-empt suspicion.


...

Occupy Wall Street is also likely a false flag, as we can see when we trace the funding stream.

It is easy to tell the false flags of the elite. Their instrumentalities always attack the private sector while purveying government – the larger the better – as the solution.

...

Instead, as now, corporations and banks were vilified while those truly in charge of the world were never discussed. Central banking received a pass, as it does today among many dedicated OWS participants and patrons.

The OWS movement begins with the “one percent” that are held to be responsible for the problems of modernity including serial wars and incipient depression. But this is questionable. Politicians, bankers, even generals are “gofers.” They are the hired help.

Look to the .00001 percent to find the “controllers” – the real people of power. To these people a billion dollars is pocket change. Count them in the hundreds, not thousands – and certainly not millions. They are the ones purveying false-flag movements via promotional facilities such as Tavistock.

The ultimate animating idea behind such false flag movements is to create pressure for more regulation of Wall Street and secondarily to generate a global transaction on financial instruments. Taken together, this double-pronged attack will surely spell the beginning of the end of whatever is left of financial entrepreneurism in the world.

The powers-that-be control the world via mercantilism, the use of government to promote private agendas. They care little whether money creation is quasi-private or entirely public – just so long as money itself continues to be constructed via fiat and is maintained by monopoly.

It is no surprise that the top moneymen in the world are seen to be in support of such “anti status-quo” movements as OWS. The hoped-for results of such apparent false flags is more regulation of the nearly extinguished private sector and the erection of immensely intrusive worldwide taxes to be administered ultimately by the UN.

This is the agenda that someone like a Rothschild endorses. And the “sympathy” he feels.

...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 juni 2012 om 02:03.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2012, 16:00   #1102
de Wakkere burger
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 mei 2012
Locatie: Adrianopolis
Berichten: 444
Standaard

In 1806 kwam (zoon) Alexander Baring in de firma en werd de naam gewijzigd in Baring Brothers & Co, waarin ook de Londense kantoren van Hope & Co toen zijn opgegaan. In de 19e eeuw waren Barings en Rothschild samen de twee toonaangevende banken in Londen.
de Wakkere burger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 19:45   #1103
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

We are change praat met Lord Jacob Rothschild over... Bilderberg.

Video - Lord Jacob Rothschild Confronted

Enjoy !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2012 om 19:46.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 00:07   #1104
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Opmerkelijk...

De Amerikaanse FED, de Bank of Engeland en anderen zijn betrokken bij LIBORGATE.

En met wie is Marcus Agius, de voorzitter van Barclays getrouwd ?

International Business Time - ‘The Classic British Banker’: The Rise and Fall of Barclays Libor Scandal Chairman Marcus Agius

(NYSE: BCS) Chairman Marcus Agius has become the first of British banking's big beasts to fall as public anger towards the lender rises in the wake of the Libor rate-fixing scandal.

So just who is Mr Agius, and how did he get to the very top of Britain's banking tree?

Born in 1946, Agius was described as "smooth, urbane," and the "classic British banker" by London's Evening Standard, when they profiled him for the 2007 edition of the top 1000 most powerful people in London.

His family is steeped in tradition. Hailing from the tiny Mediterranean island of Malta (where his family trading company E.T.C. Agius is well known), his father was a Maltese trade commissioner serving in London before the Second World War, according to the Times of Malta.

He is married to Katherine Rothschild, daughter of Edmund de Rothschild, and a member of the famous Rothschild banking family. At the time, the union of the Catholic Agius to a Jewish Rothschild was seen as a strange one, but the pair has at least one hobby in common: art. Agius is by all accounts an avid collector, while his wife is a leading dealer in old masters, of which her family owns more than a few.

He is also a keen gardener, a passion shared by Katherine's late father, Edmund, and is Chairman of the Trustees of the Royal Botanic Gardens in Kew, London.

...

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 12:17   #1105
Liederik
Staatssecretaris
 
Liederik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Berichten: 2.565
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Mijn antwoord, moest je het gemist hebben:




Mijn antwoord blijft zonder repliek van jou. Je verwijst me eerst naar de draad. Toen ik zei dat daar niks in te vonden is verwees je me naar de bibliotheek, terwijl haast alle boeken of referenties ernaar op internet te vinden zijn . Mag ik dan concluderen dat na meer dan 50 blz je hele verhaal met plaatjes en slides (aardkloot-beeld zoals jij dat noemt), een hersenspinsel is dat je helemaal niet kunt staven omdat je geen geloofwaardige bronnen ervoor hebt? Als je helemaal niks hebt past deze draad beter in het subforum van geloofsovertuigingen en religie. Dat is niks om beschaamd over te zijn, dat is gewoon de beste plaats voor theses die je in de verste verten niet kan staven maar wel sterk in gelooft.
En, Gun? Laat je het maar varen en blijf je in het kringetje dat niet kan repliceren op fundamentele kritiek ?

Of maak je je ervan met een "onderzoek de feiten zelf", "documenteer je", "stel je open voor de mogelijkheid" of "je hebt een cognitieve dissonantie".
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 21:57   #1106
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

'Hitler beschermde joodse magistraat'

Tiens, hoe zou dat komen?

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120704_216
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 22:03   #1107
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostp Bekijk bericht
Sinds een aantal maanden ben ik geobsedeerd door de herkomst, betekenis maar vooral de praktische uitwerking van geld.
1 ding is mij duidelijk, het heffen van rente op geld is de grootste misdaad tegen de mensheid ooit gepleegd.

Ik zie hier dat de starter van deze draad zou moet aantonen wie bv de werkelijke eigenaar van de grote centrale banken is en omdat dat onmogelijk blijkt, houden we het bij de waarheid die we denken te weten. Dat wat je ooit geleerd hebt of denkt te weten is de waarheid en daar is geen plek voor andere waarheden, want die haalt je zogenaamde "veilige" leventje onderuit. Wat mij betreft is er lef en moed voor nodig om anders te durven denken en is allang niet meer van deze tijd. Meerdere US presidenten hebben heel duidelijk gemaakt dat het amerikaanse volk geen zeggenschap meer heeft over hun eigen betaalde belastinggeld, maar dat dat in privehanden is beland, op zich best een enge gedachte, lijkt me. En als we dan naar de EU gaan, Van wie is de IMF, wie zijn de werkelijke bestuurders? Wie bestuurt de BIS? Kan iemand met harde bewijzen komen dat deze organen bestuurt worden door regeringen?
Ik vraag mij heel serieus af, welke minister van financieen nog enig idee heeft van wat geld eigenlijk is. De oplossing voor het niet meer kunnen afbetalen van de rente op je leningen, is zo eenvoudig. Even een jaartje crisis, je schulden afbetalen een nieuwe bank oprichten en rente tot doodzonde verklaren. En je bent weer op de rit. Als we dat met alle lande afzonderlijk doen, en ons niet laten verleiden tot oorlog, of elkaar afmaken vanwege geloof, gaat dat ook zeker lukken.Nu gaat al het geld van alle belastingbetalers wereldwijd op aan het betalen van rente, aan wie? aan centrale banken. Geld is niet meer dan een nummertje op een papiertje, maar zolang wij aanvaarden en accepteren, dat je van niets geld kan maken, zijn we gedoemd. Ik begin haast te geloven in de theorieen dat reptielen onze planeet besturen, simpelweg omdat ik het zo onmenselijk vind om rente te vragen voor geleend geld. Adminkosten ala, een eenmalige vergoeding, nou, vooruit dan maar. Mischien dat iemand zin heeft om uit te zoeken, wat de totale schuld van alle landen bij elkaar is en bij wie die schulden uitstaan.
Alles wijst erop dat het de internationale geldwisselaars zijn, die die rente in z'n volledigheid opstrijken.

Laten we het vooral niet te ingewikkeld maken, want het is eigenlijk heel simpel, alleen word er steevast zand in de ogen gestrooid. Geld is een ruilmiddel wat aan bederving onderhevig zou moeten zijn, net als een koe of een kool. Dat is helaas niet, Het uitlenen van geld, is opzich ook niet heel spannend, behalve als er rente op komt die doorloopt tot het einde der dagen. best absurd als er over na durft te denken, het uitlenen van geld is echt het makkelijkste wat er bestaat is in een seconde geregeld, maar je moet er voor blijven betalen, voor die ene handeling.durf je bekende paadje is te verlaten, durf is na te denken, ipv als een gedachtenloze zombie aan te nemen wat de meerderheid aanneemt. Geld is geen goed, maar een afspraak.

De partij die het geld uitgeeft, is de heerser. Wie weet er nog wie ons geld uitgeeft en beheerd. Waarom drukken we niet wat eurootjes bij, om uit de schulden te komen. Waarom hebben we uberhaupt schulden? Omdat we ooit zijn begonnen boven ons stand te denken te kunnen leven, naar dat kan helemaal niet, iets wat niet bestaat, kan je niet bezitten.

Phoe, ik bedenk me nu , dat ik niet de hele thread gelezen heb, maar alleen de 1e 10 en laatste 10 pagina's. Mocht ik alleen maar in herhaling getreden zijn, mijn welgemeende excuus daarvoor. Maar ik ben blij dat ik het kwijt ben
Lage tijd niet meer de tijd genomen om grondig posts te lezen ... werk ... lief ... politiek ...

Mooie post
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 22:06   #1108
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostp Bekijk bericht
Mijn excuus als dit een dubbel post is. (ik ben nog niet zo heel bekend met de preciese gebruiken op fora.

Mischien interessant voor diegene die het weten willen.

de totale landen schuld wereldwijd was per 01-2011: $64.002.229.000.000 (bron: indexmundi.com)
Dat is 64 duizend miljard. a 3.5% rente is dat $2.240.078.015.000 per jaar betaalde belasting centen die gewoon weggegooid worden. Of beter gezegd gegeven worden aan centrale banken. 2 duizend 240 miljard. En dat jaar in jaar uit. Ik weet niet hoor, maar enig idee hoeveel geld dit is wat jaarlijks opgestreken word door een paar bankiers. En dat hebben wij als mensen als normaal aanvaard.
Sterker nog. Er word zwaar afgeraden door de hoogst geplaatste personen in de financieele wereld, om als land schuldenvrij te opereren. Ik kan daar maar 1 reden voor bedenken. vul die zelf in....................
En Ijsland is momenteel zo'n beetje tegen die stroom aan het invaren ... en dat komt amper in het nieuws
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2012, 22:17   #1109
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostp Bekijk bericht
De geschiedenis heeft ons geleerd, dat landen onverstandige leners zijn. Meestal is het gevolg daarvan, dat ze nog dieper in de schulden komen, door geld te lenen om hun schulden af te betalen. Wie kan het nog volgen.....
Geld lenen (tegen een mooie rente uiteraard) om je schuld af te betalen.
En dat terwijl al het bestaande geld al geleend is.
Een beetje verder doorbomend ...

Een staatsbank wordt geprivatiseeerd ...

De 'burger' betaalt voor aankoop van de aandelen van die bank

De (nieuwe) bank loopt een aantal jaar mee met stijgende en dalende koers waar vooral bij volatiele koersen (wat kan bewerkstelligd worden) mits wat sturing en voorkennis heel wat centen mee te rapen vallen

De Bank komt in de problemen (wat mits wat sturing kan bewerkstelligd worden) waardoor de aandelenkoers instort

De 'burger' is zijn geïnvesteerde centen kwijt

Onder het mom van de spaarders te beschermen wordt de private bank opnieuw een staatbank

Dit wordt betaald met belastingsgeld ... alweer centen van de burger

Hiervoor wordt geleend bij de 'gecontroleerde' Nationale Bank waarop rente wordt betaald met met belastingsgeld ... alweer centen van de burger

De 'burger' wordt dubbel gemolken ..
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 4 juli 2012 om 22:17.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2012, 23:05   #1110
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

'Superrijken verbergen 17.000 miljard euro voor fiscus'
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2012, 09:23   #1111
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

17 000 000 000 000 €
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 13:07   #1112
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Wie heeft dan wel voordeel?

Citaat:
Vanackere scheldt oorlogsschuld NBB kwijt

Minister van Financiën Steven Vanackere (CD&V) is bereid om de jaarlijkse terugbetaling van de oorlogsschuld door de Nationale Bank (NBB) te schrappen. Volgens de minister is het effect op de begroting verwaarloosbaar.

Gouverneur van de Nationale Bank Luc Coene

Dat staat maandag in De Standaard en Het Nieuwsblad.

In 1991 had de Nationale Bank nog een oorlogsschuld van 34 miljard Belgische frank (843 miljoen euro) openstaan bij de Belgische staat. In dat jaar werd beslist om de schuld om te zetten in een jaarlijkse betaling van 24,4 miljoen euro aan de staat.

Op de aandeelhoudersvergadering in mei dit jaar stelden de minderheidsaandeelhouders van de Nationale Bank echter kritische vragen over die terugbetaling(1). Volgens hen waren de voorwaarden voor de vergoeding niet meer van toepassing. Door het schrappen ervan hoopten de minderheidsaandeelhouders een groter dividend op te strijken.

Daarop beloofde Luc Coene, gouverneur van de Nationale Bank, een brief te schrijven naar minister Vanackere om de kwestie aan te kaarten.

Nuloperatie
Uit het antwoord van de minister blijkt nu dat hij bereid is om de schuld kwijt te schelden. "Wij bestuderen het dossier, maar het lijkt mij hier te gaan om een achterhaalde wetgeving die we kunnen beëindigen", schrijft Vanackere. Volgens hem is "de financiële weerslag voor de staat eigenlijk nihil".

De minister voegt nog toe dat de operatie ook voor de aandeelhouders neutraal is, omdat de afschaffing van de betaling geen invloed heeft op de portefeuille waarop het dividend berekend wordt.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2012, 14:49   #1113
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Video - Libya, Gaddafi & Rothschilds - The Truth you are not supposed to know
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2012, 11:10   #1114
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

David Icke over Rotschild zionisme:

http://www.youtube.com/watch?v=dlEX1...feature=g-vrec
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2012, 21:11   #1115
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

An absolute MUST SEE!!!
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2012, 08:55   #1116
BenX
Burger
 
BenX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2007
Berichten: 153
Standaard

En niets verschijnt hiervan in de pers?
__________________
... - CFR - Federal Reserve - 9-11 - IG Farben - Oklahoma - USS Liberty - JFK - Bilderberg - Reichstag - ...
BenX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2012, 18:35   #1117
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
David Icke over Rotschild zionisme:

http://www.youtube.com/watch?v=dlEX1...feature=g-vrec
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2012, 12:18   #1118
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard Hitler revisited?

Hitler revisited?

Ontslag uit extreemrechtse partij om joodse roots
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2012, 21:16   #1119
Creed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Locatie: US Left Coast
Berichten: 1.351
Standaard

@ GUN: You ever carry a real GUN cowboy?
It takes responsibility.....
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2012, 19:46   #1120
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creed Bekijk bericht
@ GUN: You ever carry a real GUN cowboy?
It takes responsibility.....
Nope ... Never ever Did
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be