Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 maart 2021, 13:09   #121
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, een vaccin is een product dat een immuunreactie veroorzaakt, zodat men nadien, als men geconfronteerd wordt met de echte ziektedrager, een SECUNDAIRE immuunreactie krijgt, en dat de primaire reeds door het vaccin werd veroorzaakt.

De specifieke technologie die aangewend wordt om die immuunreactie te veroorzaken, kan open zijn. Er zijn verschillende technieken, en men maakt daar vorderingen in.

De allereerste, die aan vaccins hun naam gegeven heeft, was U gewoon vierkant BESMETTEN met een ziekte die minder nefast was en die KRUIS immuniteit gaf. Met andere woorden: U ziek maken, maar met een andere ziekte.

Nadien is men gegaan naar het toekennen van oftewel "verzwakte" ziektekiemen, ttz, ziektekiemen die men had laten evolueren om een ANDERE diersoort dan de mens te infecteren, en bij de mens dus niet echt goed infecteerde, maar ook weer kruisimmuniteit veroorzaakte voor de verwante gevaarlijke ziekte.

Daar vond men dus een *nieuwe ziekte uit* maar een die niet goed propageerde. Het "levend griep vaccin" is zo een vaccin.

De andere mogelijkheid was om U een "dode" ziektekiem (voor een virus wil dat zeggen, een beschadigd virus) in te spuiten, bijvoorbeeld door de originele ziektekiem te verhitten of zo, zodat die in stukken valt. De stukken worden dan verondersteld een immuunreactie te geven, maar dat lukt minder goed.

Maar nu we veel beter weten hoe cellen werken, kunnen we direct gaan ingrijpen en dezelfde mechanismen gebruiken die de ziektekiem gebruikt, om een immuunreactie te veroorzaken.



Het mogelijk corrupte van bedrijven heeft niks te maken met de technologie die goed kan functioneren he.



Er zijn weinig doden he. Er zijn bijzonder weinig doden.

En het is ook normaal dat er doden zijn. . Ten eerste omdat mensen ook zonder vaccin sterven. Maar ten tweede, of het vaccin nu doden veroorzaakt of niet, is geen probleem: het moet gewoon MINDER doden veroorzaken dan covid.
Maar ze doen dat niet met covid maar met een ander virus dat ze aanpastte.
Een vaccin wekt normaal een immuniteitsreactie op door een verzwakt of,inactief virus.

Hey Patrick, waarom nemen ze een virus waar ze al decennia onderzoek op uitvoeren om het te laten binden met nanotech? Sedert wanneer is deze nanotech nodig om een immuniteitsreactie op te wekken? Het is puur antichrist om ons voor te bereiden op de synchronisatie van het digitale tijdperk.
Mens en AI synchroon en derde partijen maar aflezen.

Voor u misschien onzin, voor mij mijn geloofssysteem en mijn geloof heeft altijd gelijk. The narrative loog altijd bij alles om beleid te verkopen waarna iedereen gejost is. Nu is het ineens anders? Neen het zijn Babylonische hoeren a la Hitler en Nimrod, of toch minstens zoals de mensen die ermee samenwerkte. Dus hun cijfers, resultaten etc zijn niet te betrouwen. De vrucht van hen is corrupt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:15   #122
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar ze doen dat niet met covid maar met een ander virus dat ze aanpastte.
Een vaccin wekt normaal een immuniteitsreactie op door een verzwakt of,inactief virus.
Nee, dat is maar een manier. Het zijn de simpelste, omdat men met wat eenvoudige operaties zo een dingen kan doen. Het zijn niet noodzakelijk de meest efficiente.

Citaat:
Hey Patrick, waarom nemen ze een virus waar ze al decennia onderzoek op uitvoeren om het te laten binden met nanotech? Sedert wanneer is deze nanotech nodig om een immuniteitsreactie op te wekken?
Men heeft ook geen leds nodig om licht te maken, met een fakkel gaat dat ook.

Citaat:
Het is puur antichrist om ons voor te bereiden op de synchronisatie van het digitale tijdperk.
Je begrijpt toch dat dat laatste zinnetje pure waanzin is.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 maart 2021 om 13:15.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:21   #123
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, dat is maar een manier. Het zijn de simpelste, omdat men met wat eenvoudige operaties zo een dingen kan doen. Het zijn niet noodzakelijk de meest efficiente.



Men heeft ook geen leds nodig om licht te maken, met een fakkel gaat dat ook.



Je begrijpt toch dat dat laatste zinnetje pure waanzin is.
Dat laatste zinnetje is de waarheid, maar de tol voor de waarheid is een mens als mij reeds bekend.

Het is een gerushed vaccin met stoffen in die NIeT nodig zijn een immuniteitsreactie op te wekken. Een gezond weerbare mens is beter af natuurlijk te genezen van covid dan zich preventief te injecteren, punt aan de lijn.

De enige pure waanzin is een beleid die haar uiterste best doet zoveel mogelijk mensen te overtuigen zich te laten vaccineren.
Ik bookmark ze als de genocidale fascisten van deze eeuw en roep dat tot den Hoogste toe. Echo’s.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:25   #124
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar ze doen dat niet met covid maar met een ander virus dat ze aanpastte.
Een vaccin wekt normaal een immuniteitsreactie op door een verzwakt of,inactief virus.

Hey Patrick, waarom nemen ze een virus waar ze al decennia onderzoek op uitvoeren om het te laten binden met nanotech? Sedert wanneer is deze nanotech nodig om een immuniteitsreactie op te wekken? Het is puur antichrist om ons voor te bereiden op de synchronisatie van het digitale tijdperk.
Mens en AI synchroon en derde partijen maar aflezen.

Voor u misschien onzin, voor mij mijn geloofssysteem en mijn geloof heeft altijd gelijk. The narrative loog altijd bij alles om beleid te verkopen waarna iedereen gejost is. Nu is het ineens anders? Neen het zijn Babylonische hoeren a la Hitler en Nimrod, of toch minstens zoals de mensen die ermee samenwerkte. Dus hun cijfers, resultaten etc zijn niet te betrouwen. De vrucht van hen is corrupt.
Nee, in die vaccins zit geen nanotechnologie. Verder vrees ik dat er met u geen discussie gevoerd kan worden.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:26   #125
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Nee, in die vaccins zit geen nanotechnologie. Verder vrees ik dat er met u geen discussie gevoerd kan worden.
Lipide nanoparticles beschermen de vector al omdat het ons anders niet eens kan infecteren omdat ons immuunsysteem het zou afbreken.
Nu gij?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 4 maart 2021 om 13:26.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:37   #126
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Nee, in die vaccins zit geen nanotechnologie. Verder vrees ik dat er met u geen discussie gevoerd kan worden.
Ik vrees dat ook.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 13:54   #127
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik vrees dat ook.
Klik op mijn onderschrift en laat de sequentie van beelden voor zich spreken.
Alleen God kan ons nog redden. Geen overheid zal ons verlossen, ze duwen ons net onder om zelf boven onze stand te leven.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:11   #128
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Klik op mijn onderschrift en laat de sequentie van beelden voor zich spreken.
Behalve dat het zelf een propaganda filmpje is, is de grote fout daarin, zoals zo vaak, van te denken dat dat door een paar samenzweerders GEORGANISEERD is, terwijl dat spontane emergente processen zijn, zoals het leven zelf.

Citaat:
Alleen God kan ons nog redden. Geen overheid zal ons verlossen, ze duwen ons net onder om zelf boven onze stand te leven.
Ten eerste bestaat uw god niet. En ten tweede gaat een overheid ons UITERAARD niet redden, een overheid is ook maar een emergente vijand.

Maar nog eens: wat er gebeurt is spontaan. Daar zit geen plan achter, behalve de spontaneiteit van emergente fenomenen. In zekere zin "uw god" maar dan zonder persoonlijkheid: de wetten van de natuur.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:13   #129
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Behalve dat het zelf een propaganda filmpje is, is de grote fout daarin, zoals zo vaak, van te denken dat dat door een paar samenzweerders GEORGANISEERD is, terwijl dat spontane emergente processen zijn, zoals het leven zelf.



Ten eerste bestaat uw god niet. En ten tweede gaat een overheid ons UITERAARD niet redden, een overheid is ook maar een emergente vijand.

Maar nog eens: wat er gebeurt is spontaan. Daar zit geen plan achter, behalve de spontaneiteit van emergente fenomenen. In zekere zin "uw god" maar dan zonder persoonlijkheid: de wetten van de natuur.
Je hebt dus niet gekeken. Jammer. Ik vind het er bonk op omdat ze het verleden aan het heden spiegelen en er een patroon zichtbaar wordt.
Maar als forumleden ID2020 al als verzonnen complottheorie wegzetten, heeft discussie inderdaad verder weinig zin.

Toch is dat 1 van de redenen waarom ik het covid vaccin voor naasten en mezelf weiger.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:19   #130
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Je hebt dus niet gekeken.
Toch wel. Ik heb natuurlijk wat doorgespoeld, want dansende verpleegsters en zo, daar heb ik geen boodschap aan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:22   #131
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar als forumleden ID2020 al als verzonnen complottheorie wegzetten, heeft discussie inderdaad verder weinig zin.
ID2020 was een poging om iedereen op deze wereld een soort van onvervalsbare "identiteitskaart" te geven. Dat vloeit voort uit allerlei overwegingen betreffende blockchain en andere problemen, het uniek kunnen indentificeren van een mens-entity. Ik ben daar ook tegen, omdat ik denk dat men anderen moet kunnen bedriegen omdat die anderen uw vijanden zijn.
Maar het heeft niks diabolisch.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:23   #132
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Toch wel. Ik heb natuurlijk wat doorgespoeld, want dansende verpleegsters en zo, daar heb ik geen boodschap aan.
Ze laten die dansende verplegers zien in verband met die opening van de Olympische in Londen 2012, how staged it all is.
De sequentie loopt van de eerste minuut tot de laatste zonder te skippen en dan krijg je de volwaardige boodschap door.

Geen zin in? Ok en respect daarvoor, maar dan is het wel moeilijk te oordelen en als je dat alsnog doet 9 op 10 mis geschoten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:26   #133
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
ID2020 was een poging om iedereen op deze wereld een soort van onvervalsbare "identiteitskaart" te geven. Dat vloeit voort uit allerlei overwegingen betreffende blockchain en andere problemen, het uniek kunnen indentificeren van een mens-entity. Ik ben daar ook tegen, omdat ik denk dat men anderen moet kunnen bedriegen omdat die anderen uw vijanden zijn.
Maar het heeft niks diabolisch.
Het uiteindelijke doel is ieder mens digitaal te synchroniseren op databases.
Beetje Gestapo 5.0.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:31   #134
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het uiteindelijke doel is ieder mens digitaal te synchroniseren op databases.
Ik zie niet in wat je onder "synchroniseren" verstaat. Maar ja, er zijn altijd van die despotische krachten geweest zoals 1984 en zo, maar die gebruiken eerder opportuniteiten achteraf dan grote geheime plannen op voorhand. Zoals onze politici die nu inderdaad totaal despotisch geworden zijn, en virologen die zichzelf de nieuwe Fuhrers voelen, maar die wisten dat niet eens van zichzelf een goed jaar geleden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:33   #135
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze laten die dansende verplegers zien in verband met die opening van de Olympische in Londen 2012, how staged it all is.
In welke mate is dat niet gewoon een propaganda techniek door associatie ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:56   #136
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ze laten die dansende verplegers zien in verband met die opening van de Olympische in Londen 2012, how staged it all is.
De sequentie loopt van de eerste minuut tot de laatste zonder te skippen en dan krijg je de volwaardige boodschap door.

Geen zin in? Ok en respect daarvoor, maar dan is het wel moeilijk te oordelen en als je dat alsnog doet 9 op 10 mis geschoten.
Het vermoeden was al groot dat uw bullshitmeter redelijk kaduuk was gezien uw bijbelstudie fratsen en gedweep met imaginaire supertovenaars ofte God(en), maar het is nu wel duidelijk dat je blijkbaar leeft zonder bullshitmeter.

Proficiat, het leven zal vol verrassingen zitten voor u.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 14:57   #137
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het uiteindelijke doel is ieder mens digitaal te synchroniseren op databases.
Beetje Gestapo 5.0.
Allez zeg het : " Take the Red Pill".


Laatst gewijzigd door parcifal : 4 maart 2021 om 14:58.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 15:57   #138
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Allez zeg het : " Take the Red Pill".

Dan moet je eerst uit de matrix verlost zijn anders besef je niet eens dat er een rode pil is, laat staan dat je zou weten dat je ervoor kunt kiezen.
Het heeft geen zin om een bril te kopen om beter te zien voor een struisvogel die met zn kop diep in het zand zit.

Maar och, in 2006 werden complotters ook uitgespuwd betreffende de cholesterol leugen, dat waren toen ook alu hoedjes die spoken zagen tot men op 11 januari 2021 eindelijk het 'licht' zag.
https://www.humo.be/nieuws/de-choles...haal~bcf06c8c/

Met corona hetzelfde verhaal, het mensdom leert nooit van het verleden en is dan ook gedwongen het te herhalen tot het aan hun eigen vel zit en telkens met scha en schande ondanks de waarschuwingen.
Voor het georkestreerde corona plan moet men decennia terug willen gaan om het geheel te kunnen zien.
Geen probleem, wie graag in de matrix en onwetend wil blijven zitten zal dan ook persoonlijk de gevolgen dragen, spijtig dat dan de vermeende complotters ook in die maatschappelijke klappen zullen moeten delen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 16:21   #139
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het uiteindelijke doel is ieder mens digitaal te synchroniseren op databases.
Beetje Gestapo 5.0.
Inderdaad en daar hebben ze ook de DNA databases van elke burger voor nodig, corona testen bieden deze uitzonderlijke kans.
Hoever ze staan met de onderzoeken om met AI/algoritmen aan kansberekeningen te doen op genetische profielen om te kunnen voorspellen wie op latere leeftijd crimineel zou gaan worden, wordt stevig in de doofpot gehouden. Dat zou oa kunnen leiden tot het verbieden om zich nog voort te mogen planten. (Jaren geleden al reportages hierover gezien)
Wetenschap als nieuwe glazen bol om aan waarzeggerij te kunnen doen.
Mind control is ook al jarenlang het stokpaardje van vs defensie/de elite en een ingeplante chip is een onontbeerlijk middel. Nu enkel nog zien hoe ze dat kunnen verkopen aan het nietsvermoedende, onwetende publiek maar dat is niet zo moeilijk want die geloven het toch allemaal niet.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2021, 16:31   #140
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.716
Standaard

__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be