Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juni 2019, 08:21   #1081
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Dank u, blij dat ik u iets heb kunnen bijleren.
Een extra draad hoeft niet.
Toch wel. Ik zou mijn moeder verkopen voor zo een interessant draad topic!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 08:27   #1082
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Zie iets verder in uw eigen zelfste post
Iemand die een tik heeft is zich daar ook niet altijd van bewust.
Dat ik u pak op een inconsequentie betekent niet dat het mijn stokpaardje is. het betekent wel dat gij het niet erg vindt om inconsequent te zijn, en dat het u zo irriteert dat ik u daarop wijs, dat ge begint over 'consequentie is uw stokpaardje'.
precies of de fout bij mij ligt en niet bij u.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht


Gij zijt direct doorgefietst naar 'schuldgevoel'.
nope, ook dat is allemaal in uw verbeelding.
Nope, gij vermeldt een typisch recent linkiewinkie fetisch : wij (blanken) bombarderen het midden oosten (niet blanken) en we mogen dat niet doen.
het feit dat we ook Servie hebben gebombardeerd, daarover is er nooit een linkiewinkie boom opgezet. Ha ja, die Serviers hebben dezelfde huidskleur als wij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht





War on <insert subject> is loze praat, slogans zonder inhoud.
Over welke war on drugs heb je het? Die van Duterte? De Wever? Trudeau?
De wever hé. Het gaat altijd over de Wever. zelfs al gaat het niet over De Wever.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 08:53   #1083
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Toch wel. Ik zou mijn moeder verkopen voor zo een interessant draad topic!
Dank, maar ik heb er al eentje.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 09:03   #1084
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Dat ik u pak op een inconsequentie betekent niet dat het mijn stokpaardje is. het betekent wel dat gij het niet erg vindt om inconsequent te zijn, en dat het u zo irriteert dat ik u daarop wijs, dat ge begint over 'consequentie is uw stokpaardje'.
precies of de fout bij mij ligt en niet bij u.

Nope, gij vermeldt een typisch recent linkiewinkie fetisch : wij (blanken) bombarderen het midden oosten (niet blanken) en we mogen dat niet doen.
het feit dat we ook Servie hebben gebombardeerd, daarover is er nooit een linkiewinkie boom opgezet. Ha ja, die Serviers hebben dezelfde huidskleur als wij.



De wever hé. Het gaat altijd over de Wever. zelfs al gaat het niet over De Wever.
Wat een fantasie toch
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 09:45   #1085
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Nog (te) weinig bewijs voor nut medicinale cannabis.

Velen zoeken gewoon een manier om de rommel in een goed blaadje te zetten.

Er is geen enkele bewijslevering dat medicinale cannabis een 'must' zou zijn in bepaalde gevallen. (vroeg ik eens aan een arts)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2019 om 09:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 10:17   #1086
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog (te) weinig bewijs voor nut medicinale cannabis.

Velen zoeken gewoon een manier om de rommel in een goed blaadje te zetten.

Er is geen enkele bewijslevering dat medicinale cannabis een 'must' zou zijn in bepaalde gevallen. (vroeg ik eens aan een arts)
't is eigenlijk net het omgekeerde.
Cannabis werd gewoon direct afgeschreven als 'geen medicinale mogelijkheden', zonder enig onderzoek.
Nu begint dat stilaan te komen.
Als uit onderzoeken blijkt dat het voor de meeste dingen niet helpt, so be it.
Maar in de andere gevallen, zoals bij Dravet-syndroom, wat wilt ge dan?
Dat verder onderzoek of eventuele toepassing wordt stopgezet omdat het ook als drug wordt gebruikt?

Cannabis is trouwens niet de enige in die soort, LSD en psilocybine zitten in't zelfde schuitje. Weggezet als geen enkele medicinale toepassing.
Maar stilaan: https://www.hopkinsmedicine.org/news...onality_change

Zoveel mogelijke jaren van bestuderen weggesmeten omdat een deel beleidsmakers vooringenomen hun eigen agenda wensten op te leggen.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 juni 2019 om 10:24.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 13:01   #1087
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
't is eigenlijk net het omgekeerde.
Cannabis werd gewoon direct afgeschreven als 'geen medicinale mogelijkheden', zonder enig onderzoek.
geef eens 1 voorbeeld van 1 persoon die de laatste 60 jaar heeft beweerd: 'cannabis heeft geen medicinale mogelijkheden'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Zoveel mogelijke jaren van bestuderen weggesmeten omdat een deel beleidsmakers vooringenomen hun eigen agenda wensten op te leggen.
het is een complot! een complot zeg ik u!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 14:18   #1088
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
geef eens 1 voorbeeld van 1 persoon die de laatste 60 jaar heeft beweerd: 'cannabis heeft geen medicinale mogelijkheden'.
In 1969, Nixon announced that his Attorney General John N. Mitchell would prepare comprehensive new measures to address drug use in the United States. Under 1970's Controlled Substances Act, cannabis was listed as Schedule I with other drugs having maximum abuse potential but no medicinal value.[3]
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 14:33   #1089
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het is een complot! een complot zeg ik u!
Enkele quotes van Harry Anslinger, een van de grondleggers van de DEA en diegene die de oorlog tegen cannabis heeft opgedreven.

“There are 100,000 total marijuana smokers in the US, and most are Negroes, Hispanics, Filipinos, and entertainers. Their Satanic music, jazz, and swing, result from marijuana use. This marijuana causes white women to seek sexual relations with Negroes, entertainers, and any others.”

“…the primary reason to outlaw marijuana is its effect on the degenerate races.”

“Marijuana is an addictive drug which produces in its users insanity, criminality, and death.”

“Reefer makes darkies think they’re as good as white men.”

“Marihuana leads to pacifism and communist brainwashing”

“You smoke a joint and you’re likely to kill your brother.”

“Marijuana is the most violence-causing drug in the history of mankind.”

Een complot is veel gezegd, maar ik laat de argumenten, en hun bewoording maar voor zich spreken.

Verder:

Marijuana was placed in Schedule I in 1971 provisionally, until the science could be assessed. But Pres. Richard Nixon saw pot prohibition as a way to destroy the antiwar left, according to clandestine recordings made by Nixon in the White House as well as statements from his staff to the press.

src
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 juni 2019 om 14:39.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 15:29   #1090
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Enkele quotes van Harry Anslinger, een van de grondleggers van de DEA en diegene die de oorlog tegen cannabis heeft opgedreven.

“There are 100,000 total marijuana smokers in the US, and most are Negroes, Hispanics, Filipinos, and entertainers. Their Satanic music, jazz, and swing, result from marijuana use. This marijuana causes white women to seek sexual relations with Negroes, entertainers, and any others.”

“…the primary reason to outlaw marijuana is its effect on the degenerate races.”

“Marijuana is an addictive drug which produces in its users insanity, criminality, and death.”

“Reefer makes darkies think they’re as good as white men.”

“Marihuana leads to pacifism and communist brainwashing”

“You smoke a joint and you’re likely to kill your brother.”

“Marijuana is the most violence-causing drug in the history of mankind.”

Een complot is veel gezegd, maar ik laat de argumenten, en hun bewoording maar voor zich spreken.

Verder:

Marijuana was placed in Schedule I in 1971 provisionally, until the science could be assessed. But Pres. Richard Nixon saw pot prohibition as a way to destroy the antiwar left, according to clandestine recordings made by Nixon in the White House as well as statements from his staff to the press.

src
ge snapt toch dat ge hier uw eigen stelling mee ondergraaft?

Men bande gewoon cannabis om de hippies en zwarten te pesten, niet omdat ze de medicinale mogelijkheden opzettelijk negeerden.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 15:45   #1091
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wel, in elk geval dat er geen cannabis gebruikers zullen bijkomen, zoals in canada, da's al uitermate positief. het illegaal houden werkt.
canada bewijst dat. En dat 30% van de blowers maar bereid is om belastingen te betalen heb ik hier veelvuldig voorspeld! En de vraag is: is dat genoeg om de kosten te dekken?
Welke kosten?
Brengt de WoD dan wel genoeg op om 'de kosten' te dekken?
Wetende dat de WoD zelf de grootste kost is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Dit is het toppunt van hypocrisie! De enige die schuldig -zijn aan het 'mislukken' van de war on drugs zijn de drugsverslaafden zelf. Die doen alles om het te saboteren. Stop gewoon met drugs te gebruiken, en het belastingsgeld kan aan zinnerige dingen besteed worden.

Dit is eersteklas politiekerspraat in Trump-stijl.
Je beloofd iets aan te pakken en als dat niet lukt leg je de schuld bij datgene wat je aan wil pakken. Wat een heerlijk gekronkel is dit!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Excuses excuses excuses! BS eerste klas!
Of nog; geen idee wat ik hierop moet zeggen dus roep ik maar BS!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
HAHAHAHA! ja, want ze zitten in met die arme arme dealer,
het zijn allemaal heiligen, uw geloofsgenoten!
Wie heeft het over de arme, arme dealer? De meeste van die dealers verdienen beter hunne kost dan ik en jij samen. Voornamelijk dankzij de strijd tegen drugs. Hoe meer strijd, hoe beter zij verdienen.
Dus nee, geen enkele blower heeft compassie met zijn arme dealer. Ze gaan er naartoe omdat ze hem kennen, ze weten welke kwaliteit hij levert, hij altijd beschikbaar is, ze zijn prijzen kennen.
Met armoede heeft dat niks te maken hoor.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ja, de invoering van de rood licht was een instant succes!


Ah ja, want sinds die invoering is er in heel België geen enkel boete meer uitgeschreven voor door het rood te rijden. Geen enkele Belg doet dat nog. 100% succes!!!
Hoe ver kan je eigenlijk van de werkelijk af staan??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Het erge is dat er mirakels zijn beloofd, OOK door u! allemaal leugens!
Moet jij mij eens vertellen welke beloftes ik ook gemaakt hebt? Hoe kan ik nu in godsnaam iets beloven over iets waar ik geen invloed op heb? Laat staan hoe ik mirakels kan beloven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Leugens! de criminaliteit daalt helemaal niet! het aantal gebruikers daalt helemaal niet!
Waarom begin je nu plots over de situatie in Antwerpen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ridiculiseer het maar, maar het bewijst uw leugens.
Over leugens: had jij mij ooit niet verweten verkrachting gelijk te stellen met een arbeidscontract? Ik dacht het wel. Goorste leugen tov mij ooit.
Dus als er iemand geen recht van spreken heeft over leugens ben jij het wel.
Jij verspreide namelijk schaamteloos te grootste en goorste.
ZOnder rechtzetting, zonder excuses,...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
maar ik heb letterlijk alles 4 jaar geleden voorspeld!
Ik weet al wel langer dat ge bijklust als een mislukte Madame Soleil. Ge moet daar geen reclame voor blijven maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik heb hier letterlijk geschreven dat de overheid nooit kan concurreren met een zwarte markt.
Het lukt in praktisch alle gelederen van de economie. Waarom zou het enkel bij cannabis niet kunnen? Leg eens uit?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik heb altijd gelijk!
Tuurlijk, anders waart ge geen Madame Soleil.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Maar stop bleating!
Ik moet wel zeggen dat er zo af en toe eens een Engels woord tussen gooien uw intellect ten goede komt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
WAKKER WORDEN! xenophon heeft dat hier geschreven!
Jaja, blijf mij maar voor de voeten gooien wat anderen hier gezegd hebben. Alsof ik daar verantwoordelijk voor ben...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik ik ik, mij mij mij. de wereld draait weer om uw zwaartekrachtveld!
Even geturfd uit enkel en alleen deze post van u:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
...heb ik hier veelvuldig voorspeld!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
ik heb letterlijk alles 4 jaar geleden voorspeld!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik heb hier letterlijk geschreven
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Ik heb altijd gelijk!
Ik heb de indruk dat hij vooral draait rond dat van u!
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 15:47   #1092
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
ge snapt toch dat ge hier uw eigen stelling mee ondergraaft?

Men bande gewoon cannabis om de hippies en zwarten te pesten, niet omdat ze de medicinale mogelijkheden opzettelijk negeerden.
Dit slaat nergens op
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 15:56   #1093
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
geef eens 1 voorbeeld van 1 persoon die de laatste 60 jaar heeft beweerd: 'cannabis heeft geen medicinale mogelijkheden'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet
In 1969, Nixon announced that his Attorney General John N. Mitchell would prepare comprehensive new measures to address drug use in the United States. Under 1970's Controlled Substances Act, cannabis was listed as Schedule I with other drugs having maximum abuse potential but no medicinal value.[3]
Willen we eens wedden dat hij hier weer gewoon rondom gaat fietsen?
Absolute stilte gaat dat worden, de andere kant op kijken, kop in het zand (dan zien we het rood op zijn wangen niet).
Snel wat onzin in het rond spuiten en hopen dat niemand merkt dat hij weer maar eens rond het bewijs van zijn ongelijk heen gefietst is.
Daar is hij echt wel goed in, dat moet ik hem nageven.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 15:59   #1094
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Dit slaat nergens op
Heerlijk moment!!
Geert heeft iets gezegd wat nergens op slaat!!!
Deze datum gaan we moeten onthouden.

Als er binnen 10 jaar iemand vraagt "Waar was jij op het moment dat geert iets zei dat nergens op sloeg?" ga ik hem probleemloos kunnen antwoorden.

Dit moeten we koesteren.
Ik ga er nu in de zetel, met mijn ogen dicht, even van nagenieten.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 20:02   #1095
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.842
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Nog (te) weinig bewijs voor nut medicinale cannabis.

Velen zoeken gewoon een manier om de rommel in een goed blaadje te zetten.

Er is geen enkele bewijslevering dat medicinale cannabis een 'must' zou zijn in bepaalde gevallen. (vroeg ik eens aan een arts)
Aan hoeveel wetenschappelijke onderzoeken heeft die arts van U dan al zoal meegewerkt ? Ik zal het U zeggen...de kans is groot dat de brave man zelfs het verschil niet ziet tussen een Brocoli en een brok cannabis. Tot daar mijn mening over uw Vlaamse plattelands arts.

Mijn arts zei me ooit dat 90 % van wat verkocht wordt in de apotheek zuiver geldklopperij is en niet meer dan wat munt en suiker in een mooie verpakking met een leuk prijsje
Als je bij de apotheek alleen de medicijnen laat staan die onontbeerlijk en onmisbaar zijn heeft de apotheker genoeg aan een piepkleine kiosk.
En wil je geloven dat ik wat die arts me zei nog geloof ook Maar geloof jij maar de uwe....want uiteindelijk zullen er evenveel meningen zijn dan artsen als het over zulke dingen gaat.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juni 2019 om 20:09.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 20:21   #1096
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Welke kosten?
Brengt de WoD dan wel genoeg op om 'de kosten' te dekken?
Wetende dat de WoD zelf de grootste kost is...
Kwaliteitscontroles, distributie, meer personeel op accijnzen, meer opvang voor de meer probleemgevallen.

Maar wat gebeurt er: de naieve linkiewinkie overheid investeert, en de slimme dealers en egoistische blowers profiteren ervan. DAT is wat er gebeurt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Dit is eersteklas politiekerspraat in Trump-stijl.
Je beloofd iets aan te pakken en als dat niet lukt leg je de schuld bij datgene wat je aan wil pakken. Wat een heerlijk gekronkel is dit!
Maar ... begin maar over trump zoveel ge wilt, want dan geeft ge toe dat ik gelijk heb!
het is toch zo dat drugsgebruikers toch alles doen om de wet te ontduiken? JA of JA?
Maar het net dezelfde gebruikers die dan de overheid verwijten dat hun taktiek niet werkt! Wat een degoutante hypocrisie!

het is alsof een terrorist de overheid verwijt dat de war on terror niet werkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Of nog; geen idee wat ik hierop moet zeggen dus roep ik maar BS!!!


Wie heeft het over de arme, arme dealer?
GIJ!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
De meeste van die dealers verdienen beter hunne kost dan ik en jij samen. Voornamelijk dankzij de strijd tegen drugs. Hoe meer strijd, hoe beter zij verdienen.
Dus nee, geen enkele blower heeft compassie met zijn arme dealer. Ze gaan er naartoe omdat ze hem kennen, ze weten welke kwaliteit hij levert, hij altijd beschikbaar is, ze zijn prijzen kennen.
En dat praat het goed?? Snapt gij eigenlijk wel wat een dommigheid gij schrijft?? Gij geeft mij gewoon gelijk, als ik al 4 jaar beweer dat de blowers zelf de legalisatie zullen saboteren!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht





Ah ja, want sinds die invoering is er in heel België geen enkel boete meer uitgeschreven voor door het rood te rijden. Geen enkele Belg doet dat nog. 100% succes!!!
Hoe ver kan je eigenlijk van de werkelijk af staan??
Is het rood licht geen succes? Uitgevonden in engeland, en nu toegepast over heel de wereld? En vindt dat ... géén succes ....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht


Moet jij mij eens vertellen welke beloftes ik ook gemaakt hebt? Hoe kan ik nu in godsnaam iets beloven over iets waar ik geen invloed op heb? Laat staan hoe ik mirakels kan beloven.
Ge hebt hier eens beweerd at het aantal moorden zou halveren na legalisatie van cannabis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Waarom begin je nu plots over de situatie in Antwerpen?
Wa?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Over leugens: had jij mij ooit niet verweten verkrachting gelijk te stellen met een arbeidscontract? Ik dacht het wel. Goorste leugen tov mij ooit.
Dus als er iemand geen recht van spreken heeft over leugens ben jij het wel.
Jij verspreide namelijk schaamteloos te grootste en goorste.
ZOnder rechtzetting, zonder excuses,...


Ik weet al wel langer dat ge bijklust als een mislukte Madame Soleil. Ge moet daar geen reclame voor blijven maken.
Gewoon gezond verstand.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Het lukt in praktisch alle gelederen van de economie. Waarom zou het enkel bij cannabis niet kunnen? Leg eens uit?
In welk parallel universum leeft gij? De horeca ... gebeurt dat alles in het wit?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Tuurlijk, anders waart ge geen Madame Soleil.


Ik moet wel zeggen dat er zo af en toe eens een Engels woord tussen gooien uw intellect ten goede komt.
Dat is een quote van Christopher Hitchens in een televisie debat over Moeder Theresa. Zoek het eens op, dan snapt ge wat 'stop bleating' betekent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht



Jaja, blijf mij maar voor de voeten gooien wat anderen hier gezegd hebben. Alsof ik daar verantwoordelijk voor ben...


Even geturfd uit enkel en alleen deze post van u:



Ik heb de indruk dat hij vooral draait rond dat van u!
Gij hebt altijd ongelijk.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 20:21   #1097
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Dit slaat nergens op
veel moeite doet gij ook niet hé. Rap moe?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 20:23   #1098
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Willen we eens wedden dat hij hier weer gewoon rondom gaat fietsen?
Absolute stilte gaat dat worden, de andere kant op kijken, kop in het zand (dan zien we het rood op zijn wangen niet).
Snel wat onzin in het rond spuiten en hopen dat niemand merkt dat hij weer maar eens rond het bewijs van zijn ongelijk heen gefietst is.
Daar is hij echt wel goed in, dat moet ik hem nageven.
Ik zal de vraag nog eens herhalen:

Geef mij de naam van een persoon die de laatste 60 jaar heeft beweerd dat cannabis geen medicinale waarde heeft.

Dus géén tekst van een website waarin wordt beweerd dat iemand anders een bepaalde opvatting heeft ...

Ik vroeg de naam van een persoon en de quote.


IK WACHT!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 juni 2019 om 20:25.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 20:26   #1099
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Heerlijk moment!!
Geert heeft iets gezegd wat nergens op slaat!!!
Deze datum gaan we moeten onthouden.

Als er binnen 10 jaar iemand vraagt "Waar was jij op het moment dat geert iets zei dat nergens op sloeg?" ga ik hem probleemloos kunnen antwoorden.

Dit moeten we koesteren.
Ik ga er nu in de zetel, met mijn ogen dicht, even van nagenieten.
Maak een zin met volgende woorden:

komt
val
hoogmoed
voor
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2019, 21:39   #1100
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
veel moeite doet gij ook niet hé. Rap moe?
Men bande gewoon cannabis om de hippies en zwarten te pesten, niet omdat ze de medicinale mogelijkheden opzettelijk negeerden.

Sorry, da's koeterwaals.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be