Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juli 2019, 08:25   #81
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
En zelfs als je gelijk hebt vindt je dan dat men iets , in dit geval de auto, zo maar eindeloos kan belasten?
De redelijkheid / wenselijkheid daarvan is ver zoek en het beperkt de vrijheid blijheid van een groot deel van de bevolking.
De mobiliteitstransitie naar EV's zal rekeningrijden noodzakelijk maken.
Het is de enigste manier om die inkomsten op peil te houden die men nu int via accijnzen en btw op brandstoffen.

Maak u maar geen illusies.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 08:26   #82
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Verkeersbelasting.....1200€ voor de mijne, 800€ voor die van madam, nog eens 800€ voor eentje van madam in de garage, en nog eens 35(?) en 55(?) voor een oldtimer en een motor. Allé kom, 3k€ in totaal.
Ik draag voldoende bij de staatsput te helpen dempen.
Vermijdbare belasting.

Autos kopen met minder fiscale pk's of EV's.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 08:31   #83
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Daar gaat het hem om we dragen met z'n allen steeds meer bij voor steeds minder.
Wat je wel ziet is dat de overheid met ons geld steeds flamboyanter in eigen voordeel omspringt.
Pensioenen, gezondheidsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, kortom, de sociale zekerheid. Dat is waar het gros van de belastingen naartoe gaat.

bron: het overzicht wat je krijgt als je tax on web inlogt.

Justitie, Defensie, Politie, Energie, worden allemaal schandalig weinig gefinancierd. Omdat we niet durven te raken aan de sociale zekerheid.

Er moet een mindshift komen. Ja, voor sociale zekerheid. Maar het mag veel minder royaal. Mensen mogen een stuk gezondheidskost zelf dragen. Mensen mogen een probleem ivm pensioenen hebben als ze lang niet werken. Mensen mogen terug een verantwoordelijkheid hebben ivm hun eigen leven en inkomen.

Een systeem dat enkel pensioenopbouw levert als je werkt, dat je enkel een werkloosheidsuitkering toekent op basis van gepresteerde jaren, een systeem dat enkel tussenkomt in grotere gezondheidskosten ipv voor iedere griepconsultatie + briefke u 20 euro teruggeeft, zou al een hele stap vooruit zijn. Er is overconsumptie bij artsen, dat is geweten.

Er kan op sociale zekerheid massaal bespaard worden, maar dan zullen er slachtoffers vallen, bij de klassen die zich daarin genesteld hebben. Toevallig zijn dat vooral white trash en allochtonen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 08:38   #84
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vermijdbare belasting.

Autos kopen met minder fiscale pk's of EV's.
Ik klaag daar niet over, ik stel slechts vast. Ik geef liever wat meer uit dan in een prutsauto rond te moeten rijden.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 juli 2019 om 08:44.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 08:40   #85
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Ik klaag daar niet over, ik stel slechts vast.
Ok.

Begrepen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 08:46   #86
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ok.

Begrepen.
Hetzelfde over het verbruik. Als je zegt "de mijne verbruikt 10 liter en als er mijn madam mee rijdt 12" dan moet je daar niet over zagen, je weet dat bij voorbaat.
Al bekijkt men u dan wel alsof je eigenhandig het milieu verkloot, maar ook dat zal me worst wezen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 09:04   #87
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Pensioenen, gezondheidsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, kortom, de sociale zekerheid. Dat is waar het gros van de belastingen naartoe gaat.

bron: het overzicht wat je krijgt als je tax on web inlogt.

Justitie, Defensie, Politie, Energie, worden allemaal schandalig weinig gefinancierd. Omdat we niet durven te raken aan de sociale zekerheid.

Er moet een mindshift komen. Ja, voor sociale zekerheid. Maar het mag veel minder royaal. Mensen mogen een stuk gezondheidskost zelf dragen. Mensen mogen een probleem ivm pensioenen hebben als ze lang niet werken. Mensen mogen terug een verantwoordelijkheid hebben ivm hun eigen leven en inkomen.

Een systeem dat enkel pensioenopbouw levert als je werkt, dat je enkel een werkloosheidsuitkering toekent op basis van gepresteerde jaren, een systeem dat enkel tussenkomt in grotere gezondheidskosten ipv voor iedere griepconsultatie + briefke u 20 euro teruggeeft, zou al een hele stap vooruit zijn. Er is overconsumptie bij artsen, dat is geweten.

Er kan op sociale zekerheid massaal bespaard worden, maar dan zullen er slachtoffers vallen, bij de klassen die zich daarin genesteld hebben. Toevallig zijn dat vooral white trash en allochtonen.

Degenen die komen zijn grotendeels om de korstjes uit de lege pot mee te komen plunderen. En die white trash bestaat uit krekels en gewone Belgen die hun spaargeld zonder intrest zien verdampen door de devaluatie.
Feitelijk staat binnen kort een leger behoeftigen aan te schuiven aan de OCMW-deuren die er trouwens niet meer zullen zijn.
En de rijkdom en het geld worden met de camion en boot naar de Maagdeneilanden verscheept. Dat komt nooit meer terug.

Dit land zit vol met plunderaars. Ik heb een tijdje gedacht dat ze bij links of rechts zaten maar ze zitten overal. En waar ze ook zitten; feit is als men niet uit de goede families stamt; dat de gewone man altijd de verkeerde richting kiest. Zowel bij rechts als links.


Momenteel zien we dat vooral mooie vrouwen tijdelijk een stukje van de koek mogen krijgen. Die oude sugar-daddys hebben nog altijd de macht en het geld. Met piemels kunnen ze niks aanvangen uitgezonderd in Walbanië misschien? Bon ik moei mij niet meer. Dat hele gedoe kan de pot op.
Er zijn andere zaken die belangrijker zijn dan U in te spannen om uw volk te ontvoogden. De gewone man hebben ze daar niet voor nodig.
Hij loopt alleen maar in de weg.
En als hij niet uitkijkt komen ze zijn bezit nog waardeloos maken.
Met goedkeuring van zowel rechts als links. Het enige waar ze mekaar nog kunnen vinden. Vandaag mag jij en morgen mag ik. En we gaan het mekaar niet lastig maken natuurlijk.

Laatst gewijzigd door werkman : 17 juli 2019 om 09:10.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 14:24   #88
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Degenen die komen zijn grotendeels om de korstjes uit de lege pot mee te komen plunderen. En die white trash bestaat uit krekels en gewone Belgen die hun spaargeld zonder intrest zien verdampen door de devaluatie.
Feitelijk staat binnen kort een leger behoeftigen aan te schuiven aan de OCMW-deuren die er trouwens niet meer zullen zijn.
En de rijkdom en het geld worden met de camion en boot naar de Maagdeneilanden verscheept. Dat komt nooit meer terug.

Dit land zit vol met plunderaars. Ik heb een tijdje gedacht dat ze bij links of rechts zaten maar ze zitten overal. En waar ze ook zitten; feit is als men niet uit de goede families stamt; dat de gewone man altijd de verkeerde richting kiest. Zowel bij rechts als links.


Momenteel zien we dat vooral mooie vrouwen tijdelijk een stukje van de koek mogen krijgen. Die oude sugar-daddys hebben nog altijd de macht en het geld. Met piemels kunnen ze niks aanvangen uitgezonderd in Walbanië misschien? Bon ik moei mij niet meer. Dat hele gedoe kan de pot op.
Er zijn andere zaken die belangrijker zijn dan U in te spannen om uw volk te ontvoogden. De gewone man hebben ze daar niet voor nodig.
Hij loopt alleen maar in de weg.
En als hij niet uitkijkt komen ze zijn bezit nog waardeloos maken.
Met goedkeuring van zowel rechts als links. Het enige waar ze mekaar nog kunnen vinden. Vandaag mag jij en morgen mag ik. En we gaan het mekaar niet lastig maken natuurlijk.

En overwegende dat dit forum nooit vastgesteld gangsterisme zal uitdiepen maar uitsluitend gebruikt wordt door een meerderheid van hooligans denk ik er aan om mijn inbreng nog te verminderen.
Mogelijk zal er een hele hoop nu hoera roepen.
Maar dat raakt mij toch niet.
Speel de spelletjes maar verder onder mekaar.
Gezond verstand doet trouwens de moeite niet om zich te mengen in de zogezegde debatten die hier plaatsvinden. Zet het debat en de monologen van sommigen eens op TV en ge krijgt een ondergesneeuwd scherm.
Het heeft dus trouwens geen enkel nut om hier een mening weer te geven.
Iedereen is vijand van iedereen en wijsheid komt toch steeds maar van ene kant. Meestal van uzelf dan.
Als honden vechten voor een been lopen de hyena's ermee heen.
Maar dat is toekomstpraat. Zelfs als ooit zal blijken dat het zo is dan nog zal het geen waarheid zijn.
Er is nooit iets de waarheid als men het zelf niet gezegd heeft.
Bon. Het amusement nog.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 22:18   #89
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik miste echt de joie de vivre in dat land. Lekker eten en drinken, mooie dingen, kunst, en van dat soort zaken.

Alles was daar clean. Netjes. Klein. Compact. Efficient.

Maar oh zo saai. Denemarken is een saaaaaai land. Een beetje de ultra hollander.
Op reis naar Noorwegen reden we door Denemarken waar we een nacht hebben overnacht heen en terug.
Toen we nadien in België terug waren typeerden we een minder mooie vrouw als een Deense en het eten was er navenant, dus verhuis ik zeer zeker niet .....
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 22:28   #90
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Pensioenen, gezondheidsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, kortom, de sociale zekerheid. Dat is waar het gros van de belastingen naartoe gaat.

bron: het overzicht wat je krijgt als je tax on web inlogt.

Justitie, Defensie, Politie, Energie, worden allemaal schandalig weinig gefinancierd. Omdat we niet durven te raken aan de sociale zekerheid.

Er moet een mindshift komen. Ja, voor sociale zekerheid. Maar het mag veel minder royaal. Mensen mogen een stuk gezondheidskost zelf dragen. Mensen mogen een probleem ivm pensioenen hebben als ze lang niet werken. Mensen mogen terug een verantwoordelijkheid hebben ivm hun eigen leven en inkomen.

Een systeem dat enkel pensioenopbouw levert als je werkt, dat je enkel een werkloosheidsuitkering toekent op basis van gepresteerde jaren, een systeem dat enkel tussenkomt in grotere gezondheidskosten ipv voor iedere griepconsultatie + briefke u 20 euro teruggeeft, zou al een hele stap vooruit zijn. Er is overconsumptie bij artsen, dat is geweten.

Er kan op sociale zekerheid massaal bespaard worden, maar dan zullen er slachtoffers vallen, bij de klassen die zich daarin genesteld hebben. Toevallig zijn dat vooral white trash en allochtonen.
Ik ben gedeeltelijk akkoord maar 5 regeringen om dit land te besturen hebben we nu ook niet nodig het tegendeel is zelfs waar, nu werkt het niet.
Al die burgemeesters, voor elk dorp één + etat major zo ook voor politie ed.
Het kan allemaal veel efficiënter moesten de egoïstische eigenbelangen niet primeren op de staatsbelangen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2019, 22:44   #91
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De mobiliteitstransitie naar EV's zal rekeningrijden noodzakelijk maken.
Het is de enigste manier om die inkomsten op peil te houden die men nu int via accijnzen en btw op brandstoffen.

Maak u maar geen illusies.
Ik maak me geen illusies maar klaag het aan in naam van de redelijkheid. en gelijkheid.
Waarom moet men trouwens meer wegentaks betalen voor een zwaardere wegen?
Hij verbuikt sowieso al meer en brengt meer op via accijnzen en taksen voor de staat terwijl hij stukken veiliger is.
IVM het millieu wil ik ook wel eens zien wat het meest vervuilend is, een zware motor die rustig geen halve kracht draait om 120 te rijden of de kleine die daarvoor bijna volle kracht staat te zwoegen?
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 01:51   #92
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.704
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Tijdens WO II werden de mensen niet opgejaagd zoals nu !!!
Zo'n situaties deden zich niet voor...
En nu wel, dus niet iedereen kan met de fiets naar het werk.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 08:20   #93
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

https://www.hln.be/geld/belgen-nog-a...ropa~a5eb5a48/

Nog maar eens hetzelfde vanuit een andere hoek, overal betalen we te veel belastingen om onze te dure en te vele regeringen en overheid in stand te houden.
Reken daarbij dat ze zichzelf rijkelijk bedienen en je hebt de ideale mix voor budgettaire problemen.
Steeds meer voor steeds minder is de leuze maar wie kan het tij hier keren want dit wordt belastingtechnisch onhoudbaar en onredelijk..
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 08:49   #94
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Pensioenen, gezondheidsuitkeringen, werkloosheidsuitkeringen, kortom, de sociale zekerheid. Dat is waar het gros van de belastingen naartoe gaat.

bron: het overzicht wat je krijgt als je tax on web inlogt.

Justitie, Defensie, Politie, Energie, worden allemaal schandalig weinig gefinancierd. Omdat we niet durven te raken aan de sociale zekerheid.

Er moet een mindshift komen. Ja, voor sociale zekerheid. Maar het mag veel minder royaal. Mensen mogen een stuk gezondheidskost zelf dragen. Mensen mogen een probleem ivm pensioenen hebben als ze lang niet werken. Mensen mogen terug een verantwoordelijkheid hebben ivm hun eigen leven en inkomen.

Een systeem dat enkel pensioenopbouw levert als je werkt, dat je enkel een werkloosheidsuitkering toekent op basis van gepresteerde jaren, een systeem dat enkel tussenkomt in grotere gezondheidskosten ipv voor iedere griepconsultatie + briefke u 20 euro teruggeeft, zou al een hele stap vooruit zijn. Er is overconsumptie bij artsen, dat is geweten.

Er kan op sociale zekerheid massaal bespaard worden, maar dan zullen er slachtoffers vallen, bij de klassen die zich daarin genesteld hebben. Toevallig zijn dat vooral white trash en allochtonen.
2

Al maak ik voorbehoud over die laatste zin. Ik ben al genoeg gegoede middenklassers tegen gekomen die de sociale zekerheid enorm belasten. Bij het minste ziek thuis, liegen om schoonheidsoperaties terugbetaald te krijgen, de ene na de andere sportblessure oplopen, ... . En hypochonders vind je niet enkel bij de lagere klassen hoor.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 17:46   #95
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En nu wel, dus niet iedereen kan met de fiets naar het werk.
Da's nogal wiedes !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2019, 17:47   #96
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
2

Al maak ik voorbehoud over die laatste zin. Ik ben al genoeg gegoede middenklassers tegen gekomen die de sociale zekerheid enorm belasten. Bij het minste ziek thuis, liegen om schoonheidsoperaties terugbetaald te krijgen, de ene na de andere sportblessure oplopen, ... . En hypochonders vind je niet enkel bij de lagere klassen hoor.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 05:16   #97
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter
 
lamenielachen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 9.398
Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

https://www.hln.be/de-krant/helft-vl...h-af~a0346c6d/

Nog van da en gisteren bij de cijfers van de voedingshandel 5% omzet minder.
Volgens hun woorvoerder kopen de Belgen als maar meer in het buitenland of minder wegens geen geld.
Reden van de dure prijzen hier ...... door lasten en taxen.
Intussen betalen we hier ook de duurste loonkosten hoe wil je dan competitief blijven? Zo gaat het echt niet al te lang meer duren.
Ondertussen discuteren over het beleid en de postjes, welk beleid?
Het enige beleid die naam waardig dat ik hier terug vind is het verzilveren van de poen die we hier op straffe van vervolging moeten achter laten voor hen.
__________________
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 10:05   #98
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
https://www.hln.be/de-krant/helft-vl...h-af~a0346c6d/

Nog van da en gisteren bij de cijfers van de voedingshandel 5% omzet minder.
Volgens hun woorvoerder kopen de Belgen als maar meer in het buitenland of minder wegens geen geld.
Reden van de dure prijzen hier ...... door lasten en taxen.
Intussen betalen we hier ook de duurste loonkosten hoe wil je dan competitief blijven? Zo gaat het echt niet al te lang meer duren.
Ondertussen discuteren over het beleid en de postjes, welk beleid?
Het enige beleid die naam waardig dat ik hier terug vind is het verzilveren van de poen die we hier op straffe van vervolging moeten achter laten voor hen.
Degenen die in het buitenland hun aankopen benutten de tax-shift gewoon nog beter, netto meer krijgen, en elders netto minder uitgeven.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 10:07   #99
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Degenen die in het buitenland hun aankopen benutten de tax-shift gewoon nog beter, netto meer krijgen, en elders netto minder uitgeven.
die mensen valt niks te verwijten.

laat ons als overheid vooral niet nadenken over de economische consequenties voor de eigen economie op de lange termijn.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2019, 10:09   #100
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.897
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Degenen die in het buitenland hun aankopen benutten de tax-shift gewoon nog beter, netto meer krijgen, en elders netto minder uitgeven.
"Grensbewoner" zijn is ook alweer een medaille met 2 zijden.
Vooral als je een "groot" gezin hebt.


Laatst gewijzigd door Boduo : 19 juli 2019 om 10:10.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be