![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() In de statuten staat wie de maatschappelijke zetel mag verplaatsen ,meestal is dat de zaakvoerder maar het kan ook zijn dat dit moet gebeuren bij buitengewone algemene vergadering.Ik heb niet de statuten dus zie dat eens na.Ik veronderstel dat in apm-ed dit de zaakvoerder was incasu patrick coumans en later yan langenaekens.
Paul
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() Strafbaar voor bestuurders en of zaakvoerders welke de maatschappelijke zetel op een fictief adres zetten ,niet voor de verhuurder.
Paul
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar vind ik die ergens?
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
*De eigenaar van het pand heeft niet de mogelijkheid om de maatschappelijke zetel te verplaatsen dit moet worden georganiseerd binnen de vennootschap waar de nieuwe bestuurders verantwoordelijk voor zijn. *Het is geweten dat een verkaveling van de vierkant hoeve op stapel staat en er is afgesproken met Coumans en/of JV om een lot aan te kopen. (plan van de verkaveling is later aan het dossier toegevoegd) *Op het adres van de hoeve woon ik niet. *Fraudeurs stellen hun eigendom veilig. Eigenlijk komen we nu al tot de slotsom dat het enige argument van de fiscus(in dit dossier dat al 15 jaar aansleept) dat gebaseerd is op een waar feit (niet verplaatste maatschappelijke zetel) ook niks meer is dan een erg misplaatst excuus op een passant en zijn gezin op straat te zetten. En we zijn nog maar pas bezig met de 'activiteiten' van de fiscus naast het strafdossier te leggen... __________________________________________________ ________________________________________ Even dit al posten, na deze publicatie en verhuis van onderstaand dossier naar Ciney lijkt het me evident dat er 'paniek' uitbreekt bij de belastingdienst van Ciney... ![]() Nog een vennootschap op het adres van APM&ed bvba en opnieuw nergens een link met Johan Daelemans te bespeuren. Zie publicatiedatum !! Wat dan binnen de fiscus in Brussel wordt georganiseerd (al heel hoog op de ladder dus ... ) tart elke verbeelding maar daar zijn we nog lang niet. Tijdlijn volgen lijkt me beter.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 8 juni 2025 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Ik vind ze wel op ondernemingsloket
![]()
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Even geen vraag maar het moment om een 'tijdsblok' af te sluiten.
Een periode die start vanaf de btw-controle van APM&ed bvba door de dienst btw-controle Ciney, (het duo Ca.Bo. en Et.Ou.) en die eindigt op de dag dat de dienst btw-controle Ciney aan de dienst herziening inkomstenbelasting de opdracht geeft om een gezin met 230.000€ extra te belasten. (ik gebruik de twee eerste letters van de namen gezien er in het dossier meerdere E.O. En C.B. Voorkomen.) Startdatum : 23 mei 2008 btw-controle Einddatum nu besproken periode : 17 maart 2009. Beide ambtenaren hebben nagelaten om het staatsblad te raadplegen en zijn op 17 maart 2009 nog steeds niet op de hoogte dat de vennootschap APM&ed einde 2005 is overgenomen door Patrick Coumans. http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv...0/06110837.pdf Welke info heeft het duo wel in handen? Een regularisatie van enkele honderden euro's na een btw-controle uitgevoerd door de voorganger van Ca.Bo. Het gaat over de laatste boekjaren voorafgaand aan de overname. Nagenoeg perfecte boekhouding... Een factuur van juni 2006 van Global Trust naar APM&ed bvba. ![]() Op 2 juli 2007 zal Global Trust met een grote schuld aan de Belgische staat verdwijnen naar Brazilië. http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv...1/07100763.pdf Wie is er zaakvoerder van Global Trust? http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv...07-11_0412.pdf Wie is er wat later zaakvoerder van APM&ed bvba? http://www.ejustice.just.fgov.be/tsv...1/09081158.pdf Er is de info aanwezig dat na de overname alle autosportactiviteiten werden stopgezet. Er is de info aanwezig dat de vennootschap zich na de overname toespitst op ISO certificatie. Er is de info aanwezig dat in het klantenbestand voorafgaand aan de overname geen enkele klant meer terug te vinden is in de boekhouding na de overname. Er is de info aanwezig dat geen enkele leverancier van voor de overname nog terug te vinden is in de boekhouding na de overname. Er is de info aanwezig dat de boekhouder van de vennootschap na de overname eveneens is vervangen. Er is de info aanwezig van de omzet vanaf 2006 , 2007 en 2008. 2009 is ook gepost maar die cijfers heeft het duo Ca.Bo. en Et.OU. nog niet Ik sta er eigenlijk versteld van dat we geen herziening inkomstenbelasting hebben gekregen voor 2008 en 2009 ... de fiscus mist daarmee toch nog enkele miljoenen? ![]() Met al die informatie is een nieuwe btw-controle absoluut nodig. Wat niet nodig blijkt te zijn is een blik op het staatsblad. Niet weten of de boekhouder al dan niet het mandaat heeft om iemand te vertegenwoordigen? Niet weten wie zaakvoerder is? Dat kan allemaal bij de fiscus in België...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 8 juni 2025 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Global trust zit ook in de facturen zwendelva´ coumans en laat miljoenen schuld achter bij de staat.Dit verklaart misschien waarom ze zo pis waren op alle personen die voorkwamen in al die vennootschappen rond coumans
We moeten ook in die richting zien de staat is 12.000.000 euro kwijt aan de structuur coumans en in plaats van die te gaan halen bij zij die nu lachen (de klanten van pro consult)vallen ze iedereen lastig die in contact was met coumans. Patrick coumans vroeg 15 procent van die 12.000.00 en moest dat delen met zijn medeplichtigen.De klanten hebben wel 85 procent zwart verdient.Niet moeilijk dat ze nu nog steeds lachen met die verkeerde strategie en aanpak van de staat. En als de zaak hierdoor nu NIET ONTVANKELIJK of VERJAART dan moeten ze nog al de beslagen bankrekeningen,juwelen,auto´s teruggeven!!! Je zou voor minder 3 maanden nadenken alvorens een vonnis te vellen. Paul Paul.
![]() |
#109 |
|
![]() Paul,
waar ik ook nog steeds geen antwoord op wist te vinden is het volgende. Wij hebben een herziening inkomstenbelasting ontvangen op basis van de fictieve facturen die gedurende 2007 door Coumans zijn opgemaakt. Voor de rechtbank in eerste aanleg heeft de fiscus die 'verpakt' als legale investeringen. Het verhaal wordt door de fiscus echter niet herschreven voor 2008 en 2009 waar via hun opgezet systeem nog veel meer centen bij ons zou te halen zijn. Als je de geposte bedragen ziet dan laat de fiscus 'bij ons' zo maar eventjes 1.600.000€ liggen. Volgens mij zijn daar maar twee verklaringen voor. Ofwel weten ze dat er bij ons (brein achter AMP&ed bvba tot boekjaar ?? !!??) via de verkoop van ons vastgoed maar 300.000€ is weg te graaien en beseffen ze dat via de cijfers 2008 en 2009 het bedrag van 1.600.000€ niet te recupereren valt. Ofwel is het een verkapte bekentenis dat de herziening inkomstenbelasting 2007 op fantasie is gebaseerd. In dit laatste geval weten ze ook dat het absoluut noodzakelijk is om het onderzoek van Mechelen volledig gescheiden te houden van de burgerlijke zaak die ze met ons aan het uitvechten zijn. Tekenend ... tot op vandaag nog geen enkele verwijzing in onze burgerzaak kunnen vinden naar het bewuste strafdossier. Bij fiscus en justitie gaat is die info de laatste 15 jaar rechtstreeks in de vuilbak gegooid. Nu,probeer eens even het factuur van Global Trust International in de conclusies van de fiscus terug te vinden... Je zal vaststellen ... dat het verdwenen is... Manipulatie van het dossier ... we komen er later uitvoerig op terug. Eerst bekijken we de dienst inkomstenbelasting Ciney.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 9 juni 2025 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Ok ga maar verder.
![]() |
#111 |
|
![]() Dienst inkomstenbelasting Ciney. Het duo Cl. Du. en haar overste J.P. De.
Paul, en volgers hier, Eerst een voorwoord. In de periode 2012 – 2013 beseften dat we niet konden rekenen op de fiscus of justitie om de uitermate scheve situatie recht te trekken. tweede helft 2009 – mijn onbestaande rol in APM&ed bvba is vastgesteld binnen de diensten van de fiscus in Brussel. mei 2011 – door de BBI (Hasselt) volledig vrijgesproken van ook maar de minste betrokkenheid van mezelf na de overname van mijn zaak door Coumans Patrick. mei 2012 – resultaten van mijn onderzoek naar fiscus Namen, top fiscus en ministers. april 2013 – een vonnis (eerste aanleg) dat bepaald dat het ingediend dossier van de fiscus ontegensprekelijk bewijst dat ik na de overname (2006) nog steeds de touwen in handen heb en dus de belasting op basis van investeringen gedurende boekjaar 2007 verschuldigd ben. Er zat niets anders op dan via fora druk te zetten op de 'foute' mensen binnen fiscus en justitie en info te vinden die ons konden helpen. Twee fora leken me geschikt. Dit forum en het juridisch forum. De reacties had ik niet verwacht .. een meute stond onmiddellijk klaar om het blazoen van fiscus en justitie netjes te houden. Er is me zowat alles verweten. Fraudeur, oplichter, fantast, leugenaar, … Van het juridisch forum is me één opmerking steeds bijgebleven. “Gezien er bij de fiscus voldoende niveaus aanwezig zijn om de fouten die ik aantoon te herstellen is wat ik beweer niet meer dan één grote leugen met als enige doel de reputatie van de overheidsdienst en justitie te besmeuren.” Bewijzen kan niet meer … heel veel draden zijn op dat juridisch forum 'verdwenen'. Het 'verdwijnen zelf' – op dit forum aangetoond – is tekenend. Nu, het volgende 'niveau' dat in ons dossier fouten binnen de fiscus zou moeten vermijden is de dienst invordering inkomstenbelasting. Op 17 maart 2009 krijgt die dienst van de dienst btw-controle de opdracht om de inkomsten van mijn gezin te herzien. Uit het dossier blijkt dat deze dienst niets anders heeft gedaan dan de bewering van de dienst btw-controle klakkeloos over te nemen. Nergens is er ook maar de minste info te vinden dat die bewering wordt gekoppeld aan binnen de fiscus gekende informatie. Wagenpark - uitgavenpatroon - inkomsten over een periode van meer dan 25 jaar - info nationale bank ... Van 'herstellen' van fouten is geen sprake, integendeel. Er worden 'fouten' bij gecreëerd. Als enige actie produceert deze dienst één melding van aanslag van ambtswege die dan nog op de koop toe naar een fout adres wordt gestuurd. Deze melding van aanslag van ambtswege wordt opgestuurd op 31 maart 2009. Wegens het foutief adres komt de melding niet aan, er komt dus ook geen antwoord. Op 9 juni 2009 wordt de dienst invordering inkomstenbelasting de eis van betaling van 230.000€. De brief vermeld niet nader te bepalen inkomsten ten bedrage van 395.000€. ![]() Opmerkelijk: De aanslag zal pas in februari 2010 worden opgestuurd. Ergens wordt deze zo maar eventjes 8 maand tegengehouden... ergens binnen de administratie heeft men opgemerkt dat er een heleboel niet lijkt te kloppen... Wat moet er in het dossier worden 'aangepast' – wat moet er binnen het dossier 'verdwijnen' – wat moet er binnen het dossier worden 'bijgevoegd' alvorens de belasting kan worden opgestuurd? Het dossier zal dus pas 8 maand later 'klaar' zijn om te 'tonen'. Het valt ook niet te ontkennen dat die al dan niet opgezette fouten binnen de fiscus hun dossier versterken en de overheid veel geld op brengt.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 juni 2025 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Ja,terecht wat je hier zegt
Het is echt een processie van Echternacht geworden.Je verdient een grote schadeloosstelling . Vooral voor al je stress en slapeloze nachten. 15 jaar van je gezinsleven kapot,de meeste hadden zelfmoord gepleegd. Paul
![]() |
#113 |
|
![]() Gewoon even onthouden wat ik hier heb neergeschreven.
Als we later het dossier bespreken wat de fiscus heeft 'samengesteld' om via een vonnis hun gelijk te halen gaat maar pas duidelijk worden met wat voor soort volk de Belgische burger te maken heeft. We zitten op de tijdlijn aan 9 juni 2009 en wat is het resultaat? De dienst btw-controle van Ciney heeft een verkeerde persoon voor een vastgestelde mogelijk misdrijf in haar correspondentie naar de 4 windstreken gestuurd en de dienst invordering personenbelasting heeft zonder enige vorm van controle voor die verkeerde persoon een herziening van 230.000€ .... klaar liggen ... (?) Onthou dat er sprake is van één (naar een verkeerd adres) melding van aanslag van ambtswege. Dat wordt bewezen door het bewijs van de post voor één aangetekende zending en de persoonlijke 'toets' van de dienstdoende ambtenaar die even later op pensioen wordt gezet.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 juni 2025 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Gelukkig was er Bert Anciaux. Dank zij hem hebben we als gezin, de uitputting nabij, opnieuw moed kunnen tanken. Zij die in de gelegenheid zitten moeten het hem maar eens vragen.
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Op dat moment stuurt de dienst BTW-controle een 'project' van PV naar de regio directeur Brussel 2. Blijkbaar worden PV's door 'regio directeurs' goedgekeurd. Op het juridisch forum kreeg ik het antwoord dat dat een normale procedure is 'om fouten' die in het PV zouden geslopen zijn te verbeteren. In het dossier dat ik je heb doorgestuurd gaat het over de bijlage met pagina nummers 89 tot 92. Je zal zien dat de regio directeur E. V.N. daar al met balpen een aantal zaken heeft opgeschreven. Daar ga ik het in een volgende post uitvoerig over hebben.
![]() |
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() Ok ik wacht,heb je pb gekregen en gelezen.Ongelooflijk dat je veroordeling samenvalt met de start van het gerechtelijk onderzoek in mechelen dat je volledig zou vrij pleiten van schuld.
Paul
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 juni 2025 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
vermoedelijke daders. In mei 2011 gaat zo'n opdracht van de BBI naar de gerechtelijke politie van Mechelen. Hierin reeds is mijn door Patrick Coumans overgenomen vennootschap vanaf 2006 tot de verhuis naar de Dominicaanse Republiek (2010) grondig onderzocht. ![]() Nergens is mijn naam terug te vinden. Nergens zal mijn naam later in het gerechtelijk onderzoek opduiken. Tot op vandaag presteert de fiscus van Namen me bij hun marionet rechters te verkopen als medewerker aan de fraude. De opeenvolgende vonnissen (laatste vorig jaar/weigering schadevergoeding) spreken boekdelen. Volgens de fiscus en rechter in Wallonië moet ik mijn opgelopen schade maar gaan opeisen bij mijn vrienden die terechtstaan in Antwerpen. Volgens de procureur in Antwerpen is mijn klacht burgerlijke partij ongegrond wegens de onschuld van de mensen die daar terechtstaan voor de fouten die door de Waalse fiscus gemaakt zijn in mijn burgerlijk dossier. Dat de fiscus en justitie gelijktijdig wit en zwart blazen in twee verschillende gewesten in hetzelfde land en dat over dezelfde zaak , kan alleen omdat de fiscus (Brussel) van oordeel was dat die twee zaken mekaar nooit zouden kruisen. Oeps ... verkeerd gedacht.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 juni 2025 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Wat moet er worden onthouden?
Rood kader 1: btw-controle in het kader van ISO normering .(later zullen we ook in het strafdossier kunnen lezen dat APM&ed bvba zich schuldig maakte aan subsidiefraude - ISO normering) Rood kader 2: vergadering met boekhouder J.V. - Voordeur wordt geopend door mijn vrouw, zij woont nog op het adres tot einde secundaire studies van onze zoon (Ciney) Rood kader 3: In de loop van 2006 - geen activiteiten autosport. Verder te onthouden: geen woord over de overname van 2006 - de namen Pa. Co. of Ya. La. zijn nergens te bespeuren. Toch even meegeven: Voor ons is pas uit het dossier van de fiscus gebleken dat die vergadering een btw-controle betrof. Waarover die vergadering toen ging zijn wij door niemand op de hoogte gebracht. Ik was aan het werk (loondienst) in Frankrijk en vrouwlief dacht dat de vergadering te maken had met de geplande aankoop van een lot van de verkaveling. (architect ?) ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 10 juni 2025 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Bij mijn weten heeft apm nooit subsidie fraude gedaan omdat ze niet erkend was.als consulent voor subsidie dossiers.
Pro consult werd wel beschuldigd voor subsidie fraude maar dit wordt aangevochten in het proces mechelen-antwerpenHet toekomstig vonnis van 29.6 as zal hierin ook moeten klaarheid schenken.In zijn eindvordering drong de prokureur hierop niet meer aan. Paul
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 juni 2025 om 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
De zon schijnt hier, eerst wat verder werken aan mijn omheining. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 11 juni 2025 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |