Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2010, 18:48   #1
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.435
Standaard Leuke verhaaltjes uit het alledaagse verkeer ...

Het eerste verhaal (waarvan ik zelf getuige was) ging als volgt:

Twee auto’s doen haasje over waarbij een witte Renault een blauwe Mercedes inhaalt waarop de Mercedes wat later de Renault weer inhaalt en dit zich een aantal keer herhaalt. Tot zover niks aan de had tot beide voertuigen aan de volgende lichten tot stilstand komen.De Renault bestuurder stapt uit en loopt naar de Mercedes waar hij als een gek tekeer gaat en hij tegen de carrosserie van de Mercedes trapt. Daarop stapt de bestuurder van de Mercedes uit met een houten knuppel in de hand en begint hij op de Renault te timmeren … glasscherven vliegen in het rond terwijl de bestuurder van de Renault in de wagen springt en ervandoor scheurt … in tegenovergesteld richting van de baan die bestaat uit 2x2 baanvakken, gescheiden door een middenberm. Wat verder stopt hij en verlaat een vrouw met een baby de wagen … om vervolgens terug weg te scheuren.

Het tweede verhaal gebeurde een aantal weken terug. De Koen met zijn camionette op de baan op weg naar een klant tot plots een BMW vlak voor zijn neus invoegt en hij daardoor hard in de remmen moet. Wat tekens over en weer, geflikker met de lichten en wat verder gaat de BMW dwars over de baan staan en blokkeert hij Koen zo de weg. 2 Marokkanen stappen uit, waarop de Koen ook uitstapt. Ze lopen recht op hem af en één van grijpt naar zijn jaszak. Koen ( voormalig buitenwipper ) aarzelt niet klopt hem meteen op zijn gezicht, recht op zijn neus. Bloed spat in het rond en de twee Marokkanen blijven verbouwereerd staan. De politie erbij en het bleek dat die ene kerel een mes in zijn zak had zitten dat hij dus probeerde te trekken.

Heb u ook nog van die gezellige verhaaltjes over automobilisten die elkaar de kop willen inslaan of over verkeersagressie die u zelf hebt meegemaakt?

Shoot!

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 24 augustus 2010 om 18:52.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 09:38   #2
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde
 
pixelpower's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2010
Berichten: 905
Standaard

Och, ik maak elke dag wel iets mee.

Goede tip; zorg er gewoon voor dat je koffer groot genoeg is voor een lijk, een schup, en een zak ongebluste kalk. Simpel.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 11:42   #3
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het eerste verhaal (waarvan ik zelf getuige was) ging als volgt:

Twee auto’s doen haasje over waarbij een witte Renault een blauwe Mercedes inhaalt waarop de Mercedes wat later de Renault weer inhaalt en dit zich een aantal keer herhaalt. Tot zover niks aan de had tot beide voertuigen aan de volgende lichten tot stilstand komen.De Renault bestuurder stapt uit en loopt naar de Mercedes waar hij als een gek tekeer gaat en hij tegen de carrosserie van de Mercedes trapt. Daarop stapt de bestuurder van de Mercedes uit met een houten knuppel in de hand en begint hij op de Renault te timmeren … glasscherven vliegen in het rond terwijl de bestuurder van de Renault in de wagen springt en ervandoor scheurt … in tegenovergesteld richting van de baan die bestaat uit 2x2 baanvakken, gescheiden door een middenberm. Wat verder stopt hij en verlaat een vrouw met een baby de wagen … om vervolgens terug weg te scheuren.

Het tweede verhaal gebeurde een aantal weken terug. De Koen met zijn camionette op de baan op weg naar een klant tot plots een BMW vlak voor zijn neus invoegt en hij daardoor hard in de remmen moet. Wat tekens over en weer, geflikker met de lichten en wat verder gaat de BMW dwars over de baan staan en blokkeert hij Koen zo de weg. 2 Marokkanen stappen uit, waarop de Koen ook uitstapt. Ze lopen recht op hem af en één van grijpt naar zijn jaszak. Koen ( voormalig buitenwipper ) aarzelt niet klopt hem meteen op zijn gezicht, recht op zijn neus. Bloed spat in het rond en de twee Marokkanen blijven verbouwereerd staan. De politie erbij en het bleek dat die ene kerel een mes in zijn zak had zitten dat hij dus probeerde te trekken.

Heb u ook nog van die gezellige verhaaltjes over automobilisten die elkaar de kop willen inslaan of over verkeersagressie die u zelf hebt meegemaakt?

Shoot!
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 11:42   #4
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Dit is trouwens een geval van extreme verkeersagressie door een brug

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...atnog/1.850326
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 12:18   #5
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het eerste verhaal (waarvan ik zelf getuige was) ging als volgt:

Twee auto’s doen haasje over waarbij een witte Renault een blauwe Mercedes inhaalt waarop de Mercedes wat later de Renault weer inhaalt en dit zich een aantal keer herhaalt. Tot zover niks aan de had tot beide voertuigen aan de volgende lichten tot stilstand komen.De Renault bestuurder stapt uit en loopt naar de Mercedes waar hij als een gek tekeer gaat en hij tegen de carrosserie van de Mercedes trapt. Daarop stapt de bestuurder van de Mercedes uit met een houten knuppel in de hand en begint hij op de Renault te timmeren … glasscherven vliegen in het rond terwijl de bestuurder van de Renault in de wagen springt en ervandoor scheurt … in tegenovergesteld richting van de baan die bestaat uit 2x2 baanvakken, gescheiden door een middenberm. Wat verder stopt hij en verlaat een vrouw met een baby de wagen … om vervolgens terug weg te scheuren.

Het tweede verhaal gebeurde een aantal weken terug. De Koen met zijn camionette op de baan op weg naar een klant tot plots een BMW vlak voor zijn neus invoegt en hij daardoor hard in de remmen moet. Wat tekens over en weer, geflikker met de lichten en wat verder gaat de BMW dwars over de baan staan en blokkeert hij Koen zo de weg. 2 Marokkanen stappen uit, waarop de Koen ook uitstapt. Ze lopen recht op hem af en één van grijpt naar zijn jaszak. Koen ( voormalig buitenwipper ) aarzelt niet klopt hem meteen op zijn gezicht, recht op zijn neus. Bloed spat in het rond en de twee Marokkanen blijven verbouwereerd staan. De politie erbij en het bleek dat die ene kerel een mes in zijn zak had zitten dat hij dus probeerde te trekken.

Heb u ook nog van die gezellige verhaaltjes over automobilisten die elkaar de kop willen inslaan of over verkeersagressie die u zelf hebt meegemaakt?

Shoot!
Marokkanen => mes => BMW.

Need I say more?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 12:20   #6
Travis66
Europees Commissaris
 
Travis66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 6.891
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Egocentrisme en een gebrek aan empathie liggen meestal aan de basis van verkeersagressie.
Als je beseft dat die ene kerel die jou het leven zuur maakt op de baan, die morgen niet is opgestaan met het plan om JOU te koeioneren, dan wordt je niet zo makkelijk kwaad.

Onlangs maakte ik ook zoiets mee. Ik zat me op te winden in de auto, bloeddruk onhoog, adrenaline opstoot en overal zoeken of ik niks meer kon doen dan een vinger opsteken en claxoneren met licht en audio.
De enige die ik daarmee het leven zuur maakte was mezelf. Als ik van in het begin een houding had aangenomen "shit happens" dan had ik me zo druk niet hoeven te maken. Ik ben niet vroeger of later op mijn bestemming gekomen dan als ik me rustig had gehouden. Waarschijnlijk ga ik nu wel een aantal dagen vroeger dood.

Ik heb me dan ook voorgenomen me nooit nog druk te maken in het rijgedrag van een ander. Zelfs als ik een bijna botsing krijg door idoot gedrag van een ander, neem ik me voor om eerst even na te denken over het feit dat die andere "ook wel verschoten zal zijn" en niet van plan was zijn of mijn wagen te beschadigen.

Er zijn nu eenmaal idoten op de baan (van tijd tot tijd hoor ik ook in die categorie). Live with it.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 12:38   #7
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Drie keer meegemaakt in Antwerpen. Er waren geen flikken. 2 x klacht neergelegd , met nummerplaat van de gast.
"Da's ne geleasde, menier, da kunde nooit bewijzen wie daor me ree. Ik moak me doar ni muug me zenne."

Sindsdien ligt er een krik naast mijn zetel. Heeft toch al geholpen, de derde keer. Het tonen alleen al is 5mg Valium intraveineus waard.
In Brussel maakte ik het ook niet mee (ik rij hier ook véél meer metro dan auto).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Marokkanen => mes => BMW.

Need I say more?
Het waren géén "Marokkanen." (of in Antwerpen zouden er blonde "Marokkanen" van 1m80 moeten rondrijden, in een Mercedes, een Porsche en een kever, met antwaarps accent.)

Die met de Mercedes heb ik zelf met zoeken kunnen identificeren: toen hij failliet is gegaan heb ik geglimlacht.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 augustus 2010 om 12:47.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 13:07   #8
backfire
Minister-President
 
backfire's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2007
Locatie: Thuis
Berichten: 5.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Da is, joh. Zo'n mensen worden kwaad als je reageert en nog kwader als je niet reageert.
Soit. Niets zo zalig als tergend traag terug naar het rechtervak gaan en als ze dan voorbijschieten met een boze blik, zo'n idiote smile op je gezicht zetten.
__________________
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence.
backfire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 13:30   #9
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Het waren géén "Marokkanen." (of in Antwerpen zouden er blonde "Marokkanen" van 1m80 moeten rondrijden, in een Mercedes, een Porsche en een kever, met antwaarps accent.)

Die met de Mercedes heb ik zelf met zoeken kunnen identificeren: toen hij failliet is gegaan heb ik geglimlacht.
Citaat:
2 Marokkanen stappen uit,
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 13:46   #10
nihao
Minister
 
nihao's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Locatie: Gent
Berichten: 3.062
Standaard

Citaat:
Dit is trouwens een geval van extreme verkeersagressie door een brug
Ik blijf het herhalen : dergelijke obstakels moeten verplicht worden om een fluohesje aan te doen als ze zich in het verkeer begeven !
__________________
Dom zijn is duur,
en oliedom zijn olieduur.
nihao is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:10   #11
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Egocentrisme en een gebrek aan empathie liggen meestal aan de basis van verkeersagressie.
Als je beseft dat die ene kerel die jou het leven zuur maakt op de baan, die morgen niet is opgestaan met het plan om JOU te koeioneren, dan wordt je niet zo makkelijk kwaad.

Onlangs maakte ik ook zoiets mee. Ik zat me op te winden in de auto, bloeddruk onhoog, adrenaline opstoot en overal zoeken of ik niks meer kon doen dan een vinger opsteken en claxoneren met licht en audio.
De enige die ik daarmee het leven zuur maakte was mezelf. Als ik van in het begin een houding had aangenomen "shit happens" dan had ik me zo druk niet hoeven te maken. Ik ben niet vroeger of later op mijn bestemming gekomen dan als ik me rustig had gehouden. Waarschijnlijk ga ik nu wel een aantal dagen vroeger dood.

Ik heb me dan ook voorgenomen me nooit nog druk te maken in het rijgedrag van een ander. Zelfs als ik een bijna botsing krijg door idoot gedrag van een ander, neem ik me voor om eerst even na te denken over het feit dat die andere "ook wel verschoten zal zijn" en niet van plan was zijn of mijn wagen te beschadigen.

Er zijn nu eenmaal idoten op de baan (van tijd tot tijd hoor ik ook in die categorie). Live with it.
Ik maak me er ook niet druk meer in. Enkel reetklevers mogen wat langer wachten om te passeren en voor de rest laat ik het passeren. Het is veel te gevaarlijk om zelf opgefokt rond te rijden en het is het allemaal niet waard. Vroeger zat ik te roepen en tieren als ik zo een gevaar op de baan tegenkwam maar dan ben ik beginnen beseffen dat zoiets toch niets uithaalt. Ik moet wel zeggen, soms moet ik op mijn tanden bijten...
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:33   #12
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik maak me er ook niet druk meer in. Enkel reetklevers mogen wat langer wachten om te passeren en voor de rest laat ik het passeren. Het is veel te gevaarlijk om zelf opgefokt rond te rijden en het is het allemaal niet waard. Vroeger zat ik te roepen en tieren als ik zo een gevaar op de baan tegenkwam maar dan ben ik beginnen beseffen dat zoiets toch niets uithaalt. Ik moet wel zeggen, soms moet ik op mijn tanden bijten...
²
Ik reageer me nog wel af,als ik alleen ben, het blijft wel bij vloeken en tieren..ik ga zeker niet achtervolgen of obscene gebaren maken..

In een ver verleden toen de vrachtwagens nog geen snelheidsbegrenzers hadden..:

Ik rij op een oprit van het autostrade..op het rechtse vak een colonne van 3 vrachtwagens..ik laat me afzakken tot ik op gelijke hoogte ben van de laatste..doch deze vertikt het ook van op te schuiven waardoor ik in de remmen moet gaan op het einde van de oprit..ik geraak toch op de autoweg, rij langszij die derde vrachtwagen, toeter en steek duidelijk zichtbaar een vingertje op naar de bestuurder..ik rij verder en merk dat de derde vrachtwagen de 'achtervolging' ingezet heeft aan 150 / uur..enkele km's later ben ik hem kwijt door aan 160 Km per uur te 'vluchten'

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 augustus 2010 om 14:33. Reden: taalfout
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:36   #13
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Toevallig, wask deze juist aant bekijken

http://www.youtube.com/watch?v=2vjhC...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Nb-7C...eature=related
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 augustus 2010 om 14:37.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:48   #14
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Sukkel

http://www.youtube.com/watch?v=Ir9wA...feature=search
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 14:53   #15
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Heel erg sociaal van u. En herkenbaar.
Hopelijk weet u dat een linkerrijvak dient om in te halen.
Niet omdat je dan iets meer kan zien van de horizon.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 15:04   #16
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Heel erg sociaal van u. En herkenbaar.
Hopelijk weet u dat een linkerrijvak dient om in te halen.
Niet omdat je dan iets meer kan zien van de horizon.
Bumperkleven is verboden..met goede reden...
In de mate van het mogelijke zet ik mij zo snel mogelijk terug rechts...behalve voor racepiloten met een tijdgebrek en een kort lontje..

Als de persoon die links rijdt de maximale snelheid handhaafd is er geen geldige reden meer om te passeren..enkel nog egoistische en asociale redenen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 15:30   #17
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Heel erg sociaal van u. En herkenbaar.
Hopelijk weet u dat een linkerrijvak dient om in te halen.
Niet omdat je dan iets meer kan zien van de horizon.
Uiteraard dient het linkerrijvak om in te halen. Ik rij dan ook altijd zoveel mogelijk rechts. Maar tenzij de autos voor mij plots desintegreren is het soms noodzakelijk om links te gaan rijden zodat ik deze wagens op een veilige manier kan inhalen. Als ik dat aan pakweg 135 doe en die gast die achter mij aan 160 per uur afkomt en begint te reetkleven, dan gaat die persoon in de fout en is het die persoon die asociaal doet. Als ik in mijn achteruitkijkspiegel iemand zie die sneller rijdt en die een deftige afstand bewaart, dan ga ik echt mijn best doen om zo snel mogelijk naar rechts te gaan. Iemand die hoffelijk is, krijgt van mij hoffelijkheid terug. Als ik echter in mijn achteruitkijkspiegel kijk en ik zie daar iemand die bijna in mijn koffer zit dan kan hij wat langer wachten.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 15:41   #18
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
marokkanen
Die drie waar ik het over had: "Vlamingen stappen uit"

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 augustus 2010 om 15:43.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 15:53   #19
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Bumperkleven is verboden..met goede reden...
In de mate van het mogelijke zet ik mij zo snel mogelijk terug rechts...behalve voor racepiloten met een tijdgebrek en een kort lontje..

Als de persoon die links rijdt de maximale snelheid handhaafd is er geen geldige reden meer om te passeren..enkel nog egoistische en asociale redenen..
Zoals bv iemand die zijn vinger heeft afgesneden en die in een plastiek zakske bij heeft naar het ziekenhuis brengen
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2010, 16:30   #20
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Zoals bv iemand die zijn vinger heeft afgesneden en die in een plastiek zakske bij heeft naar het ziekenhuis brengen
Daarvoor zijn ambulances
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be