Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2018, 22:00   #41
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
https://derijkstebelgen.be/nieuws/de...west-vlamingen


hahaha! Domme andere provincies in het zak zetten! Daar zijn we goed in!

geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!
Trolololo!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 07:13   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.417
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wij pluimen u, kieken
FIFY
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 07:46   #43
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep Pronkergo, ze hebben vree veel ervaring met keukens op maat voor mensen met beperkingen.
https://keukenbrochuresaanvragen.nl/...-ergo-keukens/
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 19:31   #44
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

8 jaar geleden heb ik in onze vorige woning er eentje laten zetten,we woonden toen ook op amper 1 km van de DOVY-fabriek.Eigenlijk kan ik er alleen maar lof over hebben,qua prijs-kwaliteit is DOVY niet te overtreffen.Verleden jaar zijn we verhuisd ,sleutel op de deur,en als er iets is waar ik spijt van heb dan is het dat er geen keuken van DOVY zit in mijn woning.De prijs van mijn huidige keuken is een pak hoger dan mijn vorige,maar de kwaliteit een stuk minder.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 19:35   #45
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
https://derijkstebelgen.be/nieuws/de...west-vlamingen


hahaha! Domme andere provincies in het zak zetten! Daar zijn we goed in!
!
Volgens mij zitten daar veel Brusselaars bij die in Knokke zijn aangespoeld.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2018, 07:48   #46
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.
Standaard keukenbouwers werken met kasten opgaand met 5 centimeter. Aan de zijkanten plaatsen ze dan passtukken, zoals iedere keukenbouwer dat doet. Dit wordt gedaan om eventuele onhaaksheden van de muren op te vangen.

Wij maken soms gebruik van zo'n grote keukenbouwers (in bedrijven waar wij aanpassingen doen), meestal goed vakwerk.

Dit is dus geen criterium om te kiezen voor een grote of een kleine.

Soms maken wij die ook zelf, we maken een ruwe schets, gaan daarmee naar een zagerij, zij ontwerpen dan de kasten en wij moeten ze gewoon in elkaar schroeven (Ikea systeem, maar dan veel goedkoper).

Volgens mij is het enige criterium de kwaliteit, volgens vrienden moet je daarvoor niet bij Dovy zijn!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2018, 07:51   #47
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.
Blum is peperduur (in vergelijking met andere mogelijkheden) maar gewoon topkwaliteit. Wij plaatsen (of laten die plaatsen) in burelen en professionele keukens. meer dan 20 jaar ervaring mee. Nooit problemen en ze leveren maatwerk!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2018, 22:45   #48
jogo
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 30 december 2007
Berichten: 7.710
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=RAzo6rFW724
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be