Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2020, 04:22   #1521
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
De rode driehoek hier op't forum is aan een update toe: Dat zou toch beter zijn. Of niet soms ?
NIET, VERDOMME! Stel je voor dat ik zo'n 'like' kreeg van 'Jan' of zijn hiërarchische overlord Pontifex? L' horreur.
Om in een hoekje weg te kruipen uit pure schaamte. 'k Moet erni aan denken!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 04:46   #1522
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Wat ik vooral zorgelijk vindt in Amerika is de verhouding tss aantal herstelden en het aantal overledenen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 05:01   #1523
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.601
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wat ik vooral zorgelijk vindt in Amerika is de verhouding tss aantal herstelden en het aantal overledenen.
Ik denk dat het is omdat de USA later 'toetrad' dan Europa. En die eerste batch ginds is nog bezig met herstellen terwijl de doden een vaststaand feit zijn. -> niet langer bezig 'met dood te gaan'.
Kweetni?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 10:20   #1524
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.827
Standaard

Mijn respect voor de "saaie,onzichtbare" Vice-President,Mr Pence groeit wel...

Hij is door onze grote vriend enkele weken geleden direct aangewezen als een soort "coordinator" voor dat Corona gedoe,(hij moet de koppen tegen elkaar slaan van enkele grote federale administraties en het kippenhok van de Gouverneurs een beetje aanporren lijkt me), ligt beslist niet te slapen en zet geen stap verkeerd(en communiceert VEEL zorgvuldiger en zuiniger dan onze grote vriend)....



Ondertussen hebben we op dit forum kunnen vaststellen hoe de EU-lidstaten evalueren van aanvankelijk heel verschillend te (niet-)reageren,nu allemaal volgens een stramien aan het reageren zijn....Het is dan ook NUTTELOOS en illusionair om allemaal terzelfdertijd hetzelfde te kunnen doen....Er wordt gereageerd op tijdstippen dat,volgens data,het moet en kan.....


Welnu,de VS ,meer specifiek de Gouverneurs van de Staten,zullen hetzelfde gaan doen.In Florida was verleden week schijnbaar nog niks aan de hand terwijl het in de Noord-Oostelijke Staten en Californie al wat op "Europa" geleek.....

Laatst gewijzigd door kelt : 22 maart 2020 om 10:23.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 10:23   #1525
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

De bevolking is nu doodsbang en we verkrampen ons in de foute positie, grote schuldige? De media, wat had je gedacht.
Grote schuldigen zijn bevolkingsgroepen die kikkers, slangen, veermuizen, apen (waarschijnlijk HIV & Ebola) onder onhygiënische omstandigheden houden en deze vervolgens opeten.

Het volgende virus zal hoogstwaarschijnlijk niet van de joden, moslims en hindoes komen.

Een algemeen globaal verbod op bushmeat maar ook varkensvlees en eend (veel antibiotica) kan een hoop virushoofdpijn in de toekomst besparen. Over schuldigen gesproken.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 maart 2020 om 10:27.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 10:28   #1526
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Iran goes loco

Citaat:
De Iraanse geestelijk leider Khamenei heeft hulp van de VS bij de bestrijding van het virus geweigerd. Hij haalde in een tv-toespraak een samenzweringstheorie aan dat het virus door Amerika is gemaakt. "Mogelijk is jullie medicijn een manier om het virus verder te verspreiden. En als jullie dokters willen sturen, willen ze misschien juist zien hoe het staat met de effecten van het gif." Er bestaat geen wetenschappelijk bewijs dat het virus door mensen is gemaakt.

Khamenei's uitspraken lijken op die van een woordvoerder van de Chinese regering, die eerder deze maand tweette dat het Amerikaanse leger mogelijk de epidemie in Wuhan heeft veroorzaakt. In Iran zijn inmiddels 1556 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Meer dan 20.000 mensen zijn positief getest.

Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 11:06   #1527
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Mijn respect voor de "saaie,onzichtbare" Vice-President,Mr Pence groeit wel...

Hij is door onze grote vriend enkele weken geleden direct aangewezen als een soort "coordinator" voor dat Corona gedoe,(hij moet de koppen tegen elkaar slaan van enkele grote federale administraties en het kippenhok van de Gouverneurs een beetje aanporren lijkt me), ligt beslist niet te slapen en zet geen stap verkeerd(en communiceert VEEL zorgvuldiger en zuiniger dan onze grote vriend)....

.
Pence is oud Gouverneur. Die gasten zijn dit soort situaties gewoon, dat zie je nu duidelijk over gans de US
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 11:15   #1528
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
NIET, VERDOMME! Stel je voor dat ik zo'n 'like' kreeg van 'Jan' of zijn hiërarchische overlord Pontifex? L' horreur.
Om in een hoekje weg te kruipen uit pure schaamte. 'k Moet erni aan denken!
Wees nog blij dat er een 'e' in het woordje 'like' staat, of geen 'j' voor de 'e', wat even erg geweest zou zijn.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 11:22   #1529
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Grote schuldigen zijn bevolkingsgroepen die kikkers, slangen, veermuizen, apen (waarschijnlijk HIV & Ebola) onder onhygiënische omstandigheden houden en deze vervolgens opeten.

Het volgende virus zal hoogstwaarschijnlijk niet van de joden, moslims en hindoes komen.

Een algemeen globaal verbod op bushmeat maar ook varkensvlees en eend (veel antibiotica) kan een hoop virushoofdpijn in de toekomst besparen. Over schuldigen gesproken.
Ik vrees dat dit niet alles zal tegenhouden, het is ook niet te handhaven.

HIV zou trouwens een Belgisch product kunnen zijn, in de jaren '20-'30 hebben we miljoenen Congolese kinderen ingeënt. Om zoveel vaccins te kunnen maken gebruikten ze de levers van wilde apen om ze op te kweken, onveiliger dan dit kun je het niet maken.
De oorspronkelijke vaccins zijn echter verloren gegaan, zekerheid zal er dus nooit zijn.

https://www.bbc.com/news/health-29442642
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 11:38   #1530
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

The sequence was revealing, with Alexander firing off questions faster than Trump could answer. Alexander first tried to drive a wedge between the president and Dr. Anthony Fauci, suggesting they were at odds over whether new treatment drugs could represent a breakthrough.
As Trump downplayed any differences, Alexander fired an insult posing as a question, saying, “Is it possible that your impulse to put a positive spin on things may be giving Americans a false sense of hope?”
Again, Trump answered, saying “No, I don’t think so. I don’t think so,” only to be interrupted with another Alexander question. Alexander finally let Trump answer, then changed course again, asking “So, what do you say to Americans who are scared, I guess? Nearly 200 dead and 14,000 who are sick and millions as you witness who are scared right now, what do you say to Americans who are watching you right now who are scared?”
Trump finally had enough, saying “you are a terrible reporter, that’s what I say. I think it’s a very nasty question. I think it’s a very bad signal that you are putting out to the American people. They’re looking for answers and they’re looking for hope. And you’re doing sensationalism .?.?.”

https://nypost.com/2020/03/21/shamef...risis-goodwin/

Een compleet ander context dan wat de usual suspects brengen. En verder nog slechter nieuws voor hen:An ABC News/Ipsos survey released Friday finds 55 percent approve of the president’s leadership, while 43 percent disapprove. Those figures are a reversal from a week earlier, when 43 percent approved and 54 percent disapproved.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 13:33   #1531
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.923
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
The sequence was revealing, with Alexander firing off questions faster than Trump could answer. Alexander first tried to drive a wedge between the president and Dr. Anthony Fauci, suggesting they were at odds over whether new treatment drugs could represent a breakthrough.
As Trump downplayed any differences, Alexander fired an insult posing as a question, saying, “Is it possible that your impulse to put a positive spin on things may be giving Americans a false sense of hope?”
Again, Trump answered, saying “No, I don’t think so. I don’t think so,” only to be interrupted with another Alexander question. Alexander finally let Trump answer, then changed course again, asking “So, what do you say to Americans who are scared, I guess? Nearly 200 dead and 14,000 who are sick and millions as you witness who are scared right now, what do you say to Americans who are watching you right now who are scared?”
Trump finally had enough, saying “you are a terrible reporter, that’s what I say. I think it’s a very nasty question. I think it’s a very bad signal that you are putting out to the American people. They’re looking for answers and they’re looking for hope. And you’re doing sensationalism .?.?.”

https://nypost.com/2020/03/21/shamef...risis-goodwin/

Een compleet ander context dan wat de usual suspects brengen. En verder nog slechter nieuws voor hen:An ABC News/Ipsos survey released Friday finds 55 percent approve of the president’s leadership, while 43 percent disapprove. Those figures are a reversal from a week earlier, when 43 percent approved and 54 percent disapproved.
Nypost is een alt-right tabloid.

Je kan de volledige persconferentie zelf bekijken. Dan zie je met eigen ogen hoe het gegaan is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 14:15   #1532
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Nypost is een alt-right tabloid.

Je kan de volledige persconferentie zelf bekijken. Dan zie je met eigen ogen hoe het gegaan is.
Je kunt het hier bekijken met je eigen ogen, vanaf 43 tot 46 minuten.

Die reporter heeft duidelijk een giftige vraag gesteld en Trump beschuldigt hem en de media van sensatie-nieuws, wat links en Europese media ook altijd hebben beweerd van de US media.

T'is te zeggen, voordat Trump er was, nu doen ze lustig mee met de sensatie zolang het maar in hun kraam past.

https://youtu.be/yoUCDJ6PxUE?t=2611
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 14:20   #1533
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Grote schuldigen zijn bevolkingsgroepen die kikkers, slangen, veermuizen, apen (waarschijnlijk HIV & Ebola) onder onhygiënische omstandigheden houden en deze vervolgens opeten.

Het volgende virus zal hoogstwaarschijnlijk niet van de joden, moslims en hindoes komen.

Een algemeen globaal verbod op bushmeat maar ook varkensvlees en eend (veel antibiotica) kan een hoop virushoofdpijn in de toekomst besparen. Over schuldigen gesproken.
Waarom wordt dat altijd geassocieerd met beesten weer we zelf vies van zijn ze op eten ?

onhygiënische omstandigheden ?
Dat brengt niet bepaalt een nieuwe virus op hé
Zoiets (indien natuurlijk ontstaan ) is gewoon een elementair stukje evolutie binnen levende cellen.

Het enige wat ik zie is als Uw biotoop ruimer en rijker is ge misschien meer kans hebt dat er in dat groter 'laboratorium' eerder wat uit de bus gaat vallen

btw antibiotica doet niks
Behoorlijk koken ja...dat doodt bacteriën uiteindelijk ook virussen
Maar dat geldt net zo goed voor ons en andere culturen die geen bushmeat gebruiken.
Neem Japanners met hun sushi, of oesters, filet pur, noem maar op
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 15:13   #1534
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Grote schuldigen zijn bevolkingsgroepen die kikkers, slangen, veermuizen, apen (waarschijnlijk HIV & Ebola) onder onhygiënische omstandigheden houden en deze vervolgens opeten.

Het volgende virus zal hoogstwaarschijnlijk niet van de joden, moslims en hindoes komen.

Een algemeen globaal verbod op bushmeat maar ook varkensvlees en eend (veel antibiotica) kan een hoop virushoofdpijn in de toekomst besparen. Over schuldigen gesproken.
In China en Hong Kong eet ik regelmatig slangensoep, zeer gezond, lekker en voedzaam. Die worden wel ter plekke geslacht en koken lang door. Kikkers staan hier ook nog op het menu van restaurants.
En van antibiotica gesproken, de grootste antibiotica bom is de gekweekte zalm.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 15:47   #1535
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In China en Hong Kong eet ik regelmatig slangensoep, zeer gezond, lekker en voedzaam. Die worden wel ter plekke geslacht en koken lang door. Kikkers staan hier ook nog op het menu van restaurants.
En van antibiotica gesproken, de grootste antibiotica bom is de gekweekte zalm.
Klopt gekweekte vis en garnalen industrie is een ramp en weet ik o.a. omdat ik hand en spandiensten voor een dergelijke kwekerij heb gedaan. Ik eet dan ook geen gekweekte vis (meer), omdat ik liefst zo min mogelijk antibiotica in mijn lichaam wil. Maar ik eet dan ook geen slangen of kikkers bij een Chinees omdat deze ook tjokvol zullen zitten met antibiotica -- mag ik aannemen. Vooral kikkers denk ik. Deze diertjes gingen in mijn aquarium er altijd as eerste aan; namelijk ziekte witte stippeltjes. Btw, ik eet wel leguaan en kaaiman (soort aligator) uit het wild; lekker in de soep.

Koudbloedige dieren hebben de meeste antibiotica nodig voor kweek, gevolgd door pluimvee, gevolgd door varkens, herkauwers als koeien en schapen mogen geen antibiotica vanwege fermentatieproces magen.

Nu ben ik geen bioloog maar ik denk dat het overspringen van virus of bacteriën van vis of reptiel op mens wel zal meevallen in de 'gevaarindex van bacillen en virussen'. Neemt weg dat de mens hierdoor zoveel antibiotica binnenkrijgt door gekweekt spul dat bacteriën steeds minder gevoelig voor penicilline worden waardoor mensen eerder ziek worden en dood kunnen gaan..

Antibiotica en varkens kan wel een direct gevaar worden; varkens lijken meer op de mens dan de mens op de mens wordt wel eens gezegd. Als er een resistente ziektebacil zich ontwikkeld op varkens dan die zo overslaan op de mens.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 maart 2020 om 16:04.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 15:55   #1536
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Waarom wordt dat altijd geassocieerd met beesten weer we zelf vies van zijn ze op eten ?

onhygiënische omstandigheden ?
Dat brengt niet bepaalt een nieuwe virus op hé
Zoiets (indien natuurlijk ontstaan ) is gewoon een elementair stukje evolutie binnen levende cellen.

Het enige wat ik zie is als Uw biotoop ruimer en rijker is ge misschien meer kans hebt dat er in dat groter 'laboratorium' eerder wat uit de bus gaat vallen

btw antibiotica doet niks
Behoorlijk koken ja...dat doodt bacteriën uiteindelijk ook virussen
Maar dat geldt net zo goed voor ons en andere culturen die geen bushmeat gebruiken.
Neem Japanners met hun sushi, of oesters, filet pur, noem maar op
Ik meen dat cholera van koeien komt. Wij zijn door de eeuwen heen al aardig aan dat vee en hun bacillen gewend. Daarentegen als 'wij' allerlei exotische (warmbloedige) dieren gaan eten, en daar zijn er honderden soorten van, dan lopen wij ook talloze keer meer risico om een nieuwe ziekte te krijgen dan van bv koeienvlees te eten en het hierbij te houden.

Onhygiënische omstandigheden: Ik heb op Youtube een filmpje gezien over de beruchte exotische dierenmarkt in Wuhang. Die beesten kakten en plasten in kooien in sommige gevallen op en over-elkaar. Misschien Gipsy ge daarover meer vertellen..

Hygiëne in acht nemen is niet alleen belangrijk om mortaliteit van vee tegen te gaan, maar ook voor eigen gezondheid..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 22 maart 2020 om 15:59.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 17:31   #1537
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.584
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik meen dat cholera van koeien komt. Wij zijn door de eeuwen heen al aardig aan dat vee en hun bacillen gewend. Daarentegen als 'wij' allerlei exotische (warmbloedige) dieren gaan eten, en daar zijn er honderden soorten van, dan lopen wij ook talloze keer meer risico om een nieuwe ziekte te krijgen dan van bv koeienvlees te eten en het hierbij te houden.

Onhygiënische omstandigheden: Ik heb op Youtube een filmpje gezien over de beruchte exotische dierenmarkt in Wuhang. Die beesten kakten en plasten in kooien in sommige gevallen op en over-elkaar. Misschien Gipsy ge daarover meer vertellen..

Hygiëne in acht nemen is niet alleen belangrijk om mortaliteit van vee tegen te gaan, maar ook voor eigen gezondheid..
De ziekte komt waarschijnlijk van de markt in Wuhan maar niet van de vleermuis maar eerder door een pangolin. Een vleermuis kan blijkbaar het virus niet op een mens overdragen maar wel op een pangolin en die kan het wel aan de mens overdragen. Het eten van "ongewone" dieren verminderd wel in China. Maar de Chinese apotheken krioelen van producten van dieren die blijkbaar van alles en nog wat zou genezen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 17:41   #1538
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Welnu,de VS ,meer specifiek de Gouverneurs van de Staten,zullen hetzelfde gaan doen.In Florida was verleden week schijnbaar nog niks aan de hand terwijl het in de Noord-Oostelijke Staten en Californie al wat op "Europa" geleek.....
In Florida hadden ze die toestroom van springbreakers moeten voorzien. Dat gaat voor een heel pak miserie zorgen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 17:46   #1539
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Wat ik vooral zorgelijk vindt in Amerika is de verhouding tss aantal herstelden en het aantal overledenen.
De helft daar is obees.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2020, 17:48   #1540
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
De helft daar is obees.
Ik dacht dat aanvankelijk ook vooraleer ik hier kwam wonen. In feite zijn er veel meer slanken. Maar de zwaarlijvigen zijn hier wel echt zwaarlijvig. Op het morbide af.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 maart 2020 om 17:49.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be