Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 november 2022, 21:47   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard THIERRY BAUDET OVER DE DOOD, Allah, gesprek MET islamiet SALAHEDDINE

ONderwerp:

THIERRY BAUDET OVER DE DOOD, Allah, gesprek MET islamiet SALAHEDDINE

analyse:

1) Toch leuk he, Thierry Baudet die zijn islamitische geestesvriend (beide zijn overtuigde Anti Reptilians) , Salaheddine spreekt. Ja, vergeet hij zijn Core Business nu??

2) Mijns inziens moet er een sterke Pro White Dutch People BLOK komen in Nederland, die eerlijk is en kennisintensief te werk gaat. Dit is ook mijn hoofddoel en het gaat niet meer om rassenhaat of om fascistische aspiraties, nee, leef en laat leven, Neuk en laat je neuken hahah hahha.

3) Beetje slap gesprek en opmerkelijk is dat Salaheddine toch Thierry Baudet slim framed in een Pro ISlam debat.

4) Nederland is VOL=VOL en nu is massa remigratie harder nodig dan ooit, mn gezien het energie drama nu, de Derde Wereldoorlog van de zielige demagoog poetin. Nee Thierry Baudet is toch afgegleden en is een poetin likker geworden, zielig.

5) in minuut 13 van dit interview zegt Thierry Baudet wel leuke dingen over de problemen van massa immigratie, scoll maar door. En Corona komt ook aan bod, staat wil meer macht, alle vrijheden kapot maken, ja sterk punt.


===========================
https://www.youtube.com/watch?v=25_EXepY1dA

#5 in Trending
THIERRY BAUDET OVER DE DOOD, GOD EN HET HIERNAMAALS! GESPREK MET SALAHEDDINE
Salaheddine
193K abonnees
257.969 weergaven 4 nov. 2022
Salaheddine spreekt in deze aflevering met Thierry Baudet over de dood, God en het hiernamaals.
2.643 reacties
Kritisch Podium Dewanand Waldo Dewanand & Wieroe
Reactie toevoegen...
Kritisch Podium Dewanand Waldo Dewanand & Wieroe
Kritisch Podium Dewanand Waldo Dewanand & Wieroe
0 seconden geleden
Kan Thierry Baudet bekeerd worden tot de zuivere Islam?? Dat Allah hem tot zich roept?? Zou hij dan forum voor democratie daarna ombouwen tot het sterkste islamitische blok van Nederland??? Mijn Katten zoontje, Wieroe (RIP) heeft mij heel veel geleerd over de Harde Meta fysica en Islam hoort ook hiertoe, dus nu kijk ik met katten oogjes naar Islam. Islam biedt katten wel lekker halal kattenvoer en dat kan lekkerder zijn voor de katten in Mekka of andere IS-lamitische landen.
Mama van D
Mama van D
4 dagen geleden
Salaheddine doet, wat geen één Nederlands programma doet. Hij zoekt 'controversiële' mensen op en gaat met ze in gesprek. Hij luistert. En in plaats van voor verdere polarisering te zorgen, zorgt hij voor meer wederzijds begrip. Hij bouwt bruggen. En alhoewel dat geen goede televisie zou zijn volgens de mediawereld, zie je hoe enorm veel kijkers deze serie trekt.

Echt heel knap gedaan. En een voorbeeld voor velen. Ook al krijg je geen prijzen voor je werk, je verdient ze wel.

En respect voor iedereen die te gast is. Ik heb ook bepaalde gedachten gehad over Thierry, maar vond het heel boeiend om naar hem te luisteren. En stel mijn beeld nu een beetje bij. Aangezien ik weet dat van moslims een bepaald beeld neergezet wordt in de media, besef ik nu dat dat ook bij anderen kan gebeuren. Al blijf ik wel een beetje wantrouwig naar politici
408
Robin
Robin
5 dagen geleden
Twee mensen die op een volwassen toon een mooi gesprek voeren. Dat dit nog bestaat anno 2022 ????
1,1K
Glenn Timmermans
Glenn Timmermans
4 dagen geleden
Gesprekken zoals deze zijn veel meer nodig. Het brengt mensen met verschillende denkwijze samen. DIT IS EXACT WAT DE OVERHEID NIET WIL. GA ZO DOOR SALAH
680
Anne Mie
Anne Mie
4 dagen geleden
Wat een ongelooflijk goed gesprek. Dit is wat we nodig hebben om in vrede samen te leven. Ik heb mijn houding tegenover moslims ook veranderd sinds de coronacrisis. Want toen werd ik gediscrimineerd omwille van levenskeuzes die ik maakte. Dat voelt heel naar aan. Ik ben aan alles gaan twijfelen wat over moslims gezegd geweest is in de geschiedenis en kom tot een heel ander beeld dan ik altijd heb gehad. We moeten elkaars manier van leven respecteren, niemand dwingen om anders te leven dan hij wil, dat is een les die ik geleerd heb en waarvoor ik ga strijden.
581
Kelvin Van Den Berg
Kelvin Van Den Berg
4 dagen geleden
Laat dit een voorbeeld zijn. We hoeven niet eens te zijn met elkaar zijn overtuigingen. Maar je ziet hoeveel waarde het heeft om met respect het gesprek aan te gaan. We kunnen veel van elkaar leren, als men maar wilt!
810
B 0889
B 0889
4 dagen geleden
Geabonneerd! Als rasechte kaaskop, en niet religieus persoon heb ik een fijn inkijkje in het denken van anderen gekregen. Hierdoor wordt de kwaliteit van het publieke debat stukken beter, en draagzamer. Dankjewel!
696
Joanne
Joanne
1 dag geleden
Net geabonneerd en benieuwd wat voor moois je nog verder hebt gemaakt. Ik zie al enkele jaren hoe ze ons tegen moslims op hebben gezet. Weet dat jullie worden gezien gehoord en begrepen en dat dit steeds meer wordt zolang we stoppen met meegaan in het spel van misleiding. Moslims en niet moslims, laat je niet langer tegen elkaar uitspelen, we hebben elkaar nodig.
24
A To The R
A To The R
4 dagen geleden
Ik had nooit verwacht het eens te zijn met Baudet op zoveel gebieden. Top interview Salahedinne, je bent een van de weinig kanalen die Islam op de kaart zet in Nederland. Moge Allah je belonen voor je inspanningen.
760
Saussaus S
Saussaus S
4 dagen geleden
Een heel krachtig gesprek van 2 totaal verschillende individuen die tegen over elkaar mochten zitten en elkaar met respect hebben behandeld. Het bracht warmte en blijdschap bij mij naar binnen. Een totaal ander kijk gekregen naar de heer baudet. Dit is toch iets wat Nederland nodig heeft. Ik ben enorm trots op onze broeder die deze inhoudelijke interview heeft moge geven. Klasse????????. Keep it up. Moge Allah swt onze broeder belonen voor zijn inzet en moge Allah swt thierry lijden naar de deen, ameen.
148



https://www.youtube.com/watch?v=25_EXepY1dA

============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 9 november 2022 om 21:49. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2022, 21:56   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

in minuut 23 praat Thierry Baudet toch erg vleiend en likkend over de islam en over moslims, dan gaat het gesprek over de anti islam agenda v fvd uit het verleden. Anti marokkanen vroeger en nu pro islam............ thierry baudet heeft corona gekregen???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2022, 22:45   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
in minuut 23 praat Thierry Baudet toch erg vleiend en likkend over de islam en over moslims, dan gaat het gesprek over de anti islam agenda v fvd uit het verleden. Anti marokkanen vroeger en nu pro islam............ thierry baudet heeft corona gekregen???
Misschien is het ook gewoon tijd om te stoppen met afgeven op geloof en gelovigen (die gewoon anders leven en denken) en onze focus op de echte vijand te richten. Die den duivel is en ja er zijn gevallen engelen die zich anders kunnen voordoen.
Een engel kan zich voordoen als een mens, maar een gevallen engel evenzeer. Shapeshifting reptillians.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 16:28   #4
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
in minuut 23 praat Thierry Baudet toch erg vleiend en likkend over de islam en over moslims, dan gaat het gesprek over de anti islam agenda v fvd uit het verleden. Anti marokkanen vroeger en nu pro islam............ thierry baudet heeft corona gekregen???
U bent nogal geobsedeerd door personen merk ik; maar in wezen praat u alleen over uzelf. Een epistel van u langer dan vier regels heb ik nog niet uitgelezen.
Ook Rabin Gangadin's objectieve analyse van uw persoon verveelt mij. Misschien heeft u daar iets aan?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2022, 23:49   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.548
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
U bent nogal geobsedeerd door personen merk ik; maar in wezen praat u alleen over uzelf. Een epistel van u langer dan vier regels heb ik nog niet uitgelezen.
Ook Rabin Gangadin's objectieve analyse van uw persoon verveelt mij. Misschien heeft u daar iets aan?

ja misschien zou jij dit document wfor1426 van mij moeten onderzoeken.
is gelinkt hier in een topic van mij
in theorie is dit heel simpel te realiseren, en technisch gezien is dit het intelligentste, WIN/WIN is het voor NL en surizwartjes. Ik ga dit in deel 3 en deel 4 echt verder ontwikkelen.

ben zelf patient dus schrijven is mijn zelftherapie en mensen maken de politiek. Thierry Baudet heeft niet veel kennis in huis denk ik, hij is heel beperkt in zijn denken, mn Reptilians Complot is zielig denken. Hij bedoelt er zeker geen chinezen mee, want die eten levende kikkervisjes met stokjes en gekookte embryos van kuikentjes in de ei. Dat is pas echt Reptielachtig.

dit is toch win / win:
=================
Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

=====================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 10:38   #6
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

De reptielen van David Icke en waarin Thierry Baudet dan ook in gelooft, dat zijn de kinderen van de slang van Eva.

Dat probleem is nog steeds onopgelost en daaraan gaat de wereld dan ook ten onder.

De joden en de islamieten eerst, dan de christenen en dan de gehele wereld.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 11:09   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.563
Standaard

De schrik zit er goed in, en terecht.
Ze staan te blinken als nwo fascisten die het grootste kwaad sedert Hitler zijn.
Miljoenen zien het reeds!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2022, 20:48   #8
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.464
Standaard Therapie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja misschien zou jij dit document wfor1426 van mij moeten onderzoeken.
is gelinkt hier in een topic van mij (...)

ben zelf patient dus schrijven is mijn zelftherapie en mensen maken de politiek. Thierry Baudet heeft niet veel kennis in huis denk ik, hij is heel beperkt in zijn denken, mn Reptilians Complot is zielig denken. (...)
Therapie heeft een persoonlijk doel, nietwaar? Werkt het wel als u de halve wereld in de therapie betrekt? "Geneesheer genees uzelf."
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2022, 11:16   #9
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.660
Standaard

Allah bestaat niet, maar de microgoden wel.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be