Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2022, 16:30   #21
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
de bevolking is nu eenmaal plebs in de ogen van de bazen he, ... of die nu Stalin, Hitler , Conner, Bouche of Crooke noemen.
Yep, slaafjes, melkkoeien, kannonnevlees en pionnetjes in het schaakspel voor geld en macht dat politieke psychopaten boven onze hoofden spelen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 17:59   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Als ik moet kiezen tussen een paar miljoen euro voor Oekraïne, of een paar miljoen euro voor de Palestijnen, dan weet ik het wel.

Mare, liever had ik die paar miljoen in het land gehouden, en idealerwijze in mijn zakken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 18:10   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.962
Standaard

Waarom smijt deze generatie fascisten zo met geld? Omdat er veel blijft kleven aan hun vetpollen.
Of het nu Palestina, Oekraïne of schadevergoeding voor het klimaat is; ze verrijken daarmee enkel zichzelf.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 18:39   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als ik moet kiezen tussen een paar miljoen euro voor Oekraïne, of een paar miljoen euro voor de Palestijnen, dan weet ik het wel.

Mare, liever had ik die paar miljoen in het land gehouden, en idealerwijze in mijn zakken.
Als je wil dat het in je zakken eindigt kun je eventueel een bijscholingscursus tot Wappie & conman volgen ? Willem Wappie Engel verdiende er alvast een dikke bouwgrond van 50K mee op een spaans eiland.



Nu, de dokters die rechtstreeks van de univ doorstromen naar de NGO-industrie van bijvoorbeeld Pallywood is ook geen fraai schouwspel...

Die gasten trekken gewoon in België een volledig salaris, en hun 'vergoeding' die ze daar in Pallystan krijgen is zo ruim dat ze er nog heel dik aan overhouden ook. 25 K zuiver sparen per kop en per jaar is in die kringen heel normaal.

Ik ken er zo enkele, die gaan los in discussie op de familiefeestjes met hun neven en nichten die economist of ingenieur zijn en in België in de echte economie werken. Financieel moeten ze er niet voor onder doen.

De NGO industrie is een financieel goed gesmeerde machine. Een redelijk snelle manier voor jong afgestudeerde dokters om snel een pak poen te genereren, veeeeeeel interessanter dan ergens in een dorp van 20.000 zielen een huisartspraktijk op te zetten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 18:46   #25
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.018
Standaard

ik zou 3,7 miljoen een aanvaardbaar bedrag genoemd hebben
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 18:48   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.290
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je wil dat het in je zakken eindigt kun je eventueel een bijscholingscursus tot Wappie & conman volgen ? Willem Wappie Engel verdiende er alvast een dikke bouwgrond van 50K mee op een spaans eiland.
Raar maar waar, 'k heb nog geen plaats gevonden waar ze mijn eer en geweten willen kopen, noch mijn gevoel voor humor chirurgisch willen verwijderen.


Citaat:
Nu, de dokters die rechtstreeks van de univ doorstromen naar de NGO-industrie van bijvoorbeeld Pallywood is ook geen fraai schouwspel...

Die gasten trekken gewoon in België een volledig salaris, en hun 'vergoeding' die ze daar in Pallystan krijgen is zo ruim dat ze er nog heel dik aan overhouden ook. 25 K zuiver sparen per kop en per jaar is in die kringen heel normaal.

Ik ken er zo enkele, die gaan los in discussie op de familiefeestjes met hun neven en nichten die economist of ingenieur zijn en in België in de echte economie werken. Financieel moeten ze er niet voor onder doen.

De NGO industrie is een financieel goed gesmeerde machine. Een redelijk snelle manier voor jong afgestudeerde dokters om snel een pak poen te genereren, veeeeeeel interessanter dan ergens in een dorp van 20.000 zielen een huisartspraktijk op te zetten.
Logeren in de best bewaakte en perfect decadent uitgeruste hotelletjes/compounds, en af en toe voor de camera wat dramaqueen spelen, en ondertussen nog wat praktijkoefeningen maken, toch ideaal.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 28 november 2022 om 18:49.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 19:09   #27
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.762
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je wil dat het in je zakken eindigt kun je eventueel een bijscholingscursus tot Wappie & conman volgen ? Willem Wappie Engel verdiende er alvast een dikke bouwgrond van 50K mee op een spaans eiland.
Maddox heeft niet het juiste kleurtje denk ik, ook geen tweede nationaliteit zoals jullie wit konijn die uit de hoed van iman somers kwam en die na verduistering van ongeveer twee mil. nog altijd aan de ruif zit en zeker nog niet waar ze thuis hoort, in de cel. of hoe de vld'ers tuig zijn, met of zonder pandabeertjes.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 20:11   #28
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je wil dat het in je zakken eindigt kun je eventueel een bijscholingscursus tot Wappie & conman volgen ? Willem Wappie Engel verdiende er alvast een dikke bouwgrond van 50K mee op een spaans eiland.
TV kwakzalver zal wel veel lucratiever geweest zijn he, om onnozel remedies komen af te neuzelen. Hoeveel zouden die TV kwakzalvers niet gekregen hebben per plateau optreden ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 21:39   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
TV kwakzalver zal wel veel lucratiever geweest zijn he, om onnozel remedies komen af te neuzelen. Hoeveel zouden die TV kwakzalvers niet gekregen hebben per plateau optreden ?
In plaats van verdachtmakingen te uiten, zou je ook feiten kunnen benoemen hee Patrick ? Willem Wappie Engel die zijn prijs kennen we nu : een stuk grond ter waarde van 50.000 euro, dank U voor de onnozelaars die hem financierden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2022, 22:29   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In plaats van verdachtmakingen te uiten, zou je ook feiten kunnen benoemen hee Patrick ? Willem Wappie Engel die zijn prijs kennen we nu : een stuk grond ter waarde van 50.000 euro, dank U voor de onnozelaars die hem financierden.
Sorry Panda maar 50 000 euro is niks he, toch niet voor zoiets, dat is wat drinkgeld.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be