Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2022, 11:27   #21
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Je kan die Sans Papier ook gebruiken om de afwas te laten doen, ... Allee ja zo zie ik het wel gebeuren bij diegene die bij een tsjeef of open VLD er terechtkomen.
Slavernij is verboden, dan krijgen ze unia op hun dak.....
Ze mogen wel gastvrouw en -dochters "gebruiken"...dat is hun cultuur.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 12:46   #22
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Slavernij is verboden, dan krijgen ze unia op hun dak.....
Ze mogen wel gastvrouw en -dochters "gebruiken"...dat is hun cultuur.
Iemand laten werken voor geld is slavernij?
Wist ik niet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 13:58   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.093
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Slavernij is verboden, dan krijgen ze unia op hun dak.....
Ze mogen wel gastvrouw en -dochters "gebruiken"...dat is hun cultuur.
Ja, in naam van de “koeltoer” kan veel worden toegedekt.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 14:25   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Omdat zij een front tegen Duitse invloeden vormde en we daarmee aan de grens asielcentra hadden kunnen bouwen? Zodat er hier veel minder verkrachtte en vermoordde jeugd was en ze nog deftig oudejaar konden vieren?
Waarom durft een nva’er vragen, de waanzin voorbij.

NOOIT MEER DUITSE INVLOEDEN
Ik heb dat nog gezegd hé: wij spreken een andere taal, denken in een ander logica-kader en bla bla ... ik versta er den hond zijn kloten ( (Vlaamse volkse uitdrukking, leg ik maar even uit, kwestie van het nieuwe forumreglement na te leven) van, en ik herneem: het is beter dat ik niet meer reageer op jouw posts.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2022, 15:29   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb dat nog gezegd hé: wij spreken een andere taal, denken in een ander logica-kader en bla bla ... ik versta er den hond zijn kloten ( (Vlaamse volkse uitdrukking, leg ik maar even uit, kwestie van het nieuwe forumreglement na te leven) van, en ik herneem: het is beter dat ik niet meer reageer op jouw posts.
Nu weet ge tenminste waarom uw partij beter bij nationalisten ging staan en niet bij nwo fascisten. Hun aanval op de landbouw bewijst nog eens wat voor nwo'ers ze zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2022, 15:47   #26
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Laat slaverij geschiedenis zijn en blijven.

Moeten wij mensen, onze kinderen en kleinkinderen daar als de daders van voor aangewezen worden?

Zij die nu luidkeels staan te roepen over slaverij hebben het zelfs niet eens meegemaakt en ver terug in hun familie ook niet.

Op huidig ogenblik klinkt dat geblaat als *kassa*kassa*

p.s.

‘Het pijnlijke slavernijverleden werkt nog steeds door op Curaçao, maar er is hoop op verandering’

Dat er ver terug in de geschiedenis op het vlak van slaverij mistoestanden geweest zijn dat is een feit maar waarom wil men dat in 'onze' schoenen schuiven?

In de meeste gevallen willen zij, die er nog steeds over kakelen, geld zien en niets anders.

GROEN had al lang in de schutkring moeten zitten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 november 2022 om 15:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2022, 13:22   #27
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat slaverij geschiedenis zijn en blijven.

Moeten wij mensen, onze kinderen en kleinkinderen daar als de daders van voor aangewezen worden?

Zij die nu luidkeels staan te roepen over slaverij hebben het zelfs niet eens meegemaakt en ver terug in hun familie ook niet.

Op huidig ogenblik klinkt dat geblaat als *kassa*kassa*

p.s.

‘Het pijnlijke slavernijverleden werkt nog steeds door op Curaçao, maar er is hoop op verandering’

Dat er ver terug in de geschiedenis op het vlak van slaverij mistoestanden geweest zijn dat is een feit maar waarom wil men dat in 'onze' schoenen schuiven?

In de meeste gevallen willen zij, die er nog steeds over kakelen, geld zien en niets anders.

GROEN had al lang in de schutkring moeten zitten.
Precies, omdat het altijd gaat om de poen.
De geschiedenis oprakelen door er slavernij bij te sleuren voor de blanke traditie van sinterklaas was het begin om excuses en vooral geld te kunnen eisen van de onschuldige bevolking voor de kolonisaties, begaan door regeringen en koningshuizen.

En natuurlijk trapten de groene linkiewinkies daar weer volop in met hun grote voeten, ze schoven daardoor de schuld ook in hun eigen, blanke schoenen, de domoren met schuldgevoelens zonder dat ze erbij waren.
Typisch dat soort linkse ratten, als ze eigen volk maar kunnen bashen en dan vergeten ze dat ze zichzelf bashen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 08:51   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Precies, omdat het altijd gaat om de poen.
De geschiedenis oprakelen door er slavernij bij te sleuren voor de blanke traditie van sinterklaas was het begin om excuses en vooral geld te kunnen eisen van de onschuldige bevolking voor de kolonisaties, begaan door regeringen en koningshuizen.

En natuurlijk trapten de groene linkiewinkies daar weer volop in met hun grote voeten, ze schoven daardoor de schuld ook in hun eigen, blanke schoenen, de domoren met schuldgevoelens zonder dat ze erbij waren.
Typisch dat soort linkse ratten, als ze eigen volk maar kunnen bashen en dan vergeten ze dat ze zichzelf bashen.
2
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 10:25   #29
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht

Groen wil verplicht spreidingsplan om opvangcrisis het hoofd te bieden
.
Ik wil een verspreidingsplan om al de groene rakkers te composteren en dan na grondige zuivering te gebruiken in de landbouw als meststof.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2022, 23:41   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Illegalen uit Italië: Frankrijk wijst migranten onmiddellijk weer uit

Citaat:
Geen interesse in illegalen: enkele dagen na de aankomst van het “zeenood redding”schip “Ocean Viking” in Toulon heeft Frankrijk aangekondigd 44 van de zogenaamde “vluchtelingen” naar hun thuisland te sturen. Zij kunnen geen aanspraak maken op een asielprocedure, zei men.
BRON

Iets wat men overal in de EU zou moeten doen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 november 2022 om 23:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 08:01   #31
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Illegalen uit Italië: Frankrijk wijst migranten onmiddellijk weer uit



BRON

Iets wat men overal in de EU zou moeten doen?
Van de minderjarigen is ook al de helft gaan lopen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2022, 08:07   #32
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.630
Standaard

In België zijn er vorige maand weer meer dan 4.000 asielzoekers geregistreerd. Begin dat maar te spreiden. Dit jaar krijgt België er 100.000 nieuwe inwoners bij enkel als 'vluchteling'. Het gaat dan nog niet over de gezinsherenigingen van alle 'vluchtelingen' van de vorige jaren, de gearrangeerde huwelijken, arbeidsmigratie, ... laat staan de illegaliteit .... Tegen 2050 maken de Belgische Aborigines minder de helft van de bevolking uit. Maar het woord omvolking kan je op het werk maar beter niet in de mond nemen of je wordt ontslagen en dan mag je nog blij zijn dat men je niet probeert in de gevangenis te steken wegens 'racisme'.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 01:14   #33
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Bij onze noorderburen zag G. Wilders het dan weer zo...

Citaat:
Veel mensen mailen me in de kou te zitten nu. Bang de verwarming aan te zetten. Hebben nog nul hulp ontvangen. Terwijl Rutte/Kaag honderden miljarden uitgeven aan asiel, Afrika, stikstof/klimaat. Om gek van te worden. We zijn verdorie verkozen om onze eigen bevolking te helpen!!
Dat zal in 'ons' land wel hetzelfde 'liedje' zijn zeker?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 november 2022 om 01:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 07:27   #34
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Van een gebrek aan inventiviteit kan je de burgervader van Jabbeke niet verdenken :

https://www.hln.be/binnenland/grond-...t-nu~a541ac51/


Zo zouden er meer moeten zijn...
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2022, 09:23   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Eerst gezinnen bij politici thuis opvangen.
Vooral diegene die deze mensensmokkel en -handel in handen werkte.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 01:03   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Van een gebrek aan inventiviteit kan je de burgervader van Jabbeke niet verdenken :

https://www.hln.be/binnenland/grond-...t-nu~a541ac51/


Zo zouden er meer moeten zijn...
DPG media lastige cookies

Maar in het geval van Jabbeke...

"Staatssecretaris en Fedasil trekken naar Raad van State tegen verbod op komst asielzoekers naar Jabbeke"

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole de Moor (CD&V) wil nu samen met Fedasil naar de Raad van State trekken.

Ik kan de burgemeester geen ongelijk geven en ik hoop voor de mensen uit Jabbeke dat het verbod er komt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 01:09   #37
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
DPG media lastige cookies

Maar in het geval van Jabbeke...

"Staatssecretaris en Fedasil trekken naar Raad van State tegen verbod op komst asielzoekers naar Jabbeke"

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole de Moor (CD&V) wil nu samen met Fedasil naar de Raad van State trekken.

Ik kan de burgemeester geen ongelijk geven en ik hoop voor de mensen uit Jabbeke dat het verbod er komt.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11...m-extra-plaat/

Fedasil dient zo snel mogelijk afgeschaft te worden en er mag geen enkele 'asielzoeker' meer toegelaten worden in 'ons' land anders gaat het na een tijd echt verkeerd aflopen.

Dat kan iedereen zo zien aankomen.

Die N. De Moor weg ermee.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 10:43   #38
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
DPG media lastige cookies

Maar in het geval van Jabbeke...

"Staatssecretaris en Fedasil trekken naar Raad van State tegen verbod op komst asielzoekers naar Jabbeke"

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Nicole de Moor (CD&V) wil nu samen met Fedasil naar de Raad van State trekken.

Ik kan de burgemeester geen ongelijk geven en ik hoop voor de mensen uit Jabbeke dat het verbod er komt.
Zou nicole de moor niet eens beter haar job als staatssecretaris voor asiel en migratie doen waarvoor ze betaald wordt?!
Bijvoorbeeld de asielprocedures korter en efficiënter maken zodat er geen asielzoekers in onzekerheid op straat moeten slapen omdat hun asielaanvraag maanden blijft aanslepen??
Of eindelijk eens een screening doen zodat economische fortuinzoekers uit veilige landen, die toch niet in aanmerking komen voor asiel, meteen kunnen uitgewezen worden zodat asielprocedures vlotter verlopen en er meer plaats is voor de opvang van echte oorlogsslachtoffers??
Idem voor fedasil: los eerst zelf die schandelijk lange rijen wachtende asielzoekers voor hun kantoren eens op voor ze gaan janken over opvang voor parasieten uit veilige landen bij de Raad van State.
In plaats van ons belastinggeld weer te verspillen voor een nutteloze rechtszaak omdat de moor haar verantwoordelijkheid afschuift op een burgemeester die zelf mag bepalen of er nog meer asielzoekers in zijn gemeente worden opgevangen.

De Raad van State zou de moor en fedasil eens duchtig op de vingers moeten tikken voor het verspillen van belastinggeld door de opvang in de schoenen te willen schuiven van burgemeesters terwijl zowel fedasil als de moor de oorzaak zijn dat asiel-wachtenden op straat moeten slapen omdat zij hun job niet doen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 11:03   #39
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.763
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Zou nicole de moor niet eens beter haar job als staatssecretaris voor asiel en migratie doen waarvoor ze betaald wordt?!
Bijvoorbeeld de asielprocedures korter en efficiënter maken zodat er geen asielzoekers in onzekerheid op straat moeten slapen omdat hun asielaanvraag maanden blijft aanslepen??
Of eindelijk eens een screening doen zodat economische fortuinzoekers uit veilige landen, die toch niet in aanmerking komen voor asiel, meteen kunnen uitgewezen worden zodat asielprocedures vlotter verlopen en er meer plaats is voor de opvang van echte oorlogsslachtoffers??
Idem voor fedasil: los eerst zelf die schandelijk lange rijen wachtende asielzoekers voor hun kantoren eens op voor ze gaan janken over opvang voor parasieten uit veilige landen bij de Raad van State.
In plaats van ons belastinggeld weer te verspillen voor een nutteloze rechtszaak omdat de moor haar verantwoordelijkheid afschuift op een burgemeester die zelf mag bepalen of er nog meer asielzoekers in zijn gemeente worden opgevangen.

De Raad van State zou de moor en fedasil eens duchtig op de vingers moeten tikken voor het verspillen van belastinggeld door de opvang in de schoenen te willen schuiven van burgemeesters terwijl zowel fedasil als de moor de oorzaak zijn dat asiel-wachtenden op straat moeten slapen omdat zij hun job niet doen.
Oh, Rendac in Denderleeuw inschakelen om illigalen en gelukzoekers op te kuisen. dat kan in stilte gebeuren, ook zou ik het overgrote deel van de huidige politieke kastse daar later passeren , "opgeruimd staat netjes, de nieuwe zouden de woke moeten afweren, anders wacht hun hetzelfde lot"
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2022, 11:29   #40
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.450
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Oh, Rendac in Denderleeuw inschakelen om illigalen en gelukzoekers op te kuisen. dat kan in stilte gebeuren, ook zou ik het overgrote deel van de huidige politieke kastse daar later passeren , "opgeruimd staat netjes, de nieuwe zouden de woke moeten afweren, anders wacht hun hetzelfde lot"
Rendac? Wil je van dergelijke materie lippenstift maken?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be