Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2022, 12:22   #21
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 november 2022 om 12:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 12:27   #22
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Omdat het daar goedkoper is en dat Chinezen goede werkkrachten zijn. Het is zelden dat daar zo opstanden uitbreken. De huidige situatie is een uitzonderlijk gevolg van opstand tegen de Chinese overheid. Op termijn blijft deze situatie niet houdbaar.
Ik kijk uit naar nog veel meer nieuwe opstanden. Hoe meer staven en stenen hoe beter. Nml dit gedonder om mensen als vee te managen moet NU ophouden !

China moet een voorbeeld zijn voor de rest van de wereld mbt 'je doet het voor een ander waanzin' die daar nog bestaat en zelfs strenger wordt. Bij ons hangt dit idioterie schrikbeeld nog steeds boven het hoofd.


Het virusmedia, MSM, moet dus in de ban gedaan worden willen wij niet wakker worden komen in een wereld terecht waarin in elke woon- en slaapkamer een staatscamera hangt én onze bovenarmen blauw zijn door de eindeloze prikken die noodzakelijk zijn om de QR code maar op groen te houden.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 november 2022 om 12:57.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 12:35   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Waarom zitten die fabrieken in China?
omdat chinezen goed af te richten zijn
de toeleveranciers daar ook zitten
ze een goed transportsysteem hebben
ze niet te duur zijn
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 12:41   #24
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
omdat chinezen goed af te richten zijn
de toeleveranciers daar ook zitten
ze een goed transportsysteem hebben
ze niet te duur zijn
China heeft nauwelijks milieuwetgeving, zie grondwatervervuiling, bovendien hun werkethos zegt dat men niet moet werken vanuit ambitie maar uit plicht. Maw welke kapitalist wil er nou niet investeren in zo'n land..?

(..)

Totdat dus diezelfde kapitalisten inzien dat China toch wel ergens een heel raar land is.. Beetje laat dus voor die gasten die dachten ff snel en makkelijk bakken met geld te verdienen; iig beter laat dan nooit lijkt mij weg te blijven uit deze utopie.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 november 2022 om 12:57.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 12:53   #25
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het gaat soms zelfs veel verder dan dat. Zoals het auteurschap van misdaden bewust omdraaien. Filmstudios voor fake news items...

Maar goed. On topic. De condities in die mega fabrieken laten vaak de wensen over. Om dat te verbeteren is het vaak niet voldoende het vriendelijk te vragen aan de directie. Ik zag overlaatst beelden van hoe in een Amazon centrum mensen op de grond moesten zitten om te eten wegens gebrek aan tijd. Hoe onze kleding gemaakt wordt tegen een hongerloon in onveilige omstandigheden op verre plaatsen is ook bekend. Die lockdowns in China zijn waarschijnlijk eerder een druppel te veel in de reeds bestaande werk stress emmer. Om die situaties te verbeteren heb je vakbonden nodig.
Rekening houdend met de levensduurte zijn de Chinese lonen niet ver van de Westerse tegenover de levensduurte hier. Veel Chinese bedrijven delocaliseren op hun beurt ook naar armere landen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 18:50   #26
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Rekening houdend met de levensduurte zijn de Chinese lonen niet ver van de Westerse tegenover de levensduurte hier. Veel Chinese bedrijven delocaliseren op hun beurt ook naar armere landen.
Leven gelen minder lang dan witten? En waarom dan?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2022, 20:50   #27
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Leven gelen minder lang dan witten? En waarom dan?
Is het zo moeilijk gewoon Aziaten en blanken te zeggen? Het verschil is niet zo hoog tenzij in echt arme landen. Chinezen bv eten wel iets gezonder dan een doorsnee westerling. Dan spreek ik niet over de zoete brol die ze hier in pseudo Chinese restaurants serveren.
Dat blanken en vooral Europeanen ouder worden heeft veel te maken met goedkopere toegang tot medische verzorging en medicijnen vooral bij ouderen die niet zelden 5 of meer medicamenten dagelijks slikken.
Maar ik zie het verband niet met het onderwerp.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 09:14   #28
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Rekening houdend met de levensduurte zijn de Chinese lonen niet ver van de Westerse tegenover de levensduurte hier. Veel Chinese bedrijven delocaliseren op hun beurt ook naar armere landen.
2 !
Hierover spreekt men NIET in de Westerse media.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 09:22   #29
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.604
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Is het zo moeilijk gewoon Aziaten en blanken te zeggen?
Zeg maar Hunter tegen Gunter: zelfde A*gat.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 november 2022 om 09:23.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 21:34   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Klaus Schwab prijst het Chinese Covid-beleid.
https://twitter.com/Mellow01673379/s...03FCTKDzQ&s=19
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 21:40   #31
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Overal in China breken er NU oproer uit. De gehate PCR test locaties zijn als eerste aan de beurt en worden aan diggelen geslagen.

https://twitter.com/Symph0ny3/status...hTedEoamw&s=19

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 26 november 2022 om 21:40.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2022, 21:53   #32
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Slogans vanavond vijandig tegenover de Chinese regering in de straten van Shanghai: “Communistische Partij treedt af! Xi Jinping treedt af! »

https://twitter.com/alleskannieuw/st...PLMOoM4Xw&s=19
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 00:13   #33
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

“De protesten groeien met de dag in China. Ze zijn het Zero-COVID beleid meer dan zat. Ook worden overal de PCR-test centra’s vernield.

Ze pikken het niet meer.”

https://twitter.com/Symph0ny3/status...eY58Xlfhg&s=19

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 00:14.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 06:08   #34
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.549
Standaard

Wappies!
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 07:24   #35
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
“De protesten groeien met de dag in China. Ze zijn het Zero-COVID beleid meer dan zat. Ook worden overal de PCR-test centra’s vernield.

Ze pikken het niet meer.”

https://twitter.com/Symph0ny3/status...eY58Xlfhg&s=19
Zegt 'Power to the people' Mr Aloha Redneck die tegelijkertijd zegt dat het laatste wat hij wil voor de VS 'democratie' is. Maar wel China wil bevrijden van 'het communisme'

https://twitter.com/aloha_redneck

Als die beelden dienen te tonen dat China op instorten staat wat dan te denken van de beelden van geweldadige protesten in Europa?

Laat u niet vangen door ophitserij zou ik zeggen. China gaat zich geen kleurenrevolutie laten aansmeren. Daar zal heel wat meer voor nodig zijn dan de 5 miljard dollar die de VS investeerden om Oekraïne tegen Rusland op te zetten en Maidan te organiseren. De desastreuze gevolgen voor Oekraïne zijn bekend. Niet enkel verlies van grondgebied maar ook de privatisering in buitenlandse handen van zowat alles wat het land nog had. Landbouwgrond draagt er nu de naam BlackRock. En 'democratie' is er verder weg dan ooit.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 08:25   #36
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zegt 'Power to the people' Mr Aloha Redneck die tegelijkertijd zegt dat het laatste wat hij wil voor de VS 'democratie' is. Maar wel China wil bevrijden van 'het communisme'

https://twitter.com/aloha_redneck

Als die beelden dienen te tonen dat China op instorten staat wat dan te denken van de beelden van geweldadige protesten in Europa?

Laat u niet vangen door ophitserij zou ik zeggen. China gaat zich geen kleurenrevolutie laten aansmeren. Daar zal heel wat meer voor nodig zijn dan de 5 miljard dollar die de VS investeerden om Oekraïne tegen Rusland op te zetten en Maidan te organiseren. De desastreuze gevolgen voor Oekraïne zijn bekend. Niet enkel verlies van grondgebied maar ook de privatisering in buitenlandse handen van zowat alles wat het land nog had. Landbouwgrond draagt er nu de naam BlackRock. En 'democratie' is er verder weg dan ooit.
Ik heb in mijn leven nooit meegelopen aan demonstraties tot het Corona gebeuren. Met mijn eigen ogen heb ik gezien hoe vreedzame demonstraties werden afgeschilderd als extreem rechts en welke rol de media hierin heeft gespeeld.

Nml 1 of 2 antifa demonstranten die met een vlaggetje met een hakenkruis en nog wat tekst erop wapperen en de media ging er vervolgens zijnde mieren op stroop naartoe. Eenmaal in de krant kwam alleen dat beeld naar voren.

(..)

Dat hele Corona gebeuren is een Chinese uitvinding en Klaus Schwab, Bill Gates , en nog een paar leiders van het Westen hebben dit dictoriale systeem bij ons willen implementeren. Dit is nu mislukt, echter blijven deze duistere krachten bezig. In Nederland wil men men uit democratische overwegingingen een vrijheidspartij verbieden, in Brazilië worden momenteel bankrekeningen bevroren van truckers die opstaan tegen het Regime zoals eerder in Canada is gebeurd.

Oekraïne is een failed state. Dit is inderdaad door voornamelihk Blackrock en Vanguard gekomen. In 2014, werd meen ik door toedoen van 17 miljard dollar aan buitenlandse subsidis een wet aangenomen die het mogelijk maakte privé landbouwgrond toe te staan. Wat als gevolg had dat het land door deze roofkapitalisten is opgekocht. Wat deze club voorstaat is niets anders dan de communisten in China. Namelijk totale controle, mensen als vee behandelen, geen plek meer voor midden en klein bedrijf. Doel: zoals Klaus Schab zo mooi zegt. " You will own nothing and will be happy".

Ps, dat er rare snuiters posten op Twitter zal ik niet ontkennen, het gaat on de video's. "Don't shoot the messanger' dus.

To the point:

Julian Assange heeft hiervoor gewaarschuwd destijds, dwz ca. 10 jaar geleden. Hij gaf aan dat de generatie die destijds opgroeide de laatste zal zijn die vrijheid gekend heeft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 08:53.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 08:36   #37
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ik heb in mijn leven nooit meegelopen aan demonstraties tot het Corona gebeuren. Met mijn eigen heb ik gezien hoe vreedzame demonstraties werden afgeschilderd als extreem rechts en welke rol de media hierin heeft gespeeld.

Dat hele Corona gebeuren is een Chinese uitvinding en Klaus Schwab, Bill Gates , en nog een paar leiders van het Westen hebben dit dictoriale systeem bij ons willen implementeren. Dit is nu mislukt, echter blijven deze duistere krachten bezig. In Nederland wil men men uit democratische overwegingingen een vrijheidspartij verbieden, in Brazilië worden momenteel bankrekeningen bevroren van truckers die opstaan tegen het Regime zoals eerder in Canada is gebeurd.

Oekraïne is een failed state. Dit is inderdaad door voornamelihk Blackrock en Vanguard gekomen. In 2014 werd door toedoen van een wet die het mogelijk maakte privé landbouwgrond toegestaan. Wat als gevolg had dat het land door deze roof kapitalisten is opgekocht. Wat deze club voorstaat is niets anders dan de communisten in China. Namelijk totale controle, mensen als vee behandelen, geen plek meer voor midden en klein bedrijf. Doel: zoals Klaus Schab zo mooi zegt. " You will own nothing and will be happy".

Ps, dat er rare snuiters posten op Twitter zal ik niet ontkennen, het gaat on dr video's. "Don't shoot the messanger'
Misschien dienen we ons de vraag te stellen waarom we nu aan het spreken zijn over protesten in China. Mijn indruk is dat die zwaar overdreven worden qua omvang en impact.

Mangopress schrijft:


"China: liberal anti-Covid Zero protests erupt in Shanghai following the Foxxcon protests in Zhengzhou yesterday.

During the protests, the protestors confusingly both sung the Chinese national anthem and the Internationale, AND chanted “down with the CPC” at the same event.

Ideological confusion abound. Protest dissolved peacefully with less than 10 arrests."

Zo'n zaken gebeuren dagelijks over heel de wereld. Wat wij te horen krijgen wordt grotendeels bepaald door krachten die willen dat het in China misloopt.

Laatst gewijzigd door Bach : 27 november 2022 om 08:37.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 08:46   #38
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Misschien dienen we ons de vraag te stellen waarom we nu aan het spreken zijn over protesten in China. Mijn indruk is dat die zwaar overdreven worden qua omvang en impact.

Mangopress schrijft:


"China: liberal anti-Covid Zero protests erupt in Shanghai following the Foxxcon protests in Zhengzhou yesterday.

During the protests, the protestors confusingly both sung the Chinese national anthem and the Internationale, AND chanted “down with the CPC” at the same event.

Ideological confusion abound. Protest dissolved peacefully with less than 10 arrests."

Zon zaken gebeuren dagelijks over heel de wereld.
Klopt dat deze zaken over hele wereld dagelijks gebeuren. Maar NIET in China, vanwege draconische straffen en controlesysteem. Btw deze mensen mogen helemaal niet op straat lopen..Als de massa dan toch opstaat kan het wel eens helemaal verkeerd oplopen. Wat ik oprecht hoop overigens. Deze griezels die verantwoordelijk zijn voor dit absurde controle systeem moeten gelyncht worden. Al is het maar on de mensheid te behoeden voor de eeuwige dictatuur waar Assange ons voor gewaarschuwd heeft.

Waarom mijn focus hierop ?

China is het voorbeeld voor griezels als Bill Gates (eigenaar vh WHO) en Klaus Schwab (de geestelijk leider vh WEF).

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 08:49.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 09:14   #39
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Klopt dat deze zaken over hele wereld dagelijks gebeuren. Maar NIET in China, vanwege draconische straffen en controlesysteem. Btw deze mensen mogen helemaal niet op straat lopen..Als de massa dan toch opstaat kan het wel eens helemaal verkeerd oplopen. Wat ik oprecht hoop overigens. Deze griezels die verantwoordelijk zijn voor dit absurde controle systeem moeten gelyncht worden. Al is het maar on de mensheid te behoeden voor de eeuwige dictatuur waar Assange ons voor gewaarschuwd heeft.

Waarom mijn focus hierop ?

China is het voorbeeld voor griezels als Bill Gates (eigenaar vh WHO) en Klaus Schwab (de geestelijk leider vh WEF).
En je denkt dat een revolutie of iets dergelijks in China Gates en Schwab op andere gedachten gaat brengen? Lijkt me nogal een omweg.

Uw focus is een ding. Dat is uw goed recht. De westerse media hun focus echter...daar zit een agenda achter. En die heeft de botten met mensenrechten of vrijheid of democratie te maken.

Laatst gewijzigd door Bach : 27 november 2022 om 09:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2022, 09:34   #40
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
En je denkt dat een revolutie of iets dergelijks in China Gates en Schwab op andere gedachten gaat brengen? Lijkt me nogal een omweg.

Uw focus is een ding. Dat is uw goed recht. De westerse media hun focus echter...daar zit een agenda achter. En die heeft de botten met mensenrechten of vrijheid of democratie te maken.
Gates en Schwab zijn niet op andere gedachten te brengen. Hun geesten blijven intens ziek. Dat er een Agenda achter de westerse media zit is mij geheel duidelijk. Daarom kijk ik als ik dan toch deze media doorneem er met een media virus bril doorheen.

Ik wil er wel ff op wijzen dat wij in die corona waanzin hebben gezeten doordat de Westerse media het voorelkaar kregen om zodanig de geesten te hersenspoelen dat lock downs en gedragsverandering WERKEN. Ik denk dat als China niet de draconische maatregelen had genomen in den beginne het veel moeilijker tot wellicht onmogelijk was geweest om de de Corona maatregelen in combinatie met Agenda 2030 er door te douwen.

Terug naar Twitter berichten:

Ik kan inderdaad ook zoeken naar twitter retweeters die niet politiek gekleurd en eerrlijk gezegd kijk ik niet waar ze voor staan of welke kleur hun onderbroek is. Ik wil video beelden zien. Dit doe ik ook met de corona en anti overheidsdemonstraties dichter bij huis of aan de overkant van de plas waar demonstraties tegen de verkiezingsfraude in Brazilie gaande zijn.

Ps mensenrechten is een breed begrip. Ik vind onze rechten zwaar onder druk staan door het WEF en de WHO.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 27 november 2022 om 09:42.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be