Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 november 2019, 10:28   #41
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ben eens benieuwd wat u gaat komen vertellen moest u als gevolg van een ongeval of tijdens een heelkundige ingreep bloed zou krijgen van ..... een moslim ...... die uw leven redt ?
En wat gaat u vertellen als u na een ongeval bloed moest krijgen van een extreem-rechtse Vlaams-nationalist
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 10:44   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U snapt blijkbaar niet dat het simpele feit dat er hier volgens veel mensen gewoon te veel moslims zijn een groot probleem is. Tel daarbij nog de feiten dat zij zich afzonderen, zich weigeren aan te passen, eisen dat wij hier altijd en overal rekening met hen houden en je weet hoe laat het is: de inheemsen voelen zich hierdoor bedreigd.

U stelt het hier voor alsof het enkel over extremistische islamieten zou gaan, welke volgens u een marginale minderheid zou zijn. Welnu, het gaat over een veel grotere groep.
En dan verwonderen ze zich erover dat veel mensen moeten kotsen van het Blok en hen fascisten, racisten en xenofobisch uitschot noemen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 10:51   #43
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En dan verwonderen ze zich erover dat veel mensen moeten kotsen van het Blok en hen fascisten, racisten en xenofobisch uitschot noemen...
?
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:08   #44
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En dan verwonderen ze zich erover dat veel mensen moeten kotsen van het Blok en hen fascisten, racisten en xenofobisch uitschot noemen...
Inderdaad, en dan zit het uitschot nog te mekkeren dat extreem rechts opgang maakt, zotter kan je het niet bedenken.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:22   #45
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ben eens benieuwd wat u gaat komen vertellen moest u als gevolg van een ongeval of tijdens een heelkundige ingreep bloed zou krijgen van ..... een moslim ...... die uw leven redt ?
Heb je daar statistieken en bronnen van? Hoeveel % van de donors islamieten zijn?

'k heb me in elk geval al laten schrappen als orgaandonor en ook mijn gezin is daar van op de hoogte. 'k Zou maar eens deels in een islamiet terecht kunnen komen. Om te braken.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:33   #46
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Man, man, ik kom juist te lezen dat bij de inzameling van bloed daar verdomd om zeggens geen enkele moslim te vinden is...
Bravo, met uw voorbeeld en hoe je jezelf in al je onwetendheid in je eigen voet schiet...
Als u iets komt vertellen is dat ineens een onomstootbaar feit dat wetenschappelijk bewezen is ?

Ik denk het niet.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:34   #47
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
En wat gaat u vertellen als u na een ongeval bloed moest krijgen van een extreem-rechtse Vlaams-nationalist
Hopelijk veranderd mijn persoonlijkheid dan niet.

Of is de opgang van extreem vlaams nationalisme te wijten aan bloeddonaties ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:38   #48
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Bepaalde steden moeten nog wat meer ontvolkt worden precies.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:39   #49
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
En wat gaat u vertellen als u na een ongeval bloed moest krijgen van een extreem-rechtse Vlaams-nationalist
Dan snijdt hij zijn polsen open zodat dat besmet bloed er uit kan lopen...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:41   #50
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als u iets komt vertellen is dat ineens een onomstootbaar feit dat wetenschappelijk bewezen is ?

Ik denk het niet.
Gewoon achterlijke praat van marie.



Citaat:
'Het bloed van moslims is van het gezondste ter wereld. Wij roken niet, drinken geen alcohol en hebben pas seks na het huwelijk. Daarom heb ik moslims opgeroepen massaal bloed te geven aan het Rode Kruis. Het is onze plicht.' Dat zegt de Antwerpse imam Nordine Taouil. Het Rode Kruis is gesprekken begonnen met de allochtone gemeenschap.
Maar ja het staat niet in het palieterke of die andere brol-websites en dan leest marie het niet.

https://www.standaard.be/cnt/gqrurmsj

Laatst gewijzigd door dpg : 3 november 2019 om 11:42.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:41   #51
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U snapt blijkbaar niet dat het simpele feit dat er hier volgens veel mensen gewoon te veel moslims zijn een groot probleem is. Tel daarbij nog de feiten dat zij zich afzonderen, zich weigeren aan te passen, eisen dat wij hier altijd en overal rekening met hen houden en je weet hoe laat het is: de inheemsen voelen zich hierdoor bedreigd.

U stelt het hier voor alsof het enkel over extremistische islamieten zou gaan, welke volgens u een marginale minderheid zou zijn. Welnu, het gaat over een veel grotere groep.
Zoveel drama om de hoofddoek en halal eten. Da's het enige waarover het hier gaat.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:51   #52
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Gewoon achterlijke praat van marie.





Maar ja het staat niet in het palieterke of die andere brol-websites en dan leest marie het niet.

https://www.standaard.be/cnt/gqrurmsj
Dus ik heb gelijk wat het verleden betreft, want er zijn nu pas gesprekken begonnen...
En waarom is het nodig dat het rode kruis afzonderlijk gesprekken moet gaan voeren met de imam; is het te veel gevraagd dat de imam gewoon van de kansel afroept dat het goed zou zijn dat de moslims ook hun bloed gaan geven...
Of, zoals overal, zijn er bepaalde islam voorwaarden verbonden aan dat bloedgeven van hen??? Moeten ze weer speciaal doen...???
Vrouwen, mannen, gescheiden??? Geen mannelijke individuen aan de vrouwenkant??? Nog anderen bijkomende voorwaarde???
Wij zijn toch één volk en wij mogen toch geen onderscheid maken, of wel???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:51   #53
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zoveel drama om de hoofddoek en halal eten. Da's het enige waarover het hier gaat.
En wie maakt voortdurend die drama???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:52   #54
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
U snapt blijkbaar niet dat het simpele feit dat er hier volgens veel mensen gewoon te veel moslims zijn een groot probleem is. Tel daarbij nog de feiten dat zij zich afzonderen, zich weigeren aan te passen, eisen dat wij hier altijd en overal rekening met hen houden en je weet hoe laat het is: de inheemsen voelen zich hierdoor bedreigd.

U stelt het hier voor alsof het enkel over extremistische islamieten zou gaan, welke volgens u een marginale minderheid zou zijn. Welnu, het gaat over een veel grotere groep.
In het BHG is het alleszins zo, dat meer dan helft vd Brusselse gemeenten ingepalmd zijn door islamieten (Anderlecht, Molenbeek, Vorst, Jette, Schaarbeek, St.Gillis, St.Joost-ten-Node, Koekelberg....), met enkel nog "halal-winkels" en onverzorgde wijken waar autochtone Belgen/Vlamingen voor bedanken.
Al die kwieten die nu moord en brand staan te roepen omdat mensen, ten einde raad en noodgedwongen voor radicalere partijen stemmen, moeten maar eens een degelijk alternatief voorstellen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 3 november 2019 om 11:58.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:55   #55
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Dus ik heb gelijk wat het verleden betreft, want er zijn nu pas gesprekken begonnen...
En waarom is het nodig dat het rode kruis afzonderlijk gesprekken moet gaan voeren met de imam; is het te veel gevraagd dat de imam gewoon van de kansel afroept dat het goed zou zijn dat de moslims ook hun bloed gaan geven...
Of, zoals overal, zijn er bepaalde islam voorwaarden verbonden aan dat bloedgeven van hen??? Moeten ze weer speciaal doen...???
Vrouwen, mannen, gescheiden??? Geen mannelijke individuen aan de vrouwenkant??? Nog anderen bijkomende voorwaarde???
Wij zijn toch één volk en wij mogen toch geen onderscheid maken, of wel???
Neen ge zit zoals steeds te kakelen als een kieken zonder kop.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:57   #56
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen ge zit zoals steeds te kakelen als een kieken zonder kop.
Tuurlijk want ik geloof niet in de nonsens van de koran... dus ben ik een kieken zonder kop...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:59   #57
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Tuurlijk want ik geloof niet in de nonsens van de koran... dus ben ik een kieken zonder kop...
Neen om de reden dat ge alleen brol-sites zoals doorbraak en andere uitschot sites leest omdat ze in uw brol kraam passen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 11:59   #58
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Zoveel drama om de hoofddoek en halal eten. Da's het enige waarover het hier gaat.
Denkt u dat echt?

Mij gaat het er vooral om te (blijven) bestuderen hoe het er aan toe gaat in de landen waar moslims of andere religioten de meerderheid van de bevolking uitmaken.

En met de resultaten van die studie mijn kleine steentje bijdragen in de bestrijding van diegenen die er naar streven dat het er ook hier zo aan toe zou kunnen & mogen gaan.



Edit: ik ben er een tijd geleden mee begonnen op deze pagina de moslimlanden te zoeken: https://en.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index

Trieste boel.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg

Laatst gewijzigd door djimi : 3 november 2019 om 12:09.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 12:00   #59
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen ge zit zoals steeds te kakelen als een kieken zonder kop.

Erg hee ? Ze leest iets dat reservespeler schrijft, en gaat dat dan tegen hem terug antwoorden alsof het om een bewezen feit gaat.

Dit is echt weer huisvrouwenpraat...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2019, 12:01   #60
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Denkt u dat echt?

Mij gaat het er vooral om te (blijven) bestuderen hoe het er aan toe gaat in de landen waar moslims of andere religioten de meerderheid van de bevolking uitmaken.

En met de resultaten van die studie mijn kleine steentje bijdragen in de bestrijding van diegenen die er naar streven dat het er ook hier zo aan toe zou kunnen & mogen gaan.
2
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be