Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 juni 2012, 17:24   #201
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Dat hangt van de context af
In mijn voorbeeld is dat niet erg, maar is het vooral erg dat we de norm proberen te bepalen omwille van een meerderheid.
Afwijkend heeft een negatieve connotatie.
Alleen als jij die er aan geeft.
Valt het iemand op dat net diegenen die hier steeds verscheidenheid als pluspunt aanhalen net diegenen zijn die over dit opzettelijk zo geopende topic vallen?
De werkelijke onverdraagzamen in hun hemd gezet... opdracht volbracht...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:27   #202
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Het is erg om als afwijkend bestempeld te worden.
Ja hoor echt waar...
Erg toch hé, om als wereldkampioen te worden erkend.
Of als genie, of groot kunstenaar...
De negativiteit die jullie menen te moeten ontwaren in de opening van deze draad komt van jullie zelf. Niet van degene die de draad starte.

En aangezien dat voor een deel de bedoeling van het openen van dit topic was... nogmaals mijn dank.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:29   #203
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als je die emeritus zijn stelling volgt, dan is het gros van de universiteitsstudenten een freak of nature want het gemiddelde IQ daar ligt rond de 130-135. Kortzichtige mening van iemand die de voeling met de tijd kwijt is.
Hij stelt alleen vast dat die dan een afwijking van de natuurlijke norm zijn.
En in tegenstelling tot u doet hij daarbij nog veel moeite om aan te geven dat dit géén waardeoordeel inhoudt.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:34   #204
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

En wat zegt Joris Claessens over het homohuwelijk ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:34   #205
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ariadne Bekijk bericht
Eenvoudig en logisch. Misschien iets te eenvoudig.
Onze kennis van de evolutionaire processen die tot de huidige mens geleid hebben is erg beperkt, het kan net zo goed iets complexer in elkaar zitten waarbij homosexualiteit bij een beperkte groep een onderdeel is van die blauwdruk. Misschien is het bij sociaal levende dieren een evolutionair voordeel als een beperkt percentage zich niet aangetrokken voelt tot het andere geslacht. En misschien verklaart dat waarom homoseksualiteit niet alleen bij bonobo's voorkomt maar ook bij sociaal levende diersoorten die geen dichte verwantschap hebben met de mens (zoals honden, runderen, ...). Als dat zo is spreken we in ieder geval evolutionair niet van een afwijking.
Het is best mogelijk dat dat percentage homosexuelen op termijn noodzakelijk is voor het goed functioneren van een maatschappij.
Dat staat los van hoe die maatschappij homosexualiteit percipieert. Ook heterosexualiteit werd ooit als iets onwenselijk beschouwd, tenzij het resultaat een zwangerschap was.
Inderdaad.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:36   #206
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Dat heb ik al uitgelegd. Je zat te koop te lopen met je empathie daarnet, ontbreek je aan empathie om te begrijpen hoe het aanvoelt voor een opgroeiende tiener wanneer langs alle kanten mensen je vertellen dat je afwijkend bent?

Dat kan iemands zelfvertrouwen ruineren, complexen kweken of tot psychische stoornissen leiden.
Datzelfde geldt voor mensen die koperrood haar hebben, mentaal of fysisch gehandicapt zijn of ... net zeer intelligent zijn en om die reden geviseerd worden door domme en bekrompen mensen.
Dat neemt echter niet weg dat zij afwijken van de norm.
En voor mij houdt dat geen waardevermeerdering of vermindering in.

Iets dat zeer vele mensen, en meestal net degenen die het anders denken te zien, blijkbaar niet kunnen vatten.

Ik zal het anders stellen.
Net door jullie ijver om iets wat jullie als denigrerend wordt opgevat en dat helemaal niet is... tonen jullie je vooringenomenheid én je neerbuigend idee over de mensen met een afwijking die als feit op zich met de afwijking homofilie gelijkgesteld kan worden.
Politieke correctheid in zijn hemd gezet... Meer moet dat niet zijn.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:38   #207
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het zoveelste homofobe draadje mag gesloten worden
Het enige dat je met deze reactie aantoont is dat u blijkbaar homofobiefobie hebt.
Deze draad is helemaal niet homofoob, integendeel.
Is het voor u echt onmogelijk deze mensen gewoon te nemen zoals ze zijn?
Want indien u dat echt zou doen zou u hier geen homofobie ontwaren...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:41   #208
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Niets, zolang we erop letten dat we niet iemand onterecht bestempelen waardoor dit negatieve gevolgen zou kunnen hebben.
2
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:47   #209
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Biologisch is het juist wat deze man zegt.

De vraag is echter wat je met die wetenschap doet. Een biologische afwijking kan nooit zonder meer een grond zijn voor een politiek van discriminatie of uitsluiting. Eerder moet getracht worden het leven van de getroffene zo aangenaam mogelijk te maken. Genezing kan, indien mogelijk, slechts op vrijwillige basis.

Wat hij zegt over "propaganda" is belachelijk. Homoseksuelen zijn er helemaal niet op uit om mensen voor hun seksuele zaak (hun geaardheid) te winnen; hooguit trachten ze mensen te winnen voor hun politiek-maatschappelijke zaak. 'n Beetje wetenschapper zou dat onderscheid toch moeten kunnen maken.

De holebigemeenschap zou toch ook eens moeten inzien dat een biologische, statistische of geneeskundige classificatie volstrekt los kan staan van een politieke, morele of maatschappelijke omgang met die classificatie. Maar ja, voor veel homo's is het nu eenmaal emotioneel meer bevredigend om zichzelf als "normaal" te zien: het vergemakkelijkt het proces van zelfaanvaarding, ook al is het dan m.i. een valse zelfaanvaarding.
Voor een groot deel kan ik je volgen. Wat die propaganda betreft niet.
Je kan toch niet ontkennen dat we allengs meer en meer om de oren geslagen worden met acties en iniatieven en zelfs wetten om het abnormale willens nillens als normaal te beschouwen?
Tot zelfs ingrijpen in schoolboeken voor minderjarige kinderen omdat die een pappa, mamma, kindjesgezin als norm(aal) naar voor schuiven.

Wat met het recht op vrije mening van mensen die deze inzichten niet delen?

Zelfs de democratische waarden moeten wijken voor de propaganda.
Jammer want je neemt daardoor de tegengestelde mening niet weg. Integendeel...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:51   #210
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
Dus sex zonder de bedoeling zich voor te planten is dan ook abnormaal of buiten de norm of afwijkend?
Inderdaad...
Niet op de boodschapper schieten aub.

1 Ik ben niet tegen seks om het plezier, noch binnen noch buiten een huwelijk.
2 het is inderdaad afwijkend indien je je oordeel baseert op alle zoogdieren.
Het aantal zoogdieren dat seks om het plezier doet zonder dat dit gebonden is aan de voortplanting is zeer miniem. De soorten die dit bewust doen kan je volgens sommige deskundigen tellen op één hand en volgens andere dan weer op 1 vinger.

Je verwart weer maar eens het vaststellen van een afwijking met een afwijzing...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:52   #211
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ho...IiENbc6TRCC0_O

En daar is het bewijs.
Homofilie is natuurlijk... maar niet normaal.
Het is een afwijking.
Tot spijt van wie het benijd...
Dat is geen bewijs, dat is een theorie.

Ik denk dat jij je beter niet met academische discussies bezighoudt.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:54   #212
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik vroeg me net af of jij Flanelcondoom zou kunnen zijn. Ik dacht: als het Flanelcondoom is, dan komt hij nu af met een verhaaltje over zelfhaat. En zie: het is geschied.

Misschien kun je eens beargumenteren waarom iemand die zijn gebreken onder ogen ziet en ze aanvaardt doordrongen zou zijn van zelfhaat. Het lijkt mij eerder de ontkennende mens, de mens die zijn zelfbeeld opsmukt, die van zelfhaat is vervuld.

Sterker zelfs: daarmee toont hij aan dat hij het afwijkende, het ongewone, het abnormale veracht. Ik daarentegen voel geen enkele verachting voor het afwijkende: ik omarm het als een deel van mezelf.
Een heel goed punt. Ik weet uit mijn ervaring met het werken met gehandicapten dat deze enkel gelukkig kunnen zijn indien ze zichzelf mét hun handicap kunnen aanvaarden.
Heel leuk trouwens om met zulke mensen op stap te gaan. In zekere zin zijn deze mensen abnormaal vrijgevochten... in vergelijk met de meeste mensen.
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 8 juni 2012 om 17:55.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:54   #213
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Joris, betrek jij jouw metaforen uit jouw persoonlijke garderobe?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 17:59   #214
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Hij stelt alleen vast dat die dan een afwijking van de natuurlijke norm zijn.
En in tegenstelling tot u doet hij daarbij nog veel moeite om aan te geven dat dit géén waardeoordeel inhoudt.
Excuseer als ik op mijn pietje getrapt ben als ik als "afwijkend" word bestempeld.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:00   #215
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Inderdaad...
Niet op de boodschapper schieten aub.

1 Ik ben niet tegen seks om het plezier, noch binnen noch buiten een huwelijk.
2 het is inderdaad afwijkend indien je je oordeel baseert op alle zoogdieren.
Het aantal zoogdieren dat seks om het plezier doet zonder dat dit gebonden is aan de voortplanting is zeer miniem. De soorten die dit bewust doen kan je volgens sommige deskundigen tellen op één hand en volgens andere dan weer op 1 vinger.

Je verwart weer maar eens het vaststellen van een afwijking met een afwijzing...


Ga je ons nu wijsmaken dat het gros van de zoogdieren bewust copuleert met het doel zichzelf voort te planten en die enkele andere soorten bewust zijn dat het ook kan alleen omwille van het plezier ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:01   #216
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Alleen al de manier waarop je de dingen formuleert, en zelfs al vind ik de titel van de Knack niet meer dan juist, maken het voor mij, nva-lid en hevig flamingant, overduidelijk:

nooit ofte nooit een bestuursakkoord met het Blok.


Hoort ge het ? Nooit.


.
Een zielige reactie die enkel aantoont dat u met beide voeten er in getrapt bent.
Voor een verstandig lezer komt de vergelijking in de openingsregel perfect overeen met de vergelijking van een hoog IQ.
Dat blijkt ook uit het artikel. Lees het eens, het is echt de moeite.

Verder geef ik hier mijn mening. Indien u die van het VB wenst te kennen ... lees mijn onderschrift.

Misschien ook het gedeelte over elkaar niet onnodig bestrijden...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:05   #217
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht


Ga je ons nu wijsmaken dat het gros van de zoogdieren bewust copuleert met het doel zichzelf voort te planten en die enkele andere soorten bewust zijn dat het ook kan alleen omwille van het plezier ?
uiteraard is het de natuur die ervoor zorgt dat ze enkel tijdens de paartijd als de vrouwtjes vruchtbaar zijn, copuleren.

Of heb je daar nooit van gehoord? De meeste zoogdieren (er zijn uitzonderingen) paren dus enkel als er mogelijkheid tot voortplanting is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:07   #218
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Nee, omdat het groot deel van al dat gedoe gezever is van stoffige filosofen die niet buitenkomen maar modellen zitten te maken op basis van analytische filosofie gekruid met Knack en een flinke dosis pretentie.

Waar het om draait, is heel simpel:

De ijver van holebi-organisaties om homoseksualiteit als normaal te erkennen is een pragmatische zaak die ervoor wil zorgen dat homoseksuelen niet als ziek of minderwaardig worden gezien. Doordat "abnormaal" in de volksmond een veelal gehanteerde term is, en vanuit deze term werkelijke (dus even werkelijk als homofoob geweld, werkelijker dan moraalwetenschappelijke constructies) gevolgen kunnen voortkomen, wordt inderdaad met de wapens van de vijand geschermd.

Het gaat erom dat mensen homo's niet als abnormal moeten bekijken, en dus niet vijandig, onanvaardend of moraliserend erover doen. De filosofische invulling is irrelevant.
Dan pakken ze het dus wel erg verkeerd aan.
In plaats van te stellen aan de hetero's dat homofielen net als zij zijn en dus volkomen normaal zouden ze beter erkennen dat homofilie wel degelijk afwijkend is maar dat dat nog niet wil zeggen dat een homofiel daarom minderwaardig is.

Ik denk dat je je teveel afmeet aan de homofielen met een hoog of redelijk agressief relnichtgehalte.
Je beseft hopelijk toch wel dat bvb de roze stoeten lang niet door alle holebi's als een positief gegeven wordt gezien? Nogal wat holebi's wensen daarmee zelfs in geen enkel opzicht gelieerd te worden...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:09   #219
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Nota aan zelf: de drang om op teleologische zestigers te reageren te bedwingen.
Wat zijn teleologen?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 18:10   #220
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door respublica Bekijk bericht
Ik vind dat dat wel iets uitmaakt. Men mag voor ideologische redenen niet zomaar een biologisch feitelijk gegeven ontkennen. Dat is oneerlijk. Nu wordt deze man voor homofoob uitgescholden, terwijl zijn kernboodschap gewoon een feitelijke vaststelling was. Ik vind dat niet correct.
Dank u wel.
Blij dat sommigen het nog een beetje kunnen volgen tussen al dit geraas...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be