Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2007, 21:01   #1
New Era
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 89
Standaard Apartheid?

Citaat:
Separatisme klinkt al realistischer dan pakweg 10 jaar terug, is het dan ook niet tijd dat we andere zaken herbekijken? Mocht het ooit tot een Verenigd Vlaanderen komen, dan zullen er nog altijd vreemde elementen zijn die voor wrevel kunnen zorgen. Hoe we met deze elementen zouden omgaan, kan kenmerkend zijn hoe de wereld deze nieuwe staat zou zien.

Geweldloos, dat is een begin. Maar een volledige assimilatie van alle vreemde elementen binnen de Vlaamse Staat, geen enkele vorm van vreemde cultuur kent een plaats. Men moet dit natuurlijk niet volgen, maar dan weet men ook de deur te vinden. Vervolgens worden de nog overblijvende vreemde elementen anders behandeld. Niet in epische proporties maar toch op een voelbare manier, want een Vlaming met Oosterse wortels zal nooit een Volbloed Germaan zijn...
Heerlijk om voor advocaat van de duivel te spelen.

Laatst gewijzigd door New Era : 31 augustus 2007 om 21:03.
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2007, 21:56   #2
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard


hmmmm ...
Apartheid als in :aparte uren in't zwembad voor vrouwen en mannen ???
Aparte tijdstippen in openluchtrecreatieparken voor migrantenjongeren en politie ???
Mss toch iets duidelijker zijn ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2007, 11:23   #3
Kazan
Minister-President
 
Kazan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.730
Standaard

Citaat:
Maar een volledige assimilatie van alle vreemde elementen binnen de Vlaamse Staat, geen enkele vorm van vreemde cultuur kent een plaats. ... Vervolgens worden de nog overblijvende vreemde elementen anders behandeld.
Ja, hoor, iedereen die niet van Germaanse bloede is of de woorden 'schild en vriend' verkeerd uitspreekt, zal een plaatsje krijgen in de gaskamers. Dat staat in de programma's van alle separatistische partijen.

Nu even serieus: denk je echt dat een Vlaamse Staat een fascistisch regime zal worden?
Kazan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 12:32   #4
New Era
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 april 2006
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Alle succesrijke maatschappijen in het verleden hadden een vorm van klassenmaatschappij. Dit was uitgesproken of eerder vaag, maar toch was het aanwezig. Nu is dit ook in een zekere zin een gegeven door het verschil in rijkdom, maar dit kan ook op basis van ras en afkomst.

Want wat is een mens, veel mensen worden op basis van in wat ze geloven of gedaan hebben, onmenselijk genoemt. Soms worden ze zelfs monsters genoemd. Dit gaat van de heksenvervolgingen van weleer tot het dehumaniseren van - massa - moordenaars.

Maar is een andere manier van denken, een andere manier van geloven, een andere manier van leven dan de centrale bevolkingsgroep in het gebied ook geen reden tot bevestigen van een zekere vorm van "anders te zijn"? Dit anders kent geen plaats in een Staat verenigd door principes, eigen aan de cultuur, een cultuur die gevormd is door jaren strijd en die nu bloot staat aan giftige inmengingen.

Geen puur bloed, betekent een ander passport. Een andere behandeling, meer plichten en minder rechten. Want uiteindelijk zal men altijd een gast zijn van en nooit een gastheer. Het blijft vreemd en vreemde elementen in een mens zijn lichaam worden afgestoten, deze visie geeft hen nog een kans...
New Era is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 17:30   #5
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Waarom puur bloed? Wat maakt bloed uit? Je hebt strontachterlijke Vlaemingen en allochtonen die verwesterd zijn en niet aan het middeleeuws islamisme doen.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 18:40   #6
ikbensatan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kazan Bekijk bericht
Nu even serieus: denk je echt dat een Vlaamse Staat een fascistisch regime zal worden?
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
__________________
Hate censorship?
www.forut.be freedom of expression community.
ikbensatan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 18:45   #7
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
Dat klopt.
Grote volkeren hebben de mogelijkheid om zichzelf uit te lachen. Britten doen dit, Amerikanen zijn ook onlangs begonnen met dit te doen.

Vlamingen doen dit niet. Lachen met zichzelf is voor hun een zonde.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 18:46   #8
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
Zeg dat eens over een moslim... 't kot is te klein dan
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 19:03   #9
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde
 
slobodan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2006
Berichten: 838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
Het neuken van 10jarigen was anders eerder iets voor de grote profeet Mohammed...

Toch raar dan dat half de armoedzaaiende moslimwereld absoluut naar dit achterlijke en racistiese landje wil komen
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 19:26   #10
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

[quote=ikbensatan;2898725]Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.[/quote]

Hey je beledigingen in trekken vriendj of ge krijgt mee mij te doen.
Klacht is naar moderatie gestuurd.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 19:31   #11
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Dat klopt.
Grote volkeren hebben de mogelijkheid om zichzelf uit te lachen. Britten doen dit, Amerikanen zijn ook onlangs begonnen met dit te doen.

Vlamingen doen dit niet. Lachen met zichzelf is voor hun een zonde.
Is het daarom dat zoveel links-progressieve 'Vlamingen' zo doordrongen zijn van zelfhaat?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 19:32   #12
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is het daarom dat zoveel links-progressieve 'Vlamingen' zo doordrongen zijn van zelfhaat?
Neen. Dat is omdat jij hen beschuldigt van zelfhaat, wat niet strookt met de waarheid.

(Drogreden van de dubbele vraag. Dat ik u daar niet meer op betrap.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 19:36   #13
sn00py
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Berichten: 1.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
Kust ze, echt ne welgemeende...

Laatst gewijzigd door sn00py : 2 september 2007 om 19:36.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 20:15   #14
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Is het daarom dat zoveel links-progressieve 'Vlamingen' zo doordrongen zijn van zelfhaat?
Omdat zij het slachtoffer zijn van onze schuldcultuur. Zij geven zichzelf van alles de schuld en koesteren een pathologische zelfhaat. Daardoor minachten ze zichzelf en preferen ze de "andere" boven zichzelf. En Mohammed's volgelingen hebben snel aangevoeld dat zij de perfecte reïncarnatie zijn van die "andere" -- zonder daar moeite voor te moeten doen want de "links-progressieveling" heeft dat voor hen gedaan.
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 2 september 2007 om 20:15.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 20:43   #15
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Waarom puur bloed? Wat maakt bloed uit? Je hebt strontachterlijke Vlaemingen en allochtonen die verwesterd zijn en niet aan het middeleeuws islamisme doen.
Jouw avatar komt me ergens bekend voor...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 23:20   #16
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
Waarom puur bloed? Wat maakt bloed uit? Je hebt strontachterlijke Vlaemingen en allochtonen die verwesterd zijn en niet aan het middeleeuws islamisme doen.
Alsof een onafhankelijk Vlaanderen alleen uit etnische Vlamingen zou bestaan. Een Vlaming is diegene die zich de taal en de cultuur toeëigend.
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 23:21   #17
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
Een echte aanwinst voor het forum
Stef Leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 08:24   #18
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Neen. Dat is omdat jij hen beschuldigt van zelfhaat, wat niet strookt met de waarheid.

(Drogreden van de dubbele vraag. Dat ik u daar niet meer op betrap.)
Wie denk jij verdomme wel dat je bent dat ik me bij jou moet verantwoorden wat ik hier neerschrijf!?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 10:56   #19
stropdrager
Minister-President
 
stropdrager's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Gents hoofdstedelijk gewest, Nederland
Berichten: 4.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikbensatan Bekijk bericht
Nee. Eerder een klein landje vol klagende egoisten die bekrompen zijn van geest (niet enkel tov migranten by the way), en heimelijk fantaseren over het neuken van hun dochter.

Ik heb de wereld gezien, en ik begrijp waarom iedereen neerkijkt op Belgen. Ze zijn gewoon te vadsig en te dom. De arrogantie van de Vlamingen is echter helemaal absurd, een belediging voor de natuur bijna.
stropdrager is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be