Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 25 januari 2007, 21:44   #181
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Beste Paulus,
En waarom werk jij dan?


Groetjes


Yahya
_Yahya_ is offline  
Oud 25 januari 2007, 21:47   #182
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
en heeft die god dan verstand voor die mensen gegeven om na te denken en boodschappers met boodschappen gezonden om hen te waarschuwen of niet?
Of die god dat gedaan heeft, dat weet ik niet.
Flippend Rund is offline  
Oud 25 januari 2007, 22:14   #183
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Sorry hoor jongen maar na een paar keer lezen kan ik alleen maar concluderen dat ik geen bal versta van wat je zegt.

Ik moet God zoeken, maar niet in de betekenis van zoeken en mijn idee over God is God niet...

Tja? Dan wordt het wel moeilijk natuurlijk.
En voedsel krijg ik van niemand hoor. Als ik iets wil hebben dan moet ik daarvoor werken.

Neem me niet kwalijk. Neem het me echt niet kwalijk.

Paulus.
Ik begrijp je wel, ik denk dat het ook merendeels aan mij ligt, want soms zijn er zaken waar ik geen woorden kan vinden,. Ik heb geprobeerd maar zonder resultaat, mijn woorden zijn beperkt om u te laten begrijpen wat ik begrijp niet dat ik superieurder dan u ben ! En ik neem het u zeker niet kwalijk.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 26 januari 2007, 18:51   #184
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Of die god dat gedaan heeft, dat weet ik niet.
Dat weet u niet, en wat denkt u dan?
Hebt u verstand? kunt u nadenken?

Zonder twijfel is het antwoord: Ja

Wie heeft u het verstand gegeven om na te denken? Toeval, natuur of niets/niemand, of de Eerste die kennis, wil, wijsheid en macht heeft?

De Enige die wetmatigheden gemaakt heeft en die ervoor zorgen dat het leven op de aarde mogelijk wordt is de Eerste, en hij is ook de Barmharitge want hij heeft ons niet zomaar zonder leiding gelaten maar heeft boodschappers naar ons gezonden met bewijzen , boodschappen om ons te waarschuwen.

De laatste is Muhammed ibn Abullah uit Arabië met de Koran waarin men antwoorden kan vinden op de vraagen zoals wat is het leven en waarom en wat is de dood en waarom etc ..


Met vredevolle groeten




Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 26 januari 2007 om 18:52.
_Yahya_ is offline  
Oud 26 januari 2007, 19:09   #185
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Ik begrijp je wel, ik denk dat het ook merendeels aan mij ligt, want soms zijn er zaken waar ik geen woorden kan vinden,. Ik heb geprobeerd maar zonder resultaat, mijn woorden zijn beperkt om u te laten begrijpen wat ik begrijp niet dat ik superieurder dan u ben ! En ik neem het u zeker niet kwalijk.
Geen probleem. Ik zal het aan Allah zeggen, moest Hij bestaan en aan mij zou vragen waarom ik geen moslim ben.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 26 januari 2007, 19:55   #186
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Geen probleem. Ik zal het aan Allah zeggen, moest Hij bestaan en aan mij zou vragen waarom ik geen moslim ben.

Paulus.
En welke motief zal u voorleggen aan allah dat u geen moslim bent ?
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 26 januari 2007, 20:12   #187
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
En welke motief zal u voorleggen aan allah dat u geen moslim bent ?
Dat ik herhaaldelijk dingen aan Zijn volgelingen gevraagd heb, maar het niet begreep.

Dat de één mij zei dat ik te dom was, de ander dacht dat ik spotte, weer een ander gaf toe het niet te kunnen uitleggen...

En ikzelf had absoluut niet het gevoel God voor iets nodig te hebben. Ik ben ook heel gelukkig zonder Allah.

Integendeel merk ik dat er juist heel veel ellende is bij hen die moslim zijn. Armoede, oorlog, vervolging, vluchtelingen, zelfmoordaanslagen, noem maar op....

Ik heb redens om te denken dat dit de waarheid niet kan zijn. Een God die zijn volgelingen zo in de steek laat en tegelijkertijd mij zegent met rijkdom, gezondheid, liefde, vrede en geluk. Tja?

Waarom zou ik willen ruilen? Waarom zou ik moeten ruilen? Zelfs de moslims weten het niet.

Als Allah echt bestaat, dan begrijp Hij me als geen ander.

Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat Hij bestaat, maar als Hij bestaat, dan is het zeker niet naar Zijn wil wat daar allemaal gebeurd in die moslimlanden. Vandaag hoorde ik in het Nieuws dat de soennieten en de sjiieten ook al beginnen vechten in Libanon. Om maar nog te zwijgen van Irak.

Allebei in naam van Allah. Schandelijk is dat.
Als er een God bestaat, dat kan dit nooit Zijn bedoeling zijn geweest. Niemand zou willen dat zulke dingen gebeuren in zijn naam. Zeker Allah niet.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 26 januari 2007, 20:28   #188
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat ik herhaaldelijk dingen aan Zijn volgelingen gevraagd heb, maar het niet begreep.

Dat de één mij zei dat ik te dom was, de ander dacht dat ik spotte, weer een ander gaf toe het niet te kunnen uitleggen...

En ikzelf had absoluut niet het gevoel God voor iets nodig te hebben. Ik ben ook heel gelukkig zonder Allah.

Integendeel merk ik dat er juist heel veel ellende is bij hen die moslim zijn. Armoede, oorlog, vervolging, vluchtelingen, zelfmoordaanslagen, noem maar op....

Ik heb redens om te denken dat dit de waarheid niet kan zijn. Een God die zijn volgelingen zo in de steek laat en tegelijkertijd mij zegent met rijkdom, gezondheid, liefde, vrede en geluk. Tja?

Waarom zou ik willen ruilen? Waarom zou ik moeten ruilen? Zelfs de moslims weten het niet.

Als Allah echt bestaat, dan begrijp Hij me als geen ander.

Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat Hij bestaat, maar als Hij bestaat, dan is het zeker niet naar Zijn wil wat daar allemaal gebeurd in die moslimlanden. Vandaag hoorde ik in het Nieuws dat de soennieten en de sjiieten ook al beginnen vechten in Libanon. Om maar nog te zwijgen van Irak.

Allebei in naam van Allah. Schandelijk is dat.
Als er een God bestaat, dat kan dit nooit Zijn bedoeling zijn geweest. Niemand zou willen dat zulke dingen gebeuren in zijn naam. Zeker Allah niet.

Paulus.
Dan is het tijd dat je zich meer verdiept over de persoonlijkheid van allah (alhoewel allah niet gepersonaliseerd kan worden ), en daarbij ik zeg niet dat u dom bent ! het kwam eerder aan jou kant.

Wat betreft over je materieel benoemingen kan ik je alleen dit zeggen; Zijn materiaal verheerlijkingen een teken dat degene die u geschapen heeft gelukkig is met u/mij en jouw/mijn doen ?
Is ellende,armoede, etz... een teken dat "god" kwaad is op degene die deze ellende,armoede, etz... krijgt ?

u antwoord ??
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 26 januari 2007, 20:45   #189
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat ik herhaaldelijk dingen aan Zijn volgelingen gevraagd heb, maar het niet begreep.

Dat de één mij zei dat ik te dom was, de ander dacht dat ik spotte, weer een ander gaf toe het niet te kunnen uitleggen...

En ikzelf had absoluut niet het gevoel God voor iets nodig te hebben. Ik ben ook heel gelukkig zonder Allah.

Integendeel merk ik dat er juist heel veel ellende is bij hen die moslim zijn. Armoede, oorlog, vervolging, vluchtelingen, zelfmoordaanslagen, noem maar op....

Ik heb redens om te denken dat dit de waarheid niet kan zijn. Een God die zijn volgelingen zo in de steek laat en tegelijkertijd mij zegent met rijkdom, gezondheid, liefde, vrede en geluk. Tja?

Waarom zou ik willen ruilen? Waarom zou ik moeten ruilen? Zelfs de moslims weten het niet.

Als Allah echt bestaat, dan begrijp Hij me als geen ander.

Ik sluit de mogelijkheid niet uit dat Hij bestaat, maar als Hij bestaat, dan is het zeker niet naar Zijn wil wat daar allemaal gebeurd in die moslimlanden. Vandaag hoorde ik in het Nieuws dat de soennieten en de sjiieten ook al beginnen vechten in Libanon. Om maar nog te zwijgen van Irak.

Allebei in naam van Allah. Schandelijk is dat.
Als er een God bestaat, dat kan dit nooit Zijn bedoeling zijn geweest. Niemand zou willen dat zulke dingen gebeuren in zijn naam. Zeker Allah niet.

Paulus.


Schijnbaar is God zo opgezet met de Christenen in Europa dat Hij hen de secularisering en Richard Dawkins - voorstander van een kruistocht in naam vd Waarheid tegen het geloof - gezonden heeft. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, nietwaar?

__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline  
Oud 26 januari 2007, 21:41   #190
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Dat weet u niet, en wat denkt u dan?
Hebt u verstand? kunt u nadenken?
Mijn denken komt tot het besluit dat ik niet voldoende gegevens heb om die vraag te beantwoorden.

Citaat:
Zonder twijfel is het antwoord: Ja
Het is mogelijk, maar ik moet het niet geloven omdat jij het zegt.

Citaat:
Wie heeft u het verstand gegeven om na te denken? Toeval, natuur of niets/niemand, of de Eerste die kennis, wil, wijsheid en macht heeft?
Ik heb mijn hersens zelf gegroeid.

Citaat:
De Enige die wetmatigheden gemaakt heeft en die ervoor zorgen dat het leven op de aarde mogelijk wordt is de Eerste, en hij is ook de Barmharitge want hij heeft ons niet zomaar zonder leiding gelaten maar heeft boodschappers naar ons gezonden met bewijzen , boodschappen om ons te waarschuwen.

De laatste is Muhammed ibn Abullah uit Arabië met de Koran waarin men antwoorden kan vinden op de vraagen zoals wat is het leven en waarom en wat is de dood en waarom etc ..


Met vredevolle groeten




Yahya
Flippend Rund is offline  
Oud 27 januari 2007, 00:07   #191
_Yahya_
Parlementsvoorzitter
 
_Yahya_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2006
Locatie: De aarde
Berichten: 2.165
Standaard

beste Flippend Rund ,
Uw hersenen zelf gegrooid?
Kun je mij uitleggen in details hoe dat eigenlijk in elkaar zit en hoe dat werkt ??

dan ga ik ook in eens zien waarom u geen antwoord hebt


vriendelijke groeten



yahya
_Yahya_ is offline  
Oud 28 januari 2007, 12:18   #192
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
beste Flippend Rund ,
Uw hersenen zelf gegrooid?
Kun je mij uitleggen in details hoe dat eigenlijk in elkaar zit en hoe dat werkt ??
Hallo,

jazeker ik heb mijn hersens zelf gegroeid. Hoe ik dat gedaan heb, dat weet ik niet, maar dat neemt niet weg dat ik het gedaan heb. Het was vooral een kwestie van voldoende te eten.

Er is geen god die mij verstand heeft gegeven, ik heb het zelf gemaakt. Eerst heb ik de hersens gegroeid, en intussen ben ik beginnen oefenen met denken.

Citaat:
dan ga ik ook in eens zien waarom u geen antwoord hebt


vriendelijke groeten



yahya
Flippend Rund is offline  
Oud 29 januari 2007, 12:30   #193
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Hallo,

jazeker ik heb mijn hersens zelf gegroeid. Hoe ik dat gedaan heb, dat weet ik niet, maar dat neemt niet weg dat ik het gedaan heb. Het was vooral een kwestie van voldoende te eten.

Er is geen god die mij verstand heeft gegeven, ik heb het zelf gemaakt. Eerst heb ik de hersens gegroeid, en intussen ben ik beginnen oefenen met denken.
...dan ga ik rap eens bij u langs komen voor een stuk "flippend" hersenen, dat heb ik nodig voor sommigen hier op dit forum,.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be