Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Louis Ide (N-VA) - 8 tot 14 januari Louis Ide, °03-07-1973, Roeselare, is in de eerste plaats arts-klinisch bioloog met bijzondere interesse in de microbiologie en daarnaast ook geaggregeerde in de geneeskunde. Hij is lid van het VGV. Als vrijwilliger-politicus is hij algemeen ondervoorzitter N-VA.

 
 
Discussietools
Oud 26 januari 2007, 17:52   #61
vulpes
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 juni 2006
Berichten: 1.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Als Vlaams-soevereinist zou ik bijzonder blij zijn moest de onafhankelijke republiek Vlaanderen een eigen gezondheidsbeleid kunnen voeren.... op voorwaarde dat het een collectieve aangelegenheid blijft, uit handen gehouden van de winsthonger van het kapitaal. Dus ik herhaal mijn vraag:

of/of? U beweert dat ofwel privatisering ofwel splitsing zal doorgevoerd worden. Wil u daarmee zeggen dat als de gezondheidszorg gesplitst wordt, ze niet zal worden geprivatiseerd? Kan u dat zwart op wit verzekeren?
ik vrees dat zoiets nooit zwart op wit kan worden verzekerd aangezien alles afhangt (nog los van externe factoren: zoals positie internationaal, economie etc..) van de partijen die aan het roer staan...

de vraag die zich stelt is - of gezien de communautaire strubbelingen in België (waarbij ik mij niet verder wil uitspreken over verschillen in visie, centen of wat dan ook) - een 'aangepast gezondheidsbeleid' uberhaupt KAN worden gevoerd...

wat ik bedoel is: als er idd een 'tweesporenbeleid' is, in die zin dat er sterk uiteenlopende visies, organisaties etc zijn.. dan zou niet splitsen kunnen leiden tot een 'failliet' van het systeem omdat er bijv. voor beide 'systemen' samen geen geld is...
vulpes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be