Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 mei 2020, 07:46   #261
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Apple ... een verkoper van 3 keer te dure producten die nogal "snob" zijn
Ik herinner me WAP. Apple kan niet genoeg miljarden krijgen voor het feit dat ze ons van dat gedrocht verlost hebben.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2020, 08:52   #262
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik herinner me WAP. Apple kan niet genoeg miljarden krijgen voor het feit dat ze ons van dat gedrocht verlost hebben.
Inderdaad, Steve Jobs was een genie. Maar hij is niet meer.

Laatst gewijzigd door patrickve : 31 mei 2020 om 08:52.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 10:03   #263
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Heb een reisje geboekt naar Valencia, eerste week van augustus.
Zou die app daar ook functioneren ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 10:09   #264
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Heb een reisje geboekt naar Valencia, eerste week van augustus.
Zou die app daar ook functioneren ?


Hou het misschien bij Valenciennes, juist over de grens

Kan je snel terughollen als de zotten aan de macht het weer in hun bol halen om het kieken uit te hangen...

Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juni 2020 om 10:09.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 16:53   #265
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht


Hou het misschien bij Valenciennes, juist over de grens

Kan je snel terughollen als de zotten aan de macht het weer in hun bol halen om het kieken uit te hangen...
Oh. Over Frankrijk vliegen is momenteel nog goedkoper ( 120 € heen/terug ) dan een boete aan de grens.
Valenciennes zit ondertussen wel in het achterhoofd, maar daar hebben ze geen "paella valenciana" of "paella de marisco".

'k Zal zien. Desnoods een Spaanse contact app en twee weken quarantaine (zoals nu voorlopig verplicht). 'k Zit er niet op te wachten om naar huis terug te keren.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2020, 17:16   #266
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard eHealth

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VRT
De contactopsporing wordt mee georganiseerd door eHealth. Dat is de federale overheidsinstelling die elektronische dienstverlening en informatieuitwisseling tussen alle spelers in de gezondheidszorg ondersteunt. De topman van eHealth, Frank Robben, zei in Het Laatste Nieuws het volgende: “Iedere dag moeten we kunnen bijsturen. Als je alles in een te gedetailleerde wet giet, dan kan je niet meer snel schakelen. Ook dat kan voor problemen zorgen.”
bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05...ringenprivacy/
eHealth: https://www.ehealth.fgov.be/nl
Ondertussen ben ik al minstens twee jaar geabonneerd op de nieuwsbrief van eHealth, en heb ik al enkel keren gevraagd wanneer ik zoals beloofd mijn e-dossier kan inkijken. Geen antwoord.

Zonder paranoia te worden. Zou het niet kunnen dat er tegenwoordig meer medische gegevens worden verzameld dan we wensen. Dus ook covid-19 gegevens.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 16:34   #267
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ondertussen ben ik al minstens twee jaar geabonneerd op de nieuwsbrief van eHealth, en heb ik al enkel keren gevraagd wanneer ik zoals beloofd mijn e-dossier kan inkijken. Geen antwoord.

Zonder paranoia te worden. Zou het niet kunnen dat er tegenwoordig meer medische gegevens worden verzameld dan we wensen. Dus ook covid-19 gegevens.
Maar nu gaat het niet om medische gegevens, de overheid wil weten waar u gaat en staat. In Nederland is de 'afspraak' gemaakt dat de horeca alleen klanten toelaat die hebben gereserveerd. Hoe precies is niet duidelijk. Met naam en adres?

(NOS) "Als bij de GGD een persoon positief wordt getest, wordt gevraagd waar hij of zij langdurig in de buurt van andere mensen is geweest. Als daar een café of restaurant bij zit, dan kan de GGD de andere gasten waarschuwen. (minister) De Jonge gaat deze werkwijze bespreken met de horecaondernemers. Hij wil ook onderzoeken of andere reserveringen, zoals bijvoorbeeld voor het theater, gebruikt kunnen worden voor het bron- en contactonderzoek van de GGD."

Erg naïef van minister de Jong. Het privacybeleid van de overheid staat dat niet toe en de horeca gaat dat natuurlijk niet uitvoeren, en registreren. Zelfs al zou het in een enkel geval enkele contacten opleveren dan nog is het middel buiten proporties. Want het zal gaan om hooguit 1 besmetting in de horeca per week. En daarvoor moeten 10.000 ondernemers gemiddeld per week 200 klanten registreren. Dat is per week ca 2 miljoen maal een naam en adres noteren en datum en tijdlock van bezoek. De minister zei ook nog dat de klanten permissie moet geven voor delen van de informatie.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2020, 17:19   #268
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Maar nu gaat het niet om medische gegevens, de overheid wil weten waar u gaat en staat. In Nederland is de 'afspraak' gemaakt dat de horeca alleen klanten toelaat die hebben gereserveerd. Hoe precies is niet duidelijk. Met naam en adres?
eHealth is een Belgisch project, met de bedoeling om op elektronische wijze medische gegevens uit te wisselen tussen zorgverleners.
https://www.ehealth.fgov.be/nl
Daar wordt alles ingestopt, dus ook contactgegevens, zoals ik uit de persberichten heb begrepen.
Je kan dit normaal vinden, maar ik niet.
eHealth mag niet worden gereduceerd tot een soort Facebook met medische gegevens.
Als sterk geïnteresseerde informaticus weet ik dat je best oplet met databanken.
De patiënt kan nog steeds z'n gegevens niet raadplegen, eid of niet.
Nogmaals, het project is Belgisch. Hoe het op dat vlak in Nederland zit weet ik niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 4 juni 2020 om 17:20.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2020, 09:09   #269
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.730
Standaard

Hoe zit het met die traceer-app die er zou komen? "We moeten een app bouwen", vindt De Backer. Maar contactopsporing is een regionale bevoegdheid. "De regio's zijn daarover een samenwerkingsakkoord aan het maken, en parallel kan die app worden gebouwd." De Backer hoopt het systeem tegen begin juli uit te kunnen rollen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...tweede-golf-i/

Het liefste gebeurt de contactopsporing op mondiaal niveau. Als het WHO bekwaam n neutraal zou wezen waren zij het beste geschikt voor de contactopsporing. Het WHO is niet bekwaam en is niet neutraal. Ze hebben voorbeeld geen toegang tot alle gegevens van de contactopsporing in mainland China. Evenmin heeft het WHO toegang tot de gegevens die onder GPDR vallen.

Bij ons land is het helemaal van de pot gerukt. Er is nog geen efficiënte contactopsporing. Erger nog, er is niet eens een landelijk niveau dat dit zou kunnen organiseren.

De staatshervormingen zijn een zware kost aan de volksgezondheid en leidden tot waanzinnige bureaucratische maatregelen die ons land platleggen en elke vorm van pragmatische uitsluiten.

Arm België. Ooit zijn de Chinezen en olie-ariabieren hier baas en vragen ze zich af hoe dat ooit zo ver gekomen is. China deed al aan contact-tracing via verzameling van data van Wechat en Alipay en confiscatie van data verzameld door Google ( Android) en Apple voor ze met een epidemie geconfronteerd werden.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 juni 2020 om 09:11.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2020, 05:30   #270
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Arm België. Ooit zijn de Chinezen en olie-ariabieren hier baas en vragen ze zich af hoe dat ooit zo ver gekomen is.
Hoe is het zo ver gekomen?

Wel, in 1830, toen een aantal landverraders de zuidelijke Nederlanden bij Frankrijk wouden aanhechten, zei het Verenigd Koninkrijk dat ziet ge van hier.

Bijna 200 jaar later zijn de afstammelingen van de landverraders nog steeds zo pissed dat ze het vertikken van de taal van de meerderheid van hun land te spreken.
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2020, 18:24   #271
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard Iets meer vertrouwen ...

Er is blijkbaar ondertussen iets meer vertrouwen in de contactopsporing. Zo hoor ik het toch in het journaal.
Contactgegevens worden meer spontaan doorgegeven aan de call centra.
De meeste mensen die ik dagelijks ontmoet, een praatje mee maak, daar ken ik de voornaam van. Daar zullen de contactopspoorders geen boodschap aan hebben.

Op basis van welke gegevens sporen die callcentra uw contacten op ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2020, 20:21   #272
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Er is blijkbaar ondertussen iets meer vertrouwen in de contactopsporing. Zo hoor ik het toch in het journaal.
Contactgegevens worden meer spontaan doorgegeven aan de call centra.
De meeste mensen die ik dagelijks ontmoet, een praatje mee maak, daar ken ik de voornaam van. Daar zullen de contactopspoorders geen boodschap aan hebben.

Op basis van welke gegevens sporen die callcentra uw contacten op ?
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik heb het opgezocht.
https://www.zorg-en-gezondheid.be/ho...ts-tot-contact
--------1. ... arts bellen.
1. Blijf meteen thuis zodat je geen contact meer hebt met andere mensen: isoleer je zelf.
2. Bel je huisarts. Je huisarts geeft je advies en zegt je of en waar je getest kunt worden
3. Je huisarts brengt de bevoegde instanties op de hoogte zodat het contactonderzoek snel kan starten.
4. Maak een lijstje van de mensen met wie je contact hebt gehad vanaf twee dagen voor je symptomen vertoonde tot het moment dat je jezelf isoleerde.
5. Noteer naast hun naam ook hun telefoonnummer, adres, geboortedatum en e-mailadres. Gebruik dit formulier om uw contacten op te lijsten.

------- 2. Zegt je test of je dokter dat je COVID-19 hebt? Het contactonderzoek start.

1. Een medewerker van de overheid belt je op. Als het niet past, spreek je een ander moment af.
2. De medewerker stelt je een aantal vragen on om een lijstje te maken met wie je contact gehad hebt. Je kunt zelf ook vragen stellen.
3. Voor elk contact wordt ook gevraagd hoe lang en van hoe dichtbij dat contact was om het risico voor die contactpersoon in te schatten.
4. Het is belangrijk dat je zo volledig mogelijk antwoordt op de vragen van de medewerker.
Zo kunnen we verdere besmettingen beperken.

-------- 3. Je contactpersonen krijgen advies.

1. We bellen (of bezoeken) de mensen die met een besmette persoon in contact zijn gekomen.
2. Ze krijgen advies wat ze moeten doen om geen andere mensen ziek te maken.
3. We vertellen hen niet wie de besmette persoon is.
Voor vragen zie link hierboven. Bijvoorbeeld :
Uw toestemming wordt niet gevraagd?
Aan welke eisen voldoet de beoordelaar van uw lijstje?
Welke criteria worden aangehouden voor relevantie van contacten?
Mag u zelf uw contacten niet informeren en adviseren?
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2020, 04:43   #273
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik heb het opgezocht.
https://www.zorg-en-gezondheid.be/ho...ts-tot-contact
--------1. ... arts bellen.
1. Blijf meteen thuis zodat je geen contact meer hebt met andere mensen: isoleer je zelf.
2. Bel je huisarts. Je huisarts geeft je advies en zegt je of en waar je getest kunt worden
3. Je huisarts brengt de bevoegde instanties op de hoogte zodat het contactonderzoek snel kan starten.
4. Maak een lijstje van de mensen met wie je contact hebt gehad vanaf twee dagen voor je symptomen vertoonde tot het moment dat je jezelf isoleerde.
5. Noteer naast hun naam ook hun telefoonnummer, adres, geboortedatum en e-mailadres. Gebruik dit formulier om uw contacten op te lijsten.

------- 2. Zegt je test of je dokter dat je COVID-19 hebt? Het contactonderzoek start.

1. Een medewerker van de overheid belt je op. Als het niet past, spreek je een ander moment af.
2. De medewerker stelt je een aantal vragen on om een lijstje te maken met wie je contact gehad hebt. Je kunt zelf ook vragen stellen.
3. Voor elk contact wordt ook gevraagd hoe lang en van hoe dichtbij dat contact was om het risico voor die contactpersoon in te schatten.
4. Het is belangrijk dat je zo volledig mogelijk antwoordt op de vragen van de medewerker.
Zo kunnen we verdere besmettingen beperken.

-------- 3. Je contactpersonen krijgen advies.

1. We bellen (of bezoeken) de mensen die met een besmette persoon in contact zijn gekomen.
2. Ze krijgen advies wat ze moeten doen om geen andere mensen ziek te maken.
3. We vertellen hen niet wie de besmette persoon is.
Voor vragen zie link hierboven. Bijvoorbeeld :
Uw toestemming wordt niet gevraagd?
Aan welke eisen voldoet de beoordelaar van uw lijstje?
Welke criteria worden aangehouden voor relevantie van contacten?
Mag u zelf uw contacten niet informeren en adviseren?
Wat mij totaal ontgaat in deze, is de zin van die tussenpersoon (contactmachintruk). Als je over al die gegevens beschikt, ga je toch zelf die personen contacteren ? Of is het om gebruik kunnen te maken van een anonieme tussenpersoon ?

Stel dat mijn lijstje is:
- mijn vrouw (gaan ze echt mijn vrouw opbellen om te zeggen dat ze in contact is geweest met een zieke ???)

- mijn oudste zoon (idem)

- mijn bureau collega met wie ik samengewerkt heb ; twee anderen op 't werk met wie ik een praatje heb gehad.

- mijn buur, met wie ik een praatje gemaakt heb

- twee vrienden met wie ik een glas gedronken heb 3 dagen geleden in mijn tuin

- de onderwijzeres van mijn jongste, waar ik mee gepraat heb aan de schoolpoort

Ah, ja, en dan was er die vent op de bus, de gast aan het onthaal bij de supermarkt, maar ik ken die verder niet.

Zeg nu zelf, ga ik wachten op die tussenpersoon om aan mijn vrouw te zeggen dat ze het misschien betrapt heeft ??? Als ik van die mensen naam, email adres en dergelijke ken, ga ik wachten op zo een tussendinges om hen te waarschuwen ?? Het is juist interessant als ik die mensen niet echt ken, en geen contact gegevens heb, natuurlijk, zoals die mens in de supermarkt, maar daar kan ik natuurlijk ook geen contactgegevens of naam van geven he !

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2020 om 04:44.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2020, 07:02   #274
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
eHealth is een Belgisch project, met de bedoeling om op elektronische wijze medische gegevens uit te wisselen tussen zorgverleners.
https://www.ehealth.fgov.be/nl
Daar wordt alles ingestopt, dus ook contactgegevens, zoals ik uit de persberichten heb begrepen.
Je kan dit normaal vinden, maar ik niet.
eHealth mag niet worden gereduceerd tot een soort Facebook met medische gegevens.
Als sterk geïnteresseerde informaticus weet ik dat je best oplet met databanken.
De patiënt kan nog steeds z'n gegevens niet raadplegen, eid of niet.
Nogmaals, het project is Belgisch. Hoe het op dat vlak in Nederland zit weet ik niet.
Tiens. Ik kan dat wel, met mijn E-ID. Ik heb er ook helemaal geen aanvraag voor moeten doen. Voor alle duidelijkheid: het is al bijna een jaar geleden dat ik nog eens bij de dokter ben geweest, dus info uit de coronaperiode zit er niet in.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 12 juni 2020 om 07:04.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2020, 09:36   #275
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Tiens. Ik kan dat wel, met mijn E-ID. Ik heb er ook helemaal geen aanvraag voor moeten doen. Voor alle duidelijkheid: het is al bijna een jaar geleden dat ik nog eens bij de dokter ben geweest, dus info uit de coronaperiode zit er niet in.
Je hebt gelijk. Ik heb het zojuist met eid geprobeerd. Het enige wat 'k terugvind zijn de griep vaccin data.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2020, 17:22   #276
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard Europees akkoord om nationale opsporingsapps met elkaar te verbinden

Ondertussen:

Europees akkoord om nationale opsporingsapps met elkaar te verbinden

De lidstaten van de Europese Unie hebben een reeks technische afspraken gemaakt die het mogelijk maken om nationale corona-apps met elkaar te verbinden en geanonimiseerde informatie uit te wisselen. Dat heeft de Europese Commissie dinsdag meegedeeld.

In zes lidstaten zijn intussen apps gelanceerd die gebruikers waarschuwen wanneer ze in de buurt zijn geweest van iemand die is besmet met het coronavirus. Volgens de Commissie zullen ook elf andere lidstaten spoedig zo'n app lanceren.

Dankzij de Europese afspraken over interoperabiliteit zouden die nationale opsporingsapps binnenkort ook moeten werken wanneer gebruikers naar één van die andere landen reizen. De informatie zal versleuteld tussen de apps uitgewisseld worden, zodat identificatie van individuele personen wordt uitgesloten. Het is de bedoeling om binnen een drietal weken te starten met een pilootproject met een beperkt aantal lidstaten. Het zou gaan om Duitsland, Ierland, Nederland en Polen.


bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/06...eblog-16-juni/

Ben benieuwd naar het resultaat.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2020, 06:27   #277
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Bon, ik ben dus een oen, een van de half miljoen android gebruikers die vrijwillig dat applicatietje heeft geinstalleerd:

https://play.google.com/store/apps/d...topcovid&hl=fr

Citaat:
Installations
500 000+
Dat geeft mij een kans, als ik door iemand besmet wordt, van 0.7% om door die app gewaarschuwd te worden

(niet helemaal, waarschijnlijk 1.4% als we de iphones ook meerekenen...)
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2020, 22:37   #278
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Bon, ik ben dus een oen, een van de half miljoen android gebruikers die vrijwillig dat applicatietje heeft geinstalleerd:

https://play.google.com/store/apps/d...topcovid&hl=fr

Dat geeft mij een kans, als ik door iemand besmet wordt, van 0.7% om door die app gewaarschuwd te worden

(niet helemaal, waarschijnlijk 1.4% als we de iphones ook meerekenen...)
Google zal dit wel gratis oplossen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2020, 21:44   #279
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard App voor contactopsporing komt er in september voor heel het land

App voor contactopsporing komt er in september voor heel het land
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VRT NWS
De app voor contactopsporing zal in de loop van de maand september klaar zijn. Dat heeft Karine Moykens, die de contactopsporing in ons land coördineert, gezegd in "De ochtend". Het wordt één app voor heel het land.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...pp-vlaanderen/

'k Zit er niet bepaald op te wachten.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 21:54   #280
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard Contactopspoorders kijken NetFlix of lezen een boek.

Contactopspoorders kijken NetFlix of lezen een boek.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07...tactopsporing/
Bestaat voor dergelijke toestand geen typische uitdrukking ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be