Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 juli 2020, 11:40   #281
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Grappig, mijn ervaring is dat de grootste hoop dat nog niet eens weten.
Of ze doen alsof ze het niet weten.
Veinzen wordt door islam goedgekeurd, zelfs aangemoedigd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En de paar "moslims" die het verschil wel kennen, kunnen we omschrijven als doop-vorming-huwelijk-begrafenis moslims. Zij die doen alsof ze goeie zijn, maar ondertussen wel proberen te leven zoals een 21ste eeuwer in West Europa.
Ze doen zich allemaal ruimdenkend voor, maar toch worden er dan vrouwen lastiggevallen door dergelijke typen.
Maar ongetwijfeld is dat dan toevallig niet de "echte" islam.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 11:42   #282
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Tot je hen vraagt of de wetten van hun allah ondergeschikt zijn aan 'door de mens gemaakte wetten'.

Ik ken 't antwoord al, want dat is 't eerste wat ik vraag als iemand zich tgo mij als moslim profileert, alsof ik daar nood aan heb.
Ja, moslims lijken vaak gematigd, zolang je het over het weer hebt, of andere algemene, nietszeggende topics.

Maar ik kan je garanderen dat zo'n enquête, als de resultaten niet stroken met wat links beweert dat ze zouden moeten opleveren, binnen de kortste keren de boodschapper zal aanvallen.
Als je zoekt op die enquêtes vind je ze nauwelijks terug, maar je vindt wel kritiek op die enquêtes terug.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 12:05   #283
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.089
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ja, moslims lijken vaak gematigd, zolang je het over het weer hebt, of andere algemene, nietszeggende topics.

Maar ik kan je garanderen dat zo'n enquête, als de resultaten niet stroken met wat links beweert dat ze zouden moeten opleveren, binnen de kortste keren de boodschapper zal aanvallen.
Als je zoekt op die enquêtes vind je ze nauwelijks terug, maar je vindt wel kritiek op die enquêtes terug.
dat is zoals kritiek geven op het 'nieuws' door niet het artikel te lezen maar enkel de 'lezersreacties'...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 13:12   #284
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Of ze doen alsof ze het niet weten.
Veinzen wordt door islam goedgekeurd, zelfs aangemoedigd.
Er staat zo veel in de koran , dat betekend nog niet dat alle moslims het opvolgen.

Citaat:
Ze doen zich allemaal ruimdenkend voor, maar toch worden er dan vrouwen lastiggevallen door dergelijke typen.
Maar ongetwijfeld is dat dan toevallig niet de "echte" islam.
Lachwekkend idee dat de ruimdenkende moslims heel de tijd een toneelstukje spelen. Op die manier kunnen ze alsnog over 1 kam worden gescheerd.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 13:56   #285
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er staat zo veel in de koran , dat betekend nog niet dat alle moslims het opvolgen.

Lachwekkend idee dat de ruimdenkende moslims heel de tijd een toneelstukje spelen. Op die manier kunnen ze alsnog over 1 kam worden gescheerd.
Ach, er zijn ruimdenkende moslims maar dat duurt meestal ook maar tot ze er profijt uit kunnen halen en dan worden ze opeens gelovig. Veel ISIS strijders van hier zijn criminelen die voordien nauwelijks een moskee van binnen hebben gezien, alcohol drinken en rondpoepen. Dat maakt ze niet ruimdenkend.

82,2% van de Belgische moslims is alvast niet ruimdenkend, je kunt nu misschien wel zeggen dat 17,8% misschien ruimdenkend is maar de sample wordt nu toch wel erg klein hoor.

"Er is maar één interpretatie van de Koran. Elke moslim moet zich daaraan houden"
https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 14:00   #286
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ach, er zijn ruimdenkende moslims maar dat duurt meestal ook maar tot ze er profijt uit kunnen halen en dan worden ze opeens gelovig. Veel ISIS strijders van hier zijn criminelen die voordien nauwelijks een moskee van binnen hebben gezien, alcohol drinken en rondpoepen. Dat maakt ze niet ruimdenkend.

82,2% van de Belgische moslims is alvast niet ruimdenkend, je kunt nu misschien wel zeggen dat 17,8% misschien ruimdenkend is maar de sample wordt nu toch wel erg klein hoor.

"Er is maar één interpretatie van de Koran. Elke moslim moet zich daaraan houden"
https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/
In België hooguit 10% vd hier verblijvende islamieten. En die 10% wordt door de msm dermate opgevoerd om de bevolking valse illusies te geven over de resterende 90%.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 14:35   #287
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
In het Duitsland van begin vorige eeuw was er ook terechte kritiek op sommige joden , maar vele duitsers raakten er van overtuigd dat alle joden zo waren , dat ze ook nog eens een enorme bedreiging vormde. Ze moesten allemaal overal ter wereld aangepakt worden. de wereld zou het grote kwaad daarmee overwinnen. Allemaal onzin natuurlijk .

Islamieten zijn nu de nieuwe joden , het nieuwe grote kwaad voor sommigen , we mogen geen onderscheid maken , iedere islamiet is evil en dat moeten we bij ieder door de strot duwen met een anti islam propaganda campagne , een fixatie alles wat negatief is aan islamieten, de islam als de grote reden achter het kwaad, andere redenen bestaan niet , het cherrypicken is begonnen . Incidenten(grote en kleine) waarbij islamieten betrokken zijn, waar dan ook ter wereld, worden, zo mogelijk opgeblazen en massaal ingezet om ons te doen geloven dat ze allemaal zo zijn, en dat draconische maatregelen noodzakelijk zijn, misschien geen massamoord, maar wel andere vergaande maatregelen met als doel alle islamieten / de islam , te bestrijden.
I don't buy that shit, we have seen this before.
Dit kan echt niet een schande wat u schrijft!
Moslims komen vaak uit landen zonder sociale zekerheid, onderwijs en opleidingsmogelijkheden, geen sociale huisvesting of welke basisvoorziening ook. In dit land krijgen alle mensen die legaal verblijven, wel basiszorg, waaronder onderwijs, huisvesting gezondheidszorg en een sociale zekerheid waar anderen van dromen. Mensen gaan er dus gigantisch op vooruit en dat zet u even op dezelfde lijn met Joden die die uitgesloten vervolgd en vermoord werden?
Wie denkt u wel niet te zijn, die onzin slikt echt niemand.

Bovendien laat u met uw mening zien geen jota te begrijpen van onderlinge verschillen, moslims komen vaak uit culturen waar eer en schaamte centrale gegevens zijn, wat tot ander gedrag leidt dan culturen waar schuld en geweten centraal staan.
Bovendien zijn moslims niet vrij hun geloof te verlaten, is er strenge onderlinge sociale controle, en staan de basiswaarden van islam haaks op Westerse inzichten.
Dat erkennen is onderdeel van oplossingen, maar ik vrees dat u dat niet ziet.
U moet u schamen voor de onzin die u over anderen vertelt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 14:52   #288
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
U steekt uw kop dus diep in het zand, en zegt dat er niets te zien is...
Een beroep doen de vrijheid van godsdienst is volkomen terecht. En een hoofddoekverbod haalt niets uit.
Citaat:
Omdat ze het hier nog niet voor het zeggen hebben!
Maar dergelijke achterlijke mensenrechtenverklaringen tonen klaar en duidelijk waar zij naartoe streven.
Daar zit weer de denkfout dat ze allen hetzelfde denken en willen.
Citaat:
Zoals ik zei : als het over de hoofddoek is, misbruiken ze de vrijheid van godsdienst die in onze rechten van de mens verklaring staan, als zij baas zijn, dwingen zij de moslimregels voor iedereen af, inclusief moslimkledij, verbod op andere godsdiensten, enz.
Ik zie daar geen misbruik in . "zij" worden helemaal niet de baas , ze vormen niet eens een eenheid. Moslims leven hier vaak aan de onderkant van de maatschappij , en u verwacht dat 'zij' de macht overnemen , terwijl 'ze' juist de minste macht hebben.
Citaat:
Omdat die pipo's hier nog geen baas zijn!
Hoe blind kun je zijn.
We hebben nog wat meer mooipraters zoals u nodig om ons in slaap te wiegen.
Dat praatje is mij bekend en ik hoor het al zo lang dat het bewijs geleverd is dat uw verhaal niet klopt , want dan hadden we al geïslamiseerd moeten zijn. Er zijn 0,0 sharia wetten ingevoerd hier.


Citaat:
Zero tolerance, gedaan met moslims met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
En onze eigen normen en waarden daarmee overboord gooien?
Citaat:
Dus gedaan met 'jongeren' die opgepakt worden, en quasi direct weer vrijgelaten worden, wegens een laks gerecht.
Dat is weer een ander verhaal . handhaving moet zeker beter.
U gelooft zelf niet in de vrijheden en principes die wij hebben , u wil terug de tijd in, vrijheden inperken ! en intoleranter worden. juist dan gaan we meer lijken op moslim landen !!
Nog nooit aan gedacht waarschijnlijk.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 15:02   #289
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Een beroep doen de vrijheid van godsdienst is volkomen terecht. En een hoofddoekverbod haalt niets uit.
Daar zit weer de denkfout dat ze allen hetzelfde denken en willen.
Ik zie daar geen misbruik in . "zij" worden helemaal niet de baas , ze vormen niet eens een eenheid. Moslims leven hier vaak aan de onderkant van de maatschappij , en u verwacht dat 'zij' de macht overnemen , terwijl 'ze' juist de minste macht hebben.
Dat praatje is mij bekend en ik hoor het al zo lang dat het bewijs geleverd is dat uw verhaal niet klopt , want dan hadden we al geïslamiseerd moeten zijn. Er zijn 0,0 sharia wetten ingevoerd hier.


En onze eigen normen en waarden daarmee overboord gooien?
Dat is weer een ander verhaal . handhaving moet zeker beter.
U gelooft zelf niet in de vrijheden en principes die wij hebben , u wil terug de tijd in, vrijheden inperken ! en intoleranter worden. juist dan gaan we meer lijken op moslim landen !!
Nog nooit aan gedacht waarschijnlijk.
dat is dan een keuze die ze zelf maken ; in die achterlijke leefwereld is bidden immers belangrijker dan studeren en werken.Dus zware studies zijn er maar zeer zelden bij. En desondanks zouden ze wel dezelfde welvaart willen genieten.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:46   #290
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat is dan een keuze die ze zelf maken ; in die achterlijke leefwereld is bidden immers belangrijker dan studeren en werken.
Wederom een aanname die u niet hard kunt maken voor alle moslims. Ik ken moslims die ik nog nooit heb zien bidden , ze houden ramadan dat wel.
Al die negatieve praat over moslims gaat voor hen niet op , dat weet ik dan weer zeker.

Mijn punt was dat u vrijheid van godsdienst wil schrappen en een verbod op bepaalde kleding wil, waarmee we dus meer op moslimlanden gaan lijken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 9 juli 2020 om 17:48.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:50   #291
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wederom een aanname die u niet hard kunt maken voor alle moslims. Ik ken moslims die ik nog nooit heb zien bidden , ze houden ramadan dat wel.
Al die negatieve praat over moslims gaat voor hen niet op , dat weet ik dan weer zeker.

Mijn punt was dat u vrijheid van godsdienst wil schrappen en een verbod op bepaalde kleding wil, waarmee we dus meer op moslimlanden gaan lijken.
Ik heb er bijna 20jaar tussen gewoond in vier Brusselse gemeenten, ik weet heel goed waarover ik spreek.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:54   #292
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
dat is zoals kritiek geven op het 'nieuws' door niet het artikel te lezen maar enkel de 'lezersreacties'...
Het wordt wel raar als je veel makkelijker reacties vindt op dat nieuws dan het nieuws zelf...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 17:59   #293
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er staat zo veel in de koran , dat betekend nog niet dat alle moslims het opvolgen.
Alsof het uitmaakt of nu echt 100% van de moslims dit opvolgen.
Feit is dat het gebeurt, en dat de meerderheid het doet.
Met jouw redenering kun je ook zeggen dat elk lid van de maffia niet moordt, dus dan zijn er "goeie" en slechte maffiosi.
Feit is dat als moslimlanden hun verklaring van de mensenrechten opmaken, ze wel degelijk de sharia als limiet stellen.
Wie het voor het zeggen heeft in islam deelt wel die "waarden".
Bovendien blijkt uit enquêtes dat de grote meerderheid daar ook achter staat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Lachwekkend idee dat de ruimdenkende moslims heel de tijd een toneelstukje spelen. Op die manier kunnen ze alsnog over 1 kam worden gescheerd.
Lachwekkend?
Takiya is een begrip uit de islam.
Veinzen is toegestaan, en gebeurt heel regelmatig.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Een moskeebestuur kan dan in de verleiding worden gebracht om zich naar de lokale overheid anders uit te spreken en te gedragen dan in kleinere – of eigen - kring. Het onderliggende gedachtegoed van extremisten wordt in het Westen zelden begrepen of herkend, wat deels de lage weerstandscapaciteit van democratisch en rechtsstatelijk ingestelde niet-moslims tegen excessen zou verklaren.

Berucht is de Deense cartoonaffaire (zie Cartoons over Mohammed in Jyllands-Posten), waar de internationale moslimverontwaardiging over beledigende cartoons werd aangedikt met “bewijsmateriaal” waarin ook niet-gepubliceerde cartoons waren opgenomen. Dit "bewijsmateriaal" werd verspreid door moslimleiders (geleid door de Palestijns-Deense imam Aboe Laban) terwijl deze zich in het openbaar veel gematigder over de cartoons hadden uitgelaten. Deze politiek roept herkenning op met het hierboven over takiyya geschetste beeld.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:02   #294
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ach, er zijn ruimdenkende moslims maar dat duurt meestal ook maar tot ze er profijt uit kunnen halen en dan worden ze opeens gelovig. Veel ISIS strijders van hier zijn criminelen die voordien nauwelijks een moskee van binnen hebben gezien, alcohol drinken en rondpoepen. Dat maakt ze niet ruimdenkend.

82,2% van de Belgische moslims is alvast niet ruimdenkend, je kunt nu misschien wel zeggen dat 17,8% misschien ruimdenkend is maar de sample wordt nu toch wel erg klein hoor.

"Er is maar één interpretatie van de Koran. Elke moslim moet zich daaraan houden"
https://www.demorgen.be/nieuws/helft...list~b2344ae6/
Inderdaad, die pagina zocht ik, ik wist dat ik ze hier ergens zien komen had.
Het verhaaltje dat het maar een kleine minderheid is, is gewoon misleiding
De grote meerderheid is wel fundamentalistisch, maar mooipraters als atmosphere doen er alles aan om de zaken om te draaien.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:11   #295
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Een beroep doen de vrijheid van godsdienst is volkomen terecht.
Niet als diegene die er een beroep op doet, van zodra hij in de meerderheid is die vrijheid zelf wil afschaffen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En een hoofddoekverbod haalt niets uit.
Dus u geeft toe dat moslims de burgerlijke wetten naast zich neerleggen, en enkel naar de sharia luisteren?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Daar zit weer de denkfout dat ze allen hetzelfde denken en willen.
De overgrote meerderheid wel, zie ook die statistieken die Hoogstraat gepost heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik zie daar geen misbruik in . "zij" worden helemaal niet de baas , ze vormen niet eens een eenheid. Moslims leven hier vaak aan de onderkant van de maatschappij , en u verwacht dat 'zij' de macht overnemen , terwijl 'ze' juist de minste macht hebben.
En ondanks die minderheid hebben ze al heel wat bekomen.
Bovendien blijft hun aandeel in de bevolking groeien, door de geboortecijfers en via 'vluchtelingen'stromen.
Maar mensen zoals jij steken graag hun kop in het zand, tot het te laat is, om dan te zeggen dat er toch niets meer aan te doen is.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat praatje is mij bekend en ik hoor het al zo lang dat het bewijs geleverd is dat uw verhaal niet klopt , want dan hadden we al geïslamiseerd moeten zijn.
Uw praatje is even dwaas als mensen die Covid19 niet gevaarlijk vonden, 'want dan moesten we al allemaal ziek geweest zijn'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Er zijn 0,0 sharia wetten ingevoerd hier.
Kijk naar de landen waar ze in de meerderheid zijn, daar worden ze ingevoerd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En onze eigen normen en waarden daarmee overboord gooien?
Onze waarden en normen zijn niet dat je vrouwen lastigvalt met als excuus dat ze niet zedig genoeg gekleed zijn.
Zero tolerance, verbieden van de hoofddoek, en handhaven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U gelooft zelf niet in de vrijheden en principes die wij hebben , u wil terug de tijd in, vrijheden inperken !
Neen, hoor, ik wil mensen die de rechtstaat en de democratie misbruiken om diezelfde democratie en rechtsstaat af te schaffen dwarsbomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
en intoleranter worden. juist dan gaan we meer lijken op moslim landen !!
Nog nooit aan gedacht waarschijnlijk.
Mooie drogreden om de zaken verder te laten verrotten.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:13   #296
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik ken moslims die ik nog nooit heb zien bidden , ze houden ramadan dat wel.
Niet elke wesp steekt, dus wespen steken niet volgens u?
Dat zijn zo van die sofismen.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:34   #297
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb er bijna 20jaar tussen gewoond in vier Brusselse gemeenten, ik weet heel goed waarover ik spreek.
U kwam ook bij hen over de vloer ?
En waarom zou dat representatief zijn voor alle moslims in Europa ? Ik zeg toch ook niet dat er geen moslims bestaan die bidden belangrijker vinden als werke.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:38   #298
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Niet elke wesp steekt, dus wespen steken niet volgens u?
Dat zijn zo van die sofismen.
U denkt dat alles wat vliegt en streepjes heeft een wesp is die kan steken . Kijk eens van dichterbij !
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:41   #299
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U kwam ook bij hen over de vloer ?
En waarom zou dat representatief zijn voor alle moslims in Europa ?
Ah, nu is het al heel Europa.
En als het niet 100% is dan telt het niet...
Nog eens, niet alle wespen steken 100% van de tijd, dus misschien is er dan geen zekerheid over of wespen wel steken?
En er bestaan ook witte merels, dus mag je niet zeggen dat merels wit zijn, want als het niet 100% is, dan "telt het niet".
Het zijn dergelijke onmogelijke eisen die men stelt aan de argumentatie om toch maar de waarheid te kunnen blijven ontkennen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik zeg toch ook niet dat er geen moslims bestaan die bidden belangrijker vinden als werke.
Yep, en er zijn ook auto's die op 3 wielen rijden.
Conclusie : het is hoogst onzeker op hoeveel wielen auto's rijden, want als er nu ook maar één is die niet op 4 wielen rijdt, dan moeten we doen alsof er totaal geen regelmaat inzit...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2020, 18:41   #300
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U denkt dat alles wat vliegt en streepjes heeft een wesp is die kan steken . Kijk eens van dichterbij !
Stroman argument.
Dat was de vraag dus niet.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be