Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 maart 2019, 08:54   #41
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Mooi, er zijn er ook die voor het Westen excuses hebben.
En ik denk dat het Westen heel wat meer slachtoffers daar heeft gemaakt dan de moslims hier.
Op een dag zit jij in een tram in Utrecht en word je afgeknald. Je zult sterven met een gelukzalige glimlach rond je lippen in de wetenschap dat je dood gerechtvaardigd was.

Citaat:
Welke westerse landen zijn dat dan?
Ik gaf het voorbeeld van Griekenland en Constantinopel. Had je daar over gelezen soms?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2019, 09:16   #42
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Op een dag zit jij in een tram in Utrecht en word je afgeknald. Je zult sterven met een gelukzalige glimlach rond je lippen in de wetenschap dat je dood gerechtvaardigd was.
De kans dat ik in Amsterdam een verkeersongeluk krijg is oneindig veel groter dat ik in Utrecht in de tram dood zal worden geschoten.
En de kans dat een Afghaan een Amerikaanse bom op zijn hoofd krijgt eveneens.
Citaat:
Ik gaf het voorbeeld van Griekenland en Constantinopel. Had je daar over gelezen soms?
Ik wist niet dat Griekenland door de moslims is bezet en Constantinopel is geen land, maar een stad, die heel vroeger aan de christenen heeft behoord, zoals Amerika aan de Indianen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2019, 10:01   #43
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De kans dat ik in Amsterdam een verkeersongeluk krijg is oneindig veel groter dat ik in Utrecht in de tram dood zal worden geschoten.
En de kans dat een Afghaan een Amerikaanse bom op zijn hoofd krijgt eveneens.
Van dat laatste zou ik niet zo zeker meer zijn.

Citaat:
Ik wist niet dat Griekenland door de moslims is bezet en Constantinopel is geen land, maar een stad, die heel vroeger aan de christenen heeft behoord, zoals Amerika aan de Indianen.
Wat doet het er toe dat Constantinopel geen land is? Het is trouwens niet enkel Constantinopel maar het hele gebied er rond dat destijds toebehoorde aan Byzantium. Heel Klein-Azie behoorde er eigenlijk ook toe.

Als jij vind dat er hier geen punt meer van gemaakt moet worden dan moeten moslims ook maar gaan ophouden met bommetjes te laten ploffen over gebieden die zij zijn kwijtgespeeld. Maar daar zal uw apologetisch zieltje wsl bezwaar tegen maken.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 10:50   #44
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Van dat laatste zou ik niet zo zeker meer zijn.
Ik wel.
Citaat:


Wat doet het er toe dat Constantinopel geen land is? Het is trouwens niet enkel Constantinopel maar het hele gebied er rond dat destijds toebehoorde aan Byzantium. Heel Klein-Azie behoorde er eigenlijk ook toe.
Dat was vroeger dus. Zo behoorde heel Amerika tot de Indianen.
Citaat:
Als jij vind dat er hier geen punt meer van gemaakt moet worden dan moeten moslims ook maar gaan ophouden met bommetjes te laten ploffen over gebieden die zij zijn kwijtgespeeld. Maar daar zal uw apologetisch zieltje wsl bezwaar tegen maken.
Het is heel begrijpelijk dat de moslims zich verzetten tegen de westerse bemoeienis in het Midden-Oosten.
En de bommen die wij al reeds daar gegooid hebben overtreffen die van hen hier vele malen.
In Afghanistan met name en in Irak.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 11:01   #45
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik wel.Dat was vroeger dus. Zo behoorde heel Amerika tot de Indianen.
En heb jij al gehoord van Indiaanse terreurgroepen die bomaanslagen plegen?

Citaat:
Het is heel begrijpelijk dat de moslims zich verzetten tegen de westerse bemoeienis in het Midden-Oosten.
En de bommen die wij al reeds daar gegooid hebben overtreffen die van hen hier vele malen.
In Afghanistan met name en in Irak.
Natuurlijk harrie. Denk daar aan als toevallig jij of een van je naasten het maar zal voorhebben dat je slachtoffer wordt van zo'n actie. Ondertussen zijn verreweg de meeste westerse troepen weg uit Irak en Afghanistan maar blijft dat gezeik maar verder duren.

Ik dacht dat jij een iets meer originele denker was maar het ziet er uit dat je vlotjes dat politiek correcte riedeltje slikt. Boring.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 12:20   #46
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En heb jij al gehoord van Indiaanse terreurgroepen die bomaanslagen plegen?
toen hadden ze nog geen bommen, maar pijl en boog, of wist je dat nog niet?....
Citaat:


Natuurlijk harrie. Denk daar aan als toevallig jij of een van je naasten het maar zal voorhebben dat je slachtoffer wordt van zo'n actie. Ondertussen zijn verreweg de meeste westerse troepen weg uit Irak en Afghanistan maar blijft dat gezeik maar verder duren.
Maar ondertussen hebben ze die landen wel danig vernield.
En wel maar zeiken over die paar dooien die hier mochten vallen.
Citaat:
Ik dacht dat jij een iets meer originele denker was maar het ziet er uit dat je vlotjes dat politiek correcte riedeltje slikt. Boring.
Ik bekijk het eerlijk van twee kanten.
En de ellende die daar door het Westen is aangericht is vele malen groter dan andersom.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 12:31   #47
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
toen hadden ze nog geen bommen, maar pijl en boog, of wist je dat nog niet?....
Oh OK, je schakelt over op trollen.

Citaat:
Maar ondertussen hebben ze die landen wel danig vernield.
En wel maar zeiken over die paar dooien die hier mochten vallen.
Ik bekijk het eerlijk van twee kanten.
En de ellende die daar door het Westen is aangericht is vele malen groter dan andersom.
Ga je je ook zelf kastijden na al dat apologetisch gezwam? Heb je ook het lef om tegen de nabestaanden van Bataclan, Nice, berlijn, Brussel etc te gaan zeggen dat het eigenlijk een beetje onze eigen schuld is ?

Flikker toch een eind op man.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 13:00   #48
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Oh OK, je schakelt over op trollen.



Ga je je ook zelf kastijden na al dat apologetisch gezwam? Heb je ook het lef om tegen de nabestaanden van Bataclan, Nice, berlijn, Brussel etc te gaan zeggen dat het eigenlijk een beetje onze eigen schuld is ?

Flikker toch een eind op man.
2

De redactie van Charlie Hebdo.
Wiens land hadden zij platgegooid?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 14:49   #49
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Twee belangrijke acties:
Een stijging van het aantal moslimmigranten naar het Westen.
Moslims dienen meer kinderen te krijgen.

Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn.
De tweede reconquista nadert met rasse schreden
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 14:56   #50
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Twee belangrijke acties:
Een stijging van het aantal moslimmigranten naar het Westen.
Moslims dienen meer kinderen te krijgen.

Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn.
http://xandernieuws.punt.nl/content/...rs-voortbrengt

Met jullie inteeltprogramma zijn jullie op de goede weg

Laatst gewijzigd door Mindset : 23 maart 2019 om 14:58.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 15:05   #51
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Hoe geraken we af van islamofoben?
Door ze als racisten te bestempelen en te bestraffen.
En te censureren, zoals me al twee keer overkomen is in de vrije pers.

Labour veroordeeelde streng islamofobie een paar dagen geleden en gaf een biezonder rare,overdreven definitie vind ik.

Citaat:
Islamophobia is rooted in racism and is a type of racism that targets expressions of Muslimness or perceived Muslimness.” https://www.theguardian.com/politics...n-islamophobia
Ik beschouw mezelf als islamofoob maar zeker niet in die betekenis en ik vind dat islamofobie ook niet noodzakelijk racism is. Je kan de twee wel combineren natuurlijk
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2019, 15:06   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik wel.Dat was vroeger dus. Zo behoorde heel Amerika tot de Indianen.
Het is heel begrijpelijk dat de moslims zich verzetten tegen de westerse bemoeienis in het Midden-Oosten.
En de bommen die wij al reeds daar gegooid hebben overtreffen die van hen hier vele malen.
In Afghanistan met name en in Irak.
Waarom vragen ze dan telkens hulp aan het westen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 09:49   #53
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Oh OK, je schakelt over op trollen.
De Indianen waren geen trollen en werden uitgemoord door de cowboys met pistolen.

Citaat:

Ga je je ook zelf kastijden na al dat apologetisch gezwam? Heb je ook het lef om tegen de nabestaanden van Bataclan, Nice, berlijn, Brussel etc te gaan zeggen dat het eigenlijk een beetje onze eigen schuld is ?

Flikker toch een eind op man.
Als je ook maar iets van de geschiedenis van het Midden-Oosten zou je kunnen weten dat het Westen daar een hoop ellende heeft gezaaid tot op de huidige dag.
En dat veel meer doden zijn gevallen dan hier.

Maar als je geen argumenten weet mag je natuurlijk altijd gaan schelden.
Dat past je wel.

En ga jij de Palestijnen persoonlijk vertellen dat ze blij mogen zijn plaats te mogen maken voor het uitverkoren volk...
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 maart 2019 om 09:57.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 09:54   #54
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarom vragen ze dan telkens hulp aan het westen?
Om ook iets goeds te doen in plaats van bommen te gooien.
Van al dat geld dat aan wapentuig is besteed zou daar een paradijs kunnen zijn van welvaart.

Maar neen, Trump verkoopt al zijn rommel liever aan die dictator van Saoedi-Arabië om de boel in Jemen plat te kunnen gooien.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 24 maart 2019 om 09:58.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 10:05   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.379
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De Indianen waren geen trollen en werden uitgemoord door de cowboys met pistolen.
Er zijn nog steeds indianen in de VS en Canada. En ja, daar zijn figuren bij die wel denken aan het laten ontploffen van witmenskes en terug te keren naar de goeie ouwe dagen.
Maar de grootste hoop , awel, die leeft gewoon verder en maakt het er het beste van.

En de verschillende stammen, awel, die blazen elkaar niet op, zoals we dagelijks kunnen zien in het midden oosten.

Citaat:
Als je ook maar iets van de geschiedenis van het Midden-Oosten zou je kunnen weten dat het Westen daar een hoop ellende heeft gezaaid tot op de huidige dag.
En dat veel meer doden zijn gevallen dan hier.
Die kwispels hadden het westen echt niet nodig om ellende en onheil te veroorzaken.

Ik moet helaas toegeven, een aantal "humanitaire" acties zijn ferm mis gegaan. Eigenlijk, elke actie waarbij een gruwelijke dictator uit Noord Afrika of het Midden Oosten werd afgezet/vermoord/verwijdert geeft nu ferm gezeik in het westen.

Citaat:
Maar als je geen argumenten weet mag je natuurlijk altijd gaan schelden.
Dat past je wel.
Maar uw argumenten vallen onder de noemer religie. Hypocriet en elke soort van menselijkheid ontkennend, tenzij het in je eigen kraampje past.
Dan vind ik Patrick VE's nihilistisch libertair discours veel eerlijker.

En de gemakkelijkste manier om van een fobie af te geraken is de bron van de fobie te verwijderen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 10:55   #56
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er zijn nog steeds indianen in de VS en Canada. En ja, daar zijn figuren bij die wel denken aan het laten ontploffen van witmenskes en terug te keren naar de goeie ouwe dagen.
Maar de grootste hoop , awel, die leeft gewoon verder en maakt het er het beste van.
Ach, die goeie Indianen toch, nu er niet veel meer van over zijn, hebben ze eindelijk "vrede" gevonden...
Citaat:
En de verschillende stammen, awel, die blazen elkaar niet op, zoals we dagelijks kunnen zien in het midden oosten.
Wat dat opblazen betreft doen de westerlingen daarin lustig mee, temeer daar al dat wapentuig dat ze daar verkopen heel wat geld in het laatje brengt.
Citaat:
Die kwispels hadden het westen echt niet nodig om ellende en onheil te veroorzaken.
zeker wel, en die zijn er ook zelf grotendeels de oorzaak van, al reeds begonnen met de Sjah van Perzië, die tiran, die werd gesteund door Amerika.
Citaat:
Ik moet helaas toegeven, een aantal "humanitaire" acties zijn ferm mis gegaan. Eigenlijk, elke actie waarbij een gruwelijke dictator uit Noord Afrika of het Midden Oosten werd afgezet/vermoord/verwijdert geeft nu ferm gezeik in het westen.
Amerika heeft geen moeite met dictators, zoals ze maar voor Amerika zijn en deze zijn wapentuig kan verkopen.
En dan zijn er natuurlijk ook nog de grote belangen van de olie.
Economie, kapitalisme, geld in het laatje, daar draait het om.
Citaat:

Maar uw argumenten vallen onder de noemer religie.
slechts ten dele wat het joodse volk betreft, verder is het politiek omwille van het kapitalisme en het kolonialisme.
Citaat:
Hypocriet en elke soort van menselijkheid ontkennend, tenzij het in je eigen kraampje past.
Dan vind ik Patrick VE's nihilistisch libertair discours veel eerlijker.
Wat je hier beweert is een dikke leugen, zonder ook maar enig steekhoudend argument.
Ik betreur de onschuldige slachtoffers die hier vallen, maar die in het Midden-Oosten zijn er veel meer, en dat is wat ik beweer.
Citaat:

En de gemakkelijkste manier om van een fobie af te geraken is de bron van de fobie te verwijderen.
Blijkbaar weet je niet wat een islamofoob is.
Zelf hou ik niet van de islam, als een dictatoriale religie en onderdrukking van de vrouw.
Maar ik hou ook niet van de westerse schijnheiligheid de islamieten van alles en nog wat de schuld te geven en niet de ellende te willen zien die ze zelf hebben veroorzaakt.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 13:26   #57
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De Indianen waren geen trollen en werden uitgemoord door de cowboys met pistolen.
Ofwel blijf je moedwillig verder trollen, ofwel ben je wat traag.

Citaat:
Als je ook maar iets van de geschiedenis van het Midden-Oosten zou je kunnen weten dat het Westen daar een hoop ellende heeft gezaaid tot op de huidige dag.
En dat veel meer doden zijn gevallen dan hier.
Je bent dus al die bomaanslagen een beetje aan het goedpraten dus? Wat hebben gewone mensen nou te maken met al die geopolitieke spelletjes? Je apologetisch gezever opent de deur wagenwijd voor een toekomst waarin iedereen at random mee de lucht in kan vliegen. Vrouwen, kinderen en oudjes inbegrepen.

Zonder het mss goed en wel te beseffen faciliteer jij hiermee misdaad.

Citaat:
Maar als je geen argumenten weet mag je natuurlijk altijd gaan schelden.
Dat past je wel.
Je weet niets over mij kerel. En ik denk dat ik eigenlijk nog een vd weinigen ben hier die je niet heeft aangevallen op je morosofie. Ik vond je altijd eerder wat amusant. Maar geheel onschuldig en vrijblijvend ben je niet.

Citaat:
En ga jij de Palestijnen persoonlijk vertellen dat ze blij mogen zijn plaats te mogen maken voor het uitverkoren volk...
Hm, ga jij de Joden dan vertellen nadat ze zowat werden gedecimeerd in Europa, dat ze eigenlijk geen thuisland hebben en onverwijl dienen terug te keren? Veel praatjes over hoe Joden en Amerikanen onterecht al die thuislandjes hebben ingepikt, maar zou je ze dan onderdak geven in je huis als ze volgens moeten terugkeren naar Europa?

De daad bij het woord voegen he, en niet van dat softe, loze geneuzel.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 24 maart 2019 om 13:28.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 18:59   #58
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.797
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Twee belangrijke acties:
Een stijging van het aantal moslimmigranten naar het Westen.
Moslims dienen meer kinderen te krijgen.

Immers hoe meer moslims hier, hoe minder andersgelovigen en bijgevolg islamofoben er kunnen zijn . Het positieve is dat we hier alvast op de goede weg mee zijn.
Het hangt maar er vanaf wat men onder 'islamofoob' wil verstaan. Wanneer ik stel dat 'ware' islamieten het land moeten verlaten en elders moeten gaan wonen, dan zeg ik dit niet ‘zomaar’. Ik stel dit omdat ‘ware’ islamieten leven volgens de Koran en de Hadith. Helaas , de maatschappelijke waarden die deze geschriften poneren, staan meer dan eens haaks op de waarden van onze maatschappij.

Neem nu de positie van de vrouw in de koran en de hadith.

Koran
Soera 2:228:
“Ze (vrouwen) hebben het recht op hetzelfde als waartoe zij in redelijkheid verplicht zijn, maar de mannen hebben een positie boven haar.”

Hadith
Buchari (1:6:301):
Abu Said Al-Khudri heeft overgeleverd: (...) “Hij (Mohammed) zei, “Is de getuigenis van twee vrouwen niet gelijk aan de getuigenis van een man?” Zij (een groep vrouwen) antwoorden dat dit zo was. Hij (Mohammed) zei: “Dit komt door een tekortkoming in haar intelligentie.”

Dit is nog al wat. En dit zijn maar in de vlugte enkele voorbeelden. Er zijn er heel wat meer van dit kaliber en van deze strekking in de koran en de hadith. En dus: indien de islam het hier voor het zeggen krijgt, dan zitten we in de kortste keren weer terug in de Middeleeuwen.

Besluit:
Islamieten die hun godsdienst ernstig nemen, horen hier niet thuis. Zij poneren nog waarden die gangbaar waren in de Middeleeuwen en wellicht ook bij woestijnvolkeren. Wij hebben die tijd achter ons gelaten. Kortom, dat ze maar hun waarden gaan uitdragen in islamitische landen en zo snel mogelijk het besluit nemen daar naartoe te verhuizen. Daar horen ze thuis. Niet bij ons. En dat heeft niets te maken met racisme of 'islamofobie' , maar met gezond verstand.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2019 om 19:07.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 19:01   #59
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
dan zeg ik dit ‘zomaar’. .
...niet zomaar….
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2019, 21:36   #60
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Op mijn mening zal het geen effect hebben omdat ik sowieso niet alle moslims over één kam scheer, maar als het de bedoeling was om islamofobie te stimuleren door provocerende standpunten in te nemen, ben je alvast op de goede weg.
Jij vind een draad 'hoe geraken we af van de islam' niet provocatief of polariserend? Zoiets kan ook alleen maar de haat voor islamofoben doen toenemen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 24 maart 2019 om 21:37.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be