Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 mei 2019, 07:05   #861
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Wie geen stress wilt moet ook maar stoppen met werken he.
Zolang degene die die keuze maakt dan voorziet in eigen levensonderhoud, ben ik het daar volledig mee eens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 07:30   #862
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
waarom probeer je algemeen geldende besluiten te trekken over 1 specifiek geval, 1 specifieke reactie tgo 1 forumdeelnemer ?
Omdat principes oftewel altijd gelden, oftewel ongeldig zijn he. Anders zijn het geen principes. Het volstaat dus om 1 uitzondering te vinden op een principe, en het principe was geen principe.

Citaat:
Nogmaals : jie-pie is iemand die hier door de jaren heen toch al wel een keer of tien heeft zitten toelichten dat hij al jaren niet meer stemt. Wel, als ik dan hoor dat hij nu wel de intentie had om te stemmen (hij becommentarieert het feit dat zijn stembrief in hong kong ligt terwijl hij in belgie is) dan ga ik ervan uit dat hij voor het Blok zou stemmen. Waarom denk ik dat ? Omdat dat de vluchthaven van de malcontenten en klagers is.
En dat hij dat nu niet kan doen bij gebrek aan kiesbrief, dat zie ik als een pure bonus.
Dus jij ziet het als pure bonus dat malcontenten NIET gaan stemmen, in plaats van de enige geldige stem uit te brengen die hun democratische wens, in de beperkte waaier van mogelijkheden, zo nauw mogelijk vertolkt.

Hoe valt dat te rijmen met uw principe dat kiesplicht een gewenste zaak is, gezien het iedereen dwingt om een stem uit te brengen, en als dusdanig de trouwste vorm van democratische expressie weergeeft, ttz, waar iedereen dus gedwongen werd om een stem uit te brengen die het dichtste zit bij wat zijn wensen vertolken ? Terwijl dat nu precies datgene is wat je wilde vermijden betreffende de malcontenten ?

Citaat:
Ik heb dus helemaal geen "ontevredenheid", wel in tegendeel.
edit : en wat dit geval met "kiesplicht" te maken heeft ? Niets, hij kan niet gaan kiezen omdat zijn brief aan de andere kant van de wereld ligt.
Ah, dus kiesplicht is goed als ze om administratieve redenen faalt voor zekere vormen van democratische expressie ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 mei 2019 om 07:31.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 07:47   #863
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
waarom probeer je algemeen geldende besluiten te trekken over 1 specifiek geval, 1 specifieke reactie tgo 1 forumdeelnemer ?

Nogmaals : jie-pie is iemand die hier door de jaren heen toch al wel een keer of tien heeft zitten toelichten dat hij al jaren niet meer stemt. Wel, als ik dan hoor dat hij nu wel de intentie had om te stemmen (hij becommentarieert het feit dat zijn stembrief in hong kong ligt terwijl hij in belgie is) dan ga ik ervan uit dat hij voor het Blok zou stemmen. Waarom denk ik dat ? Omdat dat de vluchthaven van de malcontenten en klagers is.
En dat hij dat nu niet kan doen bij gebrek aan kiesbrief, dat zie ik als een pure bonus.

Ik heb dus helemaal geen "ontevredenheid", wel in tegendeel.
edit : en wat dit geval met "kiesplicht" te maken heeft ? Niets, hij kan niet gaan kiezen omdat zijn brief aan de andere kant van de wereld ligt.
Volhouden met eigen put blijven graven, Panda. Zelfs je er op attenderen, maar toch doorzetten! ????
Strak plan van jou: Stemplicht hypocriet ophemelen, maar alleen wanneer je het kan 'controleren'...
Door dat soort mentaliteit openlijk te tonen vertel je meer over jezelf dan je wilde. Toch bedankt! ????
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 09:33   #864
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat principes oftewel altijd gelden, oftewel ongeldig zijn he. Anders zijn het geen principes. Het volstaat dus om 1 uitzondering te vinden op een principe, en het principe was geen principe.
Ik heb dan ook helemaal geen principe neergezet, maar wel mijn opinie over 1 specifiek geval.

Gaan we nu echt de JVDB toer op, en drogredeneringen hanteren ?


Citaat:
Dus jij ziet het als pure bonus dat malcontenten NIET gaan stemmen, in plaats van de enige geldige stem uit te brengen die hun democratische wens, in de beperkte waaier van mogelijkheden, zo nauw mogelijk vertolkt.
ik vind je theorie over de maximale nutteloosheid als kies criterium voor je parlementair vertegenwoordiger grappig en origineel, maar je vergeet het efficiëntie vraagstuk op te nemen in je redenering. De samenleving is niet gebaat bij parlementaire vertegenwoordiging door uiterst rechts. In duitsland hebben ze daar sinds 1933 enige praktische ervaring mee opgedaan en het experiment was geen eclatant succes.

Als individu kan je dan wel streven naar de maximale parlementaire nutteloosheid, door zo een sprekende pop van het Blok aan zijn wedde (een zitje) te helpen. Maar is de samenleving daar mee gebaat ?
Volgens mij kan jouw theorie enkel kloppen, moesten de Blok verkozenen nooit naar de plenaire vergadering gaan, en dus nooit stemmen.


Citaat:
Hoe valt dat te rijmen met uw principe dat kiesplicht een gewenste zaak is, gezien het iedereen dwingt om een stem uit te brengen, en als dusdanig de trouwste vorm van democratische expressie weergeeft, ttz, waar iedereen dus gedwongen werd om een stem uit te brengen die het dichtste zit bij wat zijn wensen vertolken ? Terwijl dat nu precies datgene is wat je wilde vermijden betreffende de malcontenten ?
Kiesplicht (= opkomstplicht ) en het eindresultaat van verkiezingen (= 150 verkozenen, van diverse partijen ) zijn twee verschillende zaken. De correlatie die jij daar lijkt uit te besluiten, bestaat niet. Je weet namelijk niet of de malcontente klager niet blanko stemt, ongeldig stemt.
In 2014 bijvoorbeeld zijn er in belgie 412.951 blanko en ongeldige stemmen uitgebracht, op een totaal van 6.744.547 geldig uitgebrachte stemmen. Ter vergelijking : het Blok haalde toen 247.738 stemmen.

Citaat:
Ah, dus kiesplicht is goed als ze om administratieve redenen faalt voor zekere vormen van democratische expressie ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 09:35   #865
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Volhouden met eigen put blijven graven, Panda. Zelfs je er op attenderen, maar toch doorzetten! ????
Strak plan van jou: Stemplicht hypocriet ophemelen, maar alleen wanneer je het kan 'controleren'...
Door dat soort mentaliteit openlijk te tonen vertel je meer over jezelf dan je wilde. Toch bedankt! ????
Controleren ? is het mijn fout dat jij niet in het bezit bent van je stembiljet ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 09:41   #866
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Controleren ? is het mijn fout dat jij niet in het bezit bent van je stembiljet ?
Nee, alleen het ondemocratisch gehuil is van u.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:03   #867
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De angst dat Dewever probeert te zaaien dat een stem voor Vlaams Belang een stem voor links is, klopt wiskundig uiteraard van geen kanten.

Het is de som van NVA en Vlaams Belang die telt, niet de onderlinge verhouding van die twee. Iedere stem die van NVA naar Vlaams Belang gaat brengt een marrakesh coalitie niet dichtbij.

Als er stemmen van NVA of Vlaams Belang naar een Marrakesh partij zouden gaan natuurlijk wel.

Dewever vergist hier duidelijk van vijand.
Inderdaad, de sleutel ligt bij BdW zelf en de N-VA, nl. hun houding ten opzichte van het Vlaams Belang. Als hij nu verkondigt dat een stem voor het Vlaams Belang er een voor links is, dan is dat volledig aan het partijstandpunt van de N-VA te wijten. Misschien moeten ze eens normaal proberen te doen tegen het VB, een partij waar ze mits enige bereidheid tot compromis veel gemakkelijker mee zouden kunnen samenwerken dan bijvoorbeeld de SP.a, die ideologisch toch veel verder van hun afstaat.

Maar goed, het is duidelijk dat BdW bang is voor de hete adem van het Vlaams Belang. Indertijd maakte hij zich immers sterk dat hij het Vlaams Belang zou uitroken tot er niets meer overbleef... Kijk waar we nu staan...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:06   #868
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De angst dat Dewever probeert te zaaien dat een stem voor Vlaams Belang een stem voor links is, klopt wiskundig uiteraard van geen kanten.

Het is de som van NVA en Vlaams Belang die telt, niet de onderlinge verhouding van die twee. Iedere stem die van NVA naar Vlaams Belang gaat brengt een marrakesh coalitie niet dichtbij.

Als er stemmen van NVA of Vlaams Belang naar een Marrakesh partij zouden gaan natuurlijk wel.

Dewever vergist hier duidelijk van vijand.
De logica van BDW klopt als een bus.
Uw logica speelt pas vanaf t moment dat ze samen meer dan 50% halen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:11   #869
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb dan ook helemaal geen principe neergezet, maar wel mijn opinie over 1 specifiek geval.
Ik dacht dat jij een fervent verdediger was van de kies PLICHT.

Citaat:
ik vind je theorie over de maximale nutteloosheid als kies criterium voor je parlementair vertegenwoordiger grappig en origineel, maar je vergeet het efficiëntie vraagstuk op te nemen in je redenering. De samenleving is niet gebaat bij parlementaire vertegenwoordiging door uiterst rechts.
De samenleving is niet gebaat bij gelijk welke parlementaire vertegenwoordiging die tot enige besluitvaardigheid kan komen. Hoe onbesluitvaardiger de vijand (de staat) is, hoe beter, he. Ik ben het PERFECT met U eens dat een homogeen extreem-rechtse parlementaire vertegenwoordiging verschrikkelijk zou zijn. Evenals een homogeen extreem-linkse. Of een homogeen centristische. Of GELIJK WELKE homogene vertegenwoordiging die enige besluitvaardigheid zou hebben.

Het beste is van GEEN besluitvormende staat te hebben, maar aangezien dat niet kan, is het tweede beste, een kreupele staat te hebben.

Citaat:
Als individu kan je dan wel streven naar de maximale parlementaire nutteloosheid, door zo een sprekende pop van het Blok aan zijn wedde (een zitje) te helpen. Maar is de samenleving daar mee gebaat ?
Ja, dus, in de mate dat die de parlementaire nutteloosheid opdrijft. Beter zou zijn van geen bestuur te hebben, maar bij gebrek aan beter, is een kreupel en zinloos bestuur nog altijd beter dan een dat weet wat het wil.

Citaat:
Volgens mij kan jouw theorie enkel kloppen, moesten de Blok verkozenen nooit naar de plenaire vergadering gaan, en dus nooit stemmen.
Als ze tegenstemmen is dat goed genoeg he. Een parlement dat tegen alles stemt, en enkel maar zinloze en holle debatten houdt, is het tweede beste na er geen te hebben.

Citaat:
Kiesplicht (= opkomstplicht ) en het eindresultaat van verkiezingen (= 150 verkozenen, van diverse partijen ) zijn twee verschillende zaken. De correlatie die jij daar lijkt uit te besluiten, bestaat niet.
Inderdaad, en dat was juist wat ik JOU aanwreef, dat je die correlatie leek te leggen, als voorstander van de kiesplicht BEHALVE als het om specifieke stemmen ging.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:25   #870
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

De grote vriendjes en idolen van De Wever en N-VA....

Voorzitter Voka Limburg onder elektronisch toezicht in onderzoek naar dieselfraude

Het Limburgse gerecht heeft de voorzitter van Voka Limburg aangehouden onder elektronisch toezicht wegens zijn mogelijke betrokkenheid bij een miljoenenfraude met ontkleurde diesel.



https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190524_04421978
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:27   #871
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De grote vriendjes en idolen van De Wever en N-VA....
Jaloers dat u niet de grote vriend van BdW bent, beste Hendrik/Henri/Heinrich?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:29   #872
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De grote vriendjes en idolen van De Wever en N-VA....

Voorzitter Voka Limburg onder elektronisch toezicht in onderzoek naar dieselfraude

Het Limburgse gerecht heeft de voorzitter van Voka Limburg aangehouden onder elektronisch toezicht wegens zijn mogelijke betrokkenheid bij een miljoenenfraude met ontkleurde diesel.



https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190524_04421978
Limburgs krapuul.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:37   #873
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Limburgs krapuul.
Crapuul wordt het pas wanneer de "vermoedelijkheid" omgezet wordt naar "daadwerkelijk".

Ons rechtssysteem gaat uit van onschuld tot het tegendeel bewezen is.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:38   #874
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Crapuul wordt het pas wanneer de "vermoedelijkheid" omgezet wordt naar "daadwerkelijk".

Ons rechtssysteem gaat uit van onschuld tot het tegendeel bewezen is.
Er zijn twee actieve ontkleuringsinstallaties bij hem gevonden...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:49   #875
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, de sleutel ligt bij BdW zelf en de N-VA, nl. hun houding ten opzichte van het Vlaams Belang. Als hij nu verkondigt dat een stem voor het Vlaams Belang er een voor links is, dan is dat volledig aan het partijstandpunt van de N-VA te wijten. Misschien moeten ze eens normaal proberen te doen tegen het VB, een partij waar ze mits enige bereidheid tot compromis veel gemakkelijker mee zouden kunnen samenwerken dan bijvoorbeeld de SP.a, die ideologisch toch veel verder van hun afstaat.

Maar goed, het is duidelijk dat BdW bang is voor de hete adem van het Vlaams Belang. Indertijd maakte hij zich immers sterk dat hij het Vlaams Belang zou uitroken tot er niets meer overbleef... Kijk waar we nu staan...
Nergens. Het VB heeft nooit ergens voor gestaan. Behalve oppositie voeren. Ooit een monsterscore, dan met een plof naar beneden. Vervolgens weer wat vooruit. En dit gedurende 40 jaar.

Lelijk doen en schreeuwen langs de kant van de weg , flirten met fascistoïde buitenlandse politieke partijen, is zo ongeveer haar enige verdienste. Voor zover men dit een verdienste kan noemen natuurlijk,

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 mei 2019 om 10:56.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 10:51   #876
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Weet er iemand nog,dat er eventjes een paar gevechts vliegtuigen zijn aangekocht?
om de linkse woonwijken te bombarderen
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:06   #877
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
om de linkse woonwijken te bombarderen
Daarom heet de luchtbal ook de luchtbal
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:14   #878
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Nergens. Het VB heeft nooit ergens voor gestaan. Behalve oppositie voeren. Ooit een monsterscore, dan met een plof naar beneden. Vervolgens weer wat vooruit. En dit gedurende 40 jaar.

Lelijk doen en schreeuwen langs de kant van de weg , flirten met fascistoïde buitenlandse politieke partijen, is zo ongeveer haar enige verdienste. Voor zover men dit een verdienste kan noemen natuurlijk,
Het is de enige lovenswaardige houding in een politiek systeem volgens mij.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:36   #879
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.211
Standaard

morgen de crash
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2019, 11:49   #880
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik dacht dat jij een fervent verdediger was van de kies PLICHT.
Ik ben, en blijf een voorstander van een opkomstplicht. Absoluut zelfs.





Citaat:
Ja, dus, in de mate dat die de parlementaire nutteloosheid opdrijft. Beter zou zijn van geen bestuur te hebben, maar bij gebrek aan beter, is een kreupel en zinloos bestuur nog altijd beter dan een dat weet wat het wil.
Niet mee eens. Omdat ik niet uitga van jouw premisse dat een inefficiënt staatsbestuur wenselijk is. En aangezien de VB zetelpoppen de maximale nutteloosheid benaderen zijn ze (voor mij) dan ook best te vermijden. Niet-verkozen geraken is daarvoor een uiterst efficiënte werkwijze.


Citaat:
Als ze tegenstemmen is dat goed genoeg he. Een parlement dat tegen alles stemt, en enkel maar zinloze en holle debatten houdt, is het tweede beste na er geen te hebben.
Ook niet mee eens.
Een Blok zetelvulling die niet aanwezig is en dus niet automatisch tegen stemt tegen alles maakt het voor de rest v/h halfrond eenvoudiger om efficiënt te beslissen (meerderheid halen). Voor mij is dat winst, maar ik begrijp dat jij dat eerder als ongewenst ziet.
Trouwens, als ze aanwezig zijn komt er toch niets dan toogpraat uit. cfr hun absolute topper Jan Penris : https://www.facebook.com/vtmnieuws/v...7321196479443/

Citaat:
Inderdaad, en dat was juist wat ik JOU aanwreef, dat je die correlatie leek te leggen, als voorstander van de kiesplicht BEHALVE als het om specifieke stemmen ging.
Dat misverstand is dan via mijn vorig bericht rechtgezet.

Ik vraag me af of Jie-Pie nog gauw-gauw even naar hong kong en terug is gevlogen om zijn oproepingsbrief te gaan halen, om toch nog ultiem te kunnen 'democratische expressie' geven van zijn opinie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be