Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2019, 10:40   #41
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus om ervoor te zorgen dat wij op te grote voet kunnen blijven leven moten ze daar op een veel bescheidener niveau blijven leven?

Zo redeneerde Louis XIV ook.
Nope, het is uiteraard een én én verhaal. Alleen horen we van politiek correcte, schijnheilige en hypocrieten linkse zeveraars telkens maar een kant van het verhaal en blijft men selectief doof en blind voor de andere die op termijn nog belangrijker is.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2019, 11:03   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.223
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus om ervoor te zorgen dat wij op te grote voet kunnen blijven leven moten ze daar op een veel bescheidener niveau blijven leven?

Zo redeneerde Louis XIV ook.
Van mij mogen die mensen op zeer korte tijd "West Europese gemiddelde" levensstandaard halen. Regel even 5000kw per jaar voor die mensen, dan komt dat wel in orde.

Maar ik lig dan ook niet wakker van de klimaatsverandering.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 16:31   #43
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nden~ab4f0e1b/

Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten. De westerling wordt op alle mogelijke manieren geïndoctrineerd om geen kinderen meer te krijgen (ondanks denataliteit hier) terwijl er in de derde wereld lustig wordt voortgeplant. Of korten op ontwikkelingshulp dé manier is weet ik niet: zo val Afrika helemaal ten prooi aan China als dat zijn portefeuille trekt. Maar hebben jullie voorstellen (buiten de genocide van PatrickVE )?
Wel, ik vind dit het verstandigste dat Dewinter ooit verteld heeft. Maar was die man niet katholiek? Ik weet niet wat de paus daarvan zal denken.

En hoe valt dit te rijmen met zijn standpunt tegen abortus?

En waarom enkel de ontwikkelingslanden? Geboortebeperking zou gerust overal een thema mogen zijn.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 19:24   #44
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Vertekend beeld nietwaar. Als je CO2 per capita nu eens combineert met bevolkingsdichtheid, da's iets realistischer.


Geloof mij, die afrikaanse landjes hebben 0,0 schuld aan de klimaatsopwarming. Ze mogen louter en alleen de prijs betalen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 20:36   #45
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.719
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht


Geloof mij, die afrikaanse landjes hebben 0,0 schuld aan de klimaatsopwarming. Ze mogen louter en alleen de prijs betalen.
Die grafiek maakt duidelijk dat de Afrikaanse landen niet ontwikkeld zijn en dus van de kaart van de mondiale co² uitstoot afvallen. China was ook ooit niet ontwikkeld. We mogen dus geen ontwikkelingsgeld naar Afrika sturen want onze planeet overleeft het niet dat Afrika een ontwikkelde co² uitstoot gaat kennen.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 21:05   #46
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.223
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht


Geloof mij, die afrikaanse landjes hebben 0,0 schuld aan de klimaatsopwarming. Ze mogen louter en alleen de prijs betalen.
Die Afrikaanse landen hebben "Nu" weinig invloed op de CO2 uitstoot.
Zoals ik in een andere draad voorrekende, 5000kw/jaar per persoon om enigszins een westerse levensstijl te kunnen hebben.


Van mij mogen ze, dan blijven ze misschien ginder, maar hoe lang ze er over gaan doen, da's een goeie vraag. Moeten we de Grand Inga eens bouwen, dan gaat het wat vlotter.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 21:08   #47
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Wel, ik vind dit het verstandigste dat Dewinter ooit verteld heeft. Maar was die man niet katholiek? Ik weet niet wat de paus daarvan zal denken.

En hoe valt dit te rijmen met zijn standpunt tegen abortus?

En waarom enkel de ontwikkelingslanden? Geboortebeperking zou gerust overal een thema mogen zijn.
Indien je over de klimaatproblemen wil spreken is het eerste probleem, en bovendien het enige echte en dringenste op dit ogenblik de overbevolking...
Al die dat wil verzwijgen maakt de bevolking gewoon blaasjes wijs...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2019, 22:35   #48
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.223
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Indien je over de klimaatproblemen wil spreken is het eerste probleem, en bovendien het enige echte en dringenste op dit ogenblik de overbevolking...
Al die dat wil verzwijgen maakt de bevolking gewoon blaasjes wijs...
Er is geen klimaatprobleem door overbevolking met de huidige 7 000 000 000, als we maar genoeg propere energie zouden hebben.

Helaas is dat een ander verhaal en is er een fictief probleem door de energieopwekking.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 16:31   #49
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nden~ab4f0e1b/

Ik kan mij hier alleen maar bij aansluiten. De westerling wordt op alle mogelijke manieren geïndoctrineerd om geen kinderen meer te krijgen (ondanks denataliteit hier) terwijl er in de derde wereld lustig wordt voortgeplant. Of korten op ontwikkelingshulp dé manier is weet ik niet: zo val Afrika helemaal ten prooi aan China als dat zijn portefeuille trekt. Maar hebben jullie voorstellen (buiten de genocide van PatrickVE )?
Je woont in een land waar je ongestoord mag kweken als konijnen maar je meent wel dat je andere landen moet gaan vertellen dat zij dat niet mogen doen...

Als papa van drie kinderen dan nog.

Ben ik de enige die dat een beetje raar vind? De enige die vindt dat je zo'n beperkingen pas aan andere landen op kan leggen als je die in eigen land ook doorvoert?

Bovendien: ik kan mij geen enkele poging tot indoctrinatie herinneren die mij probeert wijs te maken dat ik geen kinderen mag krijgen.
Ik krijg belastingsvoordeel, kinderbijslag,... En dan nog in stijgende lijn bij meerdere kinderen.
Is dat dan om mij te ontmoedigen kinderen te krijgen misschien?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2019, 16:41   #50
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Indien je over de klimaatproblemen wil spreken is het eerste probleem, en bovendien het enige echte en dringenste op dit ogenblik de overbevolking...
Al die dat wil verzwijgen maakt de bevolking gewoon blaasjes wijs...
Juist, maar de terechte kritiek die je hier ook ziet, waarom enkel de ontwikkelingslanden?

Waarom niet gewoon bevolkingsgroei stoppen overal? Of past het in 'Eerst onze mensen' strategie? Maw woorden, mogen eerst onze mensen kweken en pas daarna de andere?
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 08:48   #51
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dus om ervoor te zorgen dat wij op te grote voet kunnen blijven leven moten ze daar op een veel bescheidener niveau blijven leven?

Zo redeneerde Louis XIV ook.
U interpreteert het verkeerd.

Velen zijn van mening dat we beter comfortabel kunnen leven met 5 miljard, dan oncomfortabel met 15 miljard.

Geboortebeperking kan er net voor zorgen dat men 'daar' op een comfortabelere manier kan gaan leven.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 08:49   #52
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Juist, maar de terechte kritiek die je hier ook ziet, waarom enkel de ontwikkelingslanden?

Waarom niet gewoon bevolkingsgroei stoppen overal? Of past het in 'Eerst onze mensen' strategie? Maw woorden, mogen eerst onze mensen kweken en pas daarna de andere?
Omdat in Westerse landen men al aan een negatieve bevolkingsgroei zit.

De stijging van bevolking in Westerse landen is puur door immigratie.

'Onze mensen' zijn al gestopt met kweken als konijnen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 08:51   #53
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je woont in een land waar je ongestoord mag kweken als konijnen maar je meent wel dat je andere landen moet gaan vertellen dat zij dat niet mogen doen...

Als papa van drie kinderen dan nog.

Ben ik de enige die dat een beetje raar vind? De enige die vindt dat je zo'n beperkingen pas aan andere landen op kan leggen als je die in eigen land ook doorvoert?

Bovendien: ik kan mij geen enkele poging tot indoctrinatie herinneren die mij probeert wijs te maken dat ik geen kinderen mag krijgen.
Ik krijg belastingsvoordeel, kinderbijslag,... En dan nog in stijgende lijn bij meerdere kinderen.
Is dat dan om mij te ontmoedigen kinderen te krijgen misschien?
https://statbel.fgov.be/nl/themas/be...vruchtbaarheid

Met 119.102 levendgeboorten in 2017 bedroeg de Belgische vruchtbaarheid, gemeten aan de hand van het totale vruchtbaarheidscijfer[2], gemiddeld 1,64 kinderen per vrouw (1,68 in 2016), en dit bij een bevolking die licht blijft groeien.

In de jaren tachtig en negentig bleef de Belgische vruchtbaarheid enkele jaren lang op een lager niveau dan vandaag (1,51 kinderen per vrouw in 1985). Binnen de Europese Unie ligt de Belgische vruchtbaarheid net boven het Europese gemiddelde (1,59 kinderen per vrouw voor de EU28). Duitsland (1,57), Luxemburg (1,39), Portugal (1,38), Italië (1,32) en Spanje (1,31) bevinden zich onder het gemiddelde.

Frankrijk (1,90), Zweden (1,78), Ierland (1,78), Denemarken (1,75) en het Verenigd Koninkrijk (1,74) bevinden zich boven het gemiddelde. Nederland (met een vruchtbaarheidscijfer van 1,62) bevindt zich, net als België, licht boven het gemiddelde van de Europese Unie. Bovendien kan worden vastgesteld dat, zelfs als het huidige vruchtbaarheidscijfer daalt (van 2,7 kinderen per vrouw in 1964 naar gemiddeld 1,6 kinderen per vrouw in 2017), moeders van wie hun vruchtbaarheid ten einde komt (deze term blijft willekeurig vastgesteld op 50 jaar), hetzelfde aantal kinderen hebben als moeders die hun vruchtbare leven in 2000 of net daarvoor hebben beëindigd (gemiddeld 1,82 kinderen voor de vrouwelijke generatie geboren in 1968 en gemiddeld 1,84 kinderen voor de vrouwelijke generatie geboren in 1950).



Onder de 2 betekent dat uw bevolking afneemt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 09:32   #54
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
https://statbel.fgov.be/nl/themas/be...vruchtbaarheid

Met 119.102 levendgeboorten in 2017 bedroeg de Belgische vruchtbaarheid, gemeten aan de hand van het totale vruchtbaarheidscijfer[2], gemiddeld 1,64 kinderen per vrouw (1,68 in 2016), en dit bij een bevolking die licht blijft groeien.

In de jaren tachtig en negentig bleef de Belgische vruchtbaarheid enkele jaren lang op een lager niveau dan vandaag (1,51 kinderen per vrouw in 1985). Binnen de Europese Unie ligt de Belgische vruchtbaarheid net boven het Europese gemiddelde (1,59 kinderen per vrouw voor de EU28). Duitsland (1,57), Luxemburg (1,39), Portugal (1,38), Italië (1,32) en Spanje (1,31) bevinden zich onder het gemiddelde.

Frankrijk (1,90), Zweden (1,78), Ierland (1,78), Denemarken (1,75) en het Verenigd Koninkrijk (1,74) bevinden zich boven het gemiddelde. Nederland (met een vruchtbaarheidscijfer van 1,62) bevindt zich, net als België, licht boven het gemiddelde van de Europese Unie. Bovendien kan worden vastgesteld dat, zelfs als het huidige vruchtbaarheidscijfer daalt (van 2,7 kinderen per vrouw in 1964 naar gemiddeld 1,6 kinderen per vrouw in 2017), moeders van wie hun vruchtbaarheid ten einde komt (deze term blijft willekeurig vastgesteld op 50 jaar), hetzelfde aantal kinderen hebben als moeders die hun vruchtbare leven in 2000 of net daarvoor hebben beëindigd (gemiddeld 1,82 kinderen voor de vrouwelijke generatie geboren in 1968 en gemiddeld 1,84 kinderen voor de vrouwelijke generatie geboren in 1950).



Onder de 2 betekent dat uw bevolking afneemt.
Niet noodzakelijk. De levensverwachting is ook sterk gestegen afgelopen decennia.

Maar indien we dat vastzetten is inderdaad een bevolkingsdaling in het verschiet, op voorwaarde dat we immigratie ontmoedigen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 09:55   #55
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Niet noodzakelijk. De levensverwachting is ook sterk gestegen afgelopen decennia.

Maar indien we dat vastzetten is inderdaad een bevolkingsdaling in het verschiet, op voorwaarde dat we immigratie ontmoedigen.
dat gaat Calvo niet graag horen
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 14:54   #56
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.719
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je woont in een land waar je ongestoord mag kweken als konijnen maar je meent wel dat je andere landen moet gaan vertellen dat zij dat niet mogen doen...

Als papa van drie kinderen dan nog.

Ben ik de enige die dat een beetje raar vind? De enige die vindt dat je zo'n beperkingen pas aan andere landen op kan leggen als je die in eigen land ook doorvoert?

Bovendien: ik kan mij geen enkele poging tot indoctrinatie herinneren die mij probeert wijs te maken dat ik geen kinderen mag krijgen.
Ik krijg belastingsvoordeel, kinderbijslag,... En dan nog in stijgende lijn bij meerdere kinderen.
Is dat dan om mij te ontmoedigen kinderen te krijgen misschien?
Ik vind het spijtig dat er geen enkele partij pleit voor de afschaf van de fiscale en geldelijke voordelen die de konijnendrang bij eigen volk bevorderen. Het is een feit dat de meeste kansarmoede zich bevindt bij verblijvers die roots hebben van buiten de EU.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2019, 21:23   #57
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je woont in een land waar je ongestoord mag kweken als konijnen maar je meent wel dat je andere landen moet gaan vertellen dat zij dat niet mogen doen...

Als papa van drie kinderen dan nog.

Ben ik de enige die dat een beetje raar vind? De enige die vindt dat je zo'n beperkingen pas aan andere landen op kan leggen als je die in eigen land ook doorvoert?

Bovendien: ik kan mij geen enkele poging tot indoctrinatie herinneren die mij probeert wijs te maken dat ik geen kinderen mag krijgen.
Ik krijg belastingsvoordeel, kinderbijslag,... En dan nog in stijgende lijn bij meerdere kinderen.
Is dat dan om mij te ontmoedigen kinderen te krijgen misschien?
Bij ons worden te weinig kinderen geboren maar in Afrika is er een bevolkingsexplosie. Da's het verschil. Als de overschotten dan ook nog eens naar hier worden geëxporteerd...
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 7 mei 2019 om 21:25.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2019, 14:41   #58
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Bij ons worden te weinig kinderen geboren maar in Afrika is er een bevolkingsexplosie. Da's het verschil. Als de overschotten dan ook nog eens naar hier worden geëxporteerd...
... moeten wij gaan vertellen wat ze ginder nog wel en niet meer mogen? Omdat we last hebben van hun export?

Blijkbaar zijn we nog steeds niet geleerd dat elders in de wereld landen willens nillens onze wil opleggen op lange termijn nooit rendeert.

Als ze ginder kweken als konijnen (wat volgens mij nog steeds een onbetwistbaar mensenrecht is, ik gruw van overheden die 'verbieden' meer dan een bepaald aantal kinderen te hebben) en wij hebben last van de overschottenexport kunnen we volgens mij beter iets doen aan de import hier.

Als ik last heb van de bladeren van buurmans boom ruim ik die bladeren op. Ik ga hem niet verplichten zijn boom te kappen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2019, 14:44   #59
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht

...

Onder de 2 betekent dat uw bevolking afneemt.
Volgens uw eigen bron toch niet blijkbaar...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
https://statbel.fgov.be/nl/themas/be...vruchtbaarheid

[i]Met 119.102 levendgeboorten in 2017 bedroeg de Belgische vruchtbaarheid, gemeten aan de hand van het totale vruchtbaarheidscijfer[2], gemiddeld 1,64 kinderen per vrouw (1,68 in 2016), en dit bij een bevolking die licht blijft groeien.
__________________
It's just a ride.

Laatst gewijzigd door BigF : 9 mei 2019 om 14:45.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2019, 14:44   #60
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
... moeten wij gaan vertellen wat ze ginder nog wel en niet meer mogen? Omdat we last hebben van hun export?

Blijkbaar zijn we nog steeds niet geleerd dat elders in de wereld landen willens nillens onze wil opleggen op lange termijn nooit rendeert.

Als ze ginder kweken als konijnen (wat volgens mij nog steeds een onbetwistbaar mensenrecht is, ik gruw van overheden die 'verbieden' meer dan een bepaald aantal kinderen te hebben) en wij hebben last van de overschottenexport kunnen we volgens mij beter iets doen aan de import hier.

Als ik last heb van de bladeren van buurmans boom ruim ik die bladeren op. Ik ga hem niet verplichten zijn boom te kappen.
Redeneert u hetzelfde als de boom van de buurman elk moment kan omvallen op uw eigendom en uw buurman weigert dit op te lossen?

Zo werkt ons rechtssysteem nochtans hoor. Men kan personen dingen verbieden indien hun daden nadelige gevolgen hebben voor anderen.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be