Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2020, 15:39   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD

Een sterk wetenschappelijk argument voor dit ambitieus toekomstdroomplan voor suriname is:

in tropisch suriname kan je makkelijker CO2 MINIMAAL leven of helemaal 100 CO2 neutraal of zelfs CO2 Negatief.

daarom moet ik dit verder ontwikkelen en een hoger ideaal is dus dat alle ruim 6 miljoen niet blanken en buitenlanders in Nederland dan gaan wonen in een HI tech suriname als rijke welvaarts natie, wat technisch gezien een peanut is.

Ik ben meer Beta nerd v TU Delft dus meer Technocraat. Daarom schrijf ik dit essay nu.

ideeen zijn welkom ok.


---------------------------
Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm


------------------------

=====>> [wfor1426: M21] Persbericht: Herkolonisatie Suriname evt. i.s.m. Forum voor Democratie en Partij voor de Vrijheid

Delft, Nederland, maandag 18 mei 2020

[P1] Het Kritisch Podium Dewanand publiceert een beknopte studie/ discussie tekst over een toekomstdroomplan om Suriname op moderne, hi tech wijze te laten herkoloniseren door het superieure, HOOGbeschaafde, HOOGtechnologische, Blank/ Arische, Super hi tech, Westerse Nederland, evt. i.s.m. het Forum voor Democratie/ en de Partij voor de Vrijheid.

[P2] Na herkolonisatie kunnen alle gekleurde Surinamers, Hindoestanen en Afrosuri mixen tot de zevende graad lekker permanent remigreren naar hun splinternieuwe en schatrijke Switie Sranang, om daar nooit meer te hoeven klagen over, en lijden door discriminatie, rassenhaat, mishandeling, (rectale) verkrachting en sociale uitsluiting, zoals zij het al 45 jaar moesten slikken in het superieure, tolerante Arische Nederland.

[P3] Tien voordelen van de herkolonisatie van Suriname zijn hierbij opgesomd. Een brede maatschappelijke discussie is nu noodzakelijk, en alle HOOGbeschaafde Pro White Dutch leden en sympathisanten van de FVD en PVV worden hierbij openbaar uitgenodigd om hun intelligente visies (anoniem) te reflecteren op onze speciale, ongecensureerde wordpress discussie pagina over deze publicatie. Link en deel dit bericht, als je ons prehistorisch team wil steunen.

[P4] Fascistisch China heeft nu de blank/Arisch Westerse wereld aangevallen met een synthetisch Biologisch wapen, het Covid19 virus en hierom moet nu de noodtoestand afgekondigd worden, waardoor het Nederlandse leger verregaande bevoegdheden verkrijgt en eventueel militair kan ingrijpen in hun ex kolonie, Suriname, om zo het oude overzeese gebied op moderne wijze te herkoloniseren en tot bloei te brengen.

[P5] Het is zeker dat de meerderheid van extreem rechts en White Power dit willen, want dan kan een vreedzame etnische zuivering van Arisch Nederland georganiseerd worden op humane, hi tech wijze met de positieve WIN/WIN Symbiose theorie uit het Dewanisme, wat natuurlijker is en veel intelligenter, gezien de pijnlijke Corona Afterschock die nu aankomt tot 2025.

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

Deeplink centrale discussie pagina op onze wordpress blogje over dit thema:
https://dewanandblog.wordpress.com/2...b22-words3197/

Reageren?
Team: Gemanifesteerde Micro Kosmische Offeraars: Waldo & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de quark constitutie: Waldo Dewanand D)
Nederland, Delft Katten Kennisstad
Email: [email protected]
Website: Kritisch Podium Dewanand
URL: http://www.dewanand.com
Facebook: 'waldo dewanand'
Youtube channel: 'Kritisch Podium Dewanand, Waldo Dewanand & Wieroe'
////

=====>> [wfor1426: M22] Disclaimer Dewanand
Deze tekst met offercode wfor1426 is een zuiver offer van kennis aan Altecrea en is ongenaakbaar, waardoor er geen rechten of verplichtingen aan ontleend kunnen worden, omdat het nu hetzelfde is als prasad en heilig is.

<> <> <> END [wfor1426: M01] - [wfor1426: M22] <> <> <>
Interne Links project FB SS: Federatie Bevrijding Suriname:

Links en publicaties m.b.t. project FB SS

Proclamatie: Federatie Bevrijding Suriname (FB-SSers) (Fuck Bouta Saka Saka)
waction0085: 2016-05-05 (do) / Ambassade van de Republiek Suriname / Project FB-SS: 'Attack of the Indian Sarnami (COOLIE) Apes' / 6961 W 17 Pag.
waction0090: 2017-03-08 (wo) / Stichting Diaspora Leerstoel Lalla Rookh / t.a.v. Prof. dr. Chan Choenni en Prof. dr. Ruben S. Gowricharn / Ultimatum mbt Project FB SS: Federatie Bevrijding Suriname / 2785W 7 Pag.
waction0096: 2017-06-24 (za) / Radicale brief(GW02) aan AL'Sheytan Geert Wilders (14,1888)/ Samenwerken project FB SS, verplichte zelfdeportatie alle inferieure Hindoestaanse en/of Surikoelie mannen / 5709W 17P 20DAB
waction1002: 10/02/2017 (Gandhi Day) / To PM/Shri Modi Narendra/ Request (DAB: PMN001-PMN072) liberation of Surinam, Guyana and French Guyana by Indian Army (Project FB SS) / attached docs: wfor2012, wfor1308, WART0146 / Doc Size: Words=8932, DAB=72, Pages=25


Een brede maatschappelijke discussie hierover is nu hard nodig, met name de hele ruim 45.000 KAASkoppige aanhang van het Forum voor Democratie (FVD) wordt hierbij van harte uitgenodigd om ongecensureerd hen mening te geven op de centrale discussie pagina van onze wordpress blog, link:
(Eerste posting heeft moderatie door systeem, maar daarna kan je vrij posten, elke mening is waardevol)


https://dewanandblog.wordpress.com/2...b22-words3197/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2020, 20:29   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

suriname is miljoenen malen rijker dan Nederland qua biodiversiteit, bioproduktie capaciteit en overige natuurlijke hulpbronnen

dus dit plan is realistisch uit doc wfor1426 en ook na de verkiezing 25 mei 2020 moet ik er radicaal mee doorgaan tot de dood.

Blanken zijn gewoon Intelligenter en Hoger en werken superieur samen, daarom is er nu rijkdom en welvaart in Nederland. Human capital factor, in theorie heeft ras en DNA hier niets mee te maken. Armoede is een 100 % Kennisprobleem...


ziehier he, honderden vruchtbomen uit suriname, hiermee kan je miljarden euro's per jaar mee verdienen als je slim investeert in een 100 % GREEN organic heterogene boomgaard van minstens 1000 vierkante kilometers
https://nl.pinterest.com/lbraxhoofden/suriname/
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 18 mei 2020 om 20:31. Reden: toevoegen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2022, 19:41   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

binnen een paar weken hoop ik deel 1 van deze serie over toekomst droomplan suriname af te krijgen, en dan moet het zsm in sale, zal wel POD worden, want ik ben te berucht en geen enkele uitgeverij zal mij nog willen publiceren.

deel 1 gaat meer over mijn suicidale problemen, angsten en gevoelens

ik ben nu wel overal verstoten door hindoestanen en overige surizwartjes dus het zal niet makkelijk worden.

werk heeft nu al ruim 104 pag na vier maanden schrijven, in totaal nieuwe schrijfstijl als intellectueel experiment.

--------------------------------------------

WART0296/ vr11.02.2022 / Boek: Ons SF Toekomst Droomplan Switie Sranang / Doc Size: Words= 7199, DAB=<10, Pages=24
OPEN: d.d. : do 29.07.2021
Status: 1) <zo 01.05.2022 > Doc Size: Words= 22.793, DAB=20 , Pages=58 // 2) <za 07.05.2022, 03:02 AM > Doc Size: Words= 27050, DAB=29 , Pages=65 // 3) <za 14.05.2022, 23:55 > Doc Size: Words= 33600, DAB= >29 , Pages=79 // 4) <wo 15.06.2022, 13:555 > Doc Size: Words= 38399, DAB= >50 , Pages=89 // 5) <di 28.06.2022, 20:35 > Doc Size: Words= 45.107, DAB= >50 , Pages=105

CLOSE:
Werk titel: Boek:
'Deel 1: Ons SF Toekomst Droomplan Switie Sranang'
Deeplink:
http://www.dewanand.com/wart0296.htm
Offeraars Waldo Dewanand D. & Wieroe, & Co (T-Nanda, Bruinhomoaap, Brunswijk, Cindy en de in 1966 gemanifesteerde quark constitutie op Surinaamse bodem: Waldo Dewanand Doerga)
Offercode WART0296
Offerdatum Holland, Delft City, donderdag 29.07.2021



-------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2022, 20:39   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard meewerken aan massa remigratie plan

Wie gelooft in massa remigratie??
alle blanke extreem rechtse en Pro White Cock LOvers op dit forum moeten dit toch leuk vinden???
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 23:11   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

KLINKT zo mooi in de domme apen oortjes:

2040 Holocaust gepland europa ism Russische legers

haha dan is Nederland na 2045 dus 100 procent KOELIEVRIJ, en SuriREIN hhhaah de duitsers helpen dan zeker een pootje mee met hun superieure Duitse Cyborg Commando's.

Vaak krijg ik het gevoel van die domme Zwartjes en Untermenschen vragen om een Holocaust in heel europa

Beetje dolle Superstorm in 2030 en de Natuurlijke Holocaust is een feit

er komen zware orkanen en tornado's in Nederland en Belgie denk ik na 2030
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 15:17   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

suriname is paradijs dus ik ga dit thema uitwerken in deel 2 van boek toekomst droomplan swietie sranang

moet steun zoeken bij indiase leger

40 jaar lang neger dictatuur in suriname is nu fataal
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2022, 21:30   #7
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard foto's hete hindoe meiden he

Vrijheid van denken, fantaseren, hoereren, beesten, leven, naaien, genieten, schrijven, publiceren, genieten, rijk worden, ondernemen, niets doen, partnerkeus, studeren, ontwikkelen, VOELEN,.... DROMEN ........... vul maar zelf aan

dat maakt de blank Westerse Cultuur superieur ok
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 20:30   #8
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Ik heb ooit emigratie naar Suriname overwogen. Maar ik heb al eens in een evenaarsklimaat geleefd. Het probleem: te veel muggen in die landen, ook malariamuggen.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 12:14   #9
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.635
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht

ideeen zijn welkom ok.

---------------------------

Deeplink centrale discussie pagina op onze wordpress blogje over dit thema:
.......
Reageren?

URL: ...
Facebook:
Youtube channel:

=====>> ...
Een openbaar forum dient niet om reclame te maken met ellenlange, beledigende teksten voor bezoekers aan je eigen websites en sociale media. Hou die vitriool voor je sociale media.

Laat u verder dringend behandelen door een psychiater voor obsessies, racisme, minderwaardigheid, je suicidale problemen, angsten, gevoelens en mentale stoornissen.
Een goede raad van een blanke, superieure westerse.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2022, 13:53   #10
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Wat vindt Wieroe, de koeliekat, van dit concept
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 14:02   #11
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard foto's hete hindoe meiden he

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Wat vindt Wieroe, de koeliekat, van dit concept


ja mooie vraag, nu is onze 17jarige Wieroe al bejaard, en hij waggelt, is al afgetakeld, ik moet hem soms voeren.

Maar Wieroe leerde mij alles over de Duizendjarige Arische Katten Natie en dit moet ik nu verder uitwerken tot boekvorm, Zo wil Wieroe het klimaat redden en al het leven op aarde, wereldvrede he dankzij het Katten Economie Concept in de harde praktijk toepassen, alle data heeft Wieroe al gedownload naar mijn biodata banken, dus ook na zijn dood beschik ik over deze geheime katten biodata files, deel is encrypted dus decryption process kost mij tijd en energie. Cryptische Miaauw Mantras zitten erbij in oud Katten Sanskriet.

IN de vierdelige boekserie over toekomst droomplan Switie Sranang ga ik een deel van deze Katten data in mij biodata banken dus downloaden op papier, dus zal doorschrijven worden, best veel ok, ook hele unieke vormen van katten technologieen zitten erbij.

NO JOKE ok, katten zijn eerlijk, ijdel, alwetend en nobel.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 14:49   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.595
Standaard Vrijheid van Rassenhaat in grondwet vd multikukeluku. Pro of Anti??

Aniel ORie heeft wel gelijk ok
maar etnische zuivering van nederland is nu noodzakelijker dan ooit tevoren.
het is nu teveel verzwart en verkleurd en geislamiseerd in het WITTE HOLLANDIA BV.

met al die zwarten zal elke dag een ZWARTE DAG worden voor de hi tech, kennis economie in Nederland, verzwarting zal fataal worden.


==============================


[22.08.2022]
Het Nederlandse witte DNA

Aniel Orie



Ik kom vanwege mijn beroep op veel plekken in de wereld. Noord-Amerika, de meeste EU-landen, India, de Filipijnen, Zuid-Korea en Australië. Overal waar ik kom, kennen de mensen die ik spreek Nederland of minstens Amsterdam. Ik vertel ze dan dat iedereen in de wereld een klein beetje Nederlands sprak. Het woord Apartheid kennen ze namelijk allemaal. En het woord uitspreken ging een ieder goed af, waar een klein landje groot in kan zijn.
Het DNA van de gewone Nederlander

Dat discriminatie en racisme onderdeel zijn van het Nederlandse witte DNA, komt vaak genoeg naar boven drijven. Zwarte Piet, wie kent hem niet? De beschamende beelden van asielzoekers die uit hun tent worden gezet. Kinderen die hun racisme de vrije loop laten door te demonstreren bij een hotel in Albergen. Of landbouwers die seizoensarbeiders als slaven behandelen. Zijn er geen seizoensarbeiders beschikbaar, dan is er vast nog wel een licht verstandelijk beperkte medewerker te vinden die je kan uitbuiten op je champignonkwekerij.
De goede Nederlander

Gelukkig zijn er nog altijd goede witte Nederlanders, hun aantal is wel behoorlijk aan het krimpen. Ik kende er twee, nu nog maar één: de buurman van de neef van mijn trainingsmaatje op de sportschool. Hoewel ik me soms afvraag of het niet de groepsdruk is waar deze persoon last van heeft. Ik denk dan aan die Molukse dame op de HR-afdeling van het ministerie van Buitenlandse zaken die als enige gekleurde persoon op de afdeling aangaf geen problemen te hebben met Zwarte Piet.

Apartheid is natuurlijk niet zomaar ontstaan. De rol van Nederlanders bij de slavernij zorgde voor een prima voedingsbodem om te komen tot een regime dat de zwarte Zuid-Afrikanen als minderwaardige mensen behandelde. Dat deze mentaliteit nog steeds onderdeel is van de Nederlandse identiteit, zal ook Maxima nu moeten erkennen. Zeker als je net hebt geleerd dat de familie van je man miljoenen heeft verdiend aan troostmeisjes, zo’n 156,5 miljoen euro.
Apartheid

Apartheid in het Nederland van vandaag is niet ver weg. Ooit een systeem in Zuid-Afrika, maar inmiddels ingevoerd in Israël. Wat staat de gewone Nederlander in de weg om dit niet ook in te voeren in het uitgedroogde polderlandschap. Een minister-president die veroordeeld is voor het aanzetten tot rassendiscriminatie is er al. Het aantal racisten in de Tweede Kamer is nog nooit zo groot geweest. Naast de jongens en meisjes van FVD, JA21, VAN HAGA, BBB reken ik daar ook de VVD, SGP, CU en het CDA toe. Deze partijen vertegenwoordigen samen een meerderheid van het volk.

Denk niet dat dit een ver-van-mijn-bed-gedachte is. Tot de jaren 90 werd op de Nederlandse Vrije Scholen het vak rassenkunde onderwezen. Hoeveel van die lieve kinderen werken er nu bij de belastingdienst, politie, in de gezondheidszorg, het onderwijs en misschien wel in de politiek?
Wanneer je in een ongekende periode zit met meerdere crisissen dan is er niets makkelijker om de gewone Nederlander te ontlasten door de gekleurde Nederlander te ontdoen van zijn waardigheid.

Aniel Orie is zeer kritisch op de huidige maatschappij waarin hij als ondernemer zijn geld verdient. Een activist in zijn vrije uren. Aversie tegen alles wat rechts is. Knuffelt in zijn vrije tijd met mannen en een enkele vrouw op de mat. Droomt van een plek onder de zon in Porto.

Tweet

Gastschrijver, 22.08.2022 @ 08:39

[Home]


1 Reactie

op 22 08 2022 at 08:44 schreef Peter:

Reageren? [email protected].



https://www.frontaalnaakt.nl/archive...witte-dna.html

==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2022, 08:43   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard



Ik denk dat het plaatje niet alleen van toepassing is voor NY & Washington
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be