Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 augustus 2004, 13:47   #21
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
, een vriendelijk signaal.

Ze wijzen erop dat holebi's ruim 1.4 biljoen dollar spenderen per dag, dus als deze een dag kin kloppen, gaan ze de Amerikaanse economie eens goed kunnen schaden. En als het geen success is, herhalen ze hun actie.

Was ik een amerikaan, ik moet bekennen gecharmeerd te zijn door de vriendelijke aard van deze boodschap, en ik zou meteen respect krijgen voor holebi's. Tevens is "boycot" ook zo vriendelijk geladen dat ... ik bijna zelf ook een beetje wil geboycot worden door holebi's .

Dat men er in Amerika in slaagt homohuwelijken te ontbinden en anti-holebi wetaanpassingen te maken, en toch nog goed scoren in polls, wijst erop dat er een zekere voedingsbodem is voor deze wetten.

Door het bestrijden van deze voedingsbodem, door positieve acties, bereik je veel meer dan op deze manier. Haat voedt alleen maar meer haat.
daarstraks gaf je me gelijk dat dit de amerikaanse economie niet schaadt, en enkel een signaalfunctie heeft, en nu beweert u weer het omgekeerde. wel weten wa ge wilt hé.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 14:53   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ja de USA heeft heel wat conservatievelingen op dat gebied...
die zich niet bewust zijn van de economische faktor van de holebis. dit kan een "leuk" signaal zijn..Equal rights
HA!

Alsof de "economische factor" van holebis de mensen zal bevrijden van hun homofobie. Van een jodenhater in hart en nieren had ik niet gedacht dat ie op zo'n manier te denken.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 15:02   #23
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Ha ...

je hebt blijkbaar wat MEER uitleg nodig he..
het gaat er helemaal niet om mensen van hun homofobie te genezen. dat zou vrij kortzichtig zijn om het op een dergelijke manier te bekomen. het zeggen is eveneens al vrij idioot

Het gaat om een ECONOMISCH signaal. denk niet dat de holebis zichzelf willen promoten bij de gay bashers , maar willen aantonen dat ook ZIJ in de markt van vraag en aanbod tellen als consumenten. en het is die markt, bedrijfswereld die de politiek stuurt...

je ander commentaartje..; tja; teveel in de zon gezeten ? 8)
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 augustus 2004 om 18:21.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 15:26   #24
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

>>De Amerikaanse holebi's spenderen ongeveer 1,4 biljoen dollars per dag. Dit komt >>overeen met ongeveer 500 biljoen dollar per jaar. Als de Amerikaanse economie de >>inkomsten van lonen, verkopen en inkomensbelastingen voor één dag zouden verliezen >>zou dit dus een sterke boodschap sturen naar de regering.

Straks moeten we nog blij zijn dat homo's de economie recht houden....
Of gaan we eens beginnen rekenen wat die aars-neukerij kost aan de gemeenschap na de infectie van HIV en het uitbreken van AIDS. (in US dus niet de vergoedingen die ze zouden krijgen zoals hier in Europa, maar doordat ze niet meer kunnen werken, geen inkomsten voor de staat

Hier al eens aan gedacht,

als regering zou ik na zo'n daad in Europa, direct counteren met 1 dagje niet uitgekeerde ziekenkosten en geen aids-remmers meer uitbetalen.
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 17:06   #25
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
>>De Amerikaanse holebi's spenderen ongeveer 1,4 biljoen dollars per dag. Dit komt >>overeen met ongeveer 500 biljoen dollar per jaar. Als de Amerikaanse economie de >>inkomsten van lonen, verkopen en inkomensbelastingen voor één dag zouden verliezen >>zou dit dus een sterke boodschap sturen naar de regering.

Straks moeten we nog blij zijn dat homo's de economie recht houden....
Of gaan we eens beginnen rekenen wat die aars-neukerij kost aan de gemeenschap na de infectie van HIV en het uitbreken van AIDS. (in US dus niet de vergoedingen die ze zouden krijgen zoals hier in Europa, maar doordat ze niet meer kunnen werken, geen inkomsten voor de staat

Hier al eens aan gedacht,

als regering zou ik na zo'n daad in Europa, direct counteren met 1 dagje niet uitgekeerde ziekenkosten en geen aids-remmers meer uitbetalen.
*zucht*

Als de invaliden en chronisch zieken op straat komen voor meer rechten zullen we ze ook maar hun uitkeringen stoppen zeker?

Evenzeer zou ik er op willen wijzen dat hetero's homo's aan het inhalen zijn qua aids ...
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 28 augustus 2004 om 17:06.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 15:40   #26
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
*zucht*

Als de invaliden en chronisch zieken op straat komen voor meer rechten zullen we ze ook maar hun uitkeringen stoppen zeker?

Evenzeer zou ik er op willen wijzen dat hetero's homo's aan het inhalen zijn qua aids ...
Yep de BI-afdeling door ook grondig haar werk bij het verder uitdragen van AIDS,


trouwens invaliden en chronisch zieken, bejaarden, kanker-patiënten en noem maar op, voor die mensen draag ik het grootste respect uit.

HOLIBI heb ik het er moeilijker mee, en die koers die de federatie voert staat mij totaal niet aan.
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 16:04   #27
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Ik denk ook dat de niet alle holebi´s daar aan mee zullen kunnen doen. De jan-met-de-pet holebi die in één of ander KKKgehucht woont, zal niet moeten zeggen dat hij een dag gaat staken aan zijn baas.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 17:55   #28
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ik denk ook dat de niet alle holebi´s daar aan mee zullen kunnen doen. De jan-met-de-pet holebi die in één of ander KKKgehucht woont, zal niet moeten zeggen dat hij een dag gaat staken aan zijn baas.
Een bedenking die ik mij ook al gesteld had ...

Deze actie zal misschien enig succes hebben in de grote steden, maar op het platteland?
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 17:56   #29
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Yep de BI-afdeling door ook grondig haar werk bij het verder uitdragen van AIDS,


trouwens invaliden en chronisch zieken, bejaarden, kanker-patiënten en noem maar op, voor die mensen draag ik het grootste respect uit.

HOLIBI heb ik het er moeilijker mee, en die koers die de federatie voert staat mij totaal niet aan.
so?
ik heb moeite met homohaters en de koers die zij voeren

__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 21:32   #30
Sam
Provinciaal Gedeputeerde
 
Sam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
so?
ik heb moeite met homohaters en de koers die zij voeren
Wel, sta dan niet versteld aan je aanvoelt dat nog steeds een hele grote groep van de bevolking niet toehapt op jullie opgedwongen willetjes.
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2004, 22:14   #31
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Stel dat ze dat hier ook zouden organiseren. Ik zie het al voor mij :


"Mijnheer, hebt u de Morgen van gisteren die ik u eergisteren gevraagd had om tot overmorgen opzij te leggen nog?"

"Sorry schat, allemaal uitverkocht, ze wilden allemaal dat artikel over die homo-actie lezen."


Laatst gewijzigd door Darwin : 30 augustus 2004 om 22:16.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 00:34   #32
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
kan je ook omdraaien...

de postbode discrimineert mij, maar de anderen laten dat ongeinteresseerd toe...
Dus ga ik die allemaal straffen?

Vreemde logica.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 00:36   #33
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Ha ...

je hebt blijkbaar wat MEER uitleg nodig he..
het gaat er helemaal niet om mensen van hun homofobie te genezen. dat zou vrij kortzichtig zijn om het op een dergelijke manier te bekomen. het zeggen is eveneens al vrij idioot

Het gaat om een ECONOMISCH signaal. denk niet dat de holebis zichzelf willen promoten bij de gay bashers , maar willen aantonen dat ook ZIJ in de markt van vraag en aanbod tellen als consumenten. en het is die markt, bedrijfswereld die de politiek stuurt...

je ander commentaartje..; tja; teveel in de zon gezeten ? 8)
Als er een land is waar de mensen weten dat de homos goed in de markt liggen, omdat het demographisch tweeverdienende kinderloze mannen zijn die veel uitgeven en uitgaan, is het de VS wel. Allez ... in de steden he... Ik kan me wel voorstellen dat Atlanta een uitzondering is, het is dan ook deep south Georgia.
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.

Laatst gewijzigd door TomB : 31 augustus 2004 om 00:37.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 09:07   #34
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Wel, sta dan niet versteld aan je aanvoelt dat nog steeds een hele grote groep van de bevolking niet toehapt op jullie opgedwongen willetjes.
Het enigste dat ik wil is gelukkig zijn, zonder anderen daarmee te schaden, als consensuele sexrelatie/huwelijk met een man mij gelukkig maakt, dan ga ik me echt wel niets van jou of je mening aantrekken ...

U ondervindt hier namelijk geen schade door ...
__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:02   #35
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Het enigste dat ik wil is gelukkig zijn, zonder anderen daarmee te schaden, als consensuele sexrelatie/huwelijk met een man mij gelukkig maakt, dan ga ik me echt wel niets van jou of je mening aantrekken ...

U ondervindt hier namelijk geen schade door ...
Ach Eternity, beter je tijd en adem niet verspillen aan dat creatuur, zijn posts zijn veelzeggend en vertellen meer over zijn rabiate, kortzichtige homofobie dan over jou hoor.

__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 11:09   #36
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Dus ga ik die allemaal straffen?

Vreemde logica.
Wat stel jij dan voor? Ken jij een vredelievende manier die evenveel media-aandacht gaat krijgen?
Afbreken is makkelijk, alternatieven daarentegen?
Zoals Ingenious al uitlegde gaat dit geen verregaande gevolgen hebben, de aankoop wordt een dagje vroeger of later gepland.
Maar ik kan me voorstellen dat 1,4 billion dollar best wel een schokje kan geven als dat op één dag, minder in de economie gespendeerd wordt.

En zelfs dan nog, enterprise-minded America zal misschien wel effe nadenken vooraleer ze onverschillig tov Bush' koers blijven staan, door deze actie wordt er media-aandacht aan besteed en gaan er misschien wel een paar nadenken.

Maar kom, laat ons er van uit gaan dat het niet zo'n schitterend idee is, heb jij dan een beter initiatief?
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 13:19   #37
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Wat stel jij dan voor? Ken jij een vredelievende manier die evenveel media-aandacht gaat krijgen?
Afbreken is makkelijk, alternatieven daarentegen?
Zoals Ingenious al uitlegde gaat dit geen verregaande gevolgen hebben, de aankoop wordt een dagje vroeger of later gepland.
Maar ik kan me voorstellen dat 1,4 billion dollar best wel een schokje kan geven als dat op één dag, minder in de economie gespendeerd wordt.

En zelfs dan nog, enterprise-minded America zal misschien wel effe nadenken vooraleer ze onverschillig tov Bush' koers blijven staan, door deze actie wordt er media-aandacht aan besteed en gaan er misschien wel een paar nadenken.

Maar kom, laat ons er van uit gaan dat het niet zo'n schitterend idee is, heb jij dan een beter initiatief?
Ik ben er zeker van dat holebi´s op een dag gelijke rechten zullen hebben. Maar...ja...dat gebeurt allemaal niet zo snel zoals het zou moeten. Hoelang hebben de vrouwen moeten wachten op hun rechten?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 13:25   #38
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Ik ben er zeker van dat holebi´s op een dag gelijke rechten zullen hebben. Maar...ja...dat gebeurt allemaal niet zo snel zoals het zou moeten. Hoelang hebben de vrouwen moeten wachten op hun rechten?
Klopt, maar denk je ook niet dat het uiteindelijk door de vaak verguisde, sufragettes is dat meer en meer 'modale' vrouwen ook zijn beginnen inzien dat ze niet moesten onderdoen?
Nog steeds zijn er vrouwen die op feministes moeten afgeven, hun goed recht, maar is het niet door mensen die op de barricades springen dat uiteindelijk de grote massa in beweging komt?
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 13:44   #39
Eternity
Parlementsvoorzitter
 
Eternity's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Locatie: Lokeren
Berichten: 2.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Ach Eternity, beter je tijd en adem niet verspillen aan dat creatuur, zijn posts zijn veelzeggend en vertellen meer over zijn rabiate, kortzichtige homofobie dan over jou hoor.

Waar dient een forum anders voor, zolang men niet begint te schelden heb ik nergens problemen mee (soms wel medelijden)

__________________
- Get all the fools on your side and you can be elected to anything. -

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2004, 14:13   #40
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
Klopt, maar denk je ook niet dat het uiteindelijk door de vaak verguisde, sufragettes is dat meer en meer 'modale' vrouwen ook zijn beginnen inzien dat ze niet moesten onderdoen?
Nog steeds zijn er vrouwen die op feministes moeten afgeven, hun goed recht, maar is het niet door mensen die op de barricades springen dat uiteindelijk de grote massa in beweging komt?
Hebt u het over moslimvrouwen?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be